דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

הלוואות בערבות מדינה לעסקים של פרסום ושיווק באינטרנט

הלוואות בערבות מדינה

שלום, שמי יעקב אלון ואני מנכ"ל סל יועצים שעוסקת בתחום של השגת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק או לפיתוח עסק פעיל, פניתי אל דניאל זריהן ואמרתי לו שאני מעוניין לכתוב כתבה שקושרת בין הפעילויות של שני העסקים שלנו, מאחר ואני רואה שתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי הוא החם והבולט ביותר בכמות ...

המשך קריאה >>

הוצאות מוכרות לעסק: הדברים שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה

הוצאות מוכרות לעסק

אני עצמאי ועוסק בקידום אתרים כבר כמה שנים טובות. במשך השנים האלו יצא לי לעבוד מול מאות עסקים שונים, הרבה מהם גם עסקים קטנים וגם עסקים של אדם אחד. במשך הזמן הזה צברתי נסיון וידע גם בתחומים שהם ממש לא מהמקצועי שלי – הרבה מזה הודות לכל מיני תחומים שאני ...

המשך קריאה >>

פרוטוקול HTTP/2: מה זה בכלל? יתרונות, הטמעה ועוד

מדריך HTTP/2

במאמר היום נבחן את הפרוטוקול החדש, HTTP/2 והמשמעות שלו מבחינתנו כבעלי או מקדמי אתרים. זהו פרוטוקול די מהפכני מבחינת היכולות, הוא הושק ב2015, ובהתחשב בכך שהוא החליף פרוטוקל מ1999 – הוא נחשב גם לצעיר מאד. במאמר הבא: ננסה להבין מהו HTTP/2 (דגש על ננסה, אני בקושי הצלחתי) מה הוא בא ...

המשך קריאה >>

YMYL: החיים שלך או הכסף שלך על פי גוגל

YMYL

המאמר הבא עוסק באחד הנושאים החמים והמעניינים יותר בתחום הקידום. בנוסף לזה (ולשם המעט היסטרי של הנושא), מדובר בידע שיעזור לכם ברמה הכי פרקטית לקדם את האתר שלכם או לפחות לא ליפול איתו אחורה בדירוג: החיים שלך או הכסף – כך מתרגמים את YMYL- Your Money Or Your Life לעברית, ...

המשך קריאה >>

CAC – המדד שיסייע לכם להבין את עלות גיוס לקוח לעסק

Customer Acquisition Cost

CAC – Customer Acquisition Cost, הוא מושג חשוב מאין כמותו למדידת ערוצי השיווק שלכם ומידת האפקטיביות שלהם. אם רוב המנהלים מדברים כיום על ערכים כמו ROI, CTR, CPC ועוד, הרי שמדד הCAC- נותן לנו ראייה אסטרטגית רחבה יותר על הפעילות השיווקית של החברה וחשוב לתת לו התייחסות מהותית בבחינת היעילות ...

המשך קריאה >>

יותר טראפיק: 8 דרכים להגדלת התנועה לאתר

איך להגדיל את התנועה לאתר

משמעותה של המילה "טראפיק" בעברית בהקשר של אתרי אינטרנט, היא "תנועה לאתר", כאשר בדרך כלל מתכוונים למספר האנשים שנכנסים לאתר בתקופה מסוימת (לדוגמה, יום שבוע או חודש). עם זאת, יש להבדיל בין מספר הגולשים הייחודים שנכנסים לאתר לבין מספר הגולשים הכללי. לדוגמה, יכול להיות שהתנועה הכוללת לאתר במשך שבוע הייתה ...

המשך קריאה >>

בנייה וקידום של אתרי מג'נטו – סקירה ויתרונות המערכת

במאמר זה אסקור בהרחבה אודות מערכת מג'נטו, כיצד הפלטפורמה נולדה ואיך הפכה לכזו פופולרית בתחום הסחר האלקטרוני, מה הן הגרסאות והמהדורות הקיימות, וכמובן סקירה של תכונות המערכת. היסטוריה על רגל אחת תופתעו או לא – אבות המערכת הם שני מפתחים ישראלים, רועי רובין ויואב קוטנר מחברת VARIEN. בהתחלה מג'נטו תוכננה ...

המשך קריאה >>

קייס סטאדי: איך שיפרתי דירוגים של אתר שנפגע מעדכון ה-Medical

קייס סטאדי עדכון רפואי בגוגל

עדכון האתרים הרפואיים (עדכון ה-Medical) הוא העדכון המשמעותי האחרון (נכון לכתיבת שורות אלו) מבית גוגל שגרם לתזוזות חדות במיוחד בתוצאות. למרות שגוגל טענה בעצמה שמדובר בעדכון גלובלי, בפועל ולפי הרבה דיווחים שונים מהעולם הוא פגע בעיקר באתרים עם מידע רפואי, מידע פיננסי ואתרים אחרים שניתן להגדיר אותם כ"אתרי עצות חשובות ...

המשך קריאה >>

פופטין: הכלי האולטימטיבי ליצירת פופאפים [סקירה]

פופטין

אם פעם פופאפס היו שם נרדף לספאם על תקלות במחשב ועוקץ ניגרי, בשנים האחרונות הם עושים קאמבק מרשים ומצליחים לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים שרוצים להתעדכן בכל מה שחדש באתר או לקבל הצעות מחיר טובה באמצעות הקלדה פשוטה של פרטי המייל שלהם. וכמו שאפשר לצפות, בניגוד לעבר, הפופאפים של ...

המשך קריאה >>

למה מיקומים זה לא הדבר הכי חשוב בעולם?

מדידת אפקטיביות הקידום

יש לא מעט מקדמי אתרים שעדיין מבטיחים תוצאות על פי מיקומים. ההיגיון אומר שמיקומים הם הדרך הכי טובה למדוד את האפקטיביות של הקידום בגלל שרואים אותם בעין, וגם למקדם יש אינטרס להתבסס עליהם מכיוון שקל למכור אותם קצת כמו ירקות יפים בסופר… לפעמים המקדם אפילו מציע את המילים בעסקת חבילה ...

המשך קריאה >>

פרסום בגוגל: מדריך מקיף על קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני לרוב מדבר על קידום אתרים אורגני, אבל אני לא חי בבועה של SEO, ומשתדל להסתכל על עולם השיווק באינטרנט כמשהו הוליסטי והרבה יותר רחב. אז בסופו של דבר לא נותרה לי ברירה וצריך גם לדבר על הצד השני של המטבע: קידום ממומן בגוגל, ...

המשך קריאה >>

איך מתמודדים עם לקוחות לא מרוצים? המדריך המלא

לקוחות לא מרוצים

יותר ויותר אנשים בוחרים לעזוב את העבודה הקבועה, הביטחון והמשכורת שלא משתנה כדי לפתוח עסק עצמאי. בשביל אנשים כאלה, המחשבה על קריירה עצמאית מפתה מאוד בעיקר בגלל שהם יכולים להיות הבוסים של עצמם – בלי שאף אחד יקבע להם מתי ואיך לעשות את העבודה שלהם. ההתחזקות של עולם האינטרנט אפשרה ...

המשך קריאה >>

בדיקת מהירות אתר: לא רק בשביל גוגל

בדיקת מהירות אתר

מהירות האתר הוא אחד הנושאים היותר קריטיים היום בתחום של בניית אתרים וקידום אתרים. אמנם לא ידוע כמה גוגל באמת מתחשב במהירות שבה האתר עולה בדירוגים (מנסיוני זה פוגע רק עם האתר איטי/כבד בטירוף) אבל אתר איטי עשוי להבריח גולשים ולהעלות את אחוז הנטישה. רק על מנת להבין כמה הנקודה ...

המשך קריאה >>

משרד פרסום: תשאירו את העבודה למקצוענים

משרד פרסום

כמה זמן לקח לכם לחשוב על הקמת העסק שלכם, עד שהעזתם לפתוח אותו בפועל? ואולי אתם עדיין לא שם, ורק נמצאים בשלבי התכנון – או עוד לפני כן – בחלום? כך או כך, יש כנראה דבר אחד שאתם רואים לנגד עיניכם הרבה מאד, גם אם אינכם באים כלל מהתחום וגם ...

המשך קריאה >>

SEMRush: כלי עוצמתי לקידום אתרים ופרסום בגוגל

סקירה על SEMRush

כל מקדם אתרים טוב צריך לפחות ארגז כלים אחד באמתחתו. אני אמנם כתבתי על מעל 120 כלים לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, אבל לא כולם שימושיים ועוצמתיים כמו SEMRush, בו אני אתרכז במאמר הנוכחי. SEMRush (בעברית, אפשר לקרוא לו סמראש), עליו כתבתי בעבר בהקשר של מחקר מתחרים, ביחד עם Moz, Majestic ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider