דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 2

בלוגי (הבלוג שלי)

האם אתה חברה פח לקידום אתרים?

האם אתה מקדם אתרים פח

על רקע אינספור סיפורי הזוועה שאני שומע לאחרונה מקולגות ולקוחות…החלטתי לעשות קצת סדר ואולי השאלון הזה יעזור גם לכמה לקוחות פוטנציאליים להבין מול מי יש להם עסק. יצא לך מקדם אתרים פח? אולי גם שווה לבדוק על הדרך האם אתה מקדם אתרים ערס. 🙂 היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ...

המשך קריאה >>

איך לחבר בין טופס לידים באתר למסמך גוגל Sheets בעזרת Zapier

זפייר

הרבה צדיקים ונשמות טובות מהפייס התאוננו לאחרונה על כך שהם מחפשים דרך לחבר אוטומטית בין לידים שמגיעים מטופס יצירת קשר מהאתר אל תוך מסמך Spreadseet כלשהו, כמו למשל Google Sheets. באחד הדיונים הבטחתי שאייצר מדריך לאיך עושים את זה והנה אני כאן…כי סחבק צריך לקיים הבטחות. לפני שנתחיל אציין רק ...

המשך קריאה >>

טרנדים בולטים של SEO וכמה טיפים מחוץ לקופסא

טיפים מתקדמים של SEO

מאמר זה מרכז כמה טרנדים בולטים בעולם הקידום בשנת 2017 בנוסף גם מכיל טיפים קצת פחות בנאליים של SEO (אני מקווה לפחות), שאני מאמין שיחדשו לחלקכם. שנתחיל? לשדרג ל- HTTPS שגוגל מוציאים הצהרה שאתרים מאובטחים עם קידומת https זוכים לבוסט מסוים בדירוגים – מקדמי אתרים לוקחים את זה ברצינות. יתרה ...

המשך קריאה >>

איך לעבור מאתר ישן לחדש ולהישאר בחיים

שדרוג אתר

ביצוע הפניות 301, העברה תקינה של נתוני מטא ושמירה על ההיררכיה הם חלק מהדברים שחשוב לעשות כאשר עוברים מאתר ישן, אחרת מיקומיו בגוגל יפגעו. עומדים לקראת שדרוג אתר? המדריך הזה אמור לסייע לכם בתהליך החשוב הזה על מנת לבצע את המעבר על הצד הטוב ביותר. ברוב המקרים, יהיה כדאי לעבור ...

המשך קריאה >>

אחד על אחד עם שוקי מן

שוקי מן

שמח לארח בפינה אחד על אחד את אחד מאנשי האנליטיקס הבולטים בארץ – שוקי מן. לשוקי פעילות ענפה בתחום האנליטיקס בארץ: הוא מעניק שירותי אנליטיקס וניתוח דאטה לעסקים, מארגן את הכנס All Things Data זו השנה השלישית וברציפות וכן מעביר קורסים של אנליטיקס ודאטה במסגרת המכללה שהקים. היי שוקי הצדיק ☺ ...

המשך קריאה >>

במה קישורים יוצאים יכולים לתרום לכם?

תרומתם של קישורים יוצאים

כל מי שמחליף קישורים דרך מאמרים או תכנים שונים באתר שלו יודע שלרוב המטרה שלו היא לקבל את הקישור הטוב ביותר ולתת בחזרה קישור שלא יפגע לו באתר מבחינה אסתטית או בדירוגים שלו  – כלומר, שהקישור ייצא מעמוד כמה שיותר פנימי ולא יבלוט יותר מדי. אבל האם זו באמת הטקטיקה ...

המשך קריאה >>

מקרה בוחן – תגית hreflang

מקרה בוחן עם תגית hreflang

במאמר הקודם דיברתי על למה צריך לטרגט אתר ואיך עושים זאת, על המשמעות של טירגוט, ושצריך לעשות זאת כאשר הוא נועד לפעול במספר מדינות או במדינה ספציפית. בנוסף, הצגתי את 2 הדרכים שבאמצעותן מטרגטים: Google Search Console ותגית hreflang ומתי צריך להשתמש בכל אחת מהן. לאחר מכן הדגשתי כמה חשוב להקפיד ...

המשך קריאה >>

מה קורה כשמשלבים פרסום באאוטבריין עם שיווק בפייסבוק?

שיווק חכם בעזרת תוכן

רימרקטינג יכול להיות הרבה יותר מבאנרים בגוגל ומודעות מכירתיות בפייסבוק: שיווק באמצעות כתבות תוכן מזרים תנועה איכותית לאתר, מייצר קהלים רלוונטיים לשיווק חוזר בפייסבוק – ומושך לקוחות חדשים גם בלי לנסות למכור. מאת: מלי סנדלר בקר, מליס ק', עורכת דין, פתחה משרד וניסתה כמעט כל דבר אפשרי כדי להשיג לקוחות ...

המשך קריאה >>

שיווק דפוק – לא חבל עליכם?

טעויות בפייסבוק

הפעם אני מארח את רוני ריבלין, אחת מהכותבות המוכשרות שאני מכיר, ונותן לה את הבמה להניח זרקור ולתת את הדעת על כמה טעויות שיווקיות שאנשים עושים בפייס. כל החיים שלנו הם בעצם מופע שיווקי אחד גדול – נכנסנו לכיתה א' עם נזלת באף – תויגנו כחנונים, שיחקנו אותה במשחק הראשון ...

המשך קריאה >>

טירגוט אתר לשוק מסוים באמצעות Google Search Console ותגית hreflang

hreflang

לאחר המאמר הקודם שכתבתי על איך נכנסנו לעמוד ראשון תוך 4 וחצי חודשים בגוגל איטליה, החלטתי לכתוב מאמר נוסף בנושא קידום בשוק הבינלאומי. הפעם על נושא מאוד חשוב – טירגוט אתרים למדינות מסוימות. מתי צריך לטרגט אתר למדינה מסוימת, ולמה זה חשוב? למה משמשת תגית hreflang, ומה רמת החשיבות שלה? ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי אינטרנט ב – Bootstrap.CSS

בניית אתרים בעזרת BootStrap

הפעם מתארח אור שוורץ מחברת DigitalST לבניית אתרים. שנת 2017 הביאה עמה טרנדים חמים בעולם התכנות ובינהם עבודה עם ספריות CSS מוכנות. אנו נתמקד בספרייה הפופולרית ביותר Bootstrap.CSS ונסקור עבורכם את היתרונות והפיצ'רים בקובץ. על מנת להבין את הצורך עליו עונה Bootstrap יש להתחיל בצעדיו הראשונים של CSS3 בעולם האינטרנט. ...

המשך קריאה >>

8 סיבות להשתמש בקישורים פנימיים

8 סיבות להשתמש בקישורים פנימיים

בתור מקדמי אתרים, אנחנו בדרך כלל מתמקדים בהשגת קישורים חיצוניים לאתר, ולכן אנחנו נוטים לפספס את הפוטנציאל שיש לקישורים פנימיים בקידום האתר והפיכתו לאטרקטיבי יותר בעיני הגולשים. אז למה כדאי לכם להשתמש בקישורים פנימיים? 1. הם יכולים להגדיל את ההמרות – בהנחה שאתם מקשרים לעמודים עם תוכן מעניין ולא בונים ...

המשך קריאה >>

איך נכנסנו לעמוד ראשון בגוגל תוך 4 וחצי חודשים ב-3 ביטויי מפתח בשוק תחרותי בגוגל איטליה

קידום בגוגל איטליה

פוסט אורח מעניין מאת מעוז זוגרבו, על קידום אתרים בחו"ל (ספציפית גוגל איטליה), נושא שאני לא מדבר עליו יותר מדי אצלי בבלוג. אני עובד בחברת שיווק בדיגיטל שמספקת את שירותיה ללקוחות בשוק הבינלאומי. אחד מלקוחות החברה מספק את שירותיו במספר מדינות בעולם, כאשר אני אחראי על הקידום שלו בשוק האיטלקי. ...

המשך קריאה >>

פייסבוק לייב (בחינם): צעד אחרי צעד בכמה שלבים פשוטים

פייסבוק Live

היום אני הולך לשתף אתך את הכלי הכי טוב שיש כיום ברשת החברתית הענקית בעולם (ואתה יכול להשתמש בו כבר עכשיו) כדי לקבל את החשיפה האורגנית הכי גדולה שרק אפשר לקהל העוקבים שלך ואפילו להגיע לחשיפה ויראלית לקהל חדש של אנשים שעוד לא נחשפו אליך. בהמשך למאמצים של פייסבוק לקדם ...

המשך קריאה >>

פרסום העסק שלך עם סרטון סטופ מושן

סרטוני סטופ מושן

העולם משתנה לנגד עיננו בקצב מסחרר. עד לפני מספר שנים, שיווק ברשת התבסס בעיקר על מנגנונים קלאסיים כגון מאמרים, תמונות והרבה מלל. גוגל משנה ללא הרף את האלגוריתמים שלה ובחלוף השנים שמה דגש גדול יותר על סרטונים. כולנו חווים זאת ברשתות החברתיות ובעיקר בחיפושים, כאשר לעיתים התוצאות הראשונות הם סרטוני ...

המשך קריאה >>