דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

תוכניות שותפים – האם זה מתאים לכל אחד?

שיווק בעזרת תוכניות שותפים

אין ספק ששיטת שיווק השותפים היא אחד המודלים העסקיים שמניעים את האינטרנט היום, ואחד מהערוצים הפופולאריים של שיווק באינטרנט. בלוגים, אתרי אינטרנט, ערוצי יוטיוב, קבוצות פייסבוק ועוד –  אנשים מייצרים כל כך הרבה תוכן בכל ערוצי המדיה והפלטפורמות השונות , ואם תהיתם לעצמכם פעם, מה יוצא להם מזה? אחת התשובות ...

המשך קריאה >>

5 דרכים לשפר את חווית המשתמש וההמרות באתר שלך

לשפר חווית משתמש

חווית משתמש נשמעת לרוב בעלי האתרים כעניין כבד, שדורש עבודה יסודית וסיזיפית. אמנם תהליך מקיף של יצירת חווית משתמש אינו דבר פשוט ודורש סיוע מקצועי, אבל האמת היא שניתן לשפר כמעט כל אתר באמצעות מספר צעדים פשוטים ומבלי לפרק ולבנות אותו מחדש. ביקשתי מהחבר'ה של TZUR – UX Design, מהמומחים ...

המשך קריאה >>

פרסום מאמרים בתשלום: יתרונות, מחירים, ואיך זה עובד?

פרסום מאמרים בתשלום

פרסום מאמרים או כתבות תוכן בתשלום הפכה להיות אחת משיטות הפרסום האפקטיביות ביותר שיש כיום באינטרנט. במאמר הבא אדבר על הנושאים הבאים: מהם בכלל מאמרים בתשלום ומהי המטרה שלהם? למה כדאי לשלם על מאמרים? מה לגבי טאבולה/אאוטבריין ושות'? היכן מפרסמים מאמרים בתשלום? מה גוגל חושבים על הנושא (נו, מה נראה ...

המשך קריאה >>

להפוך את החנות המקוונת שלכם ללהיט – שלב אחר שלב

להצליח עם חנות וירטואלית

בתור צרכנים הרגילים לבצע קניות מזה שנים, חשבתם פעם מה הדבר הראשון שתופס לכם את העין כשאתם נכנסים לחנות? שמתם לב לאיזה צד אתם מסיטים את המבט קודם, לימין או לשמאל? לצרכנים ישנם הרגלים, כאשר לרוב הם אינם מודעים אליהם בכלל. את כל המידע המקצועי והמחקרי שיש באשר להתנהגות של ...

המשך קריאה >>

איזה סוג ניוזלטרים עדיין רלוונטי לדוור בעולם הדיגיטלי של 2019?

סוגי ניוזלטרים

אם לוקחים בחשבון את מגוון שיטות השיווק הדיגיטלי הקיימות היום בשוק והכלים השונים שצצים כל יום ברחבי הרשת, קשה להאמין שדיוור אלקטרוני עדיין רלוונטי אחרי כל הרבה שנים. עם זאת, שיווק באמצעות אימייל מרקטינג עדיין אחד הכלים הכי טובים לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו, במיוחד בבניית מערכת יחסים ארוכת ...

המשך קריאה >>

יצירת קמפיין Remarketing בגוגל: מדריך מעשי ב-6 שלבים

קמפיין רימרקטינג משמש כדרך מצוינת להפוך לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו במוצר או בשירות שיש לכם להציע ללקוחות קיימים. במדריך הבא תוכלו ללמוד מה זה קמפיין Remarketing, איך ליצור קמפיין Remarketing ואיך להציג מודעות פרסומיות ללקוחות פוטנציאליים שביקרו באתר שלכם  באמצעות גוגל Ads. מה זה קמפיין Remarketing (שיווק מחדש)? קמפיין Remarketing (שיווק ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים לרופאים: דגשים חשובים

קידום אתרי רפואה

קידום אתרים לרופאים יכול להיות עניין מורכב. בניגוד לאתרים אחרים בהם אנחנו מפרסמים עסק שמוכר מוצר או שירות ובמקרה הכי גרוע הלקוח לא יהיה מרוצה ממה שקיבל, קבלת עצה לא מקצועית מרופא או הליך שלא בוצע כנכון יכולים לגרום לפגיעות בגוף או בנפש. לכן זה סופר קריטי לשמור על רמת ...

המשך קריאה >>

קידום אתר דו לשוני ואתרים מרובי שפות

קידום אתרים מרובי שפות

בעידן גלובאלי כמו היום, קידום של אתרים דו לשוניים הוא כבר לא בגדר פריבילגיה. חברות ישראליות רבות, הרבה מבן למעשה חברות סטארטאפ, רוצות להגיע גם לשוק הבינלאומי ולשם כך הן צריכות להקים אתרים באנגלית ו/או בשפות אחרות על מנת שיוכלו להגיע ישירות אל הקהל המקומי. אין ספק שהדרך הכי פשוטה ...

המשך קריאה >>

עיצוב חווית משתמש: 8 כללים שכל אחד חייב להכיר

עיצוב חווית משתמש

אין מי שלא עוסק בבניית אתרים, עיצוב אתרים או קידום אתרים ולא שמע עשרות פעמיים את הביטוי "חווית משתמש". חווית משתמש טובה חשובה היום לא רק למי שגולש באתר, אלא גם לגוגל ואפילו למי שיוצר אפליקציות. אבל לפני שמתחילים לדבר על עיצוב חווית משתמש, או UX באנגלית, יש להבדיל בין ...

המשך קריאה >>

PPC – כל מה שחשוב לדעת על מודל תשלום לפי לחיצה

PPC - תשלום לפי קליק

מודל תשלום לפי לחיצה, PPC או Pay Per Click הוא אחד המודלים הוותיקים והמוכרים ביותר באינטרנט לפרסום. מבחינת מי שמנהל קמפיינים באינטרנט, היתרון הגדול שלו הוא בכך שהוא לא מחויב כלל על צפייה, אלא רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה. מסיבה זו, מודל ה-PPC דחק אט אט מודלים פרימיטיביים יותר ...

המשך קריאה >>

הירידה בחשיפה בפייסבוק: מה קורה ב-2019 ואיך זה משפיע עלינו כמקדמים?

ירידה בחשיפה בפייסבוק

כמות העוקבים שלנו בדף גדלה, אבל התפוצה יורדת – למה בעצם זה קורה? ואיך מתמודדים עם האלגוריתם החדש של פייסבוק? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להתעלות על העדכונים והחידושים של ענקית המדיה שכולנו לא יכולים בלעדיה. קודם כל, נסביר בקטנה מה זה ״אלגוריתם״ – נשמע כמו מילה מפוצצת אבל לגמרי ...

המשך קריאה >>

יתרונות של מספר מקוצר (כוכבית) ולמה זה טוב לשיווק העסק

מספר מקוצר לעסק

זה לא סוד שהטכנולוגיה של היום הופכת אותנו לעצלנים יותר. פעם כשרצינו להתקשר למישהו, לא בטוח שהיה לנו כוח לשלוף את ספר הטלפונים האישי שלנו, והיינו צריכים להשתמש בזיכרון שלנו, גם אם היה מדובר במספר של שבע ספרות. היום לעומת זאת אנחנו יכולים להגיע לכל מספר שיש לנו בזיכרון של ...

המשך קריאה >>

נדל"ן דיגיטלי: מה זה ואיך עושים מזה כסף?

נדל"I דיגיטלי

כבר יש לכם נכס דיגיטלי? בזמן שכל המשקיעים קורצים לעבר השקעה בביטקוין ושאר מיני מטבעות קריפטו, צומח לו שוק חדש שמביא איתו אפשרות השקעה רווחית ונטולת סיכונים. מאד יכול להיות שמדובר בטרנד הבא בעולם ההשקעות – נדל"ן דיגיטלי. במדריך הבא נסביר מה זה בכלל נדל"ן דיגיטלי, איך מקימים נכסים דיגיטליים, ...

המשך קריאה >>

10 דרכים להגדיל את הנרשמים שלכם ביוטיוב

הגדלת נרשמים ביוטיוב

כל מי שיוצר סרטונים ומעלה אותם ליוטיוב רוצה בסופו של דבר להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלו, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות צבירת מספר גדול ככל הניתן של עוקבים. ברגע שגולש הופך להיות עוקב של ערוץ מסוים, יוטיוב נותן לו העדפה בחיפושים ובסרטונים המוצגים בעמוד הבית. בגדול, ...

המשך קריאה >>

8 דרכים לעשות מוניטיזציה לאתרי אינטרנט

מוניטיזציה לאתרי אינטרנט

מוניטיזציה לאתרי אינטרנט (Website Monetization) היא שם כולל לכל הדרכים באמצעותן אפשר להרוויח כסף מאתרים ברשת. מוניטיזציה חשובה לא רק לאתרים מסחריים שזו המטרה המוצהרת שלהם, אלא גם אתרים שעלויות האחסון והתחזוקה שלהן גבוהות, או אפילו אתרי תמיכה שצברו כח בגוגל, ואפשר למנף אותם גם להכנסת כסף. יש לא מעט ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider