052-9095200

קידום חנות תכשיטים אינטרנטית – דגשים חשובים

קידום אורגני של אתרים הוא תהליך שדורש לרוב תכנון והתאמה של משימות הקידום השונות לאתר הספיציפי שמעוניינים לקדם.

הדבר תלוי, כמובן, במצבו של האתר בתחילת תהליך הקידום, בפעילות המתחרים, בשינויים שכופים עלינו מנועי החיפוש באמצעות עדכונים שונים שהם משחררים לאלגוריתמים שלהם ועוד.

קידום חנות תכשיטים אינטרנטית - דגשים חשובים

היום אני רוצה שנדבר על קידום אתרי תכשיטים, וננסה להבין מה מייחד את הנישה הזאת וכיצד כדאי למנהל אתר או מקדם אתר בתחום הזה לפעול כדי להשיג תוצאות משביעות רצון. אז בואו נתחיל.

לפני הכל – אם אתם בקטע של וידאו – כאן אני מסביר קצת על קידום אתרי תכשיטים:

1. מחקר מילות מפתח מעמיק

כמו בכל תהליך קידום אורגני, גם בנישת התכשיטים מחקר מילות מפתח הוא צעד הכרחי לביסוס תהליך הקידום.

גם כאן, בתחום התכשיטים יש לא מעט מילות מפתח רלוונטיות וגם לא מעט מילות מפתח שרק נראות רלוונטיות.

מחקר מילות מפתח מעמיק הוא כזה שינסה לאתר גם את אותן מילות מפתח לא רלוונטיות, כלומר, כאלו שלא מביעות כוונת רכישה אמיתית של הגולש (הגרסה האונליינית ל"אני רק מסתכל"), וישמש בסיס לאופטימיזציה של עמודי האתר בהתאם.

איך עושים מחקר מילים? בוידאו הבא אני מסביר:

2. שימוש בתמונות מעולות ומקוריות

תחום התכשיטים הוא תחום אסתטי מעצם טבעו, ולכן חשוב יהיה להקפיד על שימוש בתמונות שהן לא פחות ממעולות, שתשדרנה יוקרה, רמת גימור מצויינת, מקצועיות ומומחיות.

כמו כן, לא פחות חשוב יהיה לוודא כי התמונות בהן אתם עושים שימוש הן מקוריות או לחלופין שהותר בהן השימוש בכפוף לזכויות יוצרים, וזאת על מנת להימנע מתביעות שונות וגם מעונשים של גוגל.

חשוב גם לבצע אופטימיזציה לתמונות כמו שצריך.

3. מבנה נכון לאתר

חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום של כל אתר, ובפרט בנישת התכשיטים, הוא המבנה ההיררכי של האתר, שלא השפעה גדולה על הקישורים הפנימיים באתר.

מבנה נכון אמור לשמר רמות עומק שונות שיאותתו למנוע החיפוש על חשיבות הדפים, אך לא רמות עומק רבות מידי.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מבנה נכון מאפשר לגולש לנווט בקלות ובפשטות ומשפר את חווית המשתמש שלו בהתאמה. מבנה היררכי של אתר צריך להסתמך על מחקר מילות מפתח מעמיק, שיאתר את הביטויים עליהם מנהל האתר רוצה להיות מדורג.

4. מלל בנוסף לתמונות

גוגל אמנם משפרת בצורה משמעותית את יכולות עיבוד וניתוח התמונות שלה, אולם גם מנוע החיפוש הגדול בעולם זקוק לעזרה בכל מה שקשור להבנת הנושא שבו עוסק אתר מסויים, ולהערכת הסמכות שלו בנישה.

אל תסתפקו רק בתמונות מרהיבות בעת ההקמה של חנות תכשיטים אינטרנטית.

חשוב יהיה שתשקיעו מחשבה בכתיבת הטקסט המתאים בקטגוריות ובדפי המוצר, כדי לסייע למנוע החיפוש להבין על מה מדובר. אם קשה לכם לשלב טקסט ארוך וחופר מבלי לפגוע בחוויה העיצובית של האתר, תמיד תוכלו לשבור את הטקסט לחתיכות קטנות יותר, ובלבד שיהיה קיים ומוטמע באתר.

אני מרחיב עוד על הנושא הזה בוידאו הבא, שרלוונטי לכל מי שמקדם אתרי מסחר:

5. בניית פרופיל קישורים אותנטי

לחנויות בתחום התכשיטים ישנם ספקים אולם גם לקוחות שהם גופים עסקיים בפני עצמם.

כדאי יהיה לעסקים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם בנישה הזאת לנסות ולנצל הזדמנויות שונות על מנת לבנות פרופיל קישורים רלוונטי מאתרי ספקים ולקוחות, שיגדיל בצורה ניכרת את הסמכות של האתר, לפחות בעיני מנועי החיפוש.

מי שפחות בקטע של להתעסק בזה בעצמו (שזאת עבודה בפני עצמה) – יוכל להסתייע בשירות של בניית קישורים.

6. שילוב יכולות פילטור, סינון וחיפוש באתר

ללקוחות בתחום התכשיטים יש לא אחת העדפות אישיות בכל הקשור לעיצוב התכשיטים, כמו צבע, איכות, מחיר, סגנון ועוד.

כדי לאפשר ללקוחות חווית שימוש טובה באתר, ומכאן כדי לסמן למנועי החיפוש שהלקוחות מקבלים את אותה חווית שימוש מעולה באתר, כדאי יהיה להטמיע באתרים הפועלים בנישת התכשיטים יכולות סינון, פילטור וחיפוש, שתאפשרנה ללקוח למצוא את המוצר ביתר קלות.

7. שימוש בסרטוני מוצר

מאחר שתכשיטים הם מוצר מאוד ויזואלי שקל לשווק באמצעים מבוססי תמונה ווידאו, עריכת סרטונים קצרים ומושקעים תסייע לקדם את עמודי האתר המכילים סרטונים גם בתוצאות החיפוש הרגילות.

מזה זמן רב שגוגל בוחרת לשלב בתוצאות החיפוש גם תוצאות מבוססות וידאו, כאשר היא חושבת שיש בהן כדי להציע לגולש מענה איכותי יותר לשאילתא שביצע.

למידע נוסף על קידום סרטונים ביוטיוב וגוגל.

8. שילוב ביקורות של לקוחות

כדי לשפר את הסמכות של האתר, וכן את האותנטיות שלו, אחת מן הפעולות שבהן יכולים לנקוט מנהלים של אתרים בנישת התכשיטים היא שילוב של עדויות, ביקורות והמלצות של לקוחות על המוצרים השונים.

ביקורות כאלו מוסיפים נופך של אמינות לאתר ומחזקות את האמון של הגולשים במותג.

בהקשר זה ראוי גם לדבר על קידום בגוגל מפות – בעזרת Google My Business.

הסבר פרקטי על כך תמצאו בסרטון הבא:

9. לספק פרטים על מי שעומד מאחורי האתר

תכשיטים, בהרבה מן המקרים, הם מוצר שמתאפיין ברמת מחירים גבוהה, ומאחר שכך, חשוב לחזק את האמון של הצרכנים במי שעומד מאחורי האתר.

זאת אפשר להשיג באמצעות שילוב דף אודות באתר שמפרט על האנשים מאחורי האתר, דרכי יצירת קשר מגוונות, קישורים לפרופילים חברתיים, הטמעת צ'אט באתר, ציון הכתובת הפיסית שבה מתנהל העסק, ולמעשה כל דרך שבה יכול גולש להתרשם שיש אבא ואמא שעומדים מאחורי האתר.

את כל הדברים האלה אפשר לכלול תחת מטריה אחת של E-A-T, שגוגל לוקחים זאת ברצינות.

מה זה אומר? הסבר תמצאו בסרטון הבא:

10. פעילות ברשתות החברתיות

שילוב סיגנלים חברתיים למנועי החיפוש כחלק מתהליך הקידום הפך בשנים האחרונות לפעולה נפוצה יותר ויותר בכל תהליך קידום אורגני של אתרים.

פעילות ברשתות החברתיות יכולה לאותת למנועי החיפוש שיש כאן עסק פעיל, שזוכה שיתופים, תיוגים ותגובות של גולשים, שהוא מפיץ תכנים בצורה תדירה ומרכז סביבו קהילה חברתית.

11. פתיחת כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנסס

גוגל מיי ביזנס, אותו הזכרתי לעיל, הוא שירות מבית היוצר של גוגל שמאפשר לעסקים לנהל כרטיס ביקור אינטרנטי ולהופיע בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, גם אם העסק לא מנהל אתר אינטרנט מושקע ומקודם. גולשים שונים יכולים לעשות שימוש בכרטיס העסק הזה כדי ללמוד על שעות הפתיחה של העסק, המוצרים שהוא מציע, מיקומו הפיסי, דרכי ההגעה אליו ועוד.

כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנס שכולל ביקורות גולשים ודירוגים שונים יכול לחזק את המותג של העסק ברשת, פעולה חיונית ביותר לצורך קידום אורגני של דפי האתר של העסק.

בכרטיס העסק יוכל מנהל האתר לשלב תמונות שונות של מוצרים נבחרים ולהמחיש את השירות שעתידים הלקוחות לקבל.

ככה זה נראה לדוגמא:

דוגמא לעסק - גוגל מיי ביזנס

12. שיפור חווית הגלישה

כדי לחזק את הנוכחות של המותג בדפי תוצאות החיפוש, חשוב יהיה לעסק בתחום התכשיטים להציג חווית שימוש מעולה באתר. זה אומר שהאצת זמני הטעינה של האתר צריכה להיות חלק מכל תהליך קידום כזה.

13. ניהול בלוג מקצועי

כדי לשפר את הרושם שמותיר העסק על מנועי החיפוש, ולחזק את המומחיות והמקצועיות של מנהל האתר, כדאי יהיה לשלב באתר בלוג מקצועי שסוקר טרנדרים וסוגיות נבחרות בעולם התכשיטנות.

ניהול בלוג מקצועי יסייע גם בקידום האתר על ביטויי זנב ארוך, חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קידום אורגני בתחומים שמתאפיינים ברמת תחרות גבוהה.

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו