דף הבית / פוסטים אורחים / קידום של תוצאות חיוביות באינטרנט

קידום של תוצאות חיוביות באינטרנט

פוסט אורח. אנחנו ורוב בעלי העסקים שנמצאים באינטרנט בדרך כזו או אחרת, זקוקים לאתר אינטרנט, קמפיין פרסום ממומן או אולי הליך של קידום אורגני. אין ספק בכלל שמדובר בתחום מועיל ופרודוקטיבי עבור מרבית העסקים בישראל. אם אתם תוהים מדוע עבור מרבית ולא כולם? זה כבר נושא לכתבה אחרת.

קידום תוצאות חיוביות

היום אנחנו רוצים לדבר על תחום אחר, שהמהות שלו היא קידום תוצאות חיוביות בגוגל, כאשר הצד השני שלו הוא מחיקת אזכורים שליליים. הכוונה היא לאותו מצב איום ונורא שבו כאשר רושמים את שם העסק שלכם בגוגל או את השם הפרטי שלכם בגוגל, יוצאת איזה שהיא תוצאת חיפוש שהיא למעשה שלילית, כמו ביקורת שלילית או כל דבר שהוא למעשה – לא דבר שאתה רוצה לראות בתוצאות חיפוש. למעשה, זהו חלק מתחום רחב יותר שנקרא ניהול מוניטין.

איך הדבר הקורה?

בדרך כלל תוצאות שליליות בגוגל נוצרות כאשר חברה פרטית( לרוב) סובלת מלקוחות לא מרוצים בצורה קיצונית. המציאות היא שאין שום חברה שמסוגלת לרצות את כל הלקוחות שלה.

תמיד יש חלק קטן שיהיה לא מרוצה השאלה היא עד כמה קיים אותו לקוח משוגע, שיקח על עצמו לפתוח בלוג באינטרנט ולהתחיל למלא אותו בפוסטים של שטנה אודות פעילות החברה.

אצל אנשים פרטיים זה בדרך כלל קורה כאשר יש פוליטיקאי או מקורב לפוליטיקאי, שמוצא לעצמו יריב או אולי נכון יותר לומר אויב בתחום התקשורת. הרי הציבור הכללי לא מאמין בפוליטיקאים ממילא, אז כאן רק עיתונאי מסוגל להוציא שם רע לאותו איש ציבור.

אז מה עושים כאשר נכתב עליכם רפש באינטרנט?

אל דאגה המצב לא אבוד, תמיד ניתן להציל את הדברים. הפיתרון הוא למעשה קידום אורגני של תוצאות חיוביות. הכוונה היא: ברגע שאתם רושמים את שם העסק שלכם בגוגל, אנו רואים בדף הראשון עשר תוצאות.

במרבית המקרים, התוצאה הראשונה או השנייה היא השלילית, כאשר שאר התוצאות הן או חיוביות או למעשה נייטרליות שזה כמו חיוביות. למשל כרטיס עסק בדפי זהב שהוא תוצאה מאוד נפוצה כאשר מחפשים שם של עסק בגוגל.

אז בואו נתחיל לקדם

האפשרות הראשונה היא להתחיל לקדם בפועל את התוצאות החיוביות והניטרליות, אבל זה בדרך כלל קשה מאוד, כי אין מאיפה להביא קישורים רלוונטיים שיתאימו עבור שם העסק או האדם. דבר נוסף שמקשה מאוד על הקידום, זה שאין תוצאות שיכולות להיות מוגדרות כ"חדשות".

לכן הדרך הטובה יותר היא פשוט להכין סדרה של כתבות חדשות וחיוביות אודות הפעילות העסקית שלכם או הפעילות הציבורית שלכם, במקרה של אדם/פוליטיקאי. ברגע שיש מספיק כתבות חדשות וחיוביות, ניתן להתחיל לשלב את הכתבות החדשות באתרים חזקים ברשת ולהוציא לינקים לאתרים הוותיקים.

מה בעצם קורה כאן?

המנגנון של גוגל נוטה לתת עדיפות לתוצאות שהן חדשות, כאשר מדובר בתוצאות שאין בהן הרבה שינויים משמעותיים, הסיבה היא שהוא מתחיל לחשוב שמשהו קורה, דהיינו יש חדשות אודות אותו האדם, או חברה.

ברגע שהכתבות החדשות מקבלות המון תשומת לב מגוגל, ניתן לנצל את תשומת הלב הזו, כדי להוציא קישורים איכותיים לתוצאות החיוביות הוותיקות. השילוב הזה של קישורים עם כוח לתוצאות ותיקות, יוצר אפקט חדשותי מתגלגל, כביכול יש כאן כתבות חדשותיות שכדי לרענן את הפרשה מפנות לתזכורות אודות הפרשה.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

יש לך שאלה? רוצה הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

טיפים מתקדמים של SEO

טרנדים בולטים של SEO וכמה טיפים מחוץ לקופסא

מאמר זה מרכז כמה טרנדים בולטים בעולם הקידום בשנת 2017 בנוסף גם מכיל טיפים קצת ...

שדרוג אתר

איך לעבור מאתר ישן לחדש ולהישאר בחיים

ביצוע הפניות 301, העברה תקינה של נתוני מטא ושמירה על ההיררכיה הם חלק מהדברים שחשוב ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *