דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 5

בלוגי (הבלוג שלי)

כיצד וידאו ויראלי יכול להקפיץ לך את הפניות לעסק? המקרה של אבי קישטה

אבי קישטה

חג שמח קוראים יקרים (פסח 2016, למען אלה שיקראו את זה בעתיד…) רציתי לשתף אתכם במשהו משעשע ומעניין שנתקלתי בו ממש בימים האחרונים, ועל הדרך גם להפוך את זה למעין קייס סטאדי שמתקשר כמובן לתחום שלנו – שיווק באינטרנט (פחות קידום אורגני). אבי קישטה?! אבי קישטה הוא בעל עסק להרחקת ...

המשך קריאה >>

איך זה שהזין הזה עוקף אותי בתוצאות?!

איך האתר הזה עוקף אותי בתוצאות

בום! סליחה על הכותרת וכו', רציתי למשוך תשומת לב על ידי פרובוקציה זולה 🙂 והפעם – אני רוצה לדבר אני נושא שמעצבן אותי, ובטח גם אתם נתקלתם בו לא מעט – איך קורה שאתרי פח מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל, ומחזיקים שם לאורך זמן? מטבע הדברים, אני אמנע מלתת דוגמאות ...

המשך קריאה >>

מדריך מעשי לשיווק בפייסבוק למתחילים

שיווק בפייסבוק למתחילים

והפעם מתארח אהוד טייץ, מעצב גרפי ומשווק בפייסבוק ומציע בין היתר שירותי קידום בפייסבוק. נתתי לאהוד את הבמה שיסביר לבעלי עסקים וכל מי שרוצה לדעת איך להתנהל יותר טוב בפייסבוק. היי נעים מאד, שמי אהוד טייץ אני פרילנסר מעצב גרפי ומשווק במדיה. יותר משמח להתארח אצל אחד האנשים המובילים בתחום קידום ...

המשך קריאה >>

קייס סטאדי: איך שיפרתי את מהירות האתר שלי בעשרות אחוזים

קייס סטאדי שיפור מהירות האתר

זה הקייס סטאדי השלישי סה"כ שאני מפרסם בבלוג, והפעם בנושא שהולך בד בבד עם קידום אתרים: שיפור מהירות האתר. אתם בטח כבר יודעים שלמהירות האתר יש חלק משמעותי בתהליך הקידום והיא מרכיב חשוב באופטימיזציית Onsite. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות ...

המשך קריאה >>

פילטרים וגולים בסיסיים שכדאי להטמיע באנליטיקס

גולים ופילטרים באנליטיקס

מה לא נאמר על התחום הקסום שלנו? האמת היא שדי הרבה… תמיד מדברים איתנו על קישורים, על תכנים, אופטימיזציות, שיתופי פעולה ועוד… היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע! יש לך שאלה? רוצה הצעה ...

המשך קריאה >>

איך לצמצם עלויות של קידום אתרים?

לצמצם עלויות של קידום אתרים

למרות מה שנהוג לחשוב, שם המשפחה שלי, זריהן – הוא לא פרסי. רצה הגורל ונולדתי להורים יוצאי מרוקו. ולמה לעזאזל אני מציין זאת? כי כתיבת הפוסט הזאת לא באה ממקום של קמצנות (נהוג לומר שפרסים קמצנים וכו') חלילה, אלא ממקום של התייעלות עסקית נטו. בכל עסק, לא משנה איזה, תמיד ...

המשך קריאה >>

אופטימיזציה לאתרים – המדריך המלא לקידום On-Site

מדריך לאופטימיזציית אתרים

בכל עשרות הפוסטים שכתבתי במהלך השנים שהבלוג הזה קיים, דיברתי על הרבה מאד נושאים שקשורים ל-SEO, אבל טרם יצא לי לייצר מדריך מקיף ורציני עבור אופטימיזציית On Page. דיברתי המון עם קישורים (את כל המאמרים בנושא קישורים תמצאו בלינק הזה) והגיע גם התור של האופטימיזציה. המדריך מתאים בעיקר למתחילים אך ...

המשך קריאה >>

מדוע צריך לשדרג אתר כל 3 שנים?

אתר כל 3 שנים

טל זולברג, איתו עשיתי ראיון לא מזמן טוען שצריך לשדרג אתר אינטרנט כל 3 שנים. את הסיבות לכך הוא מסביר במאמר הבא. זה מצחיק שהתחלתי לכתוב את המאמר, אני מסביר את הנושא הזה ללקוחות שלי כבר שנים מספר אבל אף פעם לא חשבתי לעלות את זה על כתב, בשעה טובה דניאל ...

המשך קריאה >>

13 כלים שימושיים לקידום אתרים

כלים לקידום אתרים

בשוק קידום האתרים ישנם המון כלים. חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, יש המון יתרונות בשימוש בכלים מכיוון שהם יכולם לחסוף לכם המון זמן, וזמן כמו שאתם יודעים שווה כסף. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי ...

המשך קריאה >>

אינפוגרפיקה: איך לחלק את הזמן בפרוייקט קידום אתרים

חלוקת זמן בקידום אתרים

קודם כל: תגידו מברוק על קטגוריה חדשה באתר: אינפוגרפיקות 🙂 הנושא עליו אני מדבר הוא: איך כדאי להשקיע את הזמן שלכם בפרוייקט של SEO. חשוב לציין כי מדובר פה בקווים כלליים בלבד, ותמיד יהיו פרוייקטים יוצאים מן הכלל שיצטרכו התאמות אישיות וחלוקת זמן שונה. יחד עם זאת, ברוב הפרויקטים שאני ...

המשך קריאה >>

קמפיין אדוורדס בעלות חודשית גלובאלית – השקר הגדול מאחורי השיטה!

ניהול קמפיין אדוורדס בעלות גלובלית

והפעם פוסט אורח על נושא שאני ממעט לדבר עליו בבלוג, כי אני פחות עוסק בו ביום יום – אדוורדס, וספציפית על מקרים שנתקלים בהם לא מעט בשוק – הצעה לניהול קמפייין Adwords בעלות גלובלית, ולמה זה בעייתי עבור הלקוחות. לאון דייטש, בעלים של Best-SEO, עם הפרטים המלאים. היו חברתיים! אהבתם? ...

המשך קריאה >>

10 טעויות נפוצות באתרי וורדפרס

טעויות באתרי וורדפרס

היוש וזה, נתחיל מקצת פרטים יבשים: וורדפרס היא המערכת לניהול תוכן (CMS) הכי פופולארית בעולם, ולא רק זה – לפי ויקיפדיה העולמית, נכון לינואר 2015 מעל 60 מליון (!) אתרים בעולם מבוססים על וורדפרס. היום, סביר להניח שהמספר הזה גבוה בהרבה. למעשה 1/4 מכל אתר בעולם בנוי על וורדפרס. נתון ...

המשך קריאה >>

עבודה מול כותבי תוכן: הפרקטיקות שמקדמי אתרים חייבים לשנות

עבודה מול כותבי תוכן

בעולם אידאלי, כל התוכן ברשת האינטרנט היה מקורי, מהימן ומעמיק. כל  פיסת תוכן ברשת היתה תוצר של ידע, מחקר ונסיון. ומי שאין לו משהו חדש לכתוב, פשוט לא היה כותב. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב ...

המשך קריאה >>

ראש בראש מול הנחיות גוגל לבעלי אתרים

הנחיות גוגל לבעלי אתרים

עקב שיח רב ברשת שאני רואה לאחרונה בנושא והעובדה שגוגל שינו קצת את הנוסח של ההנחיות שלהם לבעלי אתרים, החלטתי להרים את הכפפה ולהתייחס לסעיפים השונים (מנסיוני האישי + מקורות אמינים שאני סומך עליהם) של הנחיות גוגל למנהלי אתרים, ולראות עד כמה זה עומד במבחן המציאות של היום, או שהכל ...

המשך קריאה >>

האתר נפגע במיקומים? 13 סיבות לירידה במיקומים ודרכי פתרון

ירידה במיקומים

כתבתי בעבר על 11 סיבות שהאתר שלך לא מככב בגוגל ובפוסט הבא אני רוצה לקחת את זה עוד כמה צעדים קדימה – מה קורה כאשר האתר חווה ירידה בדירוגים – משמעותית או פחות משמעותית? היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי ...

המשך קריאה >>