דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

צ׳אט בוט בפייסבוק ובאתר: 5 סיבות שיהיה לכם כזה (ואיך זה עוזר לקידום אורגני)

צ'אטבוטים

הצ׳אט בוטים (Chatbots) נכנסו לחיינו בסערה בשנה האחרונה. תחילה כסוג של שירות לקוחות, כזה שמשחרר עומס ממנהלי עמודים, מאפשר לגולשים להשאיר הודעות ולקבל מענה אמנם אוטומטי (אבל לפחות מענה), דרך צ׳אט בוטים מורכבים שיוצרים פלואו ובעזרת תסריטי שיחה הופכים את האינטרקציה של הגולשים למהנה וחוויתית יותר ועד למצב בו הצ׳אט ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי תיירות: 9 דברים שחשוב לדעת

קידום אתרי תיירות בגוגל

מה הביטוי הכי תחרותי בגוגל ישראל? לא באמת אפשר לדעת ב-100%, אבל כנראה ש"צימרים" נמצא איפשהו בעשיריה הראשונה. אחד האתגרים הגדולים בקידום אתרי תיירות הוא התחרות העזה מצד אינספור חברות תעופה וחברות תיירות גדולות שרובנו כבר מכירים, לצד אתרים בינלאומיים גדולים שעשו דריסת רגל משמעותית בשוק הישראלי – וכמובן שזה ...

המשך קריאה >>

רוצה להעיר את מפלצת הפרודוקטיביות שרדומה בך?

עבודה ואפקטיביות בעולם החדש

מי לדעתך פרודוקטיבי יותר ומחוייב יותר לעבודתו: א. אדם שמתנהל במסגרת יומיומית קבועה ועובד חמישה ימים בשבוע מהמשרד? ב. אדם שמנהל את חייו ואת עבודתו מרחוק, בסביבה דינמית משתנה? אמרת א? נכון, לשמור על פרודוקטיביות ואפקטיביות בעבודה שתלושה ממקום פיזי זה אכן אתגר לא פשוט בכלל. אבל! (והנה התשובה שרבים ...

המשך קריאה >>

מדריך יוסט Yoast – תוסף וורדפרס האולטימטיבי לקידום אתרים

מדריך לתוסף Yoast

יוסט (Yoast) הוא תוסף ברירת המחדל של כמעט כל מי שמשתמש בוורדפרס ורוצה לקדם את האתר שלו עם דגש על ה-On Page. יוצר התוסף הוא ההולנדי Joost De Valk, שאת שמו אני אפילו לא מנסה לתרגם לעברית 🙂 למה בכלל צריך את Yoast? וורדפרס אמנם השתפרה בכל מה שקשור לאופטימיזציה ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות – האמנם?

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות

אחד הנושאים הקריטיים ביותר שעולים בין מקדמי אתרים ובין הלקוחות שלהם הוא כל נושא ההתחייבות לתוצאות. הלקוח הפוטנציאלי רגיל שאם הוא משלם על שירות מסוים, הוא יקבל בדיוק את מה שהבטיחו לו, ובעולם מושלם חברת הקידום או המקדם היו יכולים להתחייב לכך ב-100%. אז נשאלת השאלה: האם יש כזה דבר ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי מסחר שאפשר לקדם בגוגל כמו שצריך

בניית חנות וירטואלית

לפני כמה חודשים כתבתי על קידום אתרי מסחר בגוגל, והיום אני רוצה לגעת בעוד כמה נקודות חשובות, בדגש על בניית אתרי מסחר, או אתרי אי-קומרס בדגש על הצד הקידומי של הנושא. כאשר ניגשים לבניית אתר – התכנון הוא קריטי, מה שיאפשר גם קידום אתר יעיל יותר בהמשך. כל מה שצריך ...

המשך קריאה >>

איך עקפתי את גוגל בגוגל? הקייס סטאדי המלא

אופטימיזציה של מהירות

מאמר אורח מאת אוראל שמע. רקע לפני 5 חודשים היה לי חלום: להכין קייס סטאדי עם הכותרת "איך עקפתי את גוגל בגוגל". אני שמח לבשר לכם שהיום הזה הגיע. הכל התחיל בספטמבר האחרון, כאשר פרסמתי מדריך בשם "פרסום בגוגל אדוורדס: המדריך המלא והעדכני למפרסם". בזמן כתיבת המדריך המקיף באורך 3,200 ...

המשך קריאה >>

כיצד ליצור ממשק משתמש שיתאים ל-SEO

קידום אתרים וחווית משתמש

ככל שהאתרים ברשת האינטרנט הופכים להיות ויזואליים יותר ומתמלאים בתמונות, גלריות ואפקטים גרפים, כך גם האתגר להתאים אותם ל-SEO הולך וגדל. לא פעם נוצרים חיכוכים ואי הבנות בין מעצבים ואנשי חווית משתמש לבין מקדמי אתרים, כאשר הראשונים רוצים ליצור את האתר הכי מרשים וידידותי למשתמש, ואילו מקדמי האתרים מעדיפים אתר ...

המשך קריאה >>

למה אני שונא להשתמש בכתובות URL בעברית?

כתובות URL בעברית

אמנם היום קצת פחות נפוץ לראות אתרים עם דומיין בעברית, אבל אתרים רבים עדיין משתמשים בכתובות מותאמות אישית בעברית. יש כאלו שעושים זאת פשוט מתוך הרגל (או בגלל שמישהו התקין את וורדפרס עם ברירת המחדל הזו), ויש כאלו שעדיין מאמינים ששווה לעשות את זה לטובת SEO. כמובן שכל אחד יכול ...

המשך קריאה >>

סקירת מערכת "כל יום" לבדיקת מיקומים בגוגל

מערכת כליום

בין כל המערכות לבדיקת מיקומים יש יחסית מעט כאלו שמתאימות למקדמים בארץ ובטח שבטח כאלו שנוצרו פה, ולכן Kolyom היא מערכת יוצאת דופן: בלי הרבה רעש וצלצולים היא הצליחה ליצור לעצמה קהל משתמשים נאמן. על המערכת אחראי עומר שובל, מהמקדמים הוותיקים בארץ וגם, גילוי נאות, איש יקר שאני מעריך ביותר. ...

המשך קריאה >>

שיווק בלינקדאין: הדברים הבסיסיים שאתם חייבים לדעת

שיווק בלינקדאין

מאמר אורח מאת מורן שטיאסני. לינקדאין (Linkedin) היא הזדמנות השיווק שאתם ככל הנראה מפספסים. המעבר ללינקדאין, מרשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, הוא למעשה המקביל הוירטואלי של מעבר מישיבה בפאב עם חברים למפגשי מיט-אפ ונטוורקינג עסקיים. אז אם הבילוי השבועי שלכם מוגדר כמוצלח בזכות כמות כרטיסי הביקור ולא כמות הבירה, ואם ...

המשך קריאה >>

לייקים עד הלא ידע: על שיווק באינסטגרם (באווירת פורים)

שיווק באינסטגרם

מאמר אורח נוסף מאת מורן שטיאסני. בפעם הקודמת מורן כתבה על הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קורמס. חשבתי לפתוח פיד של אנשי עסקים שעוד אין להם פרופיל אינסטגרם פעיל ולהאשטג אותם הפראיירים_של_העידן_הדיגיטלי. אם לא הבנתם מה אמרתי – חפשו את השם שלכם שם, כי כנראה פספסתם את הידיעה שלאינסטגרם יש את הכוח ...

המשך קריאה >>

קידום לבן, קידום אפור וקידום שחור

קידום אפור, לבן ושחור

על שלושה דברים העולם עומד: קידום אתרים לבן, שחור ואפור 🙂 מי שמתעניין בקידום אתרים או אפילו התחיל ללמוד איך עושים את זה בעצמו, בוודאי שמע לפחות פעם אחת את הביטוי "קידום אתרים שחור" או Black Hat SEO, אבל אולי לא הבין עד הסוף מה זה בדיוק אומר. המונח "כובע ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי עורכי דין

קידום עורכי דין באינטרנט

בניגוד למקצועות אחרים, עורכי דין הם מוגבלים יחסית בצורות שבהן הם יכולים לפרסם את עצמם. לעומת זאת, באינטרנט יש יחסית פחות מגבלות על הפרסום, ולכן השאלה אם משרד מסוים של עורכי דין יכול להגיע למקום גבוה בגוגל או לזכות לחשיפה בדרכים אחרות יכולה להיות קריטית בעבורו. במאמר הבא אני מדבר ...

המשך קריאה >>

הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קומרס

הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קומרס

זהו פוסט אורח מאתן מורן שטיאסני, יזמת דיגיטלית עם אג'נדה חברתית שיש לה הרבה מה להגיד 🙂 לא הכל חלק בעידן של הגשמה עצמית וטכנולוגיה מואצת. כל מי שנלחם בזירה התחרותית של פייסבוק, מנהל קרב עקוב מדם על המקומות הראשונים בגוגל, או משתדל להישאר רלוונטי בעולם הזה שמשתנה לו מול ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה