ClickCease

052-9095200

יועץ שיווק באינטרנט – למה אתם צריכים מישהו כזה?

הפשטות שבה אפשר למצוא כל דבר באינטרנט וגם להעלות חומרים שיווקיים הופכת אותו לכאורה לנגיש.

אלא שמתברר שככל שהאינטרנט הופך מתוחכם יותר כך גם קשה להתמצא בו בקלות לצורך שיווק עסקים.

יועץ שיווק באינטרנט

למה צריך יועץ שיווק באינטרנט?

קל להקים עסקים וקל לספר עליהם בדף הפרטי שלכם במדיה החברתית כמו בפייסבוק ובאינסטגרם.

אולי גם יש לכם אתר משלכם אבל אתם לא יודעים בדיוק מה לעשות בו.

בדיוק לשם כך נועד הייעוץ השיווקי שמסדר לכם לא רק את תכנית השיווק שלכם ואת האסטרטגיה שנכונה לכם, אלא גם יורדת לפרטים של אפיקי שיווק ופרסום באינטרנט שנכונים לכם לפי אופי העסק שלכם והמטרות שהצבתם לעצמכם.

אם אינכם יודעים לשווק את עצמכם בפייסבוק וליהנות מכל השפע שטוענים שמחכה לכם שם בצורת לקוחות פוטנציאליים, היעזרו באיש מקצוע שמטפל בשיווק שלכם והוא זה שיכוון אתכם.

לפי שאמשיך, אני ממליץ לצפות בסרטון הבא שמסביר על כמה אפשרויות נפוצות של שיווק באינטרנט:

יתרונות של יועץ שיווק דיגיטלי

1. לסייע בלמצוא את אפיק השיווק היעיל ביותר עבור העסק שלכם

לא חסרים ערוצי שיווק באינטרנט.

אבל יותר מזה – חשוב לדעת איזה ערוץ הכי רלוונטי לעסק שלי.

קחו לדוגמא עסק שעובד על מתכונת של קריאות חירום כמו החלפת מצברים לרכב עד הבית, או חילוץ שטח.

לעסקים כאלה – פרסום בפייסבוק כמעט לא רלוונטי.

למה? כי פרסום בפייסבוק לא מבוסס על מילות מפחת שאנשים מחפשים, אלא על נתונים עליהם ועל בסיס פעולות שהם עשו.

ניתן בהחלט להיות פעיל בפייסבוק גם בתחומים כאלה באמצעות ניהול ותחזוקה של עמוד פייסבוק עסקי, על מנת להישאר בתודעת הצרכנים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

אבל ברגע האמת, ב Money time – הלקוח הפוטנציאלי יחפש בגוגל את הביטוי הרלוונטי – "החלפת מצבר עד הבית" או מה שזה לא יהיה.

ייתכן שהוא גם יבקש המלצה מחברים בפייסבוק – אבל שם זה כמעט לא תלוי בשיווק שלך אלא עד כמה השירות שלך טוב (המלצות מפה לאוזן).

הבנתם את העניין?

אז בדוגמא לעיל – פרסום ממומן בגוגל בעזרת Google Ads יהיה כנראה הערוץ האפקטיבי ביותר. למידע נוסף על מחיר השירות הזה.

כמובן, שגם קידום אורגני (SEO) יהיה רלוונטי בדוגמא לעיל, אבל מנסיוני – בתחומים הנ"ל, הממומן בגוגל עובד חזק ובאורגני התחרות מאד גבוהה.

בתחומים רבים אחרים – קידום אורגני בגוגל יהיה הכי רלוונטי ובתחומים מסוימים, שיווק ופרסום בפייסבוק ואינסטגרם יכולים לעבוד פצצה – לדוגמא עסקי המסעדנות, קייטרינג, תיירות, אופנה ועוד.

בקיצור – יועץ שיווק באינטרנט צריך לדעת את הדברים האלה, להכיר קצת מכל ערוץ ולייעץ לבעל העסק מהי הדרך האפקטיבית ביותר לשווק את העסק הספציפי שלי.

2. שיווק דיגיטלי הוא מקצוע לכל דבר

נכון, יש אנשים שהם אוטודידקטיים והם יכולים ללמוד את הכלים שנותנים להם בפייסבוק ובגוגל למטרות קידום עצמי, אבל הרוב אינם יכולים להקדיש את הזמן או המשאבים שנחוצים כדי ללמוד את הנושא.

זה גם פחות מעניין אותם משום שהם מרוכזים בעבודה ובבעיות שהם צריכים לפתור מקצועית אצלם.

מישהו צריך לטפל בזה פול טיים וזה אומר גם ידע באפיקי הפרסום הנכונים לכם.

אי אפשר לבזבז משאבים על אפיקי פרסום שאינם אפקטיביים לכם.

יש מי שייעץ לכם לשפר את האתר שלכם כדי לשפר את הקידום שלו, ויש מי שמתמחה בעיקר בשיווק ברשתות החברתיות שלא מתאימות לכל עסק.

בכל מקרה, רק אנשי מקצוע שמכינים תכנית שיווקית כזאת יכולים לעשות זאת ולהציג בפניכם תוצאות. 

3. ניתוח סטטיסטי ועבודה מדויקת לפי פרמטרים מחייבת ידע ספציפי מאוד

כסף לא זורקים, בטח לא על קמפיינים שעלולים לא לעבוד.

השיווק של היום כבר מתקדם הרבה יותר מאשר היה בתחילת ימיו.

היום הכלים הרבים שקיימים לקידום אתרים, שיווק באינטרנט ובמדיה החברתית מחייבים הבנה מעמיקה גם בהפעלת הכלים וגם בניתוח הסטטיסטיקה שמתקבלת כדי לנטר ולעקוב אחר הפעילות.

מדובר באיסוף נתונים על ידי מודעות וטסטים שונים, איסוף נתוני המרות לדפי נחיתה ומודעות שלכם, בדיקת ההיענות של גולשים לקמפיינים שלכם ברשת ולכן גם חובה להתמצא במספרים ובניתוחם.

ללא זה אי אפשר בכלל להבין את התמונה המלאה.

4. ניהול מוניטין דיגיטלי דורש ליווי צמוד

אם אתם בתחילת דרככם או שאתם נמצאים בשלב של התארגנות מחדש בגלל התפתחות וצמיחה, יועץ שיווק באינטרנט יידע לכוון אליכם את התנועה הנכונה של לקוחות ולמתג אתכם כפי שנכון לכם.

כמו כן, יש לדעת כי יש גורמים שונים שמשפיעים על המוניטין הדיגיטלי שלכם, ולכן יועץ שיווק יוכל גם גם את המוניטין האלה כדי למנוע תקלות ואי נעימויות לא צפויות.

מהו בכלל ניהול מוניטין? צפו בסרטון למידע נוסף:

הנוכחות הדיגיטלית מתעתעת מאוד.

זה נראה קל מאוד לבנות תדמית של עסק אבל זה דורש עבודה אינטנסיבית משום שיש מי שמנצל את האינטרנט לרעה ונהנה להרוס שם ומוניטין שנבנו בעמל.

כדי למנוע מכם עגמת נפש ותוצאות שלילית בגוגל, כלומר דחיקה מטה של מידע חיובי עליכם על ידי ידיעות שליליות עליכם, מוטב להעסיק מי שמבין בזה ויבנה אתכם את מה שנחוץ לכם. 

איך עובד הנושא של דחיקת תוצאות שליליות בגוגל? קיראו עוד כאן.

5. להתנהל מול ספקים

אני מכיר כמה וכמה עסקים – בין אם עסקים קטנים או חברות ענק, שמעסיקים יועצים חיצוניים לשיווק באינטרנט.

אותם יועצים, תפקידים להיות מעין מתווכים בין הספקים השונים ובין הלקוח הסופי, ולרכז את כל המידע.

כך למשל, יועץ דיגיטלי כזה יתנהל מול מקדם אתרים (במידה ויש), איש קמפיינים בפייסבוק, איש קמפיינים בגוגל וכו'.

צורת תקשורת זו מקלה על בעל העסק או החברה, בכך שכל הנתונים "נשפכים" למקום אחד שהוא הכתובת המרכזית לכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו