דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

קידום אתרים למותגים גדולים

קידום אתרים למותגים גדולים

יש לכם ברנד גדול. זה מאוד כיף שיש לך מותג חזק, ממש אוטוריטה בתחומו. האם אתם צריכים בכלל קידום אתרים אורגני? התשובה היבשה היא ברור שכן, מה שכן התוכנית האסטרטגית שונה לחלוטין מלקוח רגיל שהוא עוד אחד בתחומו. מדוע? בואו ננתח את זה. קידום אתרים לחברות גדולות ומותגים קידום אתרים ...

המשך קריאה >>

Google My Business – מדריך למתחילים

Google My Business (או בשמה המגוחך בעברית: "גוגל לעסק שלי") היא הפלטפורמה לעסקים מקומיים של גוגל שבעבר הייתה ידועה כ- Google Places או Google Local (חלק מגוגל פלוס). היום לעומת זאת היא פלטפורמה עצמאית לחלוטין שכל מי שיש לו חשבון גוגל יכול להירשם אליה. מה הרישום יכול לתת לנו? העסק ...

המשך קריאה >>

קייס סטאדי: כיצד חסימה של מעל 500 עמודים לסריקה הקפיצה את האתר בדירוגים

מקרה בוחן Noindex

במקרה הבא אני הולך להציג משהו שאולי ישמע מוזר: אתר עם קצת יותר מ-1500 עמודים מאונדקסים בגוגל, ש"איבד" שליש מהעמודים שלו באינדקס אבל המיקומים שלו בגוגל השתפרו פלאים. וכל זה בוצע בלחיצת כפתור. איך זה ייתכן? הכל בפרק הבא 🙂 קצת רקע: מדובר באתר וורדפרס בתחום של דפוס/מוצרי פרסום וכו'. ...

המשך קריאה >>

מדוע רוב חברות הקידום בארץ נכשלות בבסיס שלהם?

הבעיה עם חברות קידום אתרים

טל זולברג מתארח אצלי בבלוג כבר בפעם השלישית – ויש לו הרבה מה להגיד. הפעם על חברות קידום / מקדמי אתרים בארץ ובכלל על המצב של התחום הזה מנקודת מבטו. טוב, אז אני כרגע עומד 13 שנה בתחום, מתוכם 7 שנים בערך אני גם עצמאי וגם שכיר (אל תשאלו למה אבל ...

המשך קריאה >>

עדכון פנדה של גוגל (Panda Update) – כל מה שחובה לדעת

עדכון פנדה

עדכון אלגוריתם פנדה (Panda Update) הוא כנראה אחד משני העדכונים הכי משמעותיים של גוגל בעשור האחרון (השני הוא גוגל פינגווין). לעומת עדכונים אחרים שגוגל מבצעת וקשה לראות את ההשפעה שלהם, לפנדה הייתה השפעה מרחיקת לכת על מספר גדול של אתרים ברשת במהלך השנים. עדכון פנדה: איך הכל התחיל? בתחילת העשור ...

המשך קריאה >>

שילוב ושימוש נכון בביקורות לטובת הגדלת המרות באתרים

ביקורות להגדלת ההמרות באתר

המלצות מהוות את אחד הדרכים היעילות להגדלת אחוז ההמרות באתר. חלק מההמלצות מגיעות באופן טבעי ללא כל מאמץ מצד בעל העסק. לקוחות מאוד מרוצים ונלהבים ישמחו לכתוב לכם כמה מילים טובות ב- SMS, בכרטיס Google My Business ועוד מקומות. יחד עם זאת, ברוב המקרים – המלצות לא מגיעות מעצמן. כדאי ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים B2B – איך עושים SEO לקהל עסקי

קידום ושיווק B2B

את מי אתם אוהבים יותר, את אמא או את אבא? השאלה הבלתי אפשרית הזו הוצגה בפני כולנו בשלב כזה או אחר בחיינו. מעבר לעובדה שלפעמים יש שאלות שאין עליהן תשובה, היא ממחישה את הדבר הבטוח היחיד – קבלת החלטות זה עניין לא פשוט כלל. בעולם השיווק אנחנו נמצאים בניסיון מתמיד ...

המשך קריאה >>

מחיר בניית אתרים: כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

כמה עולה לבנות אתר

מכירים את האתרים האלה שמזמינים את הגולש להיכנס אליהם על ידי כותרת משכנעת כמו "כמה עולה לבנות אתר – כל הפרטים בפנים" ואז בסוף לא מציינים אפילו ספרה אחת במאמר? מעצבן ת'רבאק נכון? אז המאמר הזה לא הולך להיות כזה. אבל חשוב להבין – במוצר שמורכב מכל כך הרבה אלמנטים ...

המשך קריאה >>

החשיבות של בניית אתר חכם לעסק

להתעדכן על קידום אתרים

תארו לעצמכם שאתם מסתובבים בקניון מרשים, מכל עבר ניבטים אליכם חלונות ראווה מפתים. אתם נכנסים לאחת החניות ולא מצליחים למצוא את מבוקשכם – המדפים לא מאורגנים, המוצרים מסודרים בתפזורת והמוכרים לא אדיבים כלל. תוך פחות מדקה תמצאו את עצמכם בחוץ ובעל החנות – עם פחות לקוח מרוצה שיעביר את רשמיו ...

המשך קריאה >>

פרסום באינטרנט: כל האפשרויות היעילות להגדיל את העסק שלכם

פרסום באינטרנט

בתור בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים על הפוטנציאל העצום שיש לרשת האינטרנט בפרסום ושיווק העסק שלכם, אבל לפעמים כשמדברים על פרסום באינטרנט מבחר האפשרויות הוא מבלבל וקשה מאוד למצוא את ערוץ השיווק המתאים ביותר לעסק שלכם. אבל אל תדאגו, בדיוק בשביל זה אני כאן :-). במאמר הבא הכינותי רשימה של ...

המשך קריאה >>

14 טעויות PPC נפוצות בהרצת קמפיינים של גוגל ממומן

טעויות שעושים בגוגל אדוורדס

מנהלים מסעות פרסום בגוגל? ייתכן שאתם עושים כמה מן הטעויות המצוינות פה. שמח לארח כאן שוב את טל זולברג שמציין ומרחיב על 14 טעויות PPC נפוצות. 1. אל תאגדו יותר מדי מילות מפתח יחד פיצול מילות מפתח מאפשר להנחית לדף רלוונטי יותר לפי אותה קבוצה של מילות מפתח. יש אפשרות ...

המשך קריאה >>

יתרונות של ניהול רשימת תפוצה (ו-15 דרכים להגדיל אותה)

הגדלת רשימת תפוצה

רשימות תפוצה הן אחת השיטות היותר ותיקיות ומוכרות להגיע לקהל יעד נאמן שבסופו שאפשר להמיר ללקוחות. רשימת התפוצה יכולה לכלול עדכונים על פוסטים חדשים בבלוג, מוצרים חדשים, מבצעים, שוברי מתנה (לימי הולדת) וכך הלאה. למרות האפקטיביות הגבוהה של רשימות תפוצה, לפעמים קשה ליצור את הגרעין הראשוני של הנרשמים, במיוחד אם ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים קטנים לעומת קידום אתרים גדולים

קידום אתרים גדולים לעומת קטנים

אם ביקשתם לקבל הצעת מחיר לקידום האתר שלכם או שאתם מקדמים אתרים בעצמכם, בוודאי עסקתם לא מעט בשאלת התמחור: אחד הגורמים שהכי משפיעים על התמחור הוא גודל האתר שרוצים לקדם. יש לכך המון סיבות ולמרות שאין נוסחה מדויקת לקשר שבין גודל האתר לשינוי בתמחור, שווה לעבור על ההבדלים העיקריים שבין ...

המשך קריאה >>

בדיקת מיקומים בגוגל – באיזה כלי נשתמש?

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל

בדיקת מיקומים בגוגל הייתה ונשארה אחד מהמדדים החשובים ביותר לבדיקת אפקטיביות הקידום של אתרים ברשת. אמנם היום ברור שזהו לא המדד היחיד שכדאי להסתמך עליו וחשוב לדעת גם מהי איכות התנועה שנכנסת לאתר, כמה גולשים נרשמו לעדכונים לרשימת תפוצה, השאירו ליד או קנו באתר, אבל הוא יכול לתת לנו הערכה ...

המשך קריאה >>

גביית כסף מלקוחות: כך תייעלו את הגבייה שלכם בעסק

גביית כסף מלקוחות

והפעם פוסט קצת שונה – על נושא קצת רגיש אך חשוב: כסף. כל העצמאים ובעלי החברות שבינינו רוצים להתפרנס בכבוד ולקבל תשלומים בזמן – האם זאת בקשה מוגזמת מדי? ברור שלא, אבל לצערי במציאות הישראלית, אני נתקל, וגם שומע מחברים וקולגות – על קשיי גבייה מול לקוחות, מכל מיני סיבות ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

נושא

תוכן ההודעה