דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

שיווק כנסים בעזרת מערכות שיווק אוטומטיות

שיווק כנסים ואירועים

המטרה: להפיק כנס מושלם. הדרך: שיווק וארגון מעולים. שיווק כנס או אירוע עסקי, לא דורש רק יכולות הפקה מצוינות, ניהול זמנים נכון ובחירת ספקים איכותיים, אלא גם היכרות עם דרכי שיווק, אנשי מפתח בתחום וקופירייטינג מוצלח. על חברת הפקה מוצלת לא נדון במאמר הזה אך כן נדון באפשרויות הטכנולוגיות שלכם ...

המשך קריאה >>

עצמאות כלכלית – מה זה ומי צריך את זה?

עצמאות כלכלית

בואו נדבר רגע על עצמאות כלכלית. עצמאות כלכלית זה לא מושג חדש. אבל נדמה בשנים האחרונות, אי אפשר לברוח מזה: מפמפמים לנו את זה בלי הפסקה בכל מקום: בתקשורת, בפייסבוק, בעיתונות, בכל מיני "גורואים" למיניהם שמנסים למכור לכולנו את החלום, הבאזז המטורף סביב הנושא של שיווק שותפים כאמצעי להגעה לעצמאות ...

המשך קריאה >>

שאלון על קידום אתרים (יש מתנה בפנים)

שאלון קידום אתרים

שלום חברים, הפעם אני מצרף שאלון בנושאי קידום אתרים (איך לא…) שמטרתו ללמוד קצת מה חסר לאנשים ומהם האתגרים הגדולים בקידום אתרים שנתקלים בהם בעבודה בשוטף. את הממצאים נפרסם בשלב יותר מאוחר. כמובן, שאני לא מצפה לגזול כמה דקות מזמנכם היקר בחינם וזה כולל גם כמה צ'ופרים נחמדים: 500 מילים ...

המשך קריאה >>

Ahrefs – כלי למעקב קישורים (שעושה הרבה יותר מזה) – סקירה

סקירה על Ahrefs

כלים לקידום אתרים עוזרים לנו לקצר תהליכים וחוסכים מאתנו זמן רב שאותו היינו צריכים להשקיע בעבודה ידנית וסיזיפית או להסתמך על מידע חלקי שגוגל מוסרת לנו. הכלים הידועים ביותר הם כלים לניתוח של קישורים (Links Audit), מציאת מילות מפתח ומדידת דירוגים על מילות מפתח. כמובן שהאלגוריתם של גוגל הרבה יותר ...

המשך קריאה >>

סרט תדמית: 7 יתרונות וכיצד עושים את זה נכון?

סרטי תדמית

בואו נתחיל מהסוף: אם אין לכם עדיין באתר סרטי תדמית לעסק שלכם, אז חסר לכם אחד הכלים החזקים ביותר לקידום. סרט תדמית לעסקים זה לא משהו שחייבים לשים רק 'בשביל הגוגל' (כמו שלקוחות רבים שלי אוהבים להגיד זאת…), סרט תדמיתי הוא דרך מעולה לתקשר עם הלקוח שלך אפילו ללא שום ...

המשך קריאה >>

השכרת אתרים – הגדלת פניות לעסק באופן מיידי

השכרת אתרים

אם אתם בעלי עסקים ורוצים לקבל יותר לידים ופניות רלוונטיות אבל לא בא לכם לחכות שנה או להתעסק עם פרסום ושיווק אז יש לי בשורה בשבילכם – השכרת אתרים, נעים להכיר 🙂 אתרים להשכרה – מה זה אומר? השכרת אתרים זה מודל שאומר כזה דבר: במקום להשקיע בהקמת אתר מאפס, ...

המשך קריאה >>

אופטימיזציה של טפסים: איך לקבל יותר פניות באמצעות טפסים

שיפור יחס המרה בטפסים

כאשר בעל אתר אינטרנט מדמיין את הרגע האולטימטיבי מבחינתו, הוא רואה לנגד עיניו את הגולש מול טופס מילוי הפרטים באתר (או, מרים טלפון…ועל כך בהמשך). כן, עד כדי כך השלב הזה חשוב: זהו הרגע שבו הגולש מבצע את הפעולה שבעל האתר הוביל אליה, זה הרגע שבו הוא משאיר פרטים או ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי נדל"ן – 8 טיפים להצלחה

קידום אתרי נדל"ן

כמו הרבה תחומים תחרותיים אחרים, כך גם תחום הנדל"ן הוא תחום חם שמבעבע בלי הפסקה, ועם אלפי סוכני נדל"ן בכל רחבי הארץ, קבלנים וחברות בנייה, קשה להתבלט מעל כולם. למרות זאת, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית, ושילוב בין קידום אתרים קלאסי לבין אסטרטגיית תוכן חכמה יכולים להביא לתוצאות לא רעות ...

המשך קריאה >>

קידום עסקים קטנים בפייסבוק – המדריך המלא

קידום עסקים קטנים בפייסבוק

אם ישנה פלטפורמה המוכרת לרבים – מקטנים ועד גדולים היא כמובן – פייסבוק. הרשת החברתית שנפתחה לכלל הציבור בשנת 2006 יצרה מהפכה של ממש, וכבר כמה שנים טובות שהיא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, עם מעל 2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש (יותר מ1/3 מאוכלוסיית העולם!) – נכון לשנת 2018. לצד ...

המשך קריאה >>

אתרים קטנים, רווחים גדולים: 5 הטיפים שיקפיצו את אתר המכירות שלכם לגובה

שיפור מכירות באתרי מסחר

לעולם המסחר האינטרנטי יש נטייה להיות קשוח מאוד. בלחיצה קטנה על העכבר, כל אחת ואחד מאיתנו נכנסים לקוסמוס שלם של מידע ואפשרויות, משווים ובוחרים את מה שהכי מתאים לנו. אז איך בכל זאת תוכלו להפוך את אתר המכירות שלכם לכוכב נוצץ בגלקסיית האינטרנט? איך תוכלו לוודא שהלקוח יכנס היישר אל ...

המשך קריאה >>

שיחה מצולמת עם עומר שובל על קידום אתרים

דניאל זריהן ועומר שובל

ברוכים הבאים לשיחה נוספת שלי עם ידידי עומר שובל, אותו ראיינתי בבלוג לפני קצת יותר משנתיים במסגרת פינת ה"אחד על אחד". בעצם מדובר על 2 מפגשים, כאשר בכל אחד מהם דיברנו על נושאים שונים. לא אלאה אתכם ביותר מדי טקסטים והבא ניגש ישר לעניין: סרטון 1: על מערכת Kolyom, קישורים ...

המשך קריאה >>

מחיר פרסום בפייסבוק: כמה עולה פרסום בפייסבוק?

מחיר פרסום בפייסבוק

אם אתה בעל עסק ממוצע שרוצה לפרסם את עצמו באינטרנט, כנראת שמעת שאחת הדרכים הטובות לעשות את זה היום היא בעזרת שיווק בפייסבוק. בדומה לגוגל, גם פרסום בפייסבוק מכניס לבעלים שלו ערימות מפגרות של כסף אבל גם בתכלס עוזר להרבה עסקים לקבל עוד לידים ולהגדיל את העסק, לפעמים עם החזרי ...

המשך קריאה >>

מה זה RankBrain וכיצד הוא משפיע על תוצאות החיפוש?

RankBrain הוא אחת מן התוספות המשמעותיות ביותר לאלגוריתם של גוגל בשנים האחרונות, ולמרות שגוגל טוענת בעצמה שהוא החלק השלישי בחשיבתו מסך כל גורמי הדירוג (ביחד עם תוכן וקישורים), אנחנו עדיין לא ממש יודעים עליו יותר מדי, וגם מה שכן מבוסס על לא מעט השערות וספקולציות. במדריך הבא אני הולך לדבר ...

המשך קריאה >>

משכורת מקדם אתרים: כמה מרוויח מקדם אתרים?

שכר מקדמי אתרים

בכל יום מתעניינים רבים בתעסוקה כמקדמי אתרים. אותה התעניינות באה לידי ביטוי בחיפוש אחר קורסים המציעים ללמד את התחום העשיר והדינאמי, אך אותה התעניינות מבוססת המון פעמים גם על השאלה הגדולה כמה מרוויחים עובדי האלילים האלה, המכונים מקדמי אתרים? 🙂 אכן, מדובר על שאלה חשובה מאד, שכן רבים בוחרים את ...

המשך קריאה >>

להיות ראשון בגוגל – 4 שלבים בדרך אל הטופ

להיות ראשון בגוגל

כל מקדם אתרים עובד על פי אסטרטגיה שונה בהתאם לסוג הלקוח ואתרו, אך נדמה כי ישנה בקשה אחת המגיעה מכיוון כל הלקוחות המבקשים לקדם את האתר שלהם: להיות ראשונים בגוגל. מי לא רוצה להיות ראשון בגוגל? לכאורה, מדובר בבקשה הגיונית לחלוטין: לקוח משקיע תקציבים נאים (במקרה הטוב) על מנת להתקדם ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider