דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 5

בלוגי (הבלוג שלי)

קישורים יוצאים – מה חשוב לדעת?

קישורים יוצאים

קישורים יוצאים (External links או Outbound links), להבדיל מקישורים נכנסים, הם קישורים שאנחנו מוציאים מאתר שלנו אל אתרים אחרים. מטרת המאמר הנוכחי היא להפריך כמה אגדות לגבי קישורים יוצאים, ולהסביר איך ומתי נשתמש בהם. קודם כל, מהי המטרה של קישורים יוצאים? קישורים יוצאים באינטרנט היו מאז ומתמיד האמצעי להעביר גולשים ...

המשך קריאה >>

איך להשיג עוד לקוחות בקידום אתרים ושיווק באינטרנט?

איך להשיג עוד לקוחות

כל מי שעוסק בתחום ומירב הפעילות שלו מתרכזת בעבודה מול לקוחות, יודע שלקוחות הם החמצן של העסק. להשיג עוד לקוחות זה לא בהכרח דבר קשה. במאמר הבא אני הולך לתת כמה טיפים ורעיונות להשיג לקוחות מהנסיון שלי. עיקר המאמר יהיה רלוונטי מן הסתם לתחום הקידום והשיווק באינטרנט, אבל חלק מהסעיפים ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים מהיר – מתי זה אפשרי וממה צריך להיזהר?

קידום אתרים מהיר

הרבה בעלי עסקים שאין להם ממש רקע וניסון עם התחום, מחפשים פתרונות של קידום אתרים מהיר. בתכלס, כל בעל עסק היה רוצה לקבל פניות באופן מידי, נכון? כאשר מישהו פונה לעיתון וקונה שטחי פרסום, או משלם כסף על שלטי חוצות – הוא לא מצפה לקבל פניות רק בעוד חצי שנה-שנה ...

המשך קריאה >>

איך להתמודד עם התנגדויות של מכירה בקידום אתרים?

מכירות בקידום אתרים

פוסט אורח מאת אליחי עואמי (Elihai Awami) שמדבר על התנגדויות שונות בתהליך מכירה של שירות SEO וגם נותן כמה טיפים בנושא. אליחי הוא גם בעלים של האתר SEO-Fast ומעניק שירות קידום אתרים אורגני בגוגל. היום אני רוצה לדבר איתכם על נושא שמאוד מכעיס אותי. אני מכיר המון חברות קידום אתרים ...

המשך קריאה >>

חיפוש קולי במובייל – האם המותג שלכם מותאם לכך?

חיפוש קולי

אנשי SEO ו-PPC מתחילים להיות מודעים לטרנדיות ההולכת וגוברת בחיפוש הקולי במובייל – יותר ויותר אנשים עושים בו שימוש. לפי מחקר של NorthStar (מ-2014)' 55% מבני הנוער ו41% מהמבוגרים עושים שימוש בחיפוש הקולי יותר מפעם ביום כדי להגיע ממקום למקום, להכין שעורי בית, להכתיב טקסט, להפעיל שיר, להתקשר למישהו, לדעת ...

המשך קריאה >>

Google See Inside – כלי לשיפור נראות עסק ברשת

סיור וירטואלי לעסקים

בתחום השיווק כולנו מחפשים בכל יום את הדבר החם הבא. נוסחת הקסם הנכונה שתזניק את העסק שלנו קדימה ותהפוך אותו למוצלח, בולט וניצב מעל המתחרים. אז כולנו מכירים את השיטות הרגילות – להוסיף כמה שיותר תוכן איכותי, לייצר קישורים חיצוניים, להוסיף סרטון תדמית ערוך היטב ואולי אפילו ג'ינגל חביב שמתנגן ...

המשך קריאה >>

כיצד וידאו ויראלי יכול להקפיץ לך את הפניות לעסק? המקרה של אבי קישטה

אבי קישטה

חג שמח קוראים יקרים (פסח 2016, למען אלה שיקראו את זה בעתיד…) רציתי לשתף אתכם במשהו משעשע ומעניין שנתקלתי בו ממש בימים האחרונים, ועל הדרך גם להפוך את זה למעין קייס סטאדי שמתקשר כמובן לתחום שלנו – שיווק באינטרנט (פחות קידום אורגני). אבי קישטה?! אבי קישטה הוא בעל עסק להרחקת ...

המשך קריאה >>

איך זה שהזין הזה עוקף אותי בתוצאות?!

איך האתר הזה עוקף אותי בתוצאות

בום! סליחה על הכותרת וכו', רציתי למשוך תשומת לב על ידי פרובוקציה זולה 🙂 והפעם – אני רוצה לדבר אני נושא שמעצבן אותי, ובטח גם אתם נתקלתם בו לא מעט – איך קורה שאתרי פח מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל, ומחזיקים שם לאורך זמן? מטבע הדברים, אני אמנע מלתת דוגמאות ...

המשך קריאה >>

מדריך מעשי לשיווק בפייסבוק למתחילים

שיווק בפייסבוק למתחילים

והפעם מתארח אהוד טייץ, מעצב גרפי ומשווק בפייסבוק ומציע בין היתר שירותי קידום בפייסבוק. נתתי לאהוד את הבמה שיסביר לבעלי עסקים וכל מי שרוצה לדעת איך להתנהל יותר טוב בפייסבוק. היי נעים מאד, שמי אהוד טייץ אני פרילנסר מעצב גרפי ומשווק במדיה. יותר משמח להתארח אצל אחד האנשים המובילים בתחום קידום ...

המשך קריאה >>

קייס סטאדי: איך שיפרתי את מהירות האתר שלי בעשרות אחוזים

קייס סטאדי שיפור מהירות האתר

זה הקייס סטאדי השלישי סה"כ שאני מפרסם בבלוג, והפעם בנושא שהולך בד בבד עם קידום אתרים: שיפור מהירות האתר. אתם בטח כבר יודעים שלמהירות האתר יש חלק משמעותי בתהליך הקידום והיא מרכיב חשוב באופטימיזציית Onsite. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות ...

המשך קריאה >>

פילטרים וגולים בסיסיים שכדאי להטמיע באנליטיקס

גולים ופילטרים באנליטיקס

מה לא נאמר על התחום הקסום שלנו? האמת היא שדי הרבה… תמיד מדברים איתנו על קישורים, על תכנים, אופטימיזציות, שיתופי פעולה ועוד… היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע! יש לך שאלה? רוצה הצעה ...

המשך קריאה >>

איך לצמצם עלויות של קידום אתרים?

לצמצם עלויות של קידום אתרים

למרות מה שנהוג לחשוב, שם המשפחה שלי, זריהן – הוא לא פרסי. רצה הגורל ונולדתי להורים יוצאי מרוקו. ולמה לעזאזל אני מציין זאת? כי כתיבת הפוסט הזאת לא באה ממקום של קמצנות (נהוג לומר שפרסים קמצנים וכו') חלילה, אלא ממקום של התייעלות עסקית נטו. בכל עסק, לא משנה איזה, תמיד ...

המשך קריאה >>

אופטימיזציה לאתרים – המדריך המלא לקידום On-Site

מדריך לאופטימיזציית אתרים

בכל עשרות הפוסטים שכתבתי במהלך השנים שהבלוג הזה קיים, דיברתי על הרבה מאד נושאים שקשורים ל-SEO, אבל טרם יצא לי לייצר מדריך מקיף ורציני עבור אופטימיזציית On Page. דיברתי המון עם קישורים (את כל המאמרים בנושא קישורים תמצאו בלינק הזה) והגיע גם התור של האופטימיזציה. המדריך מתאים בעיקר למתחילים אך ...

המשך קריאה >>

מדוע צריך לשדרג אתר כל 3 שנים?

אתר כל 3 שנים

טל זולברג, איתו עשיתי ראיון לא מזמן טוען שצריך לשדרג אתר אינטרנט כל 3 שנים. את הסיבות לכך הוא מסביר במאמר הבא. זה מצחיק שהתחלתי לכתוב את המאמר, אני מסביר את הנושא הזה ללקוחות שלי כבר שנים מספר אבל אף פעם לא חשבתי לעלות את זה על כתב, בשעה טובה דניאל ...

המשך קריאה >>

13 כלים שימושיים לקידום אתרים

כלים לקידום אתרים

בשוק קידום האתרים ישנם המון כלים. חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, יש המון יתרונות בשימוש בכלים מכיוון שהם יכולם לחסוף לכם המון זמן, וזמן כמו שאתם יודעים שווה כסף. היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי ...

המשך קריאה >>