דף הבית / פוסטים אורחים / פרילנסר, למה אתה צריך ללמוד את הלקוח?

פרילנסר, למה אתה צריך ללמוד את הלקוח?

למה בעצם אתה כפרילנסר צריך לטרוח וללמוד על הלקוח או המעסיק הפוטנציאלי שלך, אחרי שהגשת הצעה לעבוד על הפרויקט שלו? אחרי הכל, הוא זה שצריך ללמוד עליך, לא? אז זהו שלא.

פוסט אורח – אתר XPlace, זירת פרילנסרים מובילה.

שום דבר לא מותיר רושם חיובי בראיון או פגישה ראשונית מאשר הכרות עם העסק של הלקוח. למעשה, סביר להניח שתשמע את השאלה, "מה אתה יודע עלינו?" במהלך הראיון. אם תבוא עם תשובות מוכנות לשאלה הזאת, תוכל להוכיח שאתה מעוניין באמת ובתמים לעבוד על הפרוייקט שלהם.

בכל פעם שאתה מגיש מועמדות לעבודה מהבית, קח לעצמך 5 או 10 דקות כדי לבצע עבודת מחקר קטנה. תלמד כמה עובדות על העסק ורשום אותם למקרה שתגיע לשלב הראיונות או פגישות היכרות. אם הפרטים שלמדת מעניינים אותך, סביר להניח שיהיה לך קל יותר לזכור אותם ולשוחח עליהם בהתלהבות כנה במהלך הפגישה. לדוגמא, אם אתה בונה אתרים שנדרש לעבוד על בניית אתר לאיכות הסביבה, והנושא קרוב אליך באופן אישי, תוכל לדמיין כיצד שיחה כזאת יכולה להתנהל.

למרבה המזל כיום, עם האינטרנט לרשותך, זה מעולם לא היה קל יותר לגשת ולברר מידע על עסק או חברה כזאת או אחרת. המקומות המרכזיים בהם פרילנסרים יוכלו ללמוד יותר על העסק של הלקוח כוללים את:

– אתר האינטרנט של החברה

– דף הפייסבוק, טוויטר, או כל נוחכות אחרת שלהם במדיה החברתית

– לוחות ופורמים מקצועיים בתחום הרלוונטי

– פרופילי לינקאדין של מנהלי החברה

לשאול שאלות על העסק במהלך הפגישה היא עוד דרך מצוינת להראות את העניין שלך. רק השתדל לוודא שלא מדובר בשאלות שניתן למצוא את התשובות להם בקלות רבה מידי בערוצי מידע פתוחים לציבור, אתה עלול להותיר רושם של מי שעשה עבודת הכנה עצלנית משהו.

כאשר אתה מגלה עניין אמיתי בעסק של המראיין שלך, אתה צעד אחד קרוב יותר לזכות בעבודה, וצעד אחד קרוב יותר להצלחה בקריירת הפרילנס שלך.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

האתר שלך (יש להוסיף http://)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

טעויות בפייסבוק

שיווק דפוק – לא חבל עליכם?

הפעם אני מארח את רוני ריבלין, אחת מהכותבות המוכשרות שאני מכיר, ונותן לה את הבמה ...

קידום בגוגל איטליה

איך נכנסנו לעמוד ראשון בגוגל תוך 4 וחצי חודשים ב-3 ביטויי מפתח בשוק תחרותי בגוגל איטליה

פוסט אורח מעניין מאת מעוז זוגרבו, על קידום אתרים בחו"ל (ספציפית גוגל איטליה), נושא שאני ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

נושא

תוכן ההודעה