דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

עדכון ה – Mobile First של גוגל: כל מה שחשוב לדעת

עדכון Mobile First

בשנים האחרונות הסמארטפונים תופסים חלק נכבד יותר ויותר מחיינו ולכן אין זה מפתיע שגם אחוזי השימוש באינטרנט מהסלולר גדלו באופן משמעותי. למעשה, הנתונים כיום מראים שיותר אנשים גולשים דרך הסמארטפון מאשר דרך מחשבים אישיים. למידע נוסף על קידום אתרי סלולר. לפני שנמשיך, הנה גרף נחמד שממחיש את ההיקפים הגוברים של ...

המשך קריאה >>

שיווק שותפים: מדריך למתחילים

שיווק שותפים

שיווק שותפים או Affiliate Marketing  היא אחת משיטות השיווק הוותיקות ביותר לעשיית כסף באינטרנט, אבל למרות כל השינויים שעברו על בתחום בעשור האחרון, היא עדיין מצליחה להוכיח את עצמה כיעילה במיוחד. העיקרון שעומד בבסיס השיטה הוא פשוט ביותר: השותף מקשר למוצר או שירות מסוים ואם הגולש שאותו הפנה מבצע רכישה ...

המשך קריאה >>

מעל 30 תוספי וורדפרס שחייבים להכיר

תוספי וורדפרס

כל מי שמשתמש בוורדפרס יודע שלמרות שהגרסאות האחרונות של המערכת מציעות אינספור אפשרויות, קשה מאוד לבנות אתרים מורכבים בלי להשתמש בתוספים השונים למערכת. כיום עשרות אלפי (אם לא יותר) תוספי וורדפרס שונים, ולכן קשה לבחור מבניהם ולדעת אלו תוספים הם הטובים ביותר. אז הנה הרשימה של כמה תוספי וורדפרס מומלצים ...

המשך קריאה >>

דניאל זריהן ושמוליק דורינבאום: שיחה על קידום אתרים בשנת 2018

דניאל זריהן ושמוליק דורינבאום

והפעם משהו קצת מרענן: וידאו 🙂 סחבק לאט לאט יוצא מהקליפה ומשחרר סרטוני וידאו לאוויר העולם. הפעם אני ושמוליק דורינבאום, אותו כבר ראיינתי באתר לפני כמעט שנתיים, מדברים קצת על קידום אתרים לשנת 2018. בתכל'ס? שנינו לא מאמינים שיהיה שינוי משמעותי לעומת היום, בעיקר בגוגל ישראל, והדברים הכי חשובים היום ...

המשך קריאה >>

כמה עולה לעצב אפליקציה?

מחירי עיצוב אפליקציות

אז יש לכם רעיון גדול והגעתם לשלב שבו אתם מעוניינים לדעת מכמה כסף תצטרכו להיפרד בשביל לקבל את העיצוב המושלם לאפליקציה שלכם – אתם במקום הנכון. פניתי לאיתי אלון, מומחה עיצוב ואפיון אפליקציות בעל נסיון רב, שיכין מדריך מסודר בנושא. התוצאה לפניכם 🙂 מחיר עיצוב אפליקציות וממשקי משתמש – המדריך ...

המשך קריאה >>

צדיק, אתר כבר פתחת היום? קידום אתרים שומרי שבת

קידום אתרים שומרי שבת

כבר הרבה זמן רציתי שיהיה לי תירוץ לכתוב על נושא שאקרא לו קידום אתרים לצדיקים – והנה זה הגיע 🙂 מה זה בכלל קידום אתרים שומרי שבת? אתרים שומרי שבת הם תופעה ייחודית שמקובלת בעיקר בארץ. אלו הם אתרים שמפסיקים את פעילותם או חלק ממנה מרגע הכניסה של שבתות וחגים ...

המשך קריאה >>

עבודה וביטחון עצמי – האם הם קשורים? ואם כן – איך הם משפיעים אחד על השני?

עבודה ובטחון עצמי

שירים רבים מפארים את העבודה. כולנו מכירים את השירים: "שלוש ארבע לעבודה" של אריק איינשטיין, "שיר עבודה" של גזוז, "שיר העבודה והמלאכה של חיים נחמן ביאליק ועד שירים מודרניים יותר כמו :"Work" של ריהאנה (רק שבמקרה שלה העבודה היא לנענע את העכוז). בכל אופן העבודה מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו ...

המשך קריאה >>

קידום חנות וירטואלית: מדריך קידום אתרי מסחר בגוגל

קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית (אתרי E-Commerce) נחשבת למשימה מאתגרת: מדובר בדרך כלל באתרים גדולים, שיכולים להכיל מאות וגם אלפי עמודים ובמקרים רבים גם טקסטים כפולים (בעיקר מפרטים טכניים) ועיצוב שמקשה מאוד להכניס טקסט חופשי. קידום אתרי מסחר / חנויות וירטואליות אינו דבר פשוט, ושונה מהרבה בחינות מקידום אתר תדמיתי או בלוג ...

המשך קריאה >>

איך אפשר לזרז את תהליך הקידום האורגני?

איך אפשר לזרז את תהליך הקידום?

אחת מהשאלות הראשונות ששואלים את מקדמי האתרים היא "כמה זמן ייקח לקדם את האתר שלי?". למרות שהשאלה עצמה היא פשוטה, התשובה היא מורכבת ומשתנה מאתר לאתר. במאמר הבא אני הולך לדבר על כמה דברים שכדאי לעשות, בדרך כלל עוד לפני שמתחילים לקדם אתר כלשהו – אבל אם כבר התחלתם, תמיד ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים למותגים גדולים

קידום אתרים למותגים גדולים

יש לכם ברנד גדול. זה מאוד כיף שיש לך מותג חזק, ממש אוטוריטה בתחומו. האם אתם צריכים בכלל קידום אתרים אורגני? התשובה היבשה היא ברור שכן, מה שכן התוכנית האסטרטגית שונה לחלוטין מלקוח רגיל שהוא עוד אחד בתחומו. מדוע? בואו ננתח את זה. קידום אתרים לחברות גדולות ומותגים קידום אתרים ...

המשך קריאה >>

Google My Business – מדריך למתחילים

Google My Business (או בשמה המגוחך בעברית: "גוגל לעסק שלי") היא הפלטפורמה לעסקים מקומיים של גוגל שבעבר הייתה ידועה כ- Google Places או Google Local (חלק מגוגל פלוס). היום לעומת זאת היא פלטפורמה עצמאית לחלוטין שכל מי שיש לו חשבון גוגל יכול להירשם אליה. מה הרישום יכול לתת לנו? העסק ...

המשך קריאה >>

קייס סטאדי: כיצד חסימה של מעל 500 עמודים לסריקה הקפיצה את האתר בדירוגים

מקרה בוחן Noindex

במקרה הבא אני הולך להציג משהו שאולי ישמע מוזר: אתר עם קצת יותר מ-1500 עמודים מאונדקסים בגוגל, ש"איבד" שליש מהעמודים שלו באינדקס אבל המיקומים שלו בגוגל השתפרו פלאים. וכל זה בוצע בלחיצת כפתור. איך זה ייתכן? הכל בפרק הבא 🙂 קצת רקע: מדובר באתר וורדפרס בתחום של דפוס/מוצרי פרסום וכו'. ...

המשך קריאה >>

מדוע רוב חברות הקידום בארץ נכשלות בבסיס שלהם?

הבעיה עם חברות קידום אתרים

טל זולברג מתארח אצלי בבלוג כבר בפעם השלישית – ויש לו הרבה מה להגיד. הפעם על חברות קידום / מקדמי אתרים בארץ ובכלל על המצב של התחום הזה מנקודת מבטו. טוב, אז אני כרגע עומד 13 שנה בתחום, מתוכם 7 שנים בערך אני גם עצמאי וגם שכיר (אל תשאלו למה אבל ...

המשך קריאה >>

עדכון פנדה של גוגל (Panda Update) – כל מה שחובה לדעת

עדכון פנדה

עדכון אלגוריתם פנדה (Panda Update) הוא כנראה אחד משני העדכונים הכי משמעותיים של גוגל בעשור האחרון (השני הוא גוגל פינגווין). לעומת עדכונים אחרים שגוגל מבצעת וקשה לראות את ההשפעה שלהם, לפנדה הייתה השפעה מרחיקת לכת על מספר גדול של אתרים ברשת במהלך השנים. עדכון פנדה: איך הכל התחיל? בתחילת העשור ...

המשך קריאה >>

שילוב ושימוש נכון בביקורות לטובת הגדלת המרות באתרים

ביקורות להגדלת ההמרות באתר

המלצות מהוות את אחד הדרכים היעילות להגדלת אחוז ההמרות באתר. חלק מההמלצות מגיעות באופן טבעי ללא כל מאמץ מצד בעל העסק. לקוחות מאוד מרוצים ונלהבים ישמחו לכתוב לכם כמה מילים טובות ב- SMS, בכרטיס Google My Business ועוד מקומות. יחד עם זאת, ברוב המקרים – המלצות לא מגיעות מעצמן. כדאי ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה