דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

פרסום באינטרנט: כל האפשרויות היעילות להגדיל את העסק שלכם

פרסום באינטרנט

בתור בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים על הפוטנציאל העצום שיש לרשת האינטרנט בפרסום ושיווק העסק שלכם, אבל לפעמים כשמדברים על פרסום באינטרנט מבחר האפשרויות הוא מבלבל וקשה מאוד למצוא את ערוץ השיווק המתאים ביותר לעסק שלכם. אבל אל תדאגו, בדיוק בשביל זה אני כאן :-). במאמר הבא הכינותי רשימה של ...

המשך קריאה >>

14 טעויות PPC נפוצות בהרצת קמפיינים של גוגל ממומן

טעויות שעושים בגוגל אדוורדס

מנהלים מסעות פרסום בגוגל? ייתכן שאתם עושים כמה מן הטעויות המצוינות פה. שמח לארח כאן שוב את טל זולברג שמציין ומרחיב על 14 טעויות PPC נפוצות. 1. אל תאגדו יותר מדי מילות מפתח יחד פיצול מילות מפתח מאפשר להנחית לדף רלוונטי יותר לפי אותה קבוצה של מילות מפתח. יש אפשרות ...

המשך קריאה >>

יתרונות של ניהול רשימת תפוצה (ו-15 דרכים להגדיל אותה)

הגדלת רשימת תפוצה

רשימות תפוצה הן אחת השיטות היותר ותיקיות ומוכרות להגיע לקהל יעד נאמן שבסופו שאפשר להמיר ללקוחות. רשימת התפוצה יכולה לכלול עדכונים על פוסטים חדשים בבלוג, מוצרים חדשים, מבצעים, שוברי מתנה (לימי הולדת) וכך הלאה. למרות האפקטיביות הגבוהה של רשימות תפוצה, לפעמים קשה ליצור את הגרעין הראשוני של הנרשמים, במיוחד אם ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים קטנים לעומת קידום אתרים גדולים

קידום אתרים גדולים לעומת קטנים

אם ביקשתם לקבל הצעת מחיר לקידום האתר שלכם או שאתם מקדמים אתרים בעצמכם, בוודאי עסקתם לא מעט בשאלת התמחור: אחד הגורמים שהכי משפיעים על התמחור הוא גודל האתר שרוצים לקדם. יש לכך המון סיבות ולמרות שאין נוסחה מדויקת לקשר שבין גודל האתר לשינוי בתמחור, שווה לעבור על ההבדלים העיקריים שבין ...

המשך קריאה >>

בדיקת מיקומים בגוגל – באיזה כלי נשתמש?

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל

בדיקת מיקומים בגוגל הייתה ונשארה אחד מהמדדים החשובים ביותר לבדיקת אפקטיביות הקידום של אתרים ברשת. אמנם היום ברור שזהו לא המדד היחיד שכדאי להסתמך עליו וחשוב לדעת גם מהי איכות התנועה שנכנסת לאתר, כמה גולשים נרשמו לעדכונים לרשימת תפוצה, השאירו ליד או קנו באתר, אבל הוא יכול לתת לנו הערכה ...

המשך קריאה >>

גביית כסף מלקוחות: כך תייעלו את הגבייה שלכם בעסק

גביית כסף מלקוחות

והפעם פוסט קצת שונה – על נושא קצת רגיש אך חשוב: כסף. כל העצמאים ובעלי החברות שבינינו רוצים להתפרנס בכבוד ולקבל תשלומים בזמן – האם זאת בקשה מוגזמת מדי? ברור שלא, אבל לצערי במציאות הישראלית, אני נתקל, וגם שומע מחברים וקולגות – על קשיי גבייה מול לקוחות, מכל מיני סיבות ...

המשך קריאה >>

האם אתה לקוח תחת?

האם אתה לקוח תחת?

ברוכים הבאים לעוד שאלון 🙂 והפעם – האם אתה לקוח תחת? מוקדש באהבה לחלק מהלקוחות הישראלים… אהבתם? אסור לכם לפספס את השאלונים האחרים: האם אתה חברה פח לקידום אתרים? האם אתה מקדם אתרים ערס? קידום אורגני או ממומן? היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם ...

המשך קריאה >>

האמת על Pagespeed Insights (או: חלאס עם האובססיה המיותרת)

ציון המהירות בגוגל

נראה שמאז שגוגל הציגה את השירות של Pagespeed Insights, כל מקדם אתרים או בעל אתר מרגיש שהוא חייב לקבל גבוה במיוחד של מעל 90 או אפילו 100 על מנת שהאתר שלו יהיה מהיר מספיק בשביל גוגל. האמת? רוב הסיכויים הם שאם האתר שלכם עולה בזמן סביר, לגוגל לא ממש אכפת. ...

המשך קריאה >>

איך מחזיקים לקוח בביצים ואיך לוודא שזה לא יקרה לכם

איך מחזיקים לקוח בביצים

שוק הפרסום והשיווק באינטרנט הוא תחום פרוץ למדי ובניגוד לתחומים אחרים, אין שום לשכה אתית ואף אחד לא טורח לדרג את בעלי המקצוע האמינים ביותר (אפילו לא חיים הכט…). אם יצא לכם להתנסות בשירות של קידום אתרים אורגני ויצאתם מאוכזבים (בלשון המעטה), אם נשרפתם מספק כזה או אחר או אם ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים שלילי (Negative SEO): מה זה וכיצד מתגוננים?

קידום אתרים שלילי

קידום אתרים שלילי הוא כינוי לטקטיקה שבה מקדמי אתרים מנסים לפגוע באתרים של המתחרים שלהם על מנת להוריד אותם בדירוגים וכך לזכות בעצמם בדירוגים גבוהים יותר לאתרים שלהם. למעשה, מדובר בסוג של קידום אתרים שחור. כצפוי, רוב הפעולות שמבוצעות בקידום אתרים שלילי הן ספאם לכל דבר ועניין, כאשר במקרים קיצוניים ...

המשך קריאה >>

השוואה: התוספים הטובים ביותר לכיווץ תמונות בוורדפרס

תוספים לכיווץ תמונות בוורדפרס

אופטימיזציה לתמונות הינה קריטית לקידום אתרים וחווית משתמש (שקידום אתרים זה חלק בלתי נפרד ממנה): היא משפרת את מהירות טעינת האתר, מצמצמת משמעותית משאבי שרת ותעבורה וגורמת לגוגל לנצל עוד יותר טוב את תקציב הזחילה. כבר כתבתי בעבר מדריך מקיף של אופטימיזציה לתמונות ובמאמר הנוכחי אתן סקירה של תוספי הוורדפרס ...

המשך קריאה >>

פרסום בגוגל: אסטרטגיות מתקדמות שעובדות בגוגל ממומן לחיפוש 2017

טיפים לפרסום מתקדם בגוגל

מאמר אורח מאת אמנון קיויתי, בעל נסיון רב בפרסום ממומן (PPC) בגוגל, שחולק כמה טיפים מצוינים לניהול קמפיינים במסע פרסום ממומן בגוגל. 1. "לברוח" ממילות מפתח גנריות בנישות תחרותיות עם מעט חיפושים, תשימו לב בדרך כלל שמילות המפתח היותר גנריות ומחופשות הן בעלות מחיר להמרה הכי פחות משתלם (בדרך כלל ...

המשך קריאה >>

עתיד קידום האתרים – לאן זה הולך ואיך נערך לזה כבר עכשיו

עתיד קידום אתרים

סטיב ג'ובס, שלוש שנים לאחר יציאת האייפון בשנת 2010,  אמר שלא בטוח כלל שיהיה מנוע חיפוש. גם לגבי המחשבים האישיים הוא אמר שהם יהיו כמו ה"טרקטורים של היום" רק למשימות מיוחדות והרכבים של היום אלו הם המכשירים הניידים. לגבי מנועי חיפוש הוא טען שתהיה לנו אפליקציה לכל דבר. הוא לא ...

המשך קריאה >>

מערכות ניהול תוכן הטובות והגרועות ביותר לקידום אתרים

השוואה בין מערכות CMS שונות

בעלי אתרים יכולים לבחור כיום בין מגוון מרשים ביותר של מערכות לניהול תוכן: החל ממערכות ניהול, המיועדות לאתרים אישיים, אתרי תדמית ובלוגים, דרך מערכות המיועדות לאתרים מורכבים יותר עם עשרות ומאות דפים, ועד לאתרי מסחר אלקטרוני הדורשים משאבי מערכת רבים. אחת מן הנקודות הקריטיות ביותר בנוגע לבחירה במערכת ניהול התוכן ...

המשך קריאה >>

איך יועץ קידום אתרים יוכל לעזור לכם?

יועץ קידום אתרים

בעלי אתרים רבים שרוצים להתחיל לקדם את האתר שלהם מפחדים להתחייב לחברות קידום לפני שהבינו איך בדיוק כל העסק עובד ומי נגד מי. אחרים שכבר התחילו לקדם את האתר שלהם, אך לא היו מרוצים מחברת הקידום שלהם ואיך שהתהליך עצמו מתקדם, מרגישים לעיתים קרובות שהם צריכים דעה נוספת. כאן בדיוק ...

המשך קריאה >>