דף הבית / פוסטים אורחים / פרסום בגוגל לאתרים עסקיים

פרסום בגוגל לאתרים עסקיים

פוסט אורח. פרסום בגוגל הוא הפרסום האפקטיבי ביותר של אתר אינטרנט בעין המודרני. כאן מדובר על פרסום ממוקד המבטיח חשיפה מקסימאלית במחיר משתלם. מאמר זה יסביר מהו מסע פרסום בגוגל ולמה כדאי לבחור בו על מנת להגדיל את ההכנסה השנתית שלכם, בעלי העסקים.

פרסום בגוגל- "אופן ההכנה"

פרסום ממומן בגוגל משמע פרסום מיידי המבטיח תוצאות מיידיות. פרסום זה מחייב תשלום מהלקוח וניהולו על ידי מומחה בתחום. הצעדים אותו המומחה יבצע הם:

  • מטרה- הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לקבוע מטרה למסע הפרסום. האם מדובר על פרסום של מוצר? שירות? דף נחיתה של העסק או אחד מדפי אתר האינטרנט של העסק?
  • תקציב- חשוב לקבוע מראש עם הלקוח מהו התקציב אותו הוא יוכל להקציב באופן חודשי למסע פרסום בגוגל.
  • אדוורדס- פרסום ממומן בגוגל נעשה על ידי תוכנית האדוורדס. הצעד הראשון תמיד יהיה פתיחת חשבון אותו יוכל לראות גם הלקוח וגם מקדם האתרים.
  • הגדרות- טרם כתיבת המודעה ושחרור הקמפיין יש להגדיר מספר דברים חשובים, כמו למשל האזור הגיאוגרפי הרלוונטי לעסק, קבוצת גילאים ועוד.
  • מחקר מילות מפתח- בשלב הזה המקדם יבצע מחקר של מילות מפתח שישרתו אותו בצורה הטובה ביותר ואתן הוא מעוניין לשלב במודעה.
  • כתיבת מודעה- המודעה חייבת לשלב את מילות המפתח אך להיות גם אטרקטיבית דיה על מנת למשוך גולשים שנחשפים אליה.

ניהול קמפיין פרסום בגוגל

חשוב לדעת כי פרסום בגוגל אינו מסתיים עם הפצת המודעה וכי חשוב לתת למומחים לנהל את הקמפיין ולעקוב אחריו כל הזמן. המומחים יבחנו האם המודעה שפורסמה אכן אפקטיבית, האם יהיה זה חכם לכתוב מודעות נוספות ולהטמיע אותן במקומות שונים, האם כדאי להוסיף מילות מפתח, הגדיל את תקציב הקמפיין ועוד. יש לקחת בחשבון כי פרסום בגוגל ידוע כפרסום הטוב ביותר ולא רק משום היכולת שלו לחשוף את העסק שלכם לכמות גדולה מאוד של אנשים, אלא גם משום הגמישות של ההגדרות אותן ניתן לבצע וכי משלמים רק על אנשים שהקליקו על המודעה או יצרו קשר בעקבות המודעה.

יש להיות במעקב אחר ביצועי הקמפיין על מנת לראות שמגיעה תנועה איכותית ורלוונטית לאתר ואנו לא "שורפים" כסף לשווא. תמיד ניתן להשהות מילים מסוימות בקמפיין ולהגדיר ביטויים אחרים במקומן ובכלל – לבצע כמה שיותר בדיקות על מנת להביא לביצועים אופטימליים.

אולי גם יעניין אתכם לקרוא על פרסום בפייסבוק.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

ניסוי CTR עמית מלכי

השפעת אחוזי הקלקה (CTR) על תוצאות החיפוש – מקרה בוחן

זה לא חדש שלאחוזי הקלקה בתוצאות יש השפעה על הקידום. לגוגל יש אינטרס להציג תוצאות ...

עדכון Mobile First

עדכון ה – Mobile First של גוגל: כל מה שחשוב לדעת

בשנים האחרונות הסמארטפונים תופסים חלק נכבד יותר ויותר מחיינו ולכן אין זה מפתיע שגם אחוזי ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה