ClickCease
תפריט

052-9095200

תפריט

אחד על אחד עם ערן קפלן – וידאו גורו

לאחר שהמדור היה בהפסקה לא קטנה, אני שמח לחזור ולפרסם אחד על אחד חדש – והפעם עם ערן קפלן מוידאו גורו.

ערן קפלן - וידאו גורו

היי ערן, אשמח שתציג את עצמך קצת – איך הגעת לתחום, מה אתה עושה כיום וכו'

היי דניאל. עד הקמת וידאו גורו בשנת 2014, ובמשך 25 שנה, שימשתי כסמנכ"ל שיווק בחברות הייטק מהמובילות בישראל בהם קבוצת אלוריון, קבוצת רד, וחברת מג'יק תעשיות תוכנה.

בתפקידי האחרון שימשתי כסמנכ"ל שיווק של גילת סאטקום, המספקת שירותי פס רחב באמצעות לווין למדינות רבות בעולם.

במסגרת תפקידיי כסמנכ"ל שיווק בהיי-טק, עסקתי רבות בבניית מותגים בינלאומיים, בהתוויית אסטרטגיות שיווק, בהגדלת מחזורי מכירות, ובהקמת רשתות הפצה בעולם לחברות בהן עבדתי.

בשנת 2014 עת הקמתי את וידאו גורו, החלטתי לעשות שינוי דרסטי בחיי. החלטתי להפסיק להתרוצץ בעולם כל שבוע שני, להשקיע יותר במשפחתי וילדיי, ולהקים לי עסק בוטיק בתחום הקרוב לליבי. שיווק.

וידאו גורו יותר מהכול מתמחה בהבנת צרכי הלקוח, ופיצוח הבריף השיווקי והעסקי, במטרה ליצור סרטי תדמית מדויקים, מגובשים ומשכנעים.

המטען הגדול והניסיון העסקי והשיווקי שלי במשך עשרות שנים בהייטק, יוצרים מבדל משמעותי עבור וידאו גורו, ויתרון תחרותי אמיתי מול חברות אחרות בשוק הישראלי.

בתחילת דרכי פגשתי בהודו את השותף שלי, ראול פנואר, ובתל אביב, את המאייר הראשי שלי, ולדיק סנדלר, ויחד בכוחות משותפים יצאנו לדרך.

היום אנחנו חברה בינלאומית, הפועלת מישראל, מהודו ובארצות הברית, ויוצרת סרטי תדמית ללקוחות המובילים בישראל ובעולם.

הצוות מונה 25 איש קבועים, נמרצים ומסורים, היוצרים מידי חודש כמות רבה של סרטי תדמית ואנימציה, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים מאוד תחרותיים.

אנו מאמינים שאנו מציעים את העלות-תועלת הטובה בישראל לסרטי תדמית ואנימציה.

אנו עובדים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, מפרסמים באתר האינטרנט שלנו מהיום הראשון מחירון קבוע לחבילות וידאו במגוון סגנונות, ומציעים תהליך ליצירת סרטון מובנה, אחיד ומדויק המאפשר לנו לשתף פעולה עם הלקוחות לאורך כל שלבי ההפקה, ולהציע בסופו של יום סרט תדמית לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מי הם הלקוחות שלכם ואיך הגעתם אליהם?

כמו כל עסק בתחילת דרכו, יצרנו בהתחלה סרטון אחד ללקוח עם היכרות קודמת… הענקנו הנחה משמעותית לעוד כמה לקוחות שהעזו והאמינו בנו… ומשם הכל כבר היסטוריה.

באמצעות המשרד האמריקאי יצרנו עשרות סרטים לממשלת ארצות הברית, לארגון האו"ם על שלוחותיו, ובארץ התקדמנו מהר וזכינו לעבוד עם הלקוחות הגדולים ביותר, כמו גם עם עשרות סטארט-אפים בתחילת דרכם.

בין לקוחותינו הבולטים אפשר לציין את: חברת טבע, אמדוקס, מוטורולה, אל-על, חברת החשמל, רשות שדות התעופה, משרדי ממשלה רבים, עיריות ומועצות, מלכ"רים ועמותות.

היום רוב הלקוחות החדשים מגיעים מפה לאוזן, מהמלצות של לקוחות קיימים, וגם מעבודת שיווק אינטנסיבית שאנו עושים בדיגיטל.

איך היית מתאר את ההתמחות / בידול שלכם ביחס למתחרים שיש היום בשוק?

כפי שציינתי קודם, פיצוח הבריף, הבנת צרכי הלקוח, הבנת הסביבה השיווקית של הלקוח, כתיבה שיווקית רהוטה ומדויקת, ויצירת סרטונים הנותנים מענה לאתגר השיווקי של הלקוח.

אנו מציעים מספר סגנונות ברמות גימור שונות של סרטי אנימציה.

בראש ובראשונה אנו מתמחים ביצירת סרטונים באנימציה בתלת מימד והדמיות, ומציעים ללקוחות סרטונים עם מבדל אמיתי גם בתכני הסרטון וגם בנראות שלו. אנו יורדים לפרטים הקטנים ביותר ומציעים איכות גבוהה מאוד, בעלות תחרותית.

בנוסף אנו מציעים מספר סגנונות של סרטי אנימציה בדו מימד, בין השאר אנימציה של דמויות, אנימציה גרפית, וכן סרטי היד המאיירת, .Whiteboard Animation

סגנון נוסף פופולרי במיוחד הוא סגנון סרטי התדמית שלנו.

אנו מציעים מהפכה של ממש בהפקת סרטי תדמית. לא עוד הפקות גרנדיוזיות הדורשות צוותים רבים ולוגיסטיקה מורכבת בהפקת סרטי תדמית מהז'אנר המסורתי.

אנו מציעים סרטי תדמית דיגיטליים בהם אנו יוצרים את הסרטים מקליפים איכותיים שצולמו מסביב לעולם, במגוון עצום של תחומים, ומוספים להם שכבת אינפוגרפיקה איכותית ודינמית, לבידול הסרטון.

אנו מציעים חבילות וידאו בהן הכל כלול, כך שלקוח המבקש להפיק איתנו סרטון יודע מראש למה לצפות, וכמה ישלם. אין אצלנו הפתעות. ואין חיובים מיותרים. מה שסוכם, יתבצע על הצד הטוב ביותר.

למה דווקא אנימציה? מהם היתרונות של זה לעומת וידאו?

אנימציה מאפשרת לנו וללקוחות שלנו עבודה ללא גבולות. כל רעיון, כל יוזמה, כל אתגר שיווקי או עסקי, ניתן לתת לו פתרון באנימציה וכלים דיגיטליים, ללא מגבלות של לוגיסטיקה, מרחק, עלויות כספיות, וזמן הפקה.

אנו מציעים ברוב המקרים הפקה של שבועיים שלושה, ויכולים להגשים כל חלום וכל בקשה של לקוח בכלים העומדים לרשותנו.

הצוות שלנו מורכב מאנשי קריאטיב היושבים בישראל, מומחים לשיווק, תסריטאים וארט-דירקטורים. בהודו אנו מעסיקים 15 עובדים, מחציתם מעצבים בתלת ודו מימד, והמחצית השנייה קבוצה מנוסה ומוכשרת ביותר של אנימטורים.

אנו יוצרים סרטים ב 100% התאמה עבור לקוח, כל דמות שאנו יוצרים היא דמות חדשה, וכל עיצוב הוא עיצוב מקורי כולו, מותאם לצרכי הלקוח.

מוזמנים להציץ באוספי העבודות שלנו לפי סגנון

יש טרנדים / התפתחויות מעניינות בתחום זה בשנים האחרונות?

 הטרנד המשמעותי ביותר הוא המעבר לעבודה בכלים דיגיטליים. בעוד עד לפני כמה שנים הפקת סרטי תדמית מצולמים היוו את רוב השוק, הרי שהיום רובם של סרטי וסרטוני התדמית הם סרטי אנימציה, או סרטים אשר נוצרים בכלים דיגיטליים וטכנולוגיות מתקדמות, הממנפות את הכישורים והיכולות של הצוות.

בעוד שעד לפני כמה שנים עלותו של סרט תדמית לא ירדה מעשרות אלפי שקלים עבור הפקה איכותית, הרי שהיום, תמורת כמה אלפי שקלים בודדים ניתן לקבל סרט תדמית איכותי ביותר, ללא כל מגבלות של הפקה, ובמהירות שיא.

היום יותר מתמיד לקוחות יוצרים איתנו סדרות של סרטים, ומציעות לקהלי היעד שלהן סרט עבור כל מוצר, עבור כל עמוד נחיתה משמעותי, וכמובן עבור הרשתות החברתיות.

הצורך המתמיד בחדשנות ובהזרמת תכנים יוצרי עניין בפייסבוק, בלינקדאין או באינסטגרם, הגדיל את השוק שלנו עשרות מונים.

תוכל לתת כמה טיפים למי שרוצה לעשות סרט תדמית בפעם הראשונה?

תסריט.

להשקיע בתסריט ולא להתפשר. התסריט הוא ליבו של הסרט, ויכריע את גורל הסרט.

כל נושא עיצוב סרטי תדמית חשוב ביותר אך חייב שיתבסס על התכנים הנכונים, בשפה המתאימה לקהל היעד, באורך הנכון, עם המיקוד הנכון.

פיצוח בריף לקוח והבנה שיווקית מעמיקה הם מנועי הצמיחה העיקריים של חברות הפקה בתחום שלנו.

בנוסף הייתי ממליץ בעת קבלת החלטה על בחירת חברת הפקה לסרטי תדמית, לקבוע מפתחות של עלות מול תועלת. בשל מגוון החלופות בשוק, ההחלטה ההגיונית היא לנסות ולהבין בין מגוון החברות, מגוון הסגנונות, ומגוון רחב של מחירים, מה היא ההצעה הטובה ביותר לארגון משיקולי איכות ושיקולי תקציב.

עוד משהו לסיום?

מכיוון שיש בידינו צוות מוכשר של מומחים בכל תחומי השיווק והעיצוב, אנו מציעים מגוון שירותים נוספים לחברות, בהם עיצוב מצגות עסקיות, הקמת אתרי אינטרנט ייחודיים, ובניית תשתית שיווקית כוללת, הלוקחת בחשבון את כל מרכיבי הסביבה השיווקית של העסק.

אנו מציעים חבילת טריפל, באנגלית בלבד, הכוללת סרטונים, מצגות עסקיות ואתר אינטרנט. הטריפל שלנו מיועד בעיקר לחברות סטארט-אפ היוצאות לשוק, ומבקשות להקים את התשתית השיווקית כולה, בבית אחד, עם צוות אחד, ובשפה אחת.

אשמח אם תצטרפו אלי בלינקדאין

תודה!

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה

400+ כבר הצטרפו – טיפים מקצועיים על SEO ישר לטלגרם שלכם!

דילוג לתוכן