דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

Disavow Tool: מה זה וכיצד משתמשים בו נכון

כלי ה-Disavow של גוגל

Disavow Tool הוא כלי מיוחד של גוגל שמורה לאלגוריתם שלו להתעלם מקישורים מסוימים שנכנסים אל האתר באמצעות שימוש בקובץ שמכיל רשימה של דפים ספציפיים או דומיינים בהם נמצאים הקישורים. גוגל הכריזו על הפיצ'ר הזה, שהוא חלק מהסרץ' קונסול (לשעבר וובמאסטר טולס) עוד במהלך 2012. הכלי משמש לשני מקרים עיקריים: ירידה ...

המשך קריאה >>

רעיונות מגניבים לשיווק באינטרנט בקיץ

שיווק באינטרנט בקיץ

חשבתם פעם שהשיווק האינטרנטי של העסק שלכם מושפע מעונות השנה? אם אינכם עוסקים בתחום עונתי מובהק כמו תיירות, סביר להניח שלא. רוב אנשי הדיגיטל בישראל נוהגים לשווק את העסקים שבבעלותם על פי סכמה קבועה מראש. X מאמרים בחודש, Y פוסטים ברשתות החברתיות בחודש, Z לינקים חיצוניים בחודש וכד'. האם לא ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי תדמית: מה חשוב לדעת בהקשר של קידום?

בנייה וקידום של אתרי תדמית

אתרי תדמית הם אתרים שנועדו לייצג עסקים, בעלי מקצוע או חברות. בדרך כלל מדובר על אתרים קטנים יחסית של כמה עשרות עמודים לכל היותר. המטרה הראשית של בניית אתרי תדמית היא קודם כל שיהיה לנו אתר שיוכל לשמש כמעין כרטיס ביקור אינטרנטי – כך שכאשר מחפשים את השם שלנו או ...

המשך קריאה >>

שאלון: איך כדאי לך ללמוד קידום אתרים?

איך לומדים קידום אתרים

איך מתחילים ללמוד קידום אתרים? והפעם בפינת השאלונים (לא מכירים? נעים מאד…) – איך כדאי ללמוד קידום אתרים? לא משנה אם כרגע אתם שכירים או עצמאיים, עוסקים בתחום ה-SEO או לא – במידה והחלטתם שבא לכם ללמוד קידום אורגני, רק לא בטוחים באיזה מסגרת – השאלון הבא יעשה לכם קצת ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים בחינם – האמנם?

קידום אתרים בחינם

וולקאם. אם הגעת לכאן זה כנראה אומר 1 מ-2 דברים: חיפשת טיפים בנושא איך לקדם אתרים בחינם (לגיטימי) חיפשת שירות קידום אתרים חינם לגבי האופציה הראשונה, הנה כמה מקורות שיכולים לעזור לך: מדריך קידום אתרים – מיועד לכולם, מתחילים ומנוסים כאחד מדריך קידום אתרים למתחילים – עשה זאת בעצמך ואם ...

המשך קריאה >>

להרוויח אונליין: מדריך להקמת נכסים מניבים באינטרנט

הקמת נכס אינטרנטי מניב

בעבר כתבתי על דרכים להתפרנס באינטרנט, בדגש על קידום אורגני. במאמר הבא אני אתעמק קצת יותר בדרך ספציפית להניב רווחים אונליין והיא מבוססת על הקמת נכסים מניבים באינטרנט. קצת רקע… נכון לכתיבת שורות אלו (מאי 2018), העסק שלי קיים כבר כמעט עשור. למעט תקופות קצרות בהן הייתי שכיר תוך כדי ...

המשך קריאה >>

אתר וורדפרס – כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להקים אתר משלכם

אתרי וורדפרס

מאז שהוקמה ב-2003, משמשת וורדפרס כפלטפורמה יציבה עבור מיליוני אתרים ברחבי העולם. בעלי חנויות בגדים, טכנאי מחשבים, חשמלאים, רופאים או עורכי דין הם רק חלק מבעלי העסקים המשתמשים בפלטפורמה זו. כל מי שבוחר לבנות אתר באמצעות מערכת וורדפרס נהנה מחיסכון משמעותי בזמן ומקידום יעיל של האתר. אז אם אתם מעוניינים ...

המשך קריאה >>

קידום אורגני: 9 סיבות שאתם חייבים את זה לעסק שלכם

קידום אורגני

אם יש לכם אתר יותר מכמה חודשים, בוודאי כבר קיבלתם לפחות הצעה אחת או שתיים לקדם לכם את האתר. יכול להיות שגם שאלתם את עצמכם האם קידום אתרים הוא עדיין רלוונטי בזמן שבו כולנו משתפים קישורים ואתרים בפייסבוק ולמה פשוט לא לעשות קמפיין ממומן שיביא לכם גולשים כבר מחר. למידע ...

המשך קריאה >>

צ׳אט בוט בפייסבוק ובאתר: 5 סיבות שיהיה לכם כזה (ואיך זה עוזר לקידום אורגני)

צ'אטבוטים

הצ׳אט בוטים (Chatbots) נכנסו לחיינו בסערה בשנה האחרונה. תחילה כסוג של שירות לקוחות, כזה שמשחרר עומס ממנהלי עמודים, מאפשר לגולשים להשאיר הודעות ולקבל מענה אמנם אוטומטי (אבל לפחות מענה), דרך צ׳אט בוטים מורכבים שיוצרים פלואו ובעזרת תסריטי שיחה הופכים את האינטרקציה של הגולשים למהנה וחוויתית יותר ועד למצב בו הצ׳אט ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי תיירות: 9 דברים שחשוב לדעת

קידום אתרי תיירות בגוגל

מה הביטוי הכי תחרותי בגוגל ישראל? לא באמת אפשר לדעת ב-100%, אבל כנראה ש"צימרים" נמצא איפשהו בעשיריה הראשונה. אחד האתגרים הגדולים בקידום אתרי תיירות הוא התחרות העזה מצד אינספור חברות תעופה וחברות תיירות גדולות שרובנו כבר מכירים, לצד אתרים בינלאומיים גדולים שעשו דריסת רגל משמעותית בשוק הישראלי – וכמובן שזה ...

המשך קריאה >>

רוצה להעיר את מפלצת הפרודוקטיביות שרדומה בך?

עבודה ואפקטיביות בעולם החדש

מי לדעתך פרודוקטיבי יותר ומחוייב יותר לעבודתו: א. אדם שמתנהל במסגרת יומיומית קבועה ועובד חמישה ימים בשבוע מהמשרד? ב. אדם שמנהל את חייו ואת עבודתו מרחוק, בסביבה דינמית משתנה? אמרת א? נכון, לשמור על פרודוקטיביות ואפקטיביות בעבודה שתלושה ממקום פיזי זה אכן אתגר לא פשוט בכלל. אבל! (והנה התשובה שרבים ...

המשך קריאה >>

מדריך יוסט Yoast – תוסף וורדפרס האולטימטיבי לקידום אתרים

מדריך לתוסף Yoast

יוסט (Yoast) הוא תוסף ברירת המחדל של כמעט כל מי שמשתמש בוורדפרס ורוצה לקדם את האתר שלו עם דגש על ה-On Page. יוצר התוסף הוא ההולנדי Joost De Valk, שאת שמו אני אפילו לא מנסה לתרגם לעברית 🙂 למה בכלל צריך את Yoast? וורדפרס אמנם השתפרה בכל מה שקשור לאופטימיזציה ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות – האמנם?

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות

אחד הנושאים הקריטיים ביותר שעולים בין מקדמי אתרים ובין הלקוחות שלהם הוא כל נושא ההתחייבות לתוצאות. הלקוח הפוטנציאלי רגיל שאם הוא משלם על שירות מסוים, הוא יקבל בדיוק את מה שהבטיחו לו, ובעולם מושלם חברת הקידום או המקדם היו יכולים להתחייב לכך ב-100%. אז נשאלת השאלה: האם יש כזה דבר ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי מסחר שאפשר לקדם בגוגל כמו שצריך

בניית חנות וירטואלית

לפני כמה חודשים כתבתי על קידום אתרי מסחר בגוגל, והיום אני רוצה לגעת בעוד כמה נקודות חשובות, בדגש על בניית אתרי מסחר, או אתרי אי-קומרס בדגש על הצד הקידומי של הנושא. כאשר ניגשים לבניית אתר – התכנון הוא קריטי, מה שיאפשר גם קידום אתר יעיל יותר בהמשך. כל מה שצריך ...

המשך קריאה >>

איך עקפתי את גוגל בגוגל? הקייס סטאדי המלא

אופטימיזציה של מהירות

מאמר אורח מאת אוראל שמע. רקע לפני 5 חודשים היה לי חלום: להכין קייס סטאדי עם הכותרת "איך עקפתי את גוגל בגוגל". אני שמח לבשר לכם שהיום הזה הגיע. הכל התחיל בספטמבר האחרון, כאשר פרסמתי מדריך בשם "פרסום בגוגל אדוורדס: המדריך המלא והעדכני למפרסם". בזמן כתיבת המדריך המקיף באורך 3,200 ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider