דף הבית / מקרי בוחן / אתר הון – כל הדרך מאפס ל-70 אלף משתמשים

אתר הון – כל הדרך מאפס ל-70 אלף משתמשים

איך אפשר בקידום אתרים עצמי להביא גולשים? מהם הכלים העיקריים (והחינמיים) לבעלי אתרים? ומה הכי חשוב בקידום אתרים (הפתעה!) אבישי עובדיה מאתר הון בפוסט אורח.

אתר hon.co.il

כשהקמתי את אתר הון, מדריכים פיננסים, האמנתי שהדרך הטובה ביותר להגיע לקהל רחב היא פשוט לתת ערך מוסף לגולשים – תוכן איכותי וייחודי שמרכז מידע מפורט על תחומים שונים בתחומי הצרכנות הפיננסית – משכנתא, רכישת דירה, השקעות, פנסיה, הלוואות ועוד.

אני עדיין מאמין שהתוכן הוא המלך, ואם צוות האתר מצליח לייצר תוכן איכותי, ייחודי שכולל את כל האספקטים תחת מדריך אחד, הגולשים יגיעו לתוכן הזה, אבל, מסתבר שלא תמיד זה עובד. כיום, כחמש שנים אחרי הקמת האתר, ברור לי שחוץ מלהשקיע בתוכן, צריך גם להשקיע בקידום האתר – אחרת התכנים לא יתגלו לקהל רחב. זה לא חייב להיות קידום חיצוני; אני חושב שבעלי אתרים יכולים לקדם את האתר שלהם בכוחות עצמם, ואספר כאן על הדרך שלי – מההתחלה ועד היום

האתר הוקם ב-2011, אבל עד לפני שנתיים הפעילות היתה יחסית על אש נמוכה – היקף התכנים היה צנוע ובהתאמה, גם היקף התנועה היה יחסית קטן – האתר הגיע מהר מאוד לרמת ה-10-20 אלף גולשים, אבל לא פרץ מהמחסום הזה. כבר אז, היה לנו קידום עצמי מסוים – בעיקר בפורומים שקשורים לנושאי משכנתאות, אבל לא משהו מסודר וברור – קידום לא היה באג'נדה שלי.

נקודת המפנה

לפני שנתיים הגיע המפנה באתר. החלטתי לנסות ולקפוץ מדרגה ולהשקיע באתר – באנשי תוכן נוספים, בכניסה לתחומים נוספים בצרכנות פיננסית (ביטוחים, בנקאות ועוד) ובפיתוחים ייחודים לגולשים – מחשבונים וכלים נוספים.

במקביל, התחתי יחד עם הצוות, לקדם את האתר בצורה יותר רצינית מבעבר – התחלנו בשיתופי פעולה תוכניים עם אתרים גדולים לרבות YNET, וואלה, גלובס ועוד – חשבתי (ואני עדיין חושב כך) ששיתופי פעולה כאלו מספקים לנו את הקידום הנכון ביותר.

כמו כן, הפעלנו באתר בדיקת קידום אתרים אוטומטית. האתר בנוי על מערכת וורדפרס ויש כל מיני תוספים שבודקים אם הטסט ערוך טוב מבחינת גוגל; יישמנו את יואסט (הגרסה הפשוטה – החינמית), ולמרות שזה (כמו הרבה דברים בקידום אתרים) סוג של ניסויי וטעייה, אני מאמין שזה מספק ערך, ובעיקר גוגל מעדכן אותך מהר יותר וברור יותר.

אבל, זה רק חלק מהכלים שבהם אני משתמש – אני בודק באופן שוטף בגוגל אנליטקס את התנועה, אני בודק בווב מאסטר טולס את מצבי באופן מדוייק יותר ומחפש לראות את החוזה והחולשה של מילות המפתח; אני עוקב אחרי הקישורים הנכנסים לאתר, ואני בודק את כמות העמודים המאונדקסת ואת קצב האינדוקס (הקצב בו גוגל קולטים ורושמים את דפי האתר ברשת).

האתר מגיע כבר לקצב של 70 אלף כניסות בחודש, זה כבר התחלה של אתר רציני, ועדיין – באינטרנט זו רק התחלת הדרך (למרות שקצת התעייפנו). השאיפה שלנו להגיע למספרים גבוהים בהרבה (ואז אולי סוף סוף, להתחיל להרוויח כסף…), אבל בינתיים (ובתקווה שזה מעניין אתכם), אספר לכם על התובנות של בקידום אתרים.

כמה תכנים יש לך?
כמה תכנים יש לכם באתר?

אתר תוכן – כמה עמודים יש לך?

אתרי תוכן נמדדים על פי כמות התכנים שלהם. נכון, יש חשיבות גדולה לאיכות, אבל בדיקה ראשונה של בעל אתר היא לראות כמה עמודים מאונדקסים – זה פשוט, כדי לדעת כמה עמודים מאונדקסים יש לאתר, אני כותב בלשונית של גוגל – site:www.hon.co.il; הבנתם – נכון? Site: ושם האתר ומקבלים את מס' העמודים.

התוצאה שלי היא 4,700 – ואני לא מסתפק במספר, אני בוחן את התכנים האלו לפי התאריך, כדי לראות מה האחרונים שאונדקסו בגוגל. כך אני מזהה "חורים" באינדוקס. האמת שזה תחום שמאוד מעניין אותי, ואז אני מוצא את עצמי מתרכז בזה שעות רבות – אבל, צריך לשים גבול לניתוח והתעמקות בקידום, בכל זאת – יש עבודה (הכנת מדריכים ומחשבונים לאתר).

בכל מקרה, דרך הבדיקה לפי התאריך ניתן לגלות חורים באינדוקס, אבל גם אם זה לא מאונדקס מהר, יש סיבה – גוגל יודע מה הציבור רוצה, מה הוא קורא, וידע מה אתם (האתרים) מספקים לו. אם גוגל יודע שאני מספק לקוראים שלי מדריך נהדר (מותר מעט להשוויץ) במס רכישה, אז תכנים שנכתוב על מס רכישה, יעלו מהר מאוד לרשת.

אבל, אם אנחנו נתחיל לכתוב על נושאים שפחות חזקים באתר – מדריך רכישת רכב (וזה סיפור אמיתי), גוגל יקלוט אותם לאט. אבל, האמת שכיום רמת האינדוקס במקרה הגרוע ביותר היא ימים בודדים. העניין החשוב יותר מהאם זה אונדקס או לא? היא אך המדריך מדורג.

להגיע לעמוד הראשון

אם המדריך שלנו יופיע בעמוד שני, אז האמת שהוא כמעט ומיותר – הוא לא יגיע לקהל. זה כואב, יש לנו מדריכים מצוינים, ואני בכל זאת אובייקטיבי (באופן חלקי) כי אני רק חלק מצוות הכותבים (כותבים לשעבר בגלובס, דהמרקר, מעריב, כלכליסט ועוד). מדריכים מאוד מקצועיים (שנבדקו גם על ידי אנשי מקצוע) תקועים בעמוד שני ושלישי, וזה …כואב.

המטרה שלנו היא להיות בעמוד הראשון, ויש לנו כיום כמה עשרות רבות של מדריכים שנמצאים במקומות מאוד גבוהים אבל איך עושים את זה? האמת, לא יודע. אנחנו יודעים ומכירים את התחום. לא סיפרתי – אני רואה חשבון ומרצה בשוק ההון, חשבונאות, ניתוח דוחות, וקורסים בפיננסים; ולרוב הכותבים האחרים יש השכלה פיננסית או ניסיון פיננסי עשיר. כלומר אנחנו מחברים בין כתיבה לבין הבנת התחום, וככה יוצא (לא תמיד) מוצר סביר. אנחנו גם משתדלים לכתוב פשוט, וזה קשה, אבל כשה מצליח, אנחנו זוכים לסיפוק גדול – הגולשים כותבים ומפרגנים, וזה שווה יותר מכסף (טוב, לא ממש, אבל בינתיים כסף אין, אז נסתפק בזה…)

ואם המדריך קריא ומספק תשובות ברורות, אז יש לו סיכוי להגיע ל-Top10. גם אז זה לא מבטיח כניסות לאתר, תלוי במילות המפתח ובחיפושים. מדריך נהדר בנושאי מיסים יביא קהל קטן אם זה תחום נישתי למרות שהוא במקום הראשון; ואילו מדריך בנושאי משכנתא שמדורג באמצע העמוד יביא קהל גדול יותר – כי היקף החיפושים גדול.

לא רק תכנים

לא רק תכנים

מעבר לתוכן עצמו, הדרך לעלות בדירוגים, תלויה לדעתי במספר פקטורים – התיאור של העמוד כפי שהוא מופיע בגוגל (תחת השורה הראשית של החיפוש) וזה ניתן לקביעה על ידי הכותב דרך התוסף של יואסט (תוסף לוורדפרס).

חוץ מזה, מהניסיון שלנו, נראה שמה שהכי משפיע על המיקומים הוא תדירות העדכון באתר, ותדירות העדכון בנושא המסוים. אם אנחנו נעדכן כל יום בנושא מס רכישה, נגיע לצמרת, אבל מספיק שננוח כמה חודשים בודדים שבום טראח – נצנח במקרה הטוב לתחתית העמוד, במקרה הרע לא נהיה בעמוד הראשון. מסקנה – גוגל אוהב התמדה.

ותובנה נוספת בקשר למיקום בחיפושים – הכותרת וכותרת המשנה חשובות (מאוד); גוגל אוהב מסרים קצרים וברורים, ברגע שאתם מרגישים שהכותרת ארוכה מדי, מסורבלת מדי, היא לא תעבוד טוב בחיפושים.

באיזה מקום אני?

הדרך שלי לאתר את מיקומי העמודים היא דרך כלי חינמי – traffic Travis , זה אולי לא כלי מושלם, אבל בשבילי הוא בהחלט מספק. אני מגדיר בו את מילות החיפוש החשובות לי (אלו שמביאות תנועה ואלו שאני רוצה לעקוב אחריהן) ובודק באופן שוטף, מי עלה ומי ירד.

אם אני מגלה ירידה, אני נכנס לדף – לוודא שאין בעיה נקודתית, טעות משמעותית, תיאור לא נכון – לרוב זה פשוט אמירה של גוגל – "מה לעשות, יש טובים יותר?", אבל פה ושם זה גם סידור טוב יותר של הכותרת (לא שתי מילים, אבל גם לא 10 מילים) ושל התיאור שמתחת לכותרת.

לפעמים הדירוגים משתוללים, ושמתי לב שזה כמה ימים בתחילת כל חודש, ולדעתי מדובר בימים שבהם גוגל סורק את האתר בצורה מלאה. הרי גוגל סורק מדי יום, אך מדי יום הוא לוקח 1,000-2,000 עמודים. באתר יש 4,700 פוסטים ועוד כמה מאות עמודים נוספים, ואת זה הוא עושה פעם בחודש (זחלנים של גוגל שחוקרים את כל התנועה באתר). אז בימים האלו (שכנראה גם אתרים אחרים נבדקים), יש פתאום קפיצה מהצמרת של העמוד למקומות ראשונים, ולפעמים גם ההיפך – לא צריך להתרגש יותר מדי, תנו לאתר כמה ימים, במקרים רבים זה חוזר למיקום טבעי, ואם לא – אז הבעיה היא בתוכן ביחס לתכנים קרובים בגוגל.

ואיך אני בודק כמה גוגל מאנדקס באתר – דרך הוובמאסטר של גוגל ששמו שונה ל- Google Search Console. כאן, ניתן לבחון את הסריקה של האתר – כמה דפים נסרקו ביום. כאן גם ניתן לבחון מתי היתה הסריקה האחרונה, מהם מילות המפתח העיקריות שמהם מגיעה התנועה – כלומר, זה עוד כלי (מאוד חשוב) שמוסיף מידע חדש על האתר שלנו, לצד אימות עם המידע ממקורות אחרים.

מכלול הבדיקות האלו, צריך להיעשות באופן שוטף, בעיקר כדי שתזהו בזמן תקלות (ירידה בדירוגים) והפתעות (עלייה בדירוגים), וגם כדי לזהות מגמות – קרה כבר כמה פעמים טובות שהיו לנו מדריכים שלא הצליחו להתרומם (למרות שהאמנו בהם), ואז לפתע תודות להתעוררות בתחום עצמו – גוגל גילה אותם. המדריך שלנו לאיתור כספם בקרנות הפנסיה מדורג שני/ שלישי בביטויים קרובים, וזה קרה בבת אחת (לפני כשנה) – שמחה גדולה, והיופי שגוגל זוכר אותנו לטובה. כשפרסמנו את המדריך לחיפוש כספים בחשבונות בנקים אבודים, מיד דורגנו גבוה.

אז יכלנו להיות מדורגים גם בלי להסתכל כל יום במיקום המדוייק, ובכל זאת – המעקב השוטף, מספק לי תובנות על מה גוגל/ ההמון מחפש, ולמה לא צריך להתרגש עם תכנים תקועים תקופה ארוכה, ומנגד – גם לא צריך להתרגש עם ביום אחד נכנסו אלפים למדריך לחיפוש קרנות פנסיה. מה שיותר חשוב זה האם הם אהבו את המדריך?

אנליטיקס

מה הגולשים עושים באתר?

איך אני יודע אם הגולשים אוהבים את האתר והתכנים? כמה אינדיקציות – גם המיקום בגוגל; אבל בעיקר המידע שמופיע בגוגל אנליטיקס. באנליטיקס מופיע כמה גולשים כל יום (ואפילו כל שעה, ואפילו בזמן אמת), וכן מפורט כמה זמן הם היו בכל מדריך, ומה הם עשו אחר כך. המבחן הכי חשוב לדעתי הוא כמה זמן הם נשארו בתוכן מסוים, אבל זו לא תורה מסיני – אם הם נשארו הרבה זמן זה סימן טוב, אבל אם הם נשארו מעט זמן, זה פשוט בגלל שיש עמודים קצרים ועמודי מחשבונים שלוקח 10 שניות לתפעל אותם – אז מה הם צריכים להישאר שם?

ובכל מקרה – זו שאלה שקשורה לסוג האתר, התכנים שבו, המטרה שלו. באתרי תוכן, אני מאמין שהמדד הוא זמן השהייה, כשלאחר מכן, חשוב לדעת כמה עמודים קרא הגולש. כל המידע הזה (מאנליטיקס) מרמז על חווית המשתמש, ואם אתם מרגישים שהוא עוזב מהר מדי, ולא קורא מספיק עמודים, כדאי לטפל בזה, עוד לפני שעושים פעילויות חיצוניות לקידום. מה למשל – איך מסדרים את האתר שיהיה קריא יותר?

קישורים פנימיים – אם הגולש נכנס לקור על מדרגות מס רכישה, אז סיבר להניח שהוא עומד לקנות דירה, ולכן יש סיכוי טוב שמחשבון מדד מחירים יעניין אותו, ובטח ובטח שמחשבון מס רכישה יעניין אותו – אז פשוט תפנו אותו לקישורים הפנימיים האלו. זה חשוב מאוד – אנשים אוהבים שמדרכים אותם שמפנים אותם שנותנים להם את התמונה המלאה. הקישורים הפנימיים מגדילים (מאוד) את מס' העמודים הנקראים באתר על ידי כל גולש, וזה מחזק את הקשר של הגולש עם האתר. לדעתי זה אחד הנושאים החשובים ביותר (ואפילו החשוב ביותר) בקידום, למרות שהוא לא זוכה בקהילת המקדמים למיקום מאוד גבוה (ושאפו לדניאל שדווקא מאוד מאמין בקישורים הפנימיים).

החשיבות של הקישורים הפנימיים מורגשת כמובן במיקומים של הביטויים/ מילות המפתח. כאשר השלמתי לפני שנה פרויקט של קישורים פנימיים, הגדרתי בעצם בעקיפין את המדריכים המובילים בכל תחום, ותך תקופה קצרה, הם התרוממו בדירוגים האורגניים. אבל, אלי וקוץ בה – אנחנו נוטים מאז לפרסם בכל סוף מדריך קישורים למדריכים קשורים, ואני ממש לא בטוח שזה עוזר.

גוגל אוהב את הקישורים בתוך המדריך ולא כחלק נפרד ממנו. אבל זה לא מדע מדויק – היו מקרים שזה עזר, היו מקרים שזה אפילו פוגע (במיוחד אם המדריכים לא ממש קשורים) – לדעתי, הכל תלוי בכמה תנועה (כמה הקלקות) יש על הקישורים האלו. אמנם יותר נוח, "לזרוק" בסוף כתבה , תכנים קשורים, בפועל, שווה להשקיע עוד 10-15 דקות ולהכניס במקום הרלבנטי בטקסט את הקישור (פשוט אז סיכויי ההקלקה עליו עולים).

חוץ מזה, כדאי וצריך להשתמש בעיצובים מעניינים בקישורים החיצוניים ובכלל בתכנים – ולצערי, אנחנו לא מצליחים ליישם את זה נכון. למה הכוונה? אפשר (ובוורדפרס זה קל), לארגן שכל קישור יהיה בצורת תיבת לחיצה מודגשת – זה הרבה יותר מעניין ומפתה מאשר סתם לינק; אפשר (ושוב – יחסית פשוט בוורדפרס) להוציא "ליד" מכתבה ולהבליט אותה (בדיוק כמו שבעיתון יש כמה שורות מובלטות שמוציאים גם מחוץ לכתבה ומבליטים).

כשעשינו את זה, זה תרם לזמן השהייה וזה כאמור סימן חשוב של גוגל על איכות האתר וזה משפיע על הדירוגים; הבעיה באתרי תוכן קטנים – שלא ניתן לעשות הכל, ותוך כדי הכתיבה, חשבתי על תפקיד חדש – לא בדיוק עורך, לא בדיוק מעצב; משהו באמצע – מישהו שיודע לקחת כתבה, להוציא ממה את העיקר בכמה הבלטים ויודע לעצב את זה נכון ומושך בגוף הכתבה. אם מישהו מעוניין "להתגלח" על האתר שלי (בתמורה לסכום צנוע) – אני אשמח לשמוע…

טוב, אז אנחנו יודעים מה הגולשים עושים באתר, ואנחנו כנראה יודעים איך למשוך אותם להישאר יותר, וכנראה שהמפתח הוא קישורים פנימיים. במקביל, אנחנו צריכים להשוויץ בתכנים ובמידע שלנו ולנסות לקבל קישורים חיצוניים.

קידום אורגני

קישורים חיצוניים – חשוב, אבל…

קישורים חיצוניים אלו קישורים / הפניות מאתרים אחרים לאתר שלנו. יש תורה שלמה על קישורים חיצוניים – ממי? איפה? כמה? תחת איזה ביטוי? כמה מכל אתר? באיזו תדירות? ועוד. אבל, האמת שהניסון באתר לימד אותי שאני לא יודע הרבה על קישורים (וכנראה שגם המקדמים לא באמת מבינים איך זה עובד).

הדבר היחיד שנראה לי ברור – קישורים עוזרים לאורך זמן, אם מגיעה מהם תנועה. יכול להיות קישור באתר מוביל שנעשה לפי כל הכללים, אבל אם התנועה ממנו תהיה חלשה, אז הוא לא יקדם את הביטויים הרלבנטיים, ומנגד, ונראה שהוא לא תרם לקידום, ומנגד קישור באתר קטן שיביא

תנועה גדולה יותר, יתרום יותר לקידום. אבל שוב – לא ניתן באמת להסיק באופן מוחלט, כי מאוד ייתכן שלוקח הרבה זמן (חודשים רבים?) עד שהתרומה של הקישורים האלו מתבטאת בביטויים. אנחנו כאסטרטגיה כותבים כאמור גם לאתרים אחרים, לפעמים אני מרגיש שזה בזבוז זמן, אבל יש מצבים שביטוי מתקדם אחרי תקופה מסוימת שהיה תקוע ואז אני מניח שאולי הקישורים מהעבר סוף סוף מקפיצים אותו.

את הקישורים ניתן לבדוק ב- Google Search Console כך תדעו אם הקישורים מאונדקסים ברשת. אני אוהב גם לבדוק ב-Majestic למרות שהוא לא מעודכן ומחסיר קישורים – כוחו של הרגל (אבל מיותר)

החשיבות של הקישורים היא גם כלפי חוץ – אני הרי רוצה מתישהו להתחיל בפרסום משמעותי ובמהלכים נוספים שיכניסו כסף, ואז ברור לי שהקישורים יעשו את העבודה, למפרסמים זה חשוב שהאתר מקבל גושפנקא מאתרים חזקים. מעבר לכך יש שני מדדים של בחינת חוזק של אתרים שאמנם רחוקים מלהיות מדעיים ומדויקים, אבל משיחות עם אנשי קידום ואנשי פרסום, אני מבין שניתן להם משקל גדול.

מדובר במדד האוטוריטה של האתר (הדומיין) Domain Authority (DA ), ומדד בדיקת האוטוריטה של עמוד מסוים Page Authority (PA). יש הרבה מקומות שניתן לבדו את המדדים האלו (אני מעדיף את Moz), אבל המדדים האלו שבין היתר (אולי בעיקר) נשענים על קישורים, לא מזהים את כל הקישורים. תקופה מאוד ארוכה הציון של "הון מדריכים" היה נמוך במיוחד כי פשוט לא התייחסו לרוב הקישורים שקיבלנו, וגם עכשיו מתייחסים אולי לחצי (אבל לפחות לא לבודדים).

אז נכון שהם לא מדויקים ולא אומרים הרבה (אם בכלל), אבל לפעמים צריך להיות חכם לא צודק – אם אלו כללי המשחק נעבוד לפי כללי המשחק (עד שהכללים ישתנו…). בקיצור – כללי המשחק שלהם הם קישורים, וזה כאמור גם כך מתחבר עם האסטרטגיה שלנו.

זמן לסיכומים

למרות שהכתבה הזו יצאה ארוכה, זה באמת על קצה המזלג. קידום אתרים אורגני וקידום אתרים עצמי הוא רחב מאוד, וניסיתי להגדיר כאן את הפעולות החשובות באמת, ואנסה לסכם בכמה נקודות

  • הכי חשוב: להשתדל לייצר תוכן טוב וייחודי .
  • לספק לתוכן הזה כותרת טובה וקליטה, לצד תיאור תמציתי ומושך.
  • לנסות להוסיף לדף קצת "חיים" מעבר לתוכן עצמו – הבלטות של טקסט, כפתורי לינקים ועוד
  • להשתמש בתוספים שיעזרו לבדוק אם התוכן מותאם טוב לקידום אתרים (בוורדפרס – יואסט).
  • לבדוק כמה עמודים יש לאתר: בדיקה שוטפת דרך site:www…… – כך נדע אם האתר מאונדקס, וכך נזהה תקלות/ בעיות בזמן.
  • לבדוק מה קוראים באתר – גוגל אנליטיקס הוא ספק המידע החשוב הזה (לצד – Google Search Console)
  • בדיקת ביטויים פופולאריים – נזהה מה מכניס לאתר תנועה, באיזה מקומות אנחנו במילות חיפוש עיקריות, כמה חיפושים יש בכל ביטוי ומה המגמה – בעיקר בעזרת Google Search Console ו- traffic Travis ויחד עם המידע בגוגל אנליטיקס נפקח באופן שוטף שהביטויים החזקים נשארים חזקים (ואם לא – אז להבין מה קרה).
  • יצירת קישורים פנימיים לטובת הגולשים – הוספת תוכן נחוץ דרך קישור לעמוד נוסף.
  • יצירת קישורים חיצוניים בעזרת תוכן שיסופק לאתרים אחרים, ובדיקה שהקישורים מאונדקסים. ברשת דרך – Google Search Console.
  • בדיקת האוטוריטה של האתר (דרך MOZ).

במקביל לכל הפעולות המתוארות, חשוב להתעדכן בעולם קידום האתרים, זה עולם דינמי, זה תחום בתהליך למידה, וכדי לא להישאר מאחור פשוט תתעדכנו. כל הפעילות הזו לקוחת זמן – זה תלוי בגודל האתר, אבל בממוצע אני כיום משקיע בזה שעה-שעתיים, מאמין שזה שווה את הזמן!


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות אבישי עובדיה

שווה לקרוא גם את

עתיד קידום אתרים

עתיד קידום האתרים – לאן זה הולך ואיך נערך לזה כבר עכשיו

סטיב ג'ובס, שלוש שנים לאחר יציאת האייפון בשנת 2010,  אמר שלא בטוח כלל שיהיה מנוע ...

דפי נחיתה

דפי נחיתה: איך לייצר עמוד נחיתה שיביא לכם ים המרות

רבות דובר ועוד ידובר על היעילות של דף נחיתה בקמפיינים וגם ישנו לו את השם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה