מיתוג וקידום עסקים בגוגל – האם יש קשר בינהם?
אנשים אוהבים לקנות מותגים ובנוסף, לספר לכולם על המותג שהם קנו. השאלה היא – האם יש קשר בין מיתוג עסקי חזק לבין קידום אורגני בגוגל?
ברוכים הבאים לבלוג קידום אתרים שלי 🙂
כאן תמצאו 600+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
אנשים אוהבים לקנות מותגים ובנוסף, לספר לכולם על המותג שהם קנו. השאלה היא – האם יש קשר בין מיתוג עסקי חזק לבין קידום אורגני בגוגל?
כשאנחנו חושבים על השקעה בתוכן של אתרים שאנחנו רוצים לקדם, אנחנו בדרך כלל חושבים על עמוד הבית, עמודי מאמרים, עמודים שיווקים, בלוג וכו’. אבל הרבה
המאמר הזה יהיה על אחד הנושאים המעניינים בתחום השיווק הדיגיטלי והרבה מעבר לו – הוכחה חברתית או Social Proof. הוא עוסק בדרך שאנחנו מעבדים מידע,
ישראלים שעושים כסף ברשת האינטרנט בכל מיני דרכים וצורות הוא לא דבר חדש, אבל הקורונה והימים הארוכים שבהם אנחנו נמצאים בבית ללא ספק הפכו את
משפך שיווקי (Marketing Funnel) הוא מושג בשיווק הקלאסי שנועד לתאר את הדרך שהלקוח עובר מרגע החשיפה הראשונית אלינו ועד שהוא מחליט לרכוש מאיתנו. לכן יש
בתקופה שבה עוד ועוד עסקים בוחרים להעביר את עיקר הפעילות שלהם לאונליין, הפתרונות לבניה ולתחזוקה שוטפת של אתרי אינטרנט הפכו לפופולריים במיוחד. במאמר הזה אנסה
לא מעט פעמים במהלך הקריירה שלי, ראיתי אתרי אינטרנט וחשבתי לעצמי: “וואלאק, חבל שמי שבנה את האתר לא עשה את זה בצורה “טיפה” שנה, והיה
“למכור בלי למכור” – המשפט הזה אולי נשמע כמו פרדוקס, אבל הוא פשוט מדגיש את העובדה שבעולם השיווק של היום (בעיקר החברתי, אבל לא רק)
נתקלתי במהלך הקריירה שלי בקידום אתרים בלא מעט סוגי לקוחות. חלק מהם היו מהוססים וחשדניים, אחרים סמכו עלי בעיניים עצומות, חלק שאלו לא מעט שאלות
בדרך כלל כשמדברים איתי על הגדלת החשיפה בתוצאות החיפוש על ידי מניפולציה של מספר התוצאות, למעשה שואלים על קידום של מספר אתרים דומים במקביל. זאת
אם יש לכם ניסיון של לפחות שנה או שנתיים בתחום קידום האתרים, סביר להניח שגם אתם כבר הבנתם עד כמה קידום של אתרי מנעולנים (Locksmith)
בתקופה בה הוודאות הכלכלית היחסית שהייתה מנת חלקן של משפחות רבות בישראל ספגה מכה מתחת לחגורה, יותר ויותר אנשים החלו לחפש אחר מקורות הכנסה נוספים,
בשיווק המודרני יש לא מעט ערוצים דרכם אנחנו יכולים להעביר את המסר שלנו, אבל אם אנחנו מחלקים באופן בסיסי ביותר את האופן בו אנחנו פונים
כמעט כל מקדם אתרים שמכבד את עצמו, מריץ את הפקודה site:domainname כאשר במקום domainname מופיע, כמובן, הדומיין שמקדם האתרים בוחן, לפני שהוא מקבל על עצמו
אם לא ישתנה כאן שום דבר מהותי בשנים הקרובות, תוכן ימשיך להיות פקטור משמעותי וחשוב באסטרטגיית הקידום האורגני של כל עסק. תוכן איכותי שכתוב היטב
אם אתם מתכננים בקרוב לבנות אתר אינטרנט תדמיתי עבורכם, לאחר שקיבלתם את ההסמכה לעסוק כעורכי דין, כדאי מאוד שתעצרו הכל, עכשיו ומיד! במאמר הזה אני
במשך שנים הנוסחה העיקרית לקידום אתרים אפקטיבי הייתה תוכן מצוין + קישורים, כששני אלו מתבססים על מחקר של מילות מפתח רלוונטיות וביטויים שיכולים למשוך את
אין היום מי שפועל בזירה הדיגיטלית ולא מכיר את יוטיוב – פלטפורמת הסרטונים הגדולה בעולם מבית גוגל. אנשים פרטיים יכולים להעלות סרטונים לערוץ יוטיוב שהם
בעגה המקצועית, עמודים יתומים או Orphan Pages הם עמודים שלא מקושרים מאף עמוד אחר באתר. כלומר, אלו עמודים שאין אליהם לינקים פנימיים נכנסים מעמודים אחרים
למרות אין ספור עדכונים שבוצעו באלגוריתמים של מנועי החיפוש השונים – תוכן נשאר פקטור מרכזי וחשוב בכל פרויקט קידום אתרים. תוכן הוא למעשה הסיבה אליה
קידום אתרי וורדפרס בגוגל, אינו שונה הלכה למעשה, מכל קידום אורגני של אתר אחר. קידום אורגני הוא תהליך שמורכב מכמה וכמה שלבים. הבסיס הוא, בגדול, די משותף לכל
זוכרים את הימים שבהם הייתם מתחברים לאינטרנט, מקציבים לעצמכם זמן גלישה ומנתקים את החיבור מיד עם סיום השימוש? אתם מצליחים להיזכר בתקופה בה החיבור לאינטרנט
כל מי שניסה לסחור בדומיינים יד שנייה בארץ בוודאי יודע שהחוויה הזו יכולה להיות די מפוקפקת: חלק גדול מהדומיינים שנמכרים כאן הם פשוט דומיינים שאנשים
כמו כמה תחומים ספציפיים שכבר הצגתי כגון כגון מנעולנים, גם מדבירים / חברות הדברה נחשב לתחום מאוד תחרותי. אחרי הכול, רוב המדבירים הם עצמאיים או
תכלס – מי לא רוצה להשיג תמונות יפות ובאיכות גבוהה שישווקו לו את העסק ויעניקו לגולש תחושה מדויקת שמשדרת את האווירה של המותג? לפי סקרים
במשך השנים, התרגלנו כצרכנים לחווית קניה מאוד פשוטה: מוצר שאנחנו מעוניינים בו מוצג לנו על המדף בחנות, פיסית או וירטואלית – זה פחות משנה, ואז
סביר להניח שבשנים האחרונות שמעתם את המושג “תקציב זחילה” לפחות פעם או פעמיים. מנועי החיפוש השונים לא באמת מבצעים חיפושים בזמן אמת ברשת האינטרנט. כדי
בניית קישורים היא פעולה שיש בה מן הסיכון. אם מבצעים את התהליך הזה באופן רשלני, עלולים לספוג ענישה אלגוריתמית או ידנית מגוגל. הדירוגים של עמודי
יצא לי במשך שנותיי כמקדם לנהל לא מעט שיחות עם לקוחות שלא היו מעוניינים בהתקשרות ממושכת עם מקדם אתרים. מה שביקשו אותם לקוחות היה דבר
תגית המטא דיסקריפשן היא אחת מאוסף תגיות מטא המוטמעות בעמודי אינטרנט רבים, ולמעשה, אינן מוצגות למשתמש בעת הגלישה באתר, אלא בעת הצגת העמודים האלו במנועי
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
דניאל זריהן בע”מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200