7 שיטות לקבל יותר לידים ומכירות מהאתר שלכם ב -2022

תוכן עניינים

  1. שיפור המהירות באתר
  2. הוספת CTA גדולים וברורים
  3. ודאו שהאתר שלכם ידידותי לנייד
  4. A/B Testing for Titles, Copy & Images
  5. מקורות תנועה חדשים
  6. קבוצת מיקוד
  7. חקר של מקורות התנועה הרווחיים ביותר והעצמתם

 

האתר שלכם הוא לעתים קרובות נקודת המגע הראשונה שיש ללקוח הפוטנציאלי עם החברה או עם השירות שלכם, לכן אתם רוצים לעשות את כל מה שאתם יכולים כדי להבטיח שהוא יניב תוצאות
אמיתיות מהמבקרים.

ללא אתר אינטרנט מכוונן ויעיל, אתם עלולים לפספס מאגר של לקוחות פוטנציאליים 😟.

איך משפרים את האתר כדי להשיג יותר לידים ויותר לקוחות עם התנועה שכבר יש לכם? המשיכו לקרוא כדי לגלות את שבעת השינויים המהירים והיעילים שתוכלו לעשות, כדי לקבל יותר לידים ויותר מכירות מהאתר שלכם!

לקבל יותר לידים ומכירות מהאתר שלכם

1 .שיפור המהירות באתר

מדוע מהירות היא אחד מהגורמים החשובים ביותר שכדאי לכם לשפר באתר שלכם? אתר מהיר מספק חווית משתמש איכותית יותר מאשר אתר איטי. אנשים נוטים לא לקנות או לקרוא כל כך הרבה מאתרים איטיים 🐢.

זו כשלעצמה צריכה להיות סיבה מספקת, כדי לוודא שמהירות האתר שלכם טובה ככל האפשר. מעבר לחוויית המשתמש, מהירות האתר היא אחד הגורמים שקובעים דירוג טוב בגוגל.

אתרים מהירים יותר יכולים להיות יותר קלים לסריקה עבור מנועי החיפוש, זה אומר שלפוסטים שלכם ייקח פחות זמן להופיע בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה של מהירות אתרים מורכבת ממספר חלקים – ניתן לבצע שיפורים בסיסיים, כמו שיפור הפלטפורמה לאחסון האתר, הקטנת גודל של תמונות ברזולוציה גבוהה, ביצוע בדיקות מהירות עבור
אתר ושיפור מדדים.

במקביל ניתן לבצע אופטימיזציה מתקדמת יותר, כמו תוספים שונים של וורדפרס, צמצום הפניות מחדש, הגדלת זמן התגובה של השרת ועוד.

הוספת CTA גדולים וברורים

2 .הוספת CTA גדולים וברורים

הוספת CTA מושכים וברורים באתר שלכם, או בשמם המלא לחצני Action to Call ,עוזר לקונים להיות בטוחים יותר באינטראקציה איתכם דרך האתר ובכך עוזר לדחוף אותם דרך משפך המכירה –
מה שמגדיל את הסבירות למכירה.

בדיוק כמו שימוש במחירים אמיתיים, במילים הנכונות ובתמונות המתאימות, קריאות ברורות לפעולה הן חיוניות למכירה מקוונת.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

הכל קשור לבהירות הפעולה שיש לנקוט. חשבו על האינטראקציה המקוונת כעל אינטראקציה פנים אל פנים. אם אתם מבקשים מלקוח לעשות משהו, או אפילו סתם שואלים שאלה, והוא לא בטוח מה אתם שואלים, או מתבלבל לגבי מה שהוא צריך לעשות, רוב הסיכויים שהפסדתם מכירה. במילים אחרות, הבהירות היא המלך 👑!

ככל שתהפכו את החוויה הדיגיטלית לאמיתית יותר, כך המכירה הופכת לאמיתית יותר.

CTAs כלליים, כמו “הירשם” ו”התחל ניסיון” לא יעניקו לכם את שיעורי ההמרה הטובים ביותר. לעומת זאת, CTA שמתחיל במילה “כן”, יעיל מאוד מבחינה פסיכולוגית, מכיוון שהוא מצייר את ההצעה באור חיובי.

תוכלו לנסות למשל: כן, אני רוצה את [ההצעה שלך!] זה עובד הרבה יותר טוב מאשר עותק CTA גנרי.

תנסו לחצני CTA שונים ותבחנו איזה מהם מקבל את הקליקים הטובים ביותר – זה גם הרבה עניין של ניסוי וטעיה.

אתר ידידותי לנייד

3 .ודאו שהאתר שלכם ידידותי לנייד

מבקרים לא ירצו לבלות זמן רב באתר שלכם אם יהיה להם קשה לנווט דרך הנייד, ומכיוון שכ- % 50 מהתנועה העולמית של אתרי האינטרנט מגיעה מהמכשירים הניידים, מדובר בהרבה הזדמנויות
פוטנציאליות שעלולות להתפספס 🥺.

מסיבה זו, אתר אינטרנט ידידותי לסמארטפונים הוא חשוב ביותר. רוב משתמשי הסמארטפונים אפילו לא ינסו לנווט דרך אתר אינטרנט שאינו מתאים לנייד.

למה לבזבז זמן על אתר מגושם ואיטי, כשהרבה יותר קל לחזור לתוצאות החיפוש ולקבל תשובה מאתר ידידותי לניידים של מתחרה, לא ככה? מומלץ שתבטיחו, כי האתר שלכם מתאים לדפדפנים שולחניים וניידים כאחד, כמו גם לטאבלטים.

פעולה זו תגדיל את הסיכויים שלכם ליצור אתר ידידותי למשתמש ובהמשך יותר לקבל יותר לידים ומכירות פוטנציאליות.

A/B Testing for Titles, Copy & Images

A/B Testing for Titles, Copy & Images .4

האם שינוי תמונת דף הבית יגדיל את ההמרות של האתר שלכם? האם עיצוב מחדש של דף צור קשר ימיר יותר מבקרים ללידים? או האם שינוי שמות המוצרים יביא לכדי שיפור אתר מכירות ויגדיל את
כמות הלידים והמכירות ? בדיקת B/A היא הדרך היחידה לגלות זאת.

תוכלו להשתמש בכלי בדיקות B/A ,כמו זה שמספקת למשל Analytics Google ,כדי לבדוק את דפי מכירת המוצרים או השירותים שלכם ולקבוע אילו שינויים מביאים לשיעורי ההמרה הגבוהים
ביותר.

שיפור הכותרות, התוכן והתמונות יכול להביא דחיפה של 30% בהמרות! 😲

5 .לנסות מקורות תנועה חדשים

רשתות חברתיות הן מקור מצוין עבור תנועה אל האתר שלכם. מעבר לגוגל ולפייסבוק, יש עוד הרבה פלטפורמות, כמו טיקטוק, אינסטגרם ולינקדאין למשל, שם תוכלו לקבל חשיפה נוספת לאלפי אנשים
ברחבי העולם.

באופן כללי, בנייה ופיתוח של נכסים דיגיטליים, ובמיוחד כאלה שצפויים להישאר כאן לפחות בעשור הקרוב, שווים את ההשקעה, הלמידה והפיתוח.

תוכלו לבחון את ההשפעה והיעילות שלהם לאורך זמן בכלים מדידים, כמו Analytics Google 🧐.

קבוצת מיקוד

6 .קבוצת מיקוד

כדי להבין את הבחירות והדרישות של קהל היעד שלכם, עליכם להיכנס לנעליו. תוכלו לשאול עשרה אנשים על החוויה שלהם מהשימוש באתר שלכם.

חוות דעת ממשתמשים אמיתי ים יכולה לעזור לכם למצוא את מה שהמבקרים שלכם מחפשים ולהבין האם הם מרוצים ממה שמוצג להם.

אנשים שונים יוכלו לשקף לכם האם האתר שלכם נוח, מעניין, רספונסיבי או גם להציע שינויים שלדעתם יוכלו לשפר את החוויה באתר.

כדי לעשות זאת פשוט תוכלו לשאול שאלות – צרו סקר חווית משתמש באתר, שבו תשאלו שאלות לגבי היבטים שונים, כגון מהירות טעינת עמודים, עיצוב, תוכן, היענות, נגישות, קריאות גלויות לפעולה
ועוד.

אתם יכולים להשתמש במגוון רחב של סוגי שאלות, כולל שאלות מבוססות ציון ועד שאלות דירוג כוכבים.

אתם יכולים גם לבקש הארות והערות, כדי ללמוד עוד על תהליך החשיבה שלהם, באמצעות שאלות פתוחות.

7 .חקר של מקורות התנועה הרווחיים ביותר – והעצמתם

תחום בניית אתרים והקידום שלהם משתנה ומתפתח כל הזמן וגם במהירות גבוהה. אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום חייבים ללמוד ולהשתכלל מדי יום, כדי להיות תמיד לפני כולם וכדי לתת את
השירות הכי טוב והכי רלוונטי ללקוחות שלהם.

חקר ולמידה של מקורות התנועה הרווחיים והמתקדמים ביותר טומן בתוכו פוטנציאל ללמוד וליישם את השיטות הטובות ביותר, כדי להגביר שיפור יחס המרה בכמות הלידים ובמספר המכירות.

אם הגעתם עד כאן אז קבלו סרטון שיעזור לכם להשיג יותר לידים לעסק בעזרת קידום אתרים 👇

לסיכום

ללמוד כיצד להגדיל שיעורי המרה, זה למעשה לא קשה במיוחד. שימוש בטכניקות מוכחות שעובדות, יכול לשפר משמעותית את האתר שלכם.

כאשר משפרים את האתר – נוצר שיפור יחס המרה ועלייה בכמות הלידים ובשיעור המכירות.

למרות שבדרך כלל שבעת הטיפים האלה עובדים מעולה, האסטרטגיה של כל מותג תהיה שונה. כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לשפר את יכולת יצירת הלידים והמכירות של האתר שלכם – נדרש
ניסוי וטעיה.

עם זאת, יישום אסטרטגיות אלה, אם עדיין לא עשיתם זאת, יכול לקרב אתכם צעד אחד קדימה ליצירת אתר שהמבקרים ייהנו ממנו, ולאפשר להם להפוך ללידים טובים יותר ובסופו של דבר
ללקוחות נאמנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו