דף הבית / שיווק באינטרנט / קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

כל עסק קטן או גדול זקוק לפעולות קידום ופיתוח. דריכה במקום אינה מאפשרת הישרדות בזירת המסחר התחרותית. קידום אתרים לעסקים קטנים, אם כן – הוא תחום מיוחד בו צריך לעבוד בצורה חדה וממוקדת עפ"י תקציב נתון.

אז מהן הדרכים האפשריות עבור עסק קטן לטובת קידום האתר ו/או העסק שלו, כיום?

אלו האפשרויות בגדול עבור קידום עסקים קטנים. פרסום בטלוויזיה/רדיו כמובן שלא אפשריים לעסקים קטנים. כל האפשרויות שהוצעו לעיל יכולות להסתכם בתקציב של כמה מאות עד כמה אלפי שקלים בודדים בחודש.

יש עסקים בעלי אופי מקומי חזק, כמו פלאפל שכונתי – שבהחלט יכול להתאים לפרסום בעיתון מקומי למשל. אבל יש עסקים, שהם אמנם עסקים קטנים את יש להם שירות שרלוונטי לא רק לתושבים מקומיים אלא לתפוצה הרבה יותר רחבה – לעסקים אלו (אך לא רק להם) יכול להיות משתלם להשקיע לטווח ארוך בקידום אורגני.

עסק מקומי בתחום הפרחים
עסק מקומי בתחום הפרחים

מה זה קידום אתרים לעסקים קטנים?

קידום אורגני הוא סט פעולות שצריך לבצע על מנת להביא למקסימום חשיפה וניראות של אתר האינטרנט שלך בעיניים של מנועי החיפוש, ובראשם גוגל. קידום אורגני לעסקים קטנים – צריך להיות עוד יותר ממוקד וחד על מנת למצות את התקציב עד תום ולבחור את השיטות הנכונות שיביאו את התוצאות המהירות ביותר בתקציב הנתון. אז איך עושים קידום עסקים קטנים בזירה של גוגל?

  • בחירה של ביטויים בעלי תחרות נמוכה יותר (ובדרך כלל גם נפח חיפוש קטן יותר) בכדי להביא קהל יעד ממוקד ורלוונטי לאתר שלך.
  • לא ללכת עם "ראש בקיר" על הביטויים הכי תחרותיים בתחום שלך – א. כי הסיכוי להגיע לראש התוצאות נמוך (מאד תלוי בתחום הספציפי). ב. כי לרוב מדובר בביטויים כלליים יותר שפחות משרתים אותנו ויותר משמשים כ"ביטויי אגו" ("תראו, אני מקום ראשון").
  • שיווק ממוקד תוכן ותחומים ספציפיים על מנת לבלוט בתוצאות החיפוש בקרב קהל יעד ממוקד ורלוונטי לעסק
  • במידה והעסק בעל אופי לוקאלי מובהק – קידום ביטויים המשקפים זאת (לדוגמא: עיצוב תסרוקות בתל אביב) תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותנו (גוגל מקומות, פייסבוק ורשתות חברתיות, אינדקסים רלוונטיים ועוד)

בעל עסק קטן?

אם אתה בעל עסק קטן, אתה רוצה לקחת את העסק צעד אחד קדימה אבל חושש מהעלויות – הגעת למקום הנכון. חשוב לדעת שמקדם אתרים מקצועי, בעיקר פרילנסר – צריך לדעת לעבוד עם כל תקציב (כמעט) ועדיין לספק ערך גבוה ללקוח שעומד מולו – הכל תלוי בבחירה נכונה של שיטות עבודה, תיאום ציפיות מלא והגדרת יעדים ריאליים להשגת התוצאות. קרא עוד על היתרונות של קידום אתרים באמצעות מקדם אתרים פרילנסר ועל קידום אתרים בתקציב נמוך.

מעוניין בהצעה לקידום האתר שלך? פנה אליי!


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

יש לך שאלה? רוצה הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

שדרוג אתר

איך לעבור מאתר ישן לחדש ולהישאר בחיים

ביצוע הפניות 301, העברה תקינה של נתוני מטא ושמירה על ההיררכיה הם חלק מהדברים שחשוב ...

שיווק חכם בעזרת תוכן

מה קורה כשמשלבים פרסום באאוטבריין עם שיווק בפייסבוק?

רימרקטינג יכול להיות הרבה יותר מבאנרים בגוגל ומודעות מכירתיות בפייסבוק: שיווק באמצעות כתבות תוכן מזרים ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *