40+ טעויות נפוצות בקידום אתרים
קידום אתרים ושיווק באינטרנט זה תחום מורכב, הדורש לא מעט ידע ונסיון. גם אנשי SEO מאד מנוסים לפעמים עושים טעויות, בין אם מחוסר תשומת לב
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 700+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
קידום אתרים ושיווק באינטרנט זה תחום מורכב, הדורש לא מעט ידע ונסיון. גם אנשי SEO מאד מנוסים לפעמים עושים טעויות, בין אם מחוסר תשומת לב
לאחר הפיילוט המוצלח (יחסית) עם עמנואל הוכשטדט (“זקן השבט”), קבלו ראיון נוסף בסדרת הראיונות שלי באתר (שאתם הולכים לקבל ממנה עוד הרבה מטעמים בקרוב).
מחפשים נושאים לכתיבה לאתר שלכם? כמה פעמים יצא לכם שממש רציתם לפרסם פוסט חדש באתר החברה שלכם או בבלוג הפרטי שלכם ופשוט לא מצאתם נושא?
את הטיפ הבא החלטתי לכתוב בעקבות תופעה שמסתבר שעדיין קיימת – אתרים שצבע הקישורים בהם זהה או דומה מאד לצבע של שאר הטקסט.
הפוסט הבא הולך להיות חלק ראשון ממה שאני מקווה שהולך להיות מדור קבוע באתר – ראיון עם אנשי מפתח בתחום ה-SEO ושיווק באינטרנט. הסיפתח הוא
הפעם אני מעוניין לדבר על הצד הפחות נעים של המקצוע – כשלונות. כמו בכל תחום שבו אין לנו שליטה מלאה, לאף אחד אין 100% הצלחה
לאחרונה אני מדבר הרבה על קישורים, ויש לזה סיבה – אני לא חושב שהם הולכים להיעלם בזמן הקרוב כסיגנל משמעותי וחזק לדירוג אתרים. רשתות חברתיות?
פוסט זה מוקדש באהבה לכל מקדמי האתרים העצמאיים שבארון (יענו שכירים אבל מפלרטטים עם המחשבה להיות עצמאים), ורלוונטי גם למי שבכלל לא בתחום הSEO כרגע
הזכרתי פעמים רבות בבלוג את חשיבותים של הקישורים, גם קישורים פנימיים וגם קישורים חיצוניים. הפעם אני רוצה לדבר איתכם על חיזוק פרופיל קישורים קיים של
קידום אתרים לוקאלי, או קידום אתרים מקומי (Local) מתייחס להיבט של קידום אורגני בגוגל וגם לקידום המפות בגוגל (Google My Business) – מה שרלוונטי במיוחד
החלפת קישורים בין אתרים היא אחת הדרכים הנפוצות בין מקדמי אתרים ובעלי אתרים, להשיג קישורים לאתר שלהם ועל ידי כך לקדם את האתר בגוגל. כידוע,
בתאריך 21 באפריל 2015 הושק עדכון משמעותי בגוגל שעושה הפרדה אלגוריתמית בין אתרים רגילים לאתרים ניידים. מאז, ניתנת יתר עדיפות לאתרים מותאמים בתוצאות החיפוש מהניידים,
אחד הנדבכים המרכזיים בכל עבודת קידום אתרים היא בניית פרופיל קישורים באופן טבעי, אך ישנו דיסוננס. בניית פרופיל קישורים שמטופל ע”י מקדם אתרים אף פעם
תוכן זה אחד הדברים הכי חשובים שיש להשקיע בהם בכל מה שקשור לשיווק וקידום אתרים באינטרנט. להבדיל מקישורים חיצוניים, שחשופים לעדכונים רבים של גוגל ובאופן
* הערה – פוסט זה נכתב בסערת רגשות קלה בלי יותר מדי פילטרים. תיתכנה מילים קצת בוטות וכאלה.
במדריך הבא נדבר על אופטימיזציה לתמונות באינטרנט – שהן אלמנט חשוב ביותר בהקשר של קידום אתרים וגם ספציפית קידום תמונות בגוגל. למה אופטימיזציה לתמונות באתר
בעולם השיווק ברשת, אתר אינטרנט חייב להיות מקודם על גבי עמודי תוצאות מנועי החיפוש (SERP – Search Engine Results Pages). איך בונים אתר נכון שיותאם
והפעם בפינת הטיפים הקצרים – משהו חפיף שאני כותב ספונטנית בעורך של הוורדפרס אפילו בלי לכתוב בקובץ וורד לפני כמו שאני עושה תמיד…
בעלי עסקים רבים מחפשים דרכים לשווק את העסק שלהם במינימום הוצאות, במיוחד בעלי עסקים חדשים שעדין לא במצב שיכולים להשקיע כספים בשיווק. אם חשבתם על
שיווק באמצעות תוכן נשמע אולי כמשהו פשוט: תעשו תוכן, ותשווקו אותו. בתכלס? זה קצת יותר מורכב מזה, אבל אין ספק – שיווק באמצעות תוכן זוהי
דף שגיאה או עמוד שגיאה 404 (או בקצרה עמוד 404), הוא למעשה סוג של Http Status Code שמטרתו להתריע שהגולש הגיע לעמוד לא קיים –
החלטתי לרכז בפוסט אחד מדריכים קצרים שיעזרו ללקוחות חדשים (וגם קיימים), ובכלל לכל מי שזה עשוי להיות לו שימושי – לתת הרשאות לפרופילים וחשבונות שונים
הפתיחות שברשת האינטרנט מביאה איתה אינספור של יתרונות, אך יחד עם זאת גם לא מעט חסרונות. לבנות מוניטין חיובי לוקח שנים ועמל רב, אבל להרוס
אם הינך מקדם אתרים בוודאי שמעת ואתה אולי גם עושה שימוש מדי פעם בקובץ Robots.txt. במידה ואתה עוסק בקידום אתרים ומעולם לא שמעת על הקובץ
קורה לא מעט, לאחר קידום ממושך של אתר מסוים, שאנחנו מרגישים שהעסק קצת תקוע ולא זז. ראינו עליות ושיפורים לאורך הדרך, אבל פתאום זה הגיע
גוגל אלרטס (Google Alerts) זה כלי של גוגל המאפשר לנו לקבל התראה למייל בכל פעם שאזכור חדש עולה לרשת בנושא שאנו מעוניינים לעקוב אחריו. בואו
לכל משווק אינטרנט יש את הכלים שהוא משתמש בהם באופן קבוע, בין אם זה לצורך קידום אתרים, כתיבת תוכן, מחקר מתחרים ועוד. היום אני הולך
למהירות האתר וטעינתו תמיד הייתה השפעה מסוימת על דירוג האתר בגוגל. שיפור זמן טעינת אתר היא אחת הפעולות ה-SEO החשובות ביותר שעליכם לבצע. שיפור מהירות
אם יש לכם עסק והקמתם אתר, יהיה עליכם למצוא חברת אחסון אתרים (Web Hosting) איכותית ומקצועית אשר תהיה זמינה עבורכם, תדאג שאתר יעלה במהירות ותגבה
רוצים לדעת איך לשפר תוצאות בגוגל? מצוין – כי המדריך הבא הולך לדבר בדיוק על זה 😃 במדריך הבא אני אתמקד בשיפור התוצאות האורגניות בגוגל,
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה “בלוג קידום אתרים”, מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח 🙂
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
דניאל זריהן בע”מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200