לידים להלוואות – כל מה שצריך לדעת על השגת לידים להלוואות

אם אתם גרים בישראל ולא מצליחים “לגמור את החודש”, צריכים לקחת משכנתא או מתכוונים לפתוח עסק חדש, יכול מאוד להיות שגם אתם חשבתם לקחת הלוואה כזו או אחרת 🤔.

במילים אחרות, הלוואות הוא תחום שנוגע כמעט לכל אחד מאיתנו ואין פלא שיש שם בחוץ כל כך הרבה חברות וגופים שינסו לשכנע אתכם למה כדאי לכם לקחת הלוואה דווקא מהם.

אני כמובן לא כותב את כל זה כדי לשכנע אתכם לקחת הלוואה, אלא כדי שתבינו למה מדובר בתחום שרוב מי שעוסק בו לא בוחל בשום אמצעים כדי שיוכל למצוא לקוחות.

לידים להלוואות

מי בשוק יכול לתת לכם הלוואות (מי המתחרים שלכם)?

אז קודם כל, אני אסקור בקצרה את סוגי ההלוואות שיש בשוק באופן כללי (לא בהכרח הלוואות למטרות ספציפיות), ויותר חשוב, מי בדיוק נותן אותן:

✔️ הלוואה בנקאית: זוהי הלוואה סטנדרטית שאותה נותן לכם הבנק בהתאם ליכולת החזרת האשראי שלכם. אם יש לכם היסטוריית אשראי בעייתית או ערבים (תלוי בסכום ההלוואה), כלל לא בטוח שהוא יסכים לתת לכם אותה.

הלוואות אלו מקודמות בערוצים השונים של הבנקים: אתרים, דפי נחיתה ואפילו טלפון שהבנקאי שלכם יכול יום אחד להרים אליכם.

✔️ הלוואה חוץ בנקאית של חברות האשראי: מדובר בהלוואות של חברות האשראי. אלו הלוואות שיותר קל לקבל, אך הריבית עשויה להיות גבוהה יותר ובדרך כלל נמצאות בעדיפות שנייה (אצל מי שמבין קצת בכסף לפחות…).

ההלוואות האלו מקודמות מן הסתם על ידי חברות האשראי עצמן, באינטרנט מדובר הן באתרים בתוצאות האורגניות, אבל גם לא מעט דרך PPC בגוגל ופייסבוק.

✔️ הלוואות חוץ בנקאיות של גופים אחרים: מדובר בגופים שמתמחים בהלוואות מכל מיני סוגים. למשל – “מימון ישיר”, הלוואות בין אנשים (טריא), בלנדר ועוד.

לגופים אלו אמור להיות רישיון לתת הלוואות והרגולציה על כל העניין התהדקה ב-2017.

ושוב, אם אני מסתכל על התוצאות בגוגל, אפשר לראות שגם הגופים האלו תופסים את המקומות הראשונים במילות מפתח שקשורות להלוואות הן באזור הממומן והן באזור האורגני.

✔️ הלוואות בשוק האפור: הדרך היחידה לקבל הלוואה עבור מי שלא הצליח לקבל הלוואה בשום דרך אחרת… ריביות גבוהות מאוד ואני לא חושב שאני צריך להרחיב בנוגע למי שלא מסוגל לעמוד בפירעון של ההלוואות האלו.

מן הסתם, מי שמלווה בצורה הזו בדרך כלל לא יפרסם את זה בצורה גלויה ולכן די קשה לעקוב אחריהם.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מן הסתם, אם אני מחפש בגוגל, אני מוצא בעיקר אתרים שמסבירים למה לא לעשות את זה…

✔️ ניכיון צ’יקים / צ’יינג’ים: קבלת כסף מזומן עבור צ’ק והחלפת מטבע חוץ – עוד תחום שיש לו דמיון רב להלוואות. לעיתים מדובר על אותם גופים ממש ולכן ראיתי צורך לציין גם אותו כאן.

כאן אפשר למצוא כל מיני אתרים בכל התוצאות של גוגל, ואין ממש חברות ענק.

קבלת לידים להלוואות בלי לקחת עוד הלוואה...

קבלת לידים להלוואות בלי לקחת עוד הלוואה…

כמו שהבנתם, כמעט כל ערוץ ממנו לקבל לידים להלוואות יהיה מאתגר:

קידום ממומן: קידום ממומן הן בפייסבוק והן בגוגל הוא יקר יחסית. אם פותחים את “מתכנן מילות המפתח” אפשר לראות שהטווח הנמוך לראש הדף אומנם מתחיל בכמה שקלים בודדים, אבל הוא יכול לטפס עד ליותר מ-20 ₪ בטווח הגבוה. ושוב, אל תשכחו שזו רק העלות ללחיצה שלא בהכרח מבטיחה לכם ליד.

רכישת לידים: רכישת לידים הייתה ונשארה דרך מאוד נפוצה באינטרנט להגדלת המכירות, אבל גם בעייתית למדי. הסיבה היא שהתחום הזה די פרוץ: די קשה למצוא חברות לידים אמינות שימכרו לכם לידים שעברו את כל הבדיקות הנדרשות כדי שבאמת תוכלו לקבל מהם משהו.

למרות שאני קצת מוטה, לא אשקר לכם: אם אתם יכולים לעשות “פיילוט” בסכום שלא ייקרע אתכם, זו בהחלט אפשרות לגיטימית.

אאוטבריין וטאבולה: צורת פרסום שבה המשתמש לוחץ על מודעה שמופיעה בתוך דף תוכן באתר כלשהו בפורמט של “קרא עוד” ומפנה אותו לדף של תוכן ממומן.

אם אתם יודעים איך לכתוב בצורה מקצועית ומשכנעת כדי להראות ש”אתם מבינים”, יהיה לכם יחסית קל לרכוש את אמונו של הגולש בדרך הזו.

החיסרון הוא ש”תוכן ממומן” עשוי להיראות חשוד, בעיקר כשהכותרת הזו מופיעה שחור על גבי לבן.

הגולש גם רואה מי בדיוק מממן את התוכן, ולכן אם הוא יראה שם בלתי מוכר, סביר להניח שאחוז הלחיצות לא יהיה גבוה.

זאת בניגוד לתוצאות אורגניות או אפילו ממומנות שבהן חלק מהאמון שנבנה מול האתר או המודעה הוא בשל העובדה שגוגל מדרג את התוצאות הכי רלוונטיות (גם אם ב- PPC זה לא בהכרח כך, הגולש לא תמיד יודע את זה).

SEO – כמו שרמזתי, קידום אורגני הוא לא דבר פשוט כשמדובר באתרים שמתעסקים בהלוואות / החלפת כספים וכו’, אבל אם אתם רוצים לקבל לידים איכותיים באופן שוטף, SEO הוא ללא ספק המסלול שכדאי להשקיע בו. אפילו אם לוקח לא מעט זמן לראות תוצאות.

אבל מה זה SEO ואיך זה עובד? הנה הסבר קצר שיעזור לכם להבין יותר לעומק 👇

אז איך בכל זאת מקדמים אתרים מהסוג הזה?

יש כמה דגשים שמהניסיון שלי יכולים לעזור לכם גם כשהתחרות היא גבוהה. על חלק מהם כבר דיברתי בפוסט על קידום אתרי פיננסים, אז אני לא אחזור על כולם…

מילות מפתח – כאן אין בררה אלא ללכת יותר על הזנב הארוך או מילים קצת פחות פופולאריות. לדוגמה:

  • הלוואה און ליין (יש כאן אתר של תפוז שכנראה לא בלתי אפשרי לעקוף אותו)
  • הלוואה מיידית עד 15,000 ₪ (יש עוד כמה מילות מפתח דומות שאפשר לראות אפילו תחת “חיפושים קשורים” בלי להיכנס לכלים של מילות מפתח)
  • דחיית תשלומי הלוואות

תוכן – בהקשר של מילות המפתח, לא כל התכנים צריכים להיות עמודי שירותים. חלק גדול מהמילים האלו יכולות להפנות למאמרים שונים באתר דרכם תמכרו את השירותים שלכם (טפסים, מספרי טלפון מודגשים וכו’).

קישורים – כאן דווקא יש לא מעט הזדמנויות. למשל – אתרים של יועצים פיננסים, מומחים לכלכלת המשפחה, חברות להחזרי מס ואפילו סוכני ביטוח.

חשוב להתאים את סוג ההלוואה שעליה אתם כותבים לתוכן המרכזי של האתר.

למשל, אצל יועץ עסקי הייתי מפרסם מאמר על סוגי ההלוואות שעסק חדש יכול לקבל, עם יתרונות וחסרונות של כל אחת מהן.

הציגו את עצמכם – כאמור, הלוואות זה תחום די בעייתי. לכן, הוסיפו מידע כמה שיותר נרחב על העסק כדי להראות שאתם עסק לגיטימי, זה כמובן גם יעזור לכם לגייס לקוחות.

עניינים טכניים – בדרך כלל מדובר באתרי תדמית קטנים למדי עם בלוג שיושב בתוכם. לכן חוץ מוורדפרס עם תבנית נורמלית ואולי כמה שינויים עיצוביים בעזרתו של מעצב גרפי, סביר להניח שב-90% מהמקרים זה יספיק.

לסיכום

כמו שהדגשתי לא מעט פעמיים בעבר, אפשר לקדם היום כמעט כל סוג של אתר אם יודעים על מה לתת דגש ובודקים מה אתם יכולים לעשות שהמתחרים שלכם כנראה עוד לא חשבו עליו (קישורים, מילות מפתח וכו’).

אם אתם לא עסק גדול במיוחד, לפעמיים גם אם תקבלו רק 20% מהתנועה שלהם זה בהחלט יספיק כדי לתת לכם פרנסה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו