דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

קידום אתרי עורכי דין

קידום עורכי דין באינטרנט

בניגוד למקצועות אחרים, עורכי דין הם מוגבלים יחסית בצורות שבהן הם יכולים לפרסם את עצמם. לעומת זאת, באינטרנט יש יחסית פחות מגבלות על הפרסום, ולכן השאלה אם משרד מסוים של עורכי דין יכול להגיע למקום גבוה בגוגל או לזכות לחשיפה בדרכים אחרות יכולה להיות קריטית בעבורו. במאמר הבא אני מדבר ...

המשך קריאה >>

הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קומרס

הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קומרס

זהו פוסט אורח מאתן מורן שטיאסני, יזמת דיגיטלית עם אג'נדה חברתית שיש לה הרבה מה להגיד 🙂 לא הכל חלק בעידן של הגשמה עצמית וטכנולוגיה מואצת. כל מי שנלחם בזירה התחרותית של פייסבוק, מנהל קרב עקוב מדם על המקומות הראשונים בגוגל, או משתדל להישאר רלוונטי בעולם הזה שמשתנה לו מול ...

המשך קריאה >>

האם קידום אורגני מתאים לעסק שלך?

האם קידום אורגני מתאים לעסק שלך

ברוכים הבאים לשאלון חדש, והפעם – האם קידום אורגני מתאים לעסק שלך? המטרה של השאלון היא להבין האם ביחס לנתונים כאלו ואחרים – קידום אורגני יכול להיות אפקטיבי עבורך? השאלון מכין 12 שאלות ולוקח לא יותר מ2 דקות – אז יאללה 🙂 היו חברתיים! אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים ...

המשך קריאה >>

למה כדאי לכתוב "מאמרי מחיר"?

מאמרי מחיר

הנתונים של גוגל מראים שאחת המגמות הכי חזקות בשנים האחרונות היא חיפושים שהגולשים מצפים למצוא בעבורם תשובות ישירות. המגמה הזו היא לא חדשה, אבל היכולת של גוגל להחזיר תשובות הישר בתוך תוצאות החיפוש יחד עם הצגת עובדות בגרף הידע (Knowledge Graph) והפופולאריות של החיפושים הקוליים, בהחלט חיזקו אותה. נכון, זה ...

המשך קריאה >>

כשתוכן מחפש מערכת יחסים

איזה מלך ואיזה נעליים

מאמר אורח מאת יוגב בועז – קופירייטר ואסטרטג. התוכן שאתם כותבים עולה כיתה כשהוא משמש כנקודת מפגש כנה וישירה בין גולש קצת מבולבל לעסק שמציג את עצמו פשוט כמו שהוא. במאמר הבא נרחיב על החשיבות של כתיבת תוכן איכותי ומה זה יכול לחולל בעסקים. דברים שהגרפים לא מבינים לא קל ...

המשך קריאה >>

התקנת תעודת SSL ומעבר לאתר מאובטח עם קידומת https

מעבר ל https

SSL הוא תקן אבטחה שנועד לוודא שמידע שעובר בין המחשב של הגולש לבין השרת מאובטח באמצעות הצפנה מתאימה, ולכן יהיה ניתן לפענח אותו רק בשתי נקודות הקצה. כלומר, גם אם מישהו יצליח לשים את ידיו על המידע הזה, לא יהיה לו את המפתח המתאים בשביל לפענח אותו. נתחיל מההתחלה: למה ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי חדשות וכיצד להופיע ב- Google News

קידום אתרי חדשות

קידום אתרי חדשות יכול להיות עניין יחסית מורכב. למרות שיש בהם בדרך כלל המון תוכן והם זוכים ללא מעט קישורים מאתרים אחרים, התחרות בתחום היא גדולה ואופטימיזציה לא טובה עשויה לגרום לאובדן של תנועה איכותית. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לקידום אתרי חדשות: AMP ושיפור מהירות כיום הטראפיק מהמובייל שולט ...

המשך קריאה >>

איך לנקות עמודי זבל מהאתר ולשפר עמודים קיימים

ניקוי איכות האינדקס

כל אחד יודע שלא משנה כמה מקום פנוי יש לו על הכונן במחשב או בכרטיס הזיכרון בטלפון, סיכוי טוב שמתישהו השטח הזה יתמלא בקבצים מיותרים כמו כל מיני מסמכים שאנחנו לא צריכים, שאריות של אפליקציות ותוכנות שלא נמחקו ותמונות כבדות ששוכבות סתם כך (חלק גדול מהן שבכלל שלחו לנו). כאשר ...

המשך קריאה >>

האם בניית אתרים בוויקס זו טעות? תלוי

בנייה וקידום אתרי וויקס

וויקס (Wix) היא כיום השליטה הבלתי מעורערת של קונספט ה – What you see is what you get של עולם בניית האתרים. למי שלא מכיר את הקונספט, בניגוד למערכות תוכן אחרות שבהן יוצרים עמודים על בסיס טקסט או אפילו תמונות בתוך תבניות קבועות, בתהליך של בניית אתרי Wix אפשר ליצור ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי וורדפרס – המדריך המלא

בניית אתרי וורדפרס

באחד הפוסטים הקודמים כתבתי על וורדפרס באופן כללי. אם אין לכם מושג מה זה וורדפרס – ממליץ להתחיל משם. היום אני רוצה לדבר על בניית אתרי וורדפרס ועל היתרונות והחסרונות בזה. כזכור, וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן שבאמצעותה אפשר לנהל את האתר בקלות דרך יצירה של דפים, פוסטים, מוצרים ועוד. ...

המשך קריאה >>

למה הרבה עסקים לא מרוצים מחברות קידום אתרים?

לקוחות לא מרוצים

אם אתם בעלי עסקים שמשקיעים בשיווק או פרסום כלשהו, סיכוי טוב שאתם מכירים סביבכם אנשים שלא מרוצים מחברת הקידום שלהם. למעשה, יכול להיות מאוד שגם אתם חלק מהסטטיסטיקה, שהרי לא מעט מקרים מתרחשים בתחום הזה, לצערנו, שבהם התוצאות אינן משביעות רצון, הציפיות לא תואמות את המציאות, ההבטחות שונות לגמרי ממה ...

המשך קריאה >>

AMP (Accelerated Mobile Pages): יתרונות, חסרונות, והאם כדאי להטמיע?

מה זה AMP ומה חשוב לדעת על זה? מהרגע שהמכשירים החכמים נכנסו לחיינו, כולנו רוצים את הכול עוד יותר מהר, ועוד יותר 'כאן ועכשיו'. בדיוק על עניין זה מסתמך פרויקט ה-AMP של גוגל, Accelerated Mobile Pages, שמטרתו להפוך את טעינת האתרים דרך המובייל למהירה יותר. כלומר גוגל, ולא בפעם הראשונה, ...

המשך קריאה >>

האתר שלך נראה כמו תחת? אולי זה לא הזמן לקדם אותו

קידום אתרים מכוערים

זה לא סוד שבשנים האחרונות גוגל שם פוקוס גדול מאוד על השימושיות של אתרים ברשת. כלומר, לא מספיק שהאתר יספק מידע על מה שהגולש מחפש, לגולש גם צריך להיות קל להתמצא באתר ולהגיע אל המידע הזה. בנוסף, המגמה של גוגל היא פחות ופחות להסתמך על מדדים בעיתיים כמו קישורים חיצוניים ...

המשך קריאה >>

הדברים שיכולים לשפר לכם את ההמרות באתר במאות אחוזים

שיפור המרות באתר

אם יש מילה אחת שמבחינת בעל אתר צריכה להופיע תמיד לנגד עיניו, הרי שזו תהיה המילה 'המרה': התהליך שבו הופך הלקוח מגולש תמים באתר לקונה / מתעניין. אני חושב שכל מקדם אתרים או משווק אינטרנטי, גם עם עוסק בתחום ספציפי בלבד (לדוגמא רק קידום אתרים או רק פרסום בגוגל), חייב ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים בבינג – איך זה עובד?

קידום אתרים בבינג

האם משתלם לקדם במנוע החיפוש Bing? רוב מקדמי האתרים נוטים לשים את כל הביצים שלהם על מנוע החיפוש של גוגל, ובצדק כ-79.78% מהגולשים משתמשים בגוגל דרך דסקטופ וכ-96.12% מהגולשים משתמשים בגוגל דרך המובייל. *הנתונים נלקחו מאתר netmarketshare לפי הנתונים נראה שגוגל תופסת נתח משמעותי מאד. עם זאת אין להתעלם ממנועי ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה