דף הבית / עיצוב גרפי / עיצוב לוגו לעסקים ומיתוג

עיצוב לוגו לעסקים ומיתוג

פוסט אורח. תהליך המיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה ובמיוחד לעסק הנמצא בתחילת הדרך. במקרים רבים בעלי עסקים מעדיפים לעשות קיצוץ דווקא בשלב הזה מפני שהם אינם מבינים לגמרי את השלכות המעשה. עיצוב לוגו לעסק הוא דבר חיוני שאסור לוותר עליו. ללא לוגו, יהיה קשה לאנשים לזכור את העסק שלכם כמו גם להבדיל אותו מעסקים אחרים בתחום.

 דברים שכדי לדעת על עיצוב לוגו

  • מחיר נוח –  שלב זה במיתוג אינו חייב להיות יקר. פרילנסרים למשל, או בעלי עסקים קטנים, יכולים להשיג  לוגו לעסק ממחיר המתחיל מ- 50 שקלים. מה המלכוד? איך כזה. מעצבים גרפים וחברות מכינים מראש כמות גדולה של לוגואים שיכולים להתאים לכל עסק לפי תחומים ומציעים אותם למכירה באתר. ברגע שאחד מהלוגואים נקנה, הוא כבר לא יופיע יותר.
  • לעבוד עם מעצב גרפי ולא גרפיקאי: רוב האנשים לא מודעים לכך שיש הבדל מהותי בין מעצב גרפי לגרפיקאי. לכן כאשר מחפשים עיצוב לוגו –  חשוב מאוד לפנות למעצב. גרפיקאי למד לשלוט בתוכנה בלבד בעוד שמעצב גרפי למד ציור, כמו גם נושאים מעולם המיתוג, הפרסום והשיווק. יש לו ידע וכלים טובים יותר להכין לוגו שיצליח מבחינה שיווקית.
  • התאמת הלוגו לאתר – כאשר אתם פונים למעצב גרפי עליכם לוודא שהלוגו יהיה מתאים לאתר שלכם כמו גם לדף הפייסבוק. למשל אם יש לכם אתר בצבעי כתום כחול כבר כמה שנים טובות –  לא כדאי לכם לבקש לוגו בצבעים אחרים שלא מתאימים. לא תמיד המעצב הגרפי יטרח לברר זאת ולכן כדאי לוודא שאתם מתואמים.

שימוש נכון במיתוג

עיצוב גרפי לעסקים

לוגו טוב יהיה חסר משמעות אם לא תדעו כיצד להשתמש בו בצורה נכונה. לכן חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

  • אחידות – השתמשו בלוגו בכל הפרופילים של הרשתות החברתיות שלכם כמו גוגל+, פייסבוק וטוויטר. אם בכל פרופיל ישנה תמונה אחרת –  אתם מפספסים את כל מטרת המיתוג.
  • כרטיסי ביקור ומעטפות, מיילים והצעות מחיר: גם אחרי שהלקוח יצר אתכם קשר, אין זה אומר שכבר לא צריך לייחס חשיבות למיתוג. הלוגו צריך להופיע גם בכרטיסי הביקור שלכם, וכמו כן גם בהצעות המחיר והמעטפות שאתם שולחים ללקוחות. זה מראה על רצינות ועוזר לבסס אתכם כבעלי עסקים רציניים ועמידים.

אם נסכם את הדברים, נבין שתהליך המיתוג הוא הכרחי וחשוב, וכן הביצוע עצמו וכל מה שקשור אל עיצוב גרפי. יחד עם זאת, הדבר משול להקמת אתר חדש שאף אחד לא מגיע אליו. במילים אחרות, עיצוב ומיתוג העסק שלכם ממש לא מספיק ללא פעולות שנועדו לקדם את האתר בפלטפורמות הנפוצות – בין אם זה גוגל, פייסבוק או כל דבר אחר.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

עתיד קידום אתרים

עתיד קידום האתרים – לאן זה הולך ואיך נערך לזה כבר עכשיו

סטיב ג'ובס, שלוש שנים לאחר יציאת האייפון בשנת 2010,  אמר שלא בטוח כלל שיהיה מנוע ...

דפי נחיתה

דפי נחיתה: איך לייצר עמוד נחיתה שיביא לכם ים המרות

רבות דובר ועוד ידובר על היעילות של דף נחיתה בקמפיינים וגם ישנו לו את השם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה