דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

פרסום בגוגל: מדריך מקיף על קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני לרוב מדבר על קידום אתרים אורגני, אבל אני לא חי בבועה של SEO, ומשתדל להסתכל על עולם השיווק באינטרנט כמשהו הוליסטי והרבה יותר רחב. אז בסופו של דבר לא נותרה לי ברירה וצריך גם לדבר על הצד השני של המטבע: קידום ממומן בגוגל, ...

המשך קריאה >>

איך מתמודדים עם לקוחות לא מרוצים? המדריך המלא

לקוחות לא מרוצים

יותר ויותר אנשים בוחרים לעזוב את העבודה הקבועה, הביטחון והמשכורת שלא משתנה כדי לפתוח עסק עצמאי. בשביל אנשים כאלה, המחשבה על קריירה עצמאית מפתה מאוד בעיקר בגלל שהם יכולים להיות הבוסים של עצמם – בלי שאף אחד יקבע להם מתי ואיך לעשות את העבודה שלהם. ההתחזקות של עולם האינטרנט אפשרה ...

המשך קריאה >>

בדיקת מהירות אתר: לא רק בשביל גוגל

בדיקת מהירות אתר

מהירות האתר הוא אחד הנושאים היותר קריטיים היום בתחום של בניית אתרים וקידום אתרים. אמנם לא ידוע כמה גוגל באמת מתחשב במהירות שבה האתר עולה בדירוגים (מנסיוני זה פוגע רק עם האתר איטי/כבד בטירוף) אבל אתר איטי עשוי להבריח גולשים ולהעלות את אחוז הנטישה. רק על מנת להבין כמה הנקודה ...

המשך קריאה >>

משרד פרסום: תשאירו את העבודה למקצוענים

משרד פרסום

כמה זמן לקח לכם לחשוב על הקמת העסק שלכם, עד שהעזתם לפתוח אותו בפועל? ואולי אתם עדיין לא שם, ורק נמצאים בשלבי התכנון – או עוד לפני כן – בחלום? כך או כך, יש כנראה דבר אחד שאתם רואים לנגד עיניכם הרבה מאד, גם אם אינכם באים כלל מהתחום וגם ...

המשך קריאה >>

SEMRush: כלי עוצמתי לקידום אתרים ופרסום בגוגל

סקירה על SEMRush

כל מקדם אתרים טוב צריך לפחות ארגז כלים אחד באמתחתו. אני אמנם כתבתי על מעל 120 כלים לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, אבל לא כולם שימושיים ועוצמתיים כמו SEMRush, בו אני אתרכז במאמר הנוכחי. SEMRush (בעברית, אפשר לקרוא לו סמראש), עליו כתבתי בעבר בהקשר של מחקר מתחרים, ביחד עם Moz, Majestic ...

המשך קריאה >>

מפת אתר – סוגי מפות אתר ולמה צריך את זה?

מפת אתר

קיימים 2 סוגים עיקריים של מפת אתר: מפת אתר XML ומפת אתר HTML. מפת אתר HTMLית היא בסך הכל עמוד באתר שכולל בתוכו רשימה (בדרך כלל במבנה של "עץ") של כל העמודים באתר, או לפחות רוב העמודים העיקריים באתר. מפת אתר XML, זהו קובץ XML שנמצא בתיקיה הראשית של הדומיין ...

המשך קריאה >>

הכל על סינדיקציה של תוכן

סינדיקציה של תוכן

בואו נבהיר כבר מההתחלה, סינדיקציה של תוכן, באם מבוצעת כהלכה, בתזמון הנכון ובידיעה כיצד היא יכולה לעזור לאתר שלכם, היא דבר מעולה, היא יכולה לפתח את המוניטין שלכם ולהגביר את הנראות שלכם ברחבי הרשת. סינדיקציה (Syndication) עבור רבים, היא נושא המצוי במחלוקת אבל זה ממש לא אמור או צריך להיות ...

המשך קריאה >>

מה זה E-A-T ולמה זה כל כך חשוב כיום?

מדד E-A-T של גוגל

E-A-T הן ראשי תיבות שנטבעו על ידי גוגל עבור מעריכי האיכות האנושיים שלה. המעריכים האנושיים בודקים את האיכות של תוצאות החיפוש באופן ידני ועוזרת לגוגל להבין איך לשפר את האלגוריתם שלה. ראשי התיבות הם: Expertise – מומחיות Authoritativeness – סמכותיות Trustworthiness – אמינות כולם מופיעים בצורה כזו או אחרת במסמך ...

המשך קריאה >>

קידום אתרי מכירות: 11 סעיפים שחייבים להכיר

קידום אתרי מכירות

זהו מאמר אורח מאת איציק גולדנברג, מנכ"ל קורנגה קידום אתרים, העוסק בקידום אתרי מסחר ובכלל – ניהול נכון של חנויות אינטרנטיות. בשנים האחרונות אנו ערים למגמת קניות ברשת ההולכת ומתרחבת כמו היקום הממשיך להתפשט ולגדול. מסחר באינטרנט אינו דבר חדש כמובן, שכן מזה 18 שנה ניתן לקנות ברשת מוצרים, באתרים ...

המשך קריאה >>

חלוקת אנקורים נכונה: איך עושים זאת נכון?

חלוקה נכונה של אנקור טקסט

הטקסט שמרכיב את הקישור שאתם רואים נקרא גם "טקסט עוגן" (Anchor Text) והוא אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים, בעיקר באספקט של קישורים, למעט הקישור עצמו. טקסט הקישור עוזר לגוגל להבין באיזה נושא עוסק האתר אליו מוביל הקישור. הדבר נכון גם לקישור שמפנה אל עמוד בתוך האתר (קישור פנימי), וגם ...

המשך קריאה >>

הקמת קמפיין בפייסבוק: אסטרטגיה וניהול נכון

ניהול קמפיינים בפייסבוק

כשמדברים על פרסום ממומן ברשת, לרוב מתכוונים לפרסום בענקיות הדיגיטל גוגל ופייסבוק. על אף שיש פלטפורמות נוספות, בארץ לפחות, גוגל ופייסבוק מרכזות את מירב המאמצים – וחלוקת התקציב בהתאם. מידע על הקמת קמפיין בגוגל והדברים החשובים שיש לדעת, כולל תמחור, תוכלו למצוא כאן. עכשיו, ברשותכם, אני רוצה שנצלול קצת לפרסום ...

המשך קריאה >>

שיווק כנסים בעזרת מערכות שיווק אוטומטיות

שיווק כנסים ואירועים

המטרה: להפיק כנס מושלם. הדרך: שיווק וארגון מעולים. שיווק כנס או אירוע עסקי, לא דורש רק יכולות הפקה מצוינות, ניהול זמנים נכון ובחירת ספקים איכותיים, אלא גם היכרות עם דרכי שיווק, אנשי מפתח בתחום וקופירייטינג מוצלח. על חברת הפקה מוצלת לא נדון במאמר הזה אך כן נדון באפשרויות הטכנולוגיות שלכם ...

המשך קריאה >>

עצמאות כלכלית – מה זה ומי צריך את זה?

עצמאות כלכלית

בואו נדבר רגע על עצמאות כלכלית. עצמאות כלכלית זה לא מושג חדש. אבל נדמה בשנים האחרונות, אי אפשר לברוח מזה: מפמפמים לנו את זה בלי הפסקה בכל מקום: בתקשורת, בפייסבוק, בעיתונות, בכל מיני "גורואים" למיניהם שמנסים למכור לכולנו את החלום, הבאזז המטורף סביב הנושא של שיווק שותפים כאמצעי להגעה לעצמאות ...

המשך קריאה >>

שאלון על קידום אתרים (יש מתנה בפנים)

שאלון קידום אתרים

שלום חברים, הפעם אני מצרף שאלון בנושאי קידום אתרים (איך לא…) שמטרתו ללמוד קצת מה חסר לאנשים ומהם האתגרים הגדולים בקידום אתרים שנתקלים בהם בעבודה בשוטף. את הממצאים נפרסם בשלב יותר מאוחר. כמובן, שאני לא מצפה לגזול כמה דקות מזמנכם היקר בחינם וזה כולל גם כמה צ'ופרים נחמדים: 500 מילים ...

המשך קריאה >>

Ahrefs – כלי למעקב קישורים (שעושה הרבה יותר מזה) – סקירה

סקירה על Ahrefs

כלים לקידום אתרים עוזרים לנו לקצר תהליכים וחוסכים מאתנו זמן רב שאותו היינו צריכים להשקיע בעבודה ידנית וסיזיפית או להסתמך על מידע חלקי שגוגל מוסרת לנו. הכלים הידועים ביותר הם כלים לניתוח של קישורים (Links Audit), מציאת מילות מפתח ומדידת דירוגים על מילות מפתח. כמובן שהאלגוריתם של גוגל הרבה יותר ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider