תפריט
תפריט

עיצוב לוגו לעסקים ומיתוג

פוסט אורח. תהליך המיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה ובמיוחד לעסק הנמצא בתחילת הדרך. במקרים רבים בעלי עסקים מעדיפים לעשות קיצוץ דווקא בשלב הזה מפני שהם אינם מבינים לגמרי את השלכות המעשה. עיצוב לוגו לעסק הוא דבר חיוני שאסור לוותר עליו. ללא לוגו, יהיה קשה לאנשים לזכור את העסק שלכם כמו גם להבדיל אותו מעסקים אחרים בתחום.

 דברים שכדי לדעת על עיצוב לוגו

  • מחיר נוח –  שלב זה במיתוג אינו חייב להיות יקר. פרילנסרים למשל, או בעלי עסקים קטנים, יכולים להשיג  לוגו לעסק ממחיר המתחיל מ- 50 שקלים. מה המלכוד? איך כזה. מעצבים גרפים וחברות מכינים מראש כמות גדולה של לוגואים שיכולים להתאים לכל עסק לפי תחומים ומציעים אותם למכירה באתר. ברגע שאחד מהלוגואים נקנה, הוא כבר לא יופיע יותר.
  • לעבוד עם מעצב גרפי ולא גרפיקאי: רוב האנשים לא מודעים לכך שיש הבדל מהותי בין מעצב גרפי לגרפיקאי. לכן כאשר מחפשים עיצוב לוגו –  חשוב מאוד לפנות למעצב. גרפיקאי למד לשלוט בתוכנה בלבד בעוד שמעצב גרפי למד ציור, כמו גם נושאים מעולם המיתוג, הפרסום והשיווק. יש לו ידע וכלים טובים יותר להכין לוגו שיצליח מבחינה שיווקית.
  • התאמת הלוגו לאתר – כאשר אתם פונים למעצב גרפי עליכם לוודא שהלוגו יהיה מתאים לאתר שלכם כמו גם לדף הפייסבוק. למשל אם יש לכם אתר בצבעי כתום כחול כבר כמה שנים טובות –  לא כדאי לכם לבקש לוגו בצבעים אחרים שלא מתאימים. לא תמיד המעצב הגרפי יטרח לברר זאת ולכן כדאי לוודא שאתם מתואמים.

שימוש נכון במיתוג

עיצוב גרפי לעסקים

לוגו טוב יהיה חסר משמעות אם לא תדעו כיצד להשתמש בו בצורה נכונה. לכן חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

  • אחידות – השתמשו בלוגו בכל הפרופילים של הרשתות החברתיות שלכם כמו גוגל+, פייסבוק וטוויטר. אם בכל פרופיל ישנה תמונה אחרת –  אתם מפספסים את כל מטרת המיתוג.
  • כרטיסי ביקור ומעטפות, מיילים והצעות מחיר: גם אחרי שהלקוח יצר אתכם קשר, אין זה אומר שכבר לא צריך לייחס חשיבות למיתוג. הלוגו צריך להופיע גם בכרטיסי הביקור שלכם, וכמו כן גם בהצעות המחיר והמעטפות שאתם שולחים ללקוחות. זה מראה על רצינות ועוזר לבסס אתכם כבעלי עסקים רציניים ועמידים.

אם נסכם את הדברים, נבין שתהליך המיתוג הוא הכרחי וחשוב, וכן הביצוע עצמו וכל מה שקשור אל עיצוב גרפי. יחד עם זאת, הדבר משול להקמת אתר חדש שאף אחד לא מגיע אליו. במילים אחרות, עיצוב ומיתוג העסק שלכם ממש לא מספיק ללא פעולות שנועדו לקדם את האתר בפלטפורמות הנפוצות – בין אם זה גוגל, פייסבוק או כל דבר אחר.

שיתוף ב facebook
לשתף 0
שיתוף ב twitter
לצייץ
שיתוף ב linkedin
לפרגן 0
שיתוף ב pinterest
לנעוץ 0
שיתוף ב email
לדוור
שיתוף ב print
להדפיס
שיתוף ב facebook
לשתף בפייס 0
שיתוף ב twitter
לצייץ בטוויטר
שיתוף ב linkedin
לפרגן בלינקדאין 0
שיתוף ב pinterest
לנעוץ בפינטרסט 0
שיתוף ב whatsapp
לשלוח בוואטספ
שיתוף ב email
לדוור במייל

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
דילוג לתוכן