דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

קידום אתרים שלילי (Negative SEO): מה זה וכיצד מתגוננים?

קידום אתרים שלילי

קידום אתרים שלילי הוא כינוי לטקטיקה שבה מקדמי אתרים מנסים לפגוע באתרים של המתחרים שלהם על מנת להוריד אותם בדירוגים וכך לזכות בעצמם בדירוגים גבוהים יותר לאתרים שלהם. למעשה, מדובר בסוג של קידום אתרים שחור. כצפוי, רוב הפעולות שמבוצעות בקידום אתרים שלילי הן ספאם לכל דבר ועניין, כאשר במקרים קיצוניים ...

המשך קריאה >>

השוואה: התוספים הטובים ביותר לכיווץ תמונות בוורדפרס

תוספים לכיווץ תמונות בוורדפרס

אופטימיזציה לתמונות הינה קריטית לקידום אתרים וחווית משתמש (שקידום אתרים זה חלק בלתי נפרד ממנה): היא משפרת את מהירות טעינת האתר, מצמצמת משמעותית משאבי שרת ותעבורה וגורמת לגוגל לנצל עוד יותר טוב את תקציב הזחילה. כבר כתבתי בעבר מדריך מקיף של אופטימיזציה לתמונות ובמאמר הנוכחי אתן סקירה של תוספי הוורדפרס ...

המשך קריאה >>

פרסום בגוגל: אסטרטגיות מתקדמות שעובדות בגוגל ממומן לחיפוש 2017

טיפים לפרסום מתקדם בגוגל

מאמר אורח מאת אמנון קיויתי, בעל נסיון רב בפרסום ממומן (PPC) בגוגל, שחולק כמה טיפים מצוינים לניהול קמפיינים במסע פרסום ממומן בגוגל. 1. "לברוח" ממילות מפתח גנריות בנישות תחרותיות עם מעט חיפושים, תשימו לב בדרך כלל שמילות המפתח היותר גנריות ומחופשות הן בעלות מחיר להמרה הכי פחות משתלם (בדרך כלל ...

המשך קריאה >>

עתיד קידום האתרים – לאן זה הולך ואיך נערך לזה כבר עכשיו

עתיד קידום אתרים

סטיב ג'ובס, שלוש שנים לאחר יציאת האייפון בשנת 2010,  אמר שלא בטוח כלל שיהיה מנוע חיפוש. גם לגבי המחשבים האישיים הוא אמר שהם יהיו כמו ה"טרקטורים של היום" רק למשימות מיוחדות והרכבים של היום אלו הם המכשירים הניידים. לגבי מנועי חיפוש הוא טען שתהיה לנו אפליקציה לכל דבר. הוא לא ...

המשך קריאה >>

מערכות ניהול תוכן הטובות והגרועות ביותר לקידום אתרים

השוואה בין מערכות CMS שונות

בעלי אתרים יכולים לבחור כיום בין מגוון מרשים ביותר של מערכות לניהול תוכן: החל ממערכות ניהול, המיועדות לאתרים אישיים, אתרי תדמית ובלוגים, דרך מערכות המיועדות לאתרים מורכבים יותר עם עשרות ומאות דפים, ועד לאתרי מסחר אלקטרוני הדורשים משאבי מערכת רבים. אחת מן הנקודות הקריטיות ביותר בנוגע לבחירה במערכת ניהול התוכן ...

המשך קריאה >>

איך יועץ קידום אתרים יוכל לעזור לכם?

יועץ קידום אתרים

בעלי אתרים רבים שרוצים להתחיל לקדם את האתר שלהם מפחדים להתחייב לחברות קידום לפני שהבינו איך בדיוק כל העסק עובד ומי נגד מי. אחרים שכבר התחילו לקדם את האתר שלהם, אך לא היו מרוצים מחברת הקידום שלהם ואיך שהתהליך עצמו מתקדם, מרגישים לעיתים קרובות שהם צריכים דעה נוספת. כאן בדיוק ...

המשך קריאה >>

נתונים מובנים: מהי סכמה (Schema) ולמה זה טוב?

הטמעת סכמה

יש לך סכמה באתר? כמה מכם שמעו את המונח "סכמה" בשנה- שנתיים האחרונות? מניח שהרבה מכם, בטח אלו שעוסקים בקידום אתרים לוקאלי, אבל לא רק. אבל מה זה סכמה ולמה היא חשובה? המונח סכמה, בקידום אתרים, מתייחס בעצם לתכונות הניתנות למוצר אינטרנטי מסוים ע"י הוספת קוד ספציפי לעמוד אינטרנטי / ...

המשך קריאה >>

גולשים שואלים את דניאל – סבב 2

גולשים שואלים את דניאל סבב 2

ברוכים הבאים לסבב נוסף בפינתי שאלות גולשים. זה המקום בו אני מזמין כל אחד ואחת מכם – לשגר לי שאלה בענייני SEO / שיווק באינטרנט וכו', ואני אעשה את מירב המאמצים לענות פה בבלוג בפרק זמן סביר 🙂 שנתחיל? אירית שואלת: אני מקדמת אתרים די חדשה. אני משקיעה הרבה מזמני במציאת ...

המשך קריאה >>

קידום סרטונים בגוגל ויוטיוב (VSEO)

קידום סרטונים

סרטונים הם ללא ספק אחת מן התופעות הלוהטות ביותר ברשת, ואת ההצלחה שלהם ניתן לזקוף, לפחות חלקית, לטלפונים החכמים אשר מאפשרים לנו לצפות בהם בכל רגע ובכל מקום (בתנאי שלא נגמרת לנו חבילת הגלישה…). הסרטונים כבר מזמן אינם פשוט עוד דרך לבלוגרים וגולשים לבטא את עצמם, אלא הם משמשים גם ...

המשך קריאה >>

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל

שאלה טובה נכון? כן, אבל התשובה לכך לא פשוטה בכלל…במאמר הזה אסביר למה. סטיי טיונד, כמו שאומרים. כדי לענות על השאלה כמה זמן לוקח לקדם אתרים, צריך קודם לשאול איך גוגל עובד ואיך הוא מדרג אתרים. אז אמנם כתבתי על זה מאמר חופר במיוחד (לחובבי הז'אנר) אבל פה אשתדל להיות ...

המשך קריאה >>

דפי נחיתה: איך לייצר עמוד נחיתה שיביא לכם ים המרות

דפי נחיתה

רבות דובר ועוד ידובר על היעילות של דף נחיתה בקמפיינים וגם ישנו לו את השם מדי, פעם מיני-סייט, פעם One Pager וכו'. אבל נראה כי כיום שמו הולך לפניו והוא נקרא דף נחיתה שעל פי ויקיפדיה הוא מוגדר כדף אינטרנט בודד שאליו הגולשים "נוחתים" מקישורים שונים. בהקשר של שיווק באינטרנט ...

המשך קריאה >>

נגישות אתרים – מהי הדרך הכי בטוחה לגשת לזה?

הנגשת אתרים

רבים פונים אלינו ושואלים מהו רכיב נגישות? מי צריך אתר נגיש? מה זה בכלל חוק הנגשת אתרים ומה זה אתר נגיש? האם מגיע לי פטור? כיצד אדע שהאתר שלי נגיש? למה צריך להנגיש את האתר? איך רכיב הנגישות עובד? על שאלות אלו ואחרות נענה במאמר שלפניכם. תחילה נענה -בשביל מי ...

המשך קריאה >>

שואלים את דניאל – סבב 1

גולשים שואלים את דניאל

ברוכים הבאים ל"מהדורה" הראשונה של שאלות גולשים, פינה חדשה שאני משיק באתר ומקווה שתתחיל לצבור תאוצה. לא שמעתם על זה? אז אתם חייבים לעשות לי לייק לעמוד בפייסבוק ולקבל עדכונים שלא תראו באתר! כמו כן, על הרשימת תפוצה שלי שמעתם? ניתן להרשם בתחתית הפוסט או בסרגל הצדדי. מבטיח ששווה לכם! לענייננו, ...

המשך קריאה >>

3 כלים עוצמתיים למחקר מתחרים

כלים למחקר מתחרים

כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו אל מול המתחרים (צריך לזכור שקידום אתרים זה תהליך שמבוצע "מול" גוגל אבל בעיקר מול המתחרים שלנו באותה הנישה), אחד הדברים שכדאי לעשות, מעבר לבדיקה יסודית של האתר שלהם והפעולות שהם עושים ברשת – זה מעקב שוטף אחר המיקומים שלהם. ניתן לעשות זאת באמצעות ...

המשך קריאה >>

איך להשתמש בפופאפים למטרות קידום ושיפור יחס המרה

פופאפים לקידום ושיפור יחסי המרה

אם הייתי שואל אתכם לפני 2-3 שנים מה האסוסיאציה הראשונה שעולה לכם לראש כשאתם שומעים את המילה "פופאפ", כנראה הייתם עונים את אחת מ-2 התשובות הבאות: “פרסומת מעצבנת" או "הגדלת רשימת תפוצה". היום, בעלי אתרים, משווקים באינטרנט ו-Growth hackers (אה?!) יודעים שפופאפים יכולים לעזור להם למטרות שונות, הרבה מעבר להגדלת ...

המשך קריאה >>