דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

למה הרבה עסקים לא מרוצים מחברות קידום אתרים?

לקוחות לא מרוצים

אם אתם בעלי עסקים שמשקיעים בשיווק או פרסום כלשהו, סיכוי טוב שאתם מכירים סביבכם אנשים שלא מרוצים מחברת הקידום שלהם. למעשה, יכול להיות מאוד שגם אתם חלק מהסטטיסטיקה, שהרי לא מעט מקרים מתרחשים בתחום הזה, לצערנו, שבהם התוצאות אינן משביעות רצון, הציפיות לא תואמות את המציאות, ההבטחות שונות לגמרי ממה ...

המשך קריאה >>

AMP (Accelerated Mobile Pages): יתרונות, חסרונות, והאם כדאי להטמיע?

מה זה AMP ומה חשוב לדעת על זה? מהרגע שהמכשירים החכמים נכנסו לחיינו, כולנו רוצים את הכול עוד יותר מהר, ועוד יותר 'כאן ועכשיו'. בדיוק על עניין זה מסתמך פרויקט ה-AMP של גוגל, Accelerated Mobile Pages, שמטרתו להפוך את טעינת האתרים דרך המובייל למהירה יותר. כלומר גוגל, ולא בפעם הראשונה, ...

המשך קריאה >>

האתר שלך נראה כמו תחת? אולי זה לא הזמן לקדם אותו

קידום אתרים מכוערים

זה לא סוד שבשנים האחרונות גוגל שם פוקוס גדול מאוד על השימושיות של אתרים ברשת. כלומר, לא מספיק שהאתר יספק מידע על מה שהגולש מחפש, לגולש גם צריך להיות קל להתמצא באתר ולהגיע אל המידע הזה. בנוסף, המגמה של גוגל היא פחות ופחות להסתמך על מדדים בעיתיים כמו קישורים חיצוניים ...

המשך קריאה >>

הדברים שיכולים לשפר לכם את ההמרות באתר במאות אחוזים

שיפור המרות באתר

אם יש מילה אחת שמבחינת בעל אתר צריכה להופיע תמיד לנגד עיניו, הרי שזו תהיה המילה 'המרה': התהליך שבו הופך הלקוח מגולש תמים באתר לקונה / מתעניין. אני חושב שכל מקדם אתרים או משווק אינטרנטי, גם עם עוסק בתחום ספציפי בלבד (לדוגמא רק קידום אתרים או רק פרסום בגוגל), חייב ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים בבינג – איך זה עובד?

קידום אתרים בבינג

האם משתלם לקדם במנוע החיפוש Bing? רוב מקדמי האתרים נוטים לשים את כל הביצים שלהם על מנוע החיפוש של גוגל, ובצדק כ-79.78% מהגולשים משתמשים בגוגל דרך דסקטופ וכ-96.12% מהגולשים משתמשים בגוגל דרך המובייל. *הנתונים נלקחו מאתר netmarketshare לפי הנתונים נראה שגוגל תופסת נתח משמעותי מאד. עם זאת אין להתעלם ממנועי ...

המשך קריאה >>

השפעת אחוזי הקלקה (CTR) על תוצאות החיפוש – מקרה בוחן

ניסוי CTR עמית מלכי

זה לא חדש שלאחוזי הקלקה בתוצאות יש השפעה על הקידום. לגוגל יש אינטרס להציג תוצאות שמסקרנות גולשים (וגם גורמות להם להיות שבעי רצון מהאתר שהם נכנסו אליו בסופו של דבר). במיוחד אם מדובר באחוזי הקלקה גבוהים מהממוצע עבור כל מיקום נתון (שזה תלוי גם נישה ותחום ספציפי). עמית מלכי החליט ...

המשך קריאה >>

חיפוש בתי מלון בגוגל: מה השתנה? (נובמבר 2017)

חיפוש בתי מלון בגוגל

גוגל כל הזמן מחדשים במנוע החיפוש שלהם. לא פשוט לעקוב אחרי כל השינויים, אפילו למקדמי אתרים בינינו שחיים את התחום 🙂 הפעם השינוי המדובר או באופן התצוגה של בתי מלון בחיפוש בגוגל. נראה שבשנים האחרונות גוגל עושים מאמצים רבים להעשיר כמה שיותר את תוצאות החיפוש עם כמה שיותר מידע על ...

המשך קריאה >>

מדריך וורדפרס: דברים שכדאי לדעת על מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם

מדריך וורדפרס

לפניכם פוסט קצת סאחי שבא לתת ריספקט גדול לוורדפרס – מערכת ניהול התוכן הטובה בעולם ואחת הסיבות שאני מאד אוהב את המקצוע שבחרתי. הקדמה – מה זו בכלל מערכת לניהול תוכן? בעבר הרחוק של רשת האינטרנט, רוב האתרים שהוקמו היו אתרים סטטיים. כלומר, מרגע שהאתר נכתב באמצעות הקוד שהדפדפן יכול ...

המשך קריאה >>

פרסום בפייסבוק: 20+ טיפים לשיפור קמפיינים בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

מאז שנכנסה הרשת החברתית לחיינו, אנו מבלים שם יותר ויותר זמן – ולא רק זמן פנוי בשביל הכיף, אנחנו אשכרה עובדים גם בפייסבוק – אז יוצא שרבים מאיתנו פשוט נמצאים שם יום שלם בלי לעזוב. כיום, שיווק בפייסבוק הוא משהו שכמעט כל בעל עסק מכיר ומשתמש בצורה כזו או אחרת ...

המשך קריאה >>

זאפייר לאנשי שיווק: 15 זאפים (Zaps) מומלצים למשווקים דיגיטליים

זאפים מומלצים של Zapier

כל מי שמשווק עסקים באינטרנט יודע שיש המון כלים שונים ומקורות מידע שאפשר להשתמש בהם: רשימות של פוסטים מקוראי RSS, הודעות דואר אלקטרוני שמקבלים מכל מיני שירותים שונים, כלים לניהול של צוותים, כלים למערכת קשרי לקוחות, גיליונות נתונים (גוגל דרייב) קבוצות שמנהלים בפייסבוק, בלוגים וכך הלאה. ככל שמשתמשים ביותר כלים, ...

המשך קריאה >>

עדכון ה – Mobile First של גוגל: כל מה שחשוב לדעת

עדכון Mobile First

בשנים האחרונות הסמארטפונים תופסים חלק נכבד יותר ויותר מחיינו ולכן אין זה מפתיע שגם אחוזי השימוש באינטרנט מהסלולר גדלו באופן משמעותי. למעשה, הנתונים כיום מראים שיותר אנשים גולשים דרך הסמארטפון מאשר דרך מחשבים אישיים. למידע נוסף על קידום אתרי סלולר. לפני שנמשיך, הנה גרף נחמד שממחיש את ההיקפים הגוברים של ...

המשך קריאה >>

שיווק שותפים: מדריך למתחילים

שיווק שותפים

שיווק שותפים או Affiliate Marketing  היא אחת משיטות השיווק הוותיקות ביותר לעשיית כסף באינטרנט, אבל למרות כל השינויים שעברו על בתחום בעשור האחרון, היא עדיין מצליחה להוכיח את עצמה כיעילה במיוחד. העיקרון שעומד בבסיס השיטה הוא פשוט ביותר: השותף מקשר למוצר או שירות מסוים ואם הגולש שאותו הפנה מבצע רכישה ...

המשך קריאה >>

מעל 30 תוספי וורדפרס שחייבים להכיר

תוספי וורדפרס

כל מי שמשתמש בוורדפרס יודע שלמרות שהגרסאות האחרונות של המערכת מציעות אינספור אפשרויות, קשה מאוד לבנות אתרים מורכבים בלי להשתמש בתוספים השונים למערכת. כיום עשרות אלפי (אם לא יותר) תוספי וורדפרס שונים, ולכן קשה לבחור מבניהם ולדעת אלו תוספים הם הטובים ביותר. אז הנה הרשימה של כמה תוספי וורדפרס מומלצים ...

המשך קריאה >>

דניאל זריהן ושמוליק דורינבאום: שיחה על קידום אתרים בשנת 2018

דניאל זריהן ושמוליק דורינבאום

והפעם משהו קצת מרענן: וידאו 🙂 סחבק לאט לאט יוצא מהקליפה ומשחרר סרטוני וידאו לאוויר העולם. הפעם אני ושמוליק דורינבאום, אותו כבר ראיינתי באתר לפני כמעט שנתיים, מדברים קצת על קידום אתרים לשנת 2018. בתכל'ס? שנינו לא מאמינים שיהיה שינוי משמעותי לעומת היום, בעיקר בגוגל ישראל, והדברים הכי חשובים היום ...

המשך קריאה >>

כמה עולה לעצב אפליקציה?

מחירי עיצוב אפליקציות

אז יש לכם רעיון גדול והגעתם לשלב שבו אתם מעוניינים לדעת מכמה כסף תצטרכו להיפרד בשביל לקבל את העיצוב המושלם לאפליקציה שלכם – אתם במקום הנכון. פניתי לאיתי אלון, מומחה עיצוב ואפיון אפליקציות בעל נסיון רב, שיכין מדריך מסודר בנושא. התוצאה לפניכם 🙂 מחיר עיצוב אפליקציות וממשקי משתמש – המדריך ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה