דף הבית / סיפורי הצלחה / מקרה בוחן: קידום אתר בתחום הבריאות & תוספי תזונה

מקרה בוחן: קידום אתר בתחום הבריאות & תוספי תזונה

ברוכים הבאים למדור חדש באתר – סיפורי הצלחה. כאן אני הולך לשתף כמה מסיפורי ההצלחה הגדולים של לקוחות שעבדתי איתם. כל הפרטים אמיתיים פרט לשמות האתר ומנהליו, ששמורים במערכת 🙂

למה? מכמה סיבות:

  • צנעת הפרט – אני חושף פה כמה נתונים רגישים שלא כל אחד מעוניין לחשוף
  • מאפשר לי להראות הצלחות של לקוחות שלא משתפים איתי פעולה בעניין 🙂
  • זה לא ממש רלוונטי באיזה אתר מדובר ומי בעל העסק – חשוב לקחת מכאן את השורה התחתונה ולהבין את המשמעות העסקית של פעילות SEO מוצלחת

המקרה הראשון שאציג זה של אתר חנות וירטואלית בתחום הבריאות.

השורה התחתונה:

  • משך עבודה: ינואר 2014 – יוני 2017 (הלקוח פעיל עד היום)
  • טראפיק חודשי בתחילת הפעילות: 32,080 ביקורים
  • טראפיק חודשי בתחילת הפעילות מתנועה אורגנית בלבד: 15,536 ביקורים
  • טראפיק חודשי – מאי 2017: 117,036 ביקורים
  • טראפיק חודשי אורגני – מאי 2017: 71,466 ביקורים
  • סך עלייה בטראפיק האורגני: 360% (תוך 3 וחצי שנים)
  • גדילה במחזור מכירות: 900%

גרף אנליטיקס (כניסות אורגניות) בתקופה המדוברת:

גרף אנליטיקס סיפור הצלחה 1

האתר הזה הוא דוגמא טובה לכוחו של הקידום האורגני.

קצת רקע: מדובר באתר E-Commerce (חנות וירטואלית) המוכר תוספי תזונה ומגוון מוצרי בריאות.

בתחילת הדרך, רוב הביטויים שהיו במעקב באתר היו בעמודים 4-10 בגוגל (כלומר תוצאות 40-100), אפילו החופרים שבחופרים לא מגיעים לשם.

לאחר מספר חודשים האתר טיפס וטיפס על ביטויים מרכזיים והגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. במקביל, נעשתה כל הזמן הזה עבודת תוכן אגרסיבית והאתר גדל תוך 3 וחצי שנים מ800 עמודים באינדקס למעל 4000.

מה בוצע באתר:

בתחילת דרכנו המשותפת, משה (שם בדוי, וגם די מצחיק בתכלס) בעל האתר, עבד מהבית והיה עונה לכל הטלפונים (הזמנות מלקוחות, שירות וכו') בעצמו. את הסחורה היה מחזיק במחסן קטן ששכר במרכז הארץ.

שנה לאחר תחילת התהליך, משה מעסיק מספר עובדים במשרה מלאה, כולל אשת שירות לקוחות אשר זמינה למענה בטלפון ובמיילים. בנוסף, הוא שוכר מחסן גדול עם 2 קומות ומעל 100 מ"ר, שם נמצאת כל הסחורה. בנוסף, משה לא רק משווק מוצרים של אחרים – הוא גם מייצר ונמצא בקשר עם מפעלים בארץ ובחו"ל, ומפתח מותגים עצמאיים.

מיותר לציין עד כמה המציאות העסקית והאישית השתנתה עבור משה ומשפחתו. כמובן שלא הכל אפשר לזקוף לזכות הקידום האורגני, אבל הטראפיק האורגני הוא הממיר ביותר באתר וגם מקור התנועה הגדול ביותר.

לסיכום הנה עוד גרף נחמד מתוך SEMRush המציג את מגמת הטראפיק האורגני במהלך התקופה הנ"ל (על הדרך אפשר גם לראות את הפער בינו ובין האנליטיקס….):

SEMRush סיפור הצלחה 1

רוצים גם לעשות מהפכה בעסק שלכם בעזרת קידום אורגני? צרו קשר 😊


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה