תפריט

052-9095200

תפריט

הצ'קליסט המלא להעלאת קמפיין דיגיטל בגוגל או פייסבוק

מאמר אורח מאת: יונתן חברוני – סוכנות הדיגיטל MIXOOM

עיצבתם את המודעה המושלמת, העליתם לחשבון מודעות, בחרתם קהל.

יאללה, רק נשאר לאסוף את הכסף מהרצפה!

צ'קליסט לקמפיין דיגיטלי

ממממ.. חכו עם זה רגע.

כדי שהקמפיין שלכם לא ייפול בין הכיסאות של צוקרברג / או ה-G הגדול, אתם רוצים שהתשתית וההגדרות לקמפיין יהיו לא פחות ממושלמות, על מנת שתוכלו לבחון את אפקטיביות הקמפיין והצלחתו.

נכון, יישום חלק מהסעיפים יידרשו מכם מיומנות ומקצועיות מסוימת, אבל בעיקר רצון אמיתי להטיס את הקמפיין שלכם לחלל.

תשתית שיווקית נכונה תגבה את כל הפעילות הפרסומית שלכם

כל משרד פרסום דיגיטלי או קמפיינר פרילאנס שלא כאן מאתמול, כנראה יכירו את הסעיפים בצ'ק ליסט שלנו.

החוכמה היא לבצע את כולם, בלי לוותר על אף סעיף ולעלות בקמפיין בפועל ולהתחיל להשתמש בתקציב רק לאחר בדיקה יסודית.

למה אנחנו אומרים את זה? כדי שגם אם הקמפיין לא ממש יעבוד לכם, תדעו שזה בגלל המסר / הקריאייטיב / הטירגוט / בעיה אחרת שאינה טכנית או שעברה על כללי הפלטפורמות השונות.

יאללה חפרנו, הנה זה בא:

1. פיקסל פרפקט – כל הפיקסלים מוטמעים ומוגדרים

אין לכם עדיין פיקסל מוטמע באתר? יוסטון, יש לנו בעיה.

פיקסל הוא בעצם קוד מעקב אותו יש להטמיע על מנת לקבל נתוני הקלקות, המרות ואירועים שהגולשים שלכם מבצעים באתר או בדף הנחיתה כתוצאה מהקמפיין שלכם. כך תוכלו לנתב את התקציב שלכם לפי תוצאות אמיתות והתנהגות הגולשים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

הדבר נכון גם לפרסום בפייסבוק וגם לפרסום בגוגל וכמובן מדובר על פיקסלים שונים שיש להטמיע. החל מקוד מעקב גלובלי בכל דפי האתר (אל תדאגו, מטמיעים אותו פעם אחת), או קוד מעקב בדפי תודה / עמוד תשלום בלבד לספירת המרות.

לאחר הטמעת הפיקסלים, תוכלו גם לבנות קמפיין רימרקטינג (חכו לסעיף 7) או רימרקטינג דינמי שהוא חשוב בפני עצמו.

אין לכם מתכנת זמין אבל יש לכם אתר וורדפרס?

פייסבוק הבינה את זה והשיקה פלאגין מעקב מוכן להתקנה! כמו כן, שלל פלאגינים חינמיים יעזרו לכם להטמיע בקלות את הקוד, למרות שמומלץ להשתמש בגוגל TAG MANGAER תמיד.

הכל תלוי ביכולת הטכנית וההבנה המקצועית שלכם. בכל מקרה, אל תוותרו. תטמיעו!

2. מספר ייעודי לטובת הקמפיינים

 אחת הדרכים הטובות ביותר למדידת לידים טלפוניים שתקבלו מהקמפיין שלכם. שלל חברות יכולות לספק לכם מספר טלפון ייעודי שאותו תוכלו להטמיע באתר או בדף הנחיתה, במודעות השונות ובחייגן המהיר במובייל.

כך תוכלו לדעת בצורה ברורה את כמות הטלפונית.  למידע נוסף קיראו על מספר מקוצר.

מה לגבי לידים מטפסים באתר? הופ, תקפצו סעיף.

3. כוחו של עמוד התודה

עמוד תודה הוא העמוד שאליו אתם מגיעים (אם הוגדר כך) אחרי שאתם משאירים פרטים בטופס באתר.

מיד אחרי שתשלחו את הפרטים תנחתו בעמוד שיודה לכם על השארת הפרטים.

למה בכלל צריך עמוד תודה? כיוון שבו אנו נטמיע את הפיקסל המרות. כך שכל פעם שהדף הזה ייטען, זה יהיה רק לאחר השארת פרטים מהגולש. תודו לנו אחר כך ??

רוצים לשפר את יחס ההמרה באתר בעזרת טפסים – היכנסו למדריך הזה.

צפו בסרטון הזה כדי ללמוד על הכח של עמודי תודה וכמה דוגמאות:

4. חוק ה-20% (פייסבוק) ומילות מפתח שליליות (גוגל).

בניסיון של פייסבוק להפוך את הפלטפורמה הפרסומית שלה לויזואלית יותר, היא הגבילה את האפשרות להשתולל בטקסטים על גבי המודעה עצמה.

כמה מותר לכם? עד 20% יחס בין טקסט לתמונה.

שבמילים פשוטות, אומר שאתם צריכים "להתקמצן" בכמות הטקסט בעיצוב המודעה. חרגתם? פייסבוק תגביל את החשיפה של הפוסט שלכם עד לידי פסילה של ממש של המודעה. לא כיף.

ב- פרסום ממומן בגוגל אנו נמליץ לכם לבצע מחקר מילות מפתח שליליות (!)  – כל המילים או הביטויים שהולכים לבזבז לנו את התקציב לשווא.

למשל – אם אתם מוכרים ספות יוקרתיות במחיר יקר מאד, אתם רוצים לשלול את המילה "זול" או "בזול", כדי שאם מישהו יחפש "ספות עור בזול", "ספות זולות למכירה" וכו' – הוא ייראה מפרסמים אחרים ואת כל המתחרים שלכם שלא ביצעו מילות מפתח שליליות אבל אתכם – לא. והנה חסכנו לכם מלא מלא כסף ??

5. חיבור זאפייר לטופס לידים (פייסבוק)

המון מפרסמים גילו את LEAD FORM GENERATION  המאפשר לדלג על עמוד הנחיתה או נחיתה באתר על ידי איסוף פרטים מהגולש בטופס ליד פשוט, בלי להוציא אותו מפייסבוק.

הטופס בנוי מתמונה, כותרת, פסקת תוכן או "בולטים" וטופס השארת פרטים עם כפתור שליחה.

את פרטיו של הגולש ניתן לקבל בדרך קצת מסורבלת בטבלת אקסל אותה יש לשלוף ידנית מתוך הגדרות כלי הפרסום בעמוד.

לכן, אנו נמליץ על הדרך החכמה והנכונה יותר: חיבור הטופס לתוכנת זאפייר (בגרסת התשלום), כדי לקבל את הליד ישירות למייל שלנו בזמן אמת.

6. זמן תגובה מהיר ללידים

יש! קיבלתם מלא לידים.

אבל… אין מי שיחזור אליהם תוך כמה שעות?

העובדת יצאה לחופש ואתם קורסים במשרד אז דוחים את השיחה עם הליד לשבוע אחר כך?

לא עניתם בטלפון? הסיכויים שלכם לסגור את אותו מתעניין כרגע בצניחה חופשית.

הקפידו בתקופת קמפיין לוודא שהטלפון במשרד תמיד זמין למענה.

ואם לא, ישנן המון חברות המעסיקות מרכזיות לעסקים וישמחו לענות עבורכם על השיחות. וודאו שאיש המכירות שלכם מכותב לטפסי הלידים באתר והקפידו לבנות טבלת מעקב עם הסטטוס של כל הפניות מהקמפיינים השונים שלכם, כדי למדוד בסופו של דבר החזר השקעה על הוצאות הפרסום.

7. רימרקטינג מוגדר (שיווק מחדש)

הדבר נכון גם לפייסבוק וגם לגוגל אך תלוי כמובן בשיקולי תקציב המדיה שלכם.

במידה ומוטמע קוד מעקב (פיקסל) באתר שלכם, מאד מומלץ להפעיל קמפיין רימרקטינג למבקרי האתר עם מסר מניע לפעולה.

באתרי מסחר רצוי לבצע רימרקטינג דינמי, שמאפשר לכם להציג במודעה את המוצר הרלוונטי בו התעניין הגולש (הוסיף לסל, הגיע לעמוד תשלום ונטש באמצע, נכנס לעמוד המוצר ועוד).

בגוגל תוכלו לבנות קמפיין באנרים ב-2 דרכים: מודעות רספונסיביות שלא דורשות מכם עבודת עיצוב. גוגל תייצר מהלוגו, התמונות והטקסטים שתעלו – מודעות רספונסיביות בגדלים שונים (18).

אם אתם יודעים לעצב או יכולים להעסיק מעצב – תוכלו להגביר את סיכויי ההמרה על ידי באנרים מעוצבים בהתאמה אישית. הקפידו שהקבצים יהיו עד 150 KB.

8. מייל היכרות ללידים חדשים – מערכות דיוור.

אחת הדרכים המעולות לספר את הסיפור שלכם למתעניינים חדשים עוד לפני השיחה הראשונה איתם. הקפידו להשאיר סימון צ'ק בוקס קטן לאישור הלקוח לקבלת חומר פרסומי במייל.

חברו את מערכת הדיוור שלכם לטפסים דרך זאפייר או API אחר.

הגולש שהשאיר את הפרטים, יקבל מייל היכרות איתכם בו תוכלו לספר על המוצר, לתת הטבה או הנחה "ולהבשיל" אותו לקראת השיחה שלכם בהמשך היום.

זהו. אנחנו דיי בטוחים להגיד שאם תיישמו את 8 הכללים האלו, יש לכם יותר סיכוי להצליח בקמפיין מאשר אם לא תיישמו. זה המון לא? בהצלחה!!

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה

400+ כבר הצטרפו – טיפים מקצועיים על SEO ישר לטלגרם שלכם!

דילוג לתוכן