דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 4

בלוגי (הבלוג שלי)

איך למצוא עבודה בפייסבוק בתחום הדיגיטל וקידום אתרים

חיפוש עבודה בפייסבוק

את המאמר הבא כתבתי בהתבסס על מאמר דומה בבלוג באתר שלי שעוסק בשיווק עצמי ומציאת עבודה בעידן הדיגיטלי. במאמר הזה אני רוצה לשים דגש ספציפית על מציאת עבודה לכם אנשים בתחום הדיגיטל והקידום האורגני. לכל מי מכם שמחפש עבודה בעזרת פייסבוק בתחום, במאמר אזכיר כמה טריקים פשוטים אך חשובים שיחסכו ...

המשך קריאה >>

קידום אורגני או קידום (פרסום) ממומן – השוואה מלאה

קידום אורגני או קידום ממומן

השיח של קידום אורגני או קידום ממומן (פרסום בגוגל Adwords) אינו חדש וקיים שנים רבות. הרבה בעלי עסקים שרוצים לדחוף את עצמם באינטרנט מתלבטים על איזה ערוץ ללכת (בהנחה שלא יכולים / לא רוצים לשלב גם וגם) וחלקם בכלל לא מכירים את ההבדלים בין קידום אורגני לממומן. אז אני כאן ...

המשך קריאה >>

איך לכתוב טייטלים כמו מאדר פאקר

לכתוב טייטלים טובים יותר

מה קורה צדיקים? והיום בפוסטון (פוסט קצר יענו) אני אדבר אתכם קצת על התגית המועדפת עליי: Meta Title. קצת הקדמה למי שפחות מכיר: המטא טייטל /  Meta Title / כותרת משמשת לכמה תפקידים: מופיעה בשורת הטאב בדפדפן. מופיעה בכותרות שגוגל מציג (ביחד עם התיאור – ה Meta Description) עם הסתייגות ...

המשך קריאה >>

איך לשווק עסק קטן באופן עצמאי?

שיווק עסק קטן באופן עצמאי

בעלי עסקים רבים יודעים כי על מנת לקדם את העסק שלהם בצורה יעילה, עליהם להשתמש במגוון פלטפורמות, אפיקי פרסום וכמובן סיוע ברשתות חברתיות. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע! יש לך שאלה? רוצה ...

המשך קריאה >>

איך לשפר חוזה לקידום אתרים

חוזה קידום אתרים

קודם כל חוזה קידום אתרים טוב הוא חוזה שמייצג את רצון הצדדים בצורה המדויקת ביותר. על כן במידה ואנחנו מחפשים שקיפות, מקצועיות, בהירות ולהשאיר לקוח מרוצה בסופו של יום עדיף חוזה מפורט ומנוסח היטב אשר מסדיר את הנקודות החשובות ומשאיר כמה שפחות מקום לחילוקי דעות בעתיד. מאמר אורח מאת עורך דין גבריאל ...

המשך קריאה >>

בחן את עצמך: האם אתה מקדם אתרים ערס?

האם אתה מקדם אתרים ערס

תמיד שיש קטגוריה חדשה באתר זה אירוע משמח 🙂 אז בנוסף לאינפוגרפיקות שהוספתי לא מזמן, אני משיק עכשיו גם סוג תוכן חדש – שאלונים. מדי פעם שיתחשק לי לעשות משהו קליל ומשעשע אוסיף שאלון חדש. והפעם – האם אתה מקדם אתרים ערס? בצעו את השאלון ושתפו את התוצאות בתגובות. ואם ...

המשך קריאה >>

כך תנהלו נכון את הפניות שמגיעות דרך האתר שלכם

ניהול נכון של פניות דרך האתר

כל אחד מאתנו משאיר פרטים מידי פעם באתרים שונים במטרה לקבלת מידע. חלק מהפונים באתרים עושים סקר שוק במטרה לקבל טווח מחירים או במילים אחרות- תמונת מצב. במקרים אחרים המתעניינים רוצים להזמין שירות כבר בפניה הראשונה שלהם. ניהול הפניות, כמו גם מענה יעיל לפניות, הינם קריטיים להתפתחות כל עסק. כמקדם ...

המשך קריאה >>

איך לכתוב טוב יותר ולשפר את ההמרות באתר שלכם?

איך לכתוב טוב יותר

מנשמע וזה? הפעם, בא לי לדבר על נושא הכתיבה. זה לא סוד שנושא השיווק בעזרת תוכן הוא אחד התחומים החמים של השנים האחרונות. תוכן מושך אנשים ומחבר אותם לאנשים אחרים או מותגים. תוכן מגדיל את האוטוריטה של חברות ואנשים באינטרנט. הרבה פעמים לקוחות פוטנציאליים הגיעו אליי דרך הבלוג שלי שהם ...

המשך קריאה >>

גוגל לא זורם עם האסטרטגיה שלכם? איך לשכנע את גוגל לדרג עמוד ספציפי

איך לשכנע את גוגל לדרג עמוד ספציפי

אני מניח שכל מי שעוסק בקידום אתרים מכיר את הסיטואציה שבה גוגל מדרג עמוד X על ביטוי מסוים שאתם עוקבים אחריו, בעוד שלמעשה אתם רוצים לדרג את עמוד Y. בואו ניתן דוגמא יותר מוחשית: ניקח אתר שדף הבית שלו מדורג על הביטוי "קידום אתרים" וגם "קידום אתרים בגוגל". הגיוני, כי ...

המשך קריאה >>

בעלי אתרים: עשה ואל תעשה

בניית אתרים - עשה ואל תעשה

סיימתם לבנות את האתר שלכם, קיבלתם פידבקים מחברים וקולגות ואתם שמחים ומאושרים ורוצים להתחיל לשווק אותו, הבעיה שאתם קצת מבולבלים מכל מה שיש לעולם האינטרנט להציע לכם, מהמלצות של חברים, שכנים ובני משפחה והתקציב, אוי התקציב, פתאום אתם מבינים שכל הסיפור הזה הולך לעלות לכם כסף ולא מעט… אז אתם ...

המשך קריאה >>

שיווק בדואר אלקטרוני באמצעות שימוש באוטומציה

שיווק באימייל בעזרת אוטומציה

בטח שמתם לב שלאחרונה רואים יותר ויותר מעולמות האוטומציה בתחום השיווק הדיגיטלי והאימייל-מרקטינג בפרט. לפני מספר שבועות, אקטיב טרייל, חברת האימייל מרקטינג מהמובילות בארץ, השיקה את מערכת ה Visual Automations שלה. מערכת האוטומציות של אקטיב טרייל נכנסת לשוק יחסית תחרותי בעולם, שכולל שמות כמו Marketo, Acto On, Hubspot ונוספים. בעוד ...

המשך קריאה >>

גוגל אנליטיקס – שירות סטטיסטיקה לאתרים

גוגל אנליטיקס - Google Analytics

גוגל אנליטיקס הוא שירות של גוגל שמאפשר לעקוב אחר תנועת הגולשים באתרי אינטרנט ולצבור מידע אודותם. השירות הושק לראשונה בשנת 2005 לאחר שגוגל קנתה את חברת Urchin, שפיתחה פלטפורמה לניתוח תנועה מקבצי LOG של שרתים ברשת האינטרנט (גוגל הפסיקה למכור את מוצרי Urchin בשנת 2012). Google Analytics מוצעת בשתי גרסאות ...

המשך קריאה >>

אבטחת אתרי וורדפרס – מדריך למתחילים ומתקדמים

אבטחת אתרי וורדפרס

בתקופה האחרונה נושא אבטחת המידע, בדגש על אבטחת אתרי וורדפרס, התחיל לעניין אותי מאד. למה? כי נאלצתי להתמודד בעצמי עם כמה אתרים שנפרצו, שהושתלו להם קודים זדוניים למיניהם, שקיבלו הודעת malware כאשר ניסו להיכנס אליהם ועוד כל מיני חוויות כאלה. כל ההתעסקות הזאת גנבה לי זמן יקר מההתעסקות השוטפת בקידום ...

המשך קריאה >>

פליפינג למקצוענים: 7 טיפים למכירת דומיינים ברווח

מכירת דומיינים ברווח

מדי יום, יותר ויותר אנשים נעשים מודעים לחשיבות הרבה של בחירת שם דומיין מתאים לאתר שלהם. בין השאר, שם הדומיין משפיע על נראות האתר במנועי החיפוש, על היכולת של לקוחות חדשים לזכור אותו ולהגיע אליו, הוא מעניק לאתר ייחודיות ואמינות ומחזק את המותג שמאחוריו. נכתב על ידי חברת SEO Boots. ...

המשך קריאה >>

איך לכתוב 3-4 מאמרים בשעה?

איך לכתוב 3-4 מאמרים בשעה

כאשר לארי פייג' וסרגיי ברין פיתחו את מנוע החיפוש של גוגל בסוף שנות ה-90 הם חיפוש דרך להפוך את מנוע החיפוש שלהם לטוב והאיכותי ביותר. באותה תקופה היו מנועי חיפוש אחרים שלטענתם כבר היו מיושנים ולכן מתבקש שיהיה מנוע חיפוש עדכני שיציג תוצאות חיפוש רלוונטיות וממוקדות יותר. מאמר אורח מאת ניסים ...

המשך קריאה >>