דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

מקרה בוחן – תגית hreflang

מקרה בוחן עם תגית hreflang

במאמר הקודם דיברתי על למה צריך לטרגט אתר ואיך עושים זאת, על המשמעות של טירגוט, ושצריך לעשות זאת כאשר הוא נועד לפעול במספר מדינות או במדינה ספציפית. בנוסף, הצגתי את 2 הדרכים שבאמצעותן מטרגטים: Google Search Console ותגית hreflang ומתי צריך להשתמש בכל אחת מהן. לאחר מכן הדגשתי כמה חשוב להקפיד ...

המשך קריאה >>

מה קורה כשמשלבים פרסום באאוטבריין עם שיווק בפייסבוק?

שיווק חכם בעזרת תוכן

רימרקטינג יכול להיות הרבה יותר מבאנרים בגוגל ומודעות מכירתיות בפייסבוק: שיווק באמצעות כתבות תוכן מזרים תנועה איכותית לאתר, מייצר קהלים רלוונטיים לשיווק חוזר בפייסבוק – ומושך לקוחות חדשים גם בלי לנסות למכור. מאת: מלי סנדלר בקר, מליס ק', עורכת דין, פתחה משרד וניסתה כמעט כל דבר אפשרי כדי להשיג לקוחות ...

המשך קריאה >>

שיווק דפוק – לא חבל עליכם?

טעויות בפייסבוק

הפעם אני מארח את רוני ריבלין, אחת מהכותבות המוכשרות שאני מכיר, ונותן לה את הבמה להניח זרקור ולתת את הדעת על כמה טעויות שיווקיות שאנשים עושים בפייס. כל החיים שלנו הם בעצם מופע שיווקי אחד גדול – נכנסנו לכיתה א' עם נזלת באף – תויגנו כחנונים, שיחקנו אותה במשחק הראשון ...

המשך קריאה >>

טירגוט אתר לשוק מסוים באמצעות Google Search Console ותגית hreflang

hreflang

לאחר המאמר הקודם שכתבתי על איך נכנסנו לעמוד ראשון תוך 4 וחצי חודשים בגוגל איטליה, החלטתי לכתוב מאמר נוסף בנושא קידום בשוק הבינלאומי. הפעם על נושא מאוד חשוב – טירגוט אתרים למדינות מסוימות. מתי צריך לטרגט אתר למדינה מסוימת, ולמה זה חשוב? למה משמשת תגית hreflang, ומה רמת החשיבות שלה? ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי אינטרנט ב – Bootstrap.CSS

בניית אתרים בעזרת BootStrap

הפעם מתארח אור שוורץ מחברת DigitalST לבניית אתרים. שנת 2017 הביאה עמה טרנדים חמים בעולם התכנות ובינהם עבודה עם ספריות CSS מוכנות. אנו נתמקד בספרייה הפופולרית ביותר Bootstrap.CSS ונסקור עבורכם את היתרונות והפיצ'רים בקובץ. על מנת להבין את הצורך עליו עונה Bootstrap יש להתחיל בצעדיו הראשונים של CSS3 בעולם האינטרנט. ...

המשך קריאה >>

8 סיבות להשתמש בקישורים פנימיים

8 סיבות להשתמש בקישורים פנימיים

בתור מקדמי אתרים, אנחנו בדרך כלל מתמקדים בהשגת קישורים חיצוניים לאתר, ולכן אנחנו נוטים לפספס את הפוטנציאל שיש לקישורים פנימיים בקידום האתר והפיכתו לאטרקטיבי יותר בעיני הגולשים. אז למה כדאי לכם להשתמש בקישורים פנימיים? 1. הם יכולים להגדיל את ההמרות – בהנחה שאתם מקשרים לעמודים עם תוכן מעניין ולא בונים ...

המשך קריאה >>

איך נכנסנו לעמוד ראשון בגוגל תוך 4 וחצי חודשים ב-3 ביטויי מפתח בשוק תחרותי בגוגל איטליה

קידום בגוגל איטליה

פוסט אורח מעניין מאת מעוז זוגרבו, על קידום אתרים בחו"ל (ספציפית גוגל איטליה), נושא שאני לא מדבר עליו יותר מדי אצלי בבלוג. אני עובד בחברת שיווק בדיגיטל שמספקת את שירותיה ללקוחות בשוק הבינלאומי. אחד מלקוחות החברה מספק את שירותיו במספר מדינות בעולם, כאשר אני אחראי על הקידום שלו בשוק האיטלקי. ...

המשך קריאה >>

פייסבוק לייב (בחינם): צעד אחרי צעד בכמה שלבים פשוטים

פייסבוק Live

היום אני הולך לשתף אתך את הכלי הכי טוב שיש כיום ברשת החברתית הענקית בעולם (ואתה יכול להשתמש בו כבר עכשיו) כדי לקבל את החשיפה האורגנית הכי גדולה שרק אפשר לקהל העוקבים שלך ואפילו להגיע לחשיפה ויראלית לקהל חדש של אנשים שעוד לא נחשפו אליך. בהמשך למאמצים של פייסבוק לקדם ...

המשך קריאה >>

פרסום העסק שלך עם סרטון סטופ מושן

סרטוני סטופ מושן

העולם משתנה לנגד עיננו בקצב מסחרר. עד לפני מספר שנים, שיווק ברשת התבסס בעיקר על מנגנונים קלאסיים כגון מאמרים, תמונות והרבה מלל. גוגל משנה ללא הרף את האלגוריתמים שלה ובחלוף השנים שמה דגש גדול יותר על סרטונים. כולנו חווים זאת ברשתות החברתיות ובעיקר בחיפושים, כאשר לעיתים התוצאות הראשונות הם סרטוני ...

המשך קריאה >>

9 סיבות לעבוד במתחמי עבודה משותפים

מתחמי עבודה משותפים

עבודה במתמחי עבודה משותפים הפכה להיות אחת מצורות העבודה הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, כאשר הרעיון הוא שעשרות עובדים (בחלקם הגדול פרילנסרים) בוחרים לעבוד זה מול זה במתחמי עבודה גדולים במיוחד בהם יש שולחנות מרווחים ועמדות עבודה נוחות, וזאת לעומת קוביות העבודה (הקיובלים) והצפופות אליהם הורגלנו ממרבית המשרדים הקלאסיים כיום. מעבר ...

המשך קריאה >>

ככה כותבים תוכן ברשת – הרי הוא המלך לא?

דגשים לכתיבה טובה יותר

כמה פעמים כבר שמעתם את המשפט שהפך להיות כמעט קלישאתי לגמרי "התוכן הוא המלך", כולנו יודעים את זה. אבל כמה מאמרים או שיחות בקבוצות השונות קראתם שעוסקים בהתייחסות לתוכן? בטוח לא כמו שמדברים על קישורים, פלטפורמה כזו או אחרת, קוד, טאגים ועוד שאר ירקות. אבל רגע… לא אמרנו שהתוכן הוא ...

המשך קריאה >>

אנקור טקסט (טקסט עוגן)

אנקור טקסט (טקסט עוגן)

כאשר אנשים שהם לא מתחום הדיגיטל מסתכלים על אתרי אינטרנט, לעיתים קרובות הם לוחצים על קישורים באופן כמעט לא מודע מבלי להקדיש מחשבה לטקסט המודגש שמבדיל אותם מן הסביבה. הטקסט הזה, שמקשר לכתובת פנימית או חיצונית, נקרא "Anchor Text" ולמרות שהוא כמעט שקוף מבחינתנו, יש לו חשיבות עצומה מבחינת קידום ...

המשך קריאה >>

לעשות כסף באינטרנט: 4 דרכים להתפרנס מקידום אורגני

להתפרנס מקידום אתרים

הטרנד של ״לעשות כסף דרך האינטרנט״ (שכיום כבר לא ממש נחשב טרנד אלא דרך חיים) קיים כבר מעל עשור ומתפשט במהרה, ואפשר להבין למה – מציעים לאנשים את מה שהם תמיד רצו – לעשות כסף מכל מקום, בכל סיטואציה, לפעמים – גם בלי הצורך לקום מהמיטה. הדרכים קיימות, ויש הרבה ...

המשך קריאה >>

3 סיבות לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר

"קיבלתי קישור טבעי!"

מתלבטים האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים? יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מצורות ההתנהלות, אך כמובן שלא ניתן להכליל באופן גורף שעדיף לעבוד עם פרילנסר לקידום אתרים או לחלופין עם חברת קידום. כל אחד ומה שמתאים לו בהתאם לשיקולים שונים. יחד עם זאת, להלן כמה סיבות שאולי ...

המשך קריאה >>

איך לגרום ללקוחות שלך לאהוב את התוכן שלך?

לאהוב את התוכן שלך

אחד הכלים המשמעותיים ביותר בתחום השיווק הוא תוכן שיווקי וכאשר הוא כתוב בצורה טובה יש לו כוח אדיר. קופירייטר איכותי שכותב בצורה עניינית, ממוקדת, מרגשת, מחדשת, נעימה ומניעה לפעולה יכול להפוך עולמות, לסחוף לקוחות פוטנציאליים ולהביא גם עסק קטן ולא מוכר להצלחה גדולה, אבל איך יוצרים את הטקסטים הנכונים והמדויקים ...

המשך קריאה >>