ClickCease
תפריט

052-9095200

תפריט

איך לפרגן לאחרים בדרך יצירתית באמצעות URL Builder

והפעם – טיפ קצר ונחמד, שיעזור לכם לפרגן לבעלי אתרים אחרים כך שבמוקדם ובמאוחר הם ידעו על זה – דרך האנליטיקס. על מה אני בדיוק מדבר? פרטים בטיפ הבא…

נניח שנתקלתם בפוסט או מדריך שאהבתם במיוחד, ובא לכם לשתף אותו בפייסבוק שלכם או בקבוצה, פורום או מקום כלשהו באינטרנט, אבל על הדרך גם ליידע את בעל האתר על זה שפרגנתם לו. איך עושים את זה?

קודם כל, למה לשתף?

  • זה יעזור לכם ליצור קשרים שיכולים לבנות מערכת יחסים עם קולגות ואנשים אחרים בתחום שלכם
  • אם מגיע – למה לא לפרגן, בעצם?
  • אם השיתוף רלוונטי גם לקהל שלכם – הם יעריכו אתכם על כך
  • תוכלו לקבל פרגונים מאותם אנשים בהמשך
  • קארמה חיובית (למי שבקטע…)

אז איך עושים את זה?

מאד פשוט – כל מה שצריך זה להיכנס ל URL Builder, למלא את השדות הרלוונטיים ואז להשתמש בלינק שנוצר על מנת לשתף את התוכן שאתם רוצים.

לפני שנמשיך, כמה מילים על הקישורים האלה – קישורי מעקב, המכונים UTM – מאפשרים להוסיף פרמטרים שונים על כל כתובת של אתר אינטרנט, לצורך מעקב בשימוש בקמפיינים שונים המביאים טראפיק כמו למשל פייסבוק, גוגל Adwords ועוד. גוגל אנליטיקס ותוכנות סטטיסטיקה נוספות יודעת לקרוא את הפרמטרים האלה ולהציג אותם בשדות הרלוונטיים, כך שאתם יודעים בדיוק מאיזה מקור תנועה, קמפיין, מודעה ספציפית וכו' – הגיעו אליכם לאתר.

זהו השימוש המקורי והנפוץ בUTM, אבל ניתן גם לעשות בהם שימושים יצירתיים אחרים, כמו שאני מיד אדגים 🙂

לאחר שנכנסים לכלי, צריך להגדיר כמה דברים:

URL builder

ככה זה בשימוש הרגיל. לצורך ענייננו, מה שצריך להגדיר זה פחות או יותר ככה:

דוגמא לUTM

(כמובן שכתובת האתר צריכה להיות מהאתר בו אתם בוחרים לשתף את הלינק)

למי שרוצה עוד יותר להגדיל ראש – אפשר גם לרשום את המייל שלכם ו/או השם שלכם שידעו מי עומד מאחורי הפרגון 🙂

 

וככה זה נראה באנליטיקס:

אנליטיקס עם URL בילדר

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מה דעתכם?

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

5 תגובות

  1. אולי כי אני קלולס אבל לא הבנתי את הרעיון, כשאני רוצה לפרגן אני עושה שיתוף אם זו מדיה חברתית או כותבת למייל של מי שקיבלתי ממנו את הפוסט.מה ההבדל, אנא בשפה להדיוטות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה

400+ כבר הצטרפו – טיפים מקצועיים על SEO ישר לטלגרם שלכם!

דילוג לתוכן