דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)עמוד 4

בלוגי (הבלוג שלי)

איך נכנסנו לעמוד ראשון בגוגל תוך 4 וחצי חודשים ב-3 ביטויי מפתח בשוק תחרותי בגוגל איטליה

קידום בגוגל איטליה

פוסט אורח מעניין מאת מעוז זוגרבו, על קידום אתרים בחו"ל (ספציפית גוגל איטליה), נושא שאני לא מדבר עליו יותר מדי אצלי בבלוג. אני עובד בחברת שיווק בדיגיטל שמספקת את שירותיה ללקוחות בשוק הבינלאומי. אחד מלקוחות החברה מספק את שירותיו במספר מדינות בעולם, כאשר אני אחראי על הקידום שלו בשוק האיטלקי. ...

המשך קריאה >>

פייסבוק לייב (בחינם): צעד אחרי צעד בכמה שלבים פשוטים

פייסבוק Live

היום אני הולך לשתף אתך את הכלי הכי טוב שיש כיום ברשת החברתית הענקית בעולם (ואתה יכול להשתמש בו כבר עכשיו) כדי לקבל את החשיפה האורגנית הכי גדולה שרק אפשר לקהל העוקבים שלך ואפילו להגיע לחשיפה ויראלית לקהל חדש של אנשים שעוד לא נחשפו אליך. בהמשך למאמצים של פייסבוק לקדם ...

המשך קריאה >>

פרסום העסק שלך עם סרטון סטופ מושן

סרטוני סטופ מושן

העולם משתנה לנגד עיננו בקצב מסחרר. עד לפני מספר שנים, שיווק ברשת התבסס בעיקר על מנגנונים קלאסיים כגון מאמרים, תמונות והרבה מלל. גוגל משנה ללא הרף את האלגוריתמים שלה ובחלוף השנים שמה דגש גדול יותר על סרטונים. כולנו חווים זאת ברשתות החברתיות ובעיקר בחיפושים, כאשר לעיתים התוצאות הראשונות הם סרטוני ...

המשך קריאה >>

9 סיבות לעבוד במתחמי עבודה משותפים

מתחמי עבודה משותפים

עבודה במתמחי עבודה משותפים הפכה להיות אחת מצורות העבודה הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, כאשר הרעיון הוא שעשרות עובדים (בחלקם הגדול פרילנסרים) בוחרים לעבוד זה מול זה במתחמי עבודה גדולים במיוחד בהם יש שולחנות מרווחים ועמדות עבודה נוחות, וזאת לעומת קוביות העבודה (הקיובלים) והצפופות אליהם הורגלנו ממרבית המשרדים הקלאסיים כיום. מעבר ...

המשך קריאה >>

ככה כותבים תוכן ברשת – הרי הוא המלך לא?

דגשים לכתיבה טובה יותר

כמה פעמים כבר שמעתם את המשפט שהפך להיות כמעט קלישאתי לגמרי "התוכן הוא המלך", כולנו יודעים את זה. אבל כמה מאמרים או שיחות בקבוצות השונות קראתם שעוסקים בהתייחסות לתוכן? בטוח לא כמו שמדברים על קישורים, פלטפורמה כזו או אחרת, קוד, טאגים ועוד שאר ירקות. אבל רגע… לא אמרנו שהתוכן הוא ...

המשך קריאה >>

אנקור טקסט (טקסט עוגן)

אנקור טקסט (טקסט עוגן)

כאשר אנשים שהם לא מתחום הדיגיטל מסתכלים על אתרי אינטרנט, לעיתים קרובות הם לוחצים על קישורים באופן כמעט לא מודע מבלי להקדיש מחשבה לטקסט המודגש שמבדיל אותם מן הסביבה. הטקסט הזה, שמקשר לכתובת פנימית או חיצונית, נקרא "Anchor Text" ולמרות שהוא כמעט שקוף מבחינתנו, יש לו חשיבות עצומה מבחינת קידום ...

המשך קריאה >>

לעשות כסף באינטרנט: 4 דרכים להתפרנס מקידום אורגני

להתפרנס מקידום אתרים

הטרנד של ״לעשות כסף דרך האינטרנט״ (שכיום כבר לא ממש נחשב טרנד אלא דרך חיים) קיים כבר מעל עשור ומתפשט במהרה, ואפשר להבין למה – מציעים לאנשים את מה שהם תמיד רצו – לעשות כסף מכל מקום, בכל סיטואציה, לפעמים – גם בלי הצורך לקום מהמיטה. הדרכים קיימות, ויש הרבה ...

המשך קריאה >>

3 סיבות לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר

"קיבלתי קישור טבעי!"

מתלבטים האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים? יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מצורות ההתנהלות, אך כמובן שלא ניתן להכליל באופן גורף שעדיף לעבוד עם פרילנסר לקידום אתרים או לחלופין עם חברת קידום. כל אחד ומה שמתאים לו בהתאם לשיקולים שונים. יחד עם זאת, להלן כמה סיבות שאולי ...

המשך קריאה >>

איך לגרום ללקוחות שלך לאהוב את התוכן שלך?

עבודה על אתר חדש

אחד הכלים המשמעותיים ביותר בתחום השיווק הוא תוכן שיווקי וכאשר הוא כתוב בצורה טובה יש לו כוח אדיר. קופירייטר איכותי שכותב בצורה עניינית, ממוקדת, מרגשת, מחדשת, נעימה ומניעה לפעולה יכול להפוך עולמות, לסחוף לקוחות פוטנציאליים ולהביא גם עסק קטן ולא מוכר להצלחה גדולה, אבל איך יוצרים את הטקסטים הנכונים והמדויקים ...

המשך קריאה >>

איך לבנות קישורים פנימיים כמו מלך

בניית קישורים פנימיים

טוב, בתכלס מלך לא צריך לבנות קישורים – הוא צריך לשבת רגל על רגל ולספור את הכסף, אבל אם הכותרת עזרה לך להגיע לכאן – אני שמח 🙂 היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. ...

המשך קריאה >>

מאגרי תמונות להורדה בתשלום ובחינם – הכי שווים ברשת!

מאגרי תמונות ברשת בחינם ובתשלום

אם אתם עוסקים בכל מה שקשור לשיווק ברשתות חברתיות, בניית אתרים, עיצוב גרפי, קידום אורגני או ניהול אתר/בלוג- אתם וודאי צריכים תמונות יפות, וכמה שיותר מהן. משווקים רבים, מומחי פרסום ומעצבים גרפיים מחפשים ברשת על בסיס קבוע אתרים שיכולים לספק להם תמונות איכותיות מסוגים שונים (JPG, PNG, וקטורים וכו') – ...

המשך קריאה >>

קניית קישורים – איך עושים את זה כמו שצריך?

קניית קישורים

קניית קישורים היא אחת הדרכים הטובות להשיג קישורים חיצוניים אל האתר שלכם. למה צריך קישורים בכלל? 2 סיבות עיקריות: קישורים הם עדיין אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמשפיעים על דירוג האתר בגוגל. אבל לא כל הקישורים שווים – לקריאה מעמיקה בנושא של פרמטרים המשפיעים על איכות הקישורים. מעבר לתרומה האפשרית בדירוג ...

המשך קריאה >>

פרסום באאוטבריין למתחילים

שיווק באאוטבריין

אחד התחומים החמים היום בעולם הפרסום והשיווק זה Content Marketing או שיווק באמצעות תוכן. מסתבר שהבשורה בעניין הגיע דווקא מישראל עם שני הנציגות המכובדות טאבולה (Taboola) החלוצית בעניין ואאוטבריין (Outbrain) השחקנית החדשה יותר. חברות אלה מעמידות פלטפורמה שמציעה המלצות קריאה לגולשים באתרי תוכן וחדשות כמו YNET, הארץ, וואלה ועוד רבים ...

המשך קריאה >>

מומחה SEO, אתה חי את התחום – איך משדרגים את הקריירה?

שדרוג הקריירה

לפני שלוש שנים סיימת קורס והגעת עם התלהבות רבה לעבודת ג'וניור ב- SEO. למדת המון, הרבה מעבר למה שיכולת לצפות לו – הן בהיבט המקצועי והן בהיבטים של התנהלות מול לקוחות ומתן שירות. אם להסתכל קצת אחורה, אפשר בקלות להבין את הערך שיש בך היום לעומת מה שהיית אז, ועכשיו ...

המשך קריאה >>

פינגווין 4 יוצא לדרך: עדכון פינגווין בזמן אמת

פינגווין 4 בזמן אמת

אתחיל מזה שאני מרגיש ממש לא מקורי לכתוב על פינגווין 4.0, העדכון החדש והכל כך מצופה שגוגל השיקו היום – 23/09/2016. כל עולם ה-SEO בערך כבר הספיק לכתוב על זה, אבל את האמת? אני עושה את זה יותר בשבילי – כמעין אבן דרך בבלוג שתוכל לשמש אותי כרפרנס בעתיד 🙂 ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

נושא

תוכן ההודעה