
האם ChatGPT חיסל את גוגל? 2 זוויות על עתיד החיפוש
במשך למעלה משני עשורים, גוגל הייתה מילה נרדפת לחיפוש באינטרנט. הפועל "לגגל" (to google) נכנס לשפה כעדות לשליטתה הבלתי מעורערת בתחום. אולם, בנובמבר 2022, עם
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 900+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי :-)
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
במשך למעלה משני עשורים, גוגל הייתה מילה נרדפת לחיפוש באינטרנט. הפועל "לגגל" (to google) נכנס לשפה כעדות לשליטתה הבלתי מעורערת בתחום. אולם, בנובמבר 2022, עם
דמיינו לרגע שאתם נכנסים לעיר רפאים דיגיטלית. הבניינים נראים נטושים, הצבע מתקלף, וכל מה שיש שם זה שלטים שמפנים למקומות אחרים, בלי שום תוכן איכותי
הבינה המלאכותית, או בקיצור AI, היא כבר לא מדע בדיוני. היא כאן, בינינו, משנה את הדרך בה אנחנו עובדים, לומדים, יוצרים ומתקשרים. רק לפני שנתיים
שנת 2025 כבר כאן במלוא הדרה, והעולם הדיגיטלי ממשיך להשתנות בקצב מסחרר. אחד השינויים המרכזיים שמשפיעים על כולנו, בעלי אתרים, יוצרי תוכן ואנשי שיווק, הוא
המהפכה שחוללה הבינה המלאכותית (AI) בשנים האחרונות לא פסחה על עולם יצירת התוכן. כלים מבוססי AI, כמו ChatGPT, Gemini, Claude ואחרים, מסוגלים כיום לייצר טקסטים
חלק I: מבוא – למה אסטרטגיית תוכן היא מנוע הצמיחה הדיגיטלי שלך? בעולם דיגיטלי מפוצץ במסרים, מוצרים ושירותים המתחרים על תשומת לב מוגבלת, הדרך לבלוט,
כולנו כבר מכירים את ChatGPT (או את חבריו) בתור העוזר הדיגיטלי שיודע לענות על שאלות, לכתוב מיילים, לכתוב מאמרים ואפילו לחבר שירים קצת מביכים. אבל
שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) הוא גישה שיווקית אסטרטגית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי, במטרה למשוך ולשמר קהל יעד מוגדר היטב
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, שבו כמעט כל חיפוש מידע, מוצר או שירות מתחיל במנוע חיפוש – בין עם זה גוגל, ChatGPT, או כל כלי אחר, הנוכחות
מכירים את הקטע הזה של "דף חלופי עם תג קנוני תקין" בגוגל סרץ' קונסול (Google Search Console)? דף חלופי עם תג קנוני תקין – ככה
קבצי PDF הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי שלנו. אנו משתפים, מורידים וקוראים אותם על בסיס יומיומי – החל ממדריכים טכניים ודוחות מחקר, ועד לקטלוגים
בעולם הדיגיטלי הצפוף של היום, הנראות וההצגה של האתר שלך במנועי חיפוש וברשתות חברתיות הן קריטיות להצלחה. כאן נכנסות לתמונה תגיות המטא (Meta Tags) הן
Ubersuggest (אוברסג'סט) הוא כלי שיווק דיגיטלי פופולרי, שכיום נמצא בבעלות של ניל פאטל (Neil Patel), אחד השמות המוכרים בתעשיית ה-SEO העולמית. הכלי מציע מגוון רחב
אתר ידידותי למנועי חיפוש הוא אתר שבנוי ומותאם כך שמנועי חיפוש יוכלו לסרוק (Crawl), לאנדקס (Index) ולהבין (Understand) את תוכנו ביעילות. ככל שהאתר יהיה ברור
קרה לכם שחיפשתם מוצר ספציפי, ובתוך דקות מצאתם אותו בחנות אונליין, הזמנתם אותו בלחיצת כפתור מהספה, והוא הגיע אליכם הביתה כעבור יום-יומיים? סביר להניח שכן…
בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים האורגני (SEO), איכות התוכן היא המלך. גוגל ומנועי חיפוש אחרים שואפים לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות, המעמיקות והמועילות ביותר לשאילתות
תגיות כותרת (Heading Tags), המסומנות ב-HTML כ-<h1> עד <h6>, הן אבני יסוד בבניית דפי אינטרנט מובנים וקריאים. הן לא רק עוזרות בעיצוב ויזואלי, אלא ממלאות
בעידן הדיגיטלי, נוכחות חזקה באינטרנט היא קריטית להצלחת כל עסק, כולל קליניקות לעיסוי ומטפלים עצמאיים. קידום אתרים אורגני (SEO – Search Engine Optimization) הוא תהליך
ברוכים הבאים למדריך המקיף שלי על מציאת "חורים שחורים" בתוכן: איך למצוא מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם. בעולם השיווק הדיגיטלי ויצירת התוכן (ובדגש על
בעידן הדיגיטלי, אתר אינטרנט או דף נחיתה הם כלים חיוניים לגיוס לקוחות פוטנציאליים (לידים). עסקים רבים משקיעים משאבים ניכרים בבניית נכסים דיגיטליים אלו ובקידומם באמצעות
מהו הפיצ'ר "People Also Ask" (PAA) ומדוע הוא חשוב ל-SEO? "People Also Ask" (או בעברית: "לרוב אנשים מחפשים גם") הוא רכיב דינמי המופיע בדפי תוצאות
בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, אחת התופעות המשמעותיות ביותר שמשנות את כללי המשחק היא עלייתם של "חיפושים ללא קליקים" (Zero-Click Searches). מה הם חיפושים ללא
בואו נצלול לעומק העולם המרתק של מנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית (AI). זהו תחום שמתפתח במהירות מסחררת ומשנה את הדרך בה אנו מחפשים ומוצאים מידע,
אם נתקלתם אי פעם באותה תהייה מטרידה – "כמה אנשים בעצם מחפשים את המילים האלה בגוגל?" אם התשובה היא כן, אתם לא לבד! בעולם הדיגיטלי
גוגל כמנוע חיפוש, שואפים לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, המדויקות והשימושיות ביותר עבור השאילתות שלהם. עם זאת, בהתחשב בכמות העצומה של המידע באינטרנט והמורכבות
מבין כל צורות הפרסום השונות ברשת, פרסום תוכן, בדגש על פרסום מאמרי קידום ויח"צ דרך אתרים גדולים כמו למשל פרסום באתר Ynet או פרסום באתר Mako
בעידן הדיגיטלי, הנוכחות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל (ובמנועי חיפוש אחרים) היא לעיתים קרובות הרושם הראשוני והמשמעותי ביותר שיש לאנשים עליכם. אנשים שיכולים להיות מעסיקים
סמכות אתרים (Website Authority) זהו אחד הגורמים היותר חשובים בהקשר של קידום אתרים באינטרנט (SEO) באופן מקצועי. סמכות אתר, בהקשר של גוגל, זהו ציון די
זה לא סוד שלאלגוריתם של גוגל יש חיבה מסוימת לאתרים שמתעדכנים באופן תדיר, ולא מדובר רק באתרים שנכנסים לקטגוריה של "גוגל ניוז" ומופיעים בתוצאות במיקום
איך לבדוק חיפושים פופולריים בגוגל ובכלל, האם זאת בכלל גישה נכונה (רמז: ברוב המקרים לא ממש) ואיך לגשת לכל הנושא הזה של מציאת ביטויים עבור
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. מחפשים מאמרים על קידום אתרים? הגעתם למקום הנכון :-)
בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה "בלוג קידום אתרים", מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח :-)
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
קידום אתרים בגוגל – דניאל זריהן בע"מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200