דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 4

בלוגי (הבלוג שלי)

כך תנהלו נכון את הפניות שמגיעות דרך האתר שלכם

ניהול נכון של פניות דרך האתר

כל אחד מאתנו משאיר פרטים מידי פעם באתרים שונים במטרה לקבלת מידע. חלק מהפונים באתרים עושים סקר שוק במטרה לקבל טווח מחירים או במילים אחרות- תמונת מצב. במקרים אחרים המתעניינים רוצים להזמין שירות כבר בפניה הראשונה שלהם. ניהול הפניות, כמו גם מענה יעיל לפניות, הינם קריטיים להתפתחות כל עסק. כמקדם ...

המשך קריאה >>

איך לכתוב טוב יותר ולשפר את ההמרות באתר שלכם?

איך לכתוב טוב יותר

מנשמע וזה? הפעם, בא לי לדבר על נושא הכתיבה. זה לא סוד שנושא השיווק בעזרת תוכן הוא אחד התחומים החמים של השנים האחרונות. תוכן מושך אנשים ומחבר אותם לאנשים אחרים או מותגים. תוכן מגדיל את האוטוריטה של חברות ואנשים באינטרנט. הרבה פעמים לקוחות פוטנציאליים הגיעו אליי דרך הבלוג שלי שהם ...

המשך קריאה >>

גוגל לא זורם עם האסטרטגיה שלכם? איך לשכנע את גוגל לדרג עמוד ספציפי

איך לשכנע את גוגל לדרג עמוד ספציפי

אני מניח שכל מי שעוסק בקידום אתרים מכיר את הסיטואציה שבה גוגל מדרג עמוד X על ביטוי מסוים שאתם עוקבים אחריו, בעוד שלמעשה אתם רוצים לדרג את עמוד Y. בואו ניתן דוגמא יותר מוחשית: ניקח אתר שדף הבית שלו מדורג על הביטוי "קידום אתרים" וגם "קידום אתרים בגוגל". הגיוני, כי ...

המשך קריאה >>

בעלי אתרים: עשה ואל תעשה

בניית אתרים - עשה ואל תעשה

סיימתם לבנות את האתר שלכם, קיבלתם פידבקים מחברים וקולגות ואתם שמחים ומאושרים ורוצים להתחיל לשווק אותו, הבעיה שאתם קצת מבולבלים מכל מה שיש לעולם האינטרנט להציע לכם, מהמלצות של חברים, שכנים ובני משפחה והתקציב, אוי התקציב, פתאום אתם מבינים שכל הסיפור הזה הולך לעלות לכם כסף ולא מעט… אז אתם ...

המשך קריאה >>

שיווק בדואר אלקטרוני באמצעות שימוש באוטומציה

שיווק באימייל בעזרת אוטומציה

בטח שמתם לב שלאחרונה רואים יותר ויותר מעולמות האוטומציה בתחום השיווק הדיגיטלי והאימייל-מרקטינג בפרט. לפני מספר שבועות, אקטיב טרייל, חברת האימייל מרקטינג מהמובילות בארץ, השיקה את מערכת ה Visual Automations שלה. מערכת האוטומציות של אקטיב טרייל נכנסת לשוק יחסית תחרותי בעולם, שכולל שמות כמו Marketo, Acto On, Hubspot ונוספים. בעוד ...

המשך קריאה >>

גוגל אנליטיקס – שירות סטטיסטיקה לאתרים

גוגל אנליטיקס - Google Analytics

גוגל אנליטיקס הוא שירות של גוגל שמאפשר לעקוב אחר תנועת הגולשים באתרי אינטרנט ולצבור מידע אודותם. השירות הושק לראשונה בשנת 2005 לאחר שגוגל קנתה את חברת Urchin, שפיתחה פלטפורמה לניתוח תנועה מקבצי LOG של שרתים ברשת האינטרנט (גוגל הפסיקה למכור את מוצרי Urchin בשנת 2012). Google Analytics מוצעת בשתי גרסאות ...

המשך קריאה >>

אבטחת אתרי וורדפרס – מדריך למתחילים ומתקדמים

אבטחת אתרי וורדפרס

בתקופה האחרונה נושא אבטחת המידע, בדגש על אבטחת אתרי וורדפרס, התחיל לעניין אותי מאד. למה? כי נאלצתי להתמודד בעצמי עם כמה אתרים שנפרצו, שהושתלו להם קודים זדוניים למיניהם, שקיבלו הודעת malware כאשר ניסו להיכנס אליהם ועוד כל מיני חוויות כאלה. כל ההתעסקות הזאת גנבה לי זמן יקר מההתעסקות השוטפת בקידום ...

המשך קריאה >>

פליפינג למקצוענים: 7 טיפים למכירת דומיינים ברווח

מכירת דומיינים ברווח

מדי יום, יותר ויותר אנשים נעשים מודעים לחשיבות הרבה של בחירת שם דומיין מתאים לאתר שלהם. בין השאר, שם הדומיין משפיע על נראות האתר במנועי החיפוש, על היכולת של לקוחות חדשים לזכור אותו ולהגיע אליו, הוא מעניק לאתר ייחודיות ואמינות ומחזק את המותג שמאחוריו. נכתב על ידי חברת SEO Boots. ...

המשך קריאה >>

איך לכתוב 3-4 מאמרים בשעה?

איך לכתוב 3-4 מאמרים בשעה

כאשר לארי פייג' וסרגיי ברין פיתחו את מנוע החיפוש של גוגל בסוף שנות ה-90 הם חיפוש דרך להפוך את מנוע החיפוש שלהם לטוב והאיכותי ביותר. באותה תקופה היו מנועי חיפוש אחרים שלטענתם כבר היו מיושנים ולכן מתבקש שיהיה מנוע חיפוש עדכני שיציג תוצאות חיפוש רלוונטיות וממוקדות יותר. מאמר אורח מאת ניסים ...

המשך קריאה >>

קישורים יוצאים – מה חשוב לדעת?

קישורים יוצאים

קישורים יוצאים (External links או Outbound links), להבדיל מקישורים נכנסים, הם קישורים שאנחנו מוציאים מאתר שלנו אל אתרים אחרים. מטרת המאמר הנוכחי היא להפריך כמה אגדות לגבי קישורים יוצאים, ולהסביר איך ומתי נשתמש בהם. קודם כל, מהי המטרה של קישורים יוצאים? קישורים יוצאים באינטרנט היו מאז ומתמיד האמצעי להעביר גולשים ...

המשך קריאה >>

איך להשיג עוד לקוחות בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

איך להשיג עוד לקוחות

כל מי שעוסק בתחום ומירב הפעילות שלו מתרכזת בעבודה מול לקוחות, יודע שלקוחות הם החמצן של העסק. להשיג עוד לקוחות זה לא בהכרח דבר קשה. במאמר הבא אני הולך לתת כמה טיפים ורעיונות להשיג לקוחות מהנסיון שלי. עיקר המאמר יהיה רלוונטי מן הסתם לתחום הקידום והשיווק באינטרנט, אבל חלק מהסעיפים ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים מהיר – מתי זה אפשרי וממה צריך להיזהר?

קידום אתרים מהיר

הרבה בעלי עסקים שאין להם ממש רקע וניסון עם התחום, מחפשים פתרונות של קידום אתרים מהיר. בתכלס, כל בעל עסק היה רוצה לקבל פניות באופן מידי, נכון? כאשר מישהו פונה לעיתון וקונה שטחי פרסום, או משלם כסף על שלטי חוצות – הוא לא מצפה לקבל פניות רק בעוד חצי שנה-שנה ...

המשך קריאה >>

איך להתמודד עם התנגדויות של מכירה בקידום אתרים?

מכירות בקידום אתרים

פוסט אורח מאת אליחי עואמי (Elihai Awami) שמדבר על התנגדויות שונות בתהליך מכירה של שירות SEO וגם נותן כמה טיפים בנושא. אליחי הוא גם בעלים של האתר SEO-Fast ומעניק שירות קידום אתרים אורגני בגוגל. היום אני רוצה לדבר איתכם על נושא שמאוד מכעיס אותי. אני מכיר המון חברות קידום אתרים ...

המשך קריאה >>

חיפוש קולי במובייל – האם המותג שלכם מותאם לכך?

חיפוש קולי

אנשי SEO ו-PPC מתחילים להיות מודעים לטרנדיות ההולכת וגוברת בחיפוש הקולי במובייל – יותר ויותר אנשים עושים בו שימוש. לפי מחקר של NorthStar (מ-2014)' 55% מבני הנוער ו41% מהמבוגרים עושים שימוש בחיפוש הקולי יותר מפעם ביום כדי להגיע ממקום למקום, להכין שעורי בית, להכתיב טקסט, להפעיל שיר, להתקשר למישהו, לדעת ...

המשך קריאה >>

Google See Inside – כלי לשיפור נראות עסק ברשת

סיור וירטואלי לעסקים

בתחום השיווק כולנו מחפשים בכל יום את הדבר החם הבא. נוסחת הקסם הנכונה שתזניק את העסק שלנו קדימה ותהפוך אותו למוצלח, בולט וניצב מעל המתחרים. אז כולנו מכירים את השיטות הרגילות – להוסיף כמה שיותר תוכן איכותי, לייצר קישורים חיצוניים, להוסיף סרטון תדמית ערוך היטב ואולי אפילו ג'ינגל חביב שמתנגן ...

המשך קריאה >>