דף הבית / בלוגי (הבלוג שלי)

בלוגי (הבלוג שלי)

קידום עסקים קטנים בפייסבוק – המדריך המלא

קידום עסקים קטנים בפייסבוק

אם ישנה פלטפורמה המוכרת לרבים – מקטנים ועד גדולים היא כמובן – פייסבוק. הרשת החברתית שנפתחה לכלל הציבור בשנת 2006 יצרה מהפכה של ממש, וכבר כמה שנים טובות שהיא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, עם מעל 2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש (יותר מ1/3 מאוכלוסיית העולם!) – נכון לשנת 2018. לצד ...

המשך קריאה >>

אתרים קטנים, רווחים גדולים: 5 הטיפים שיקפיצו את אתר המכירות שלכם לגובה

שיפור מכירות באתרי מסחר

לעולם המסחר האינטרנטי יש נטייה להיות קשוח מאוד. בלחיצה קטנה על העכבר, כל אחת ואחד מאיתנו נכנסים לקוסמוס שלם של מידע ואפשרויות, משווים ובוחרים את מה שהכי מתאים לנו. אז איך בכל זאת תוכלו להפוך את אתר המכירות שלכם לכוכב נוצץ בגלקסיית האינטרנט? איך תוכלו לוודא שהלקוח יכנס היישר אל ...

המשך קריאה >>

שיחה מצולמת עם עומר שובל על קידום אתרים

דניאל זריהן ועומר שובל

ברוכים הבאים לשיחה נוספת שלי עם ידידי עומר שובל, אותו ראיינתי בבלוג לפני קצת יותר משנתיים במסגרת פינת ה"אחד על אחד". בעצם מדובר על 2 מפגשים, כאשר בכל אחד מהם דיברנו על נושאים שונים. לא אלאה אתכם ביותר מדי טקסטים והבא ניגש ישר לעניין: סרטון 1: על מערכת Kolyom, קישורים ...

המשך קריאה >>

מחיר פרסום בפייסבוק: כמה עולה פרסום בפייסבוק?

מחיר פרסום בפייסבוק

אם אתה בעל עסק ממוצע שרוצה לפרסם את עצמו באינטרנט, כנראת שמעת שאחת הדרכים הטובות לעשות את זה היום היא בעזרת שיווק בפייסבוק. בדומה לגוגל, גם פרסום בפייסבוק מכניס לבעלים שלו ערימות מפגרות של כסף אבל גם בתכלס עוזר להרבה עסקים לקבל עוד לידים ולהגדיל את העסק, לפעמים עם החזרי ...

המשך קריאה >>

מה זה RankBrain וכיצד הוא משפיע על תוצאות החיפוש?

RankBrain הוא אחת מן התוספות המשמעותיות ביותר לאלגוריתם של גוגל בשנים האחרונות, ולמרות שגוגל טוענת בעצמה שהוא החלק השלישי בחשיבתו מסך כל גורמי הדירוג (ביחד עם תוכן וקישורים), אנחנו עדיין לא ממש יודעים עליו יותר מדי, וגם מה שכן מבוסס על לא מעט השערות וספקולציות. במדריך הבא אני הולך לדבר ...

המשך קריאה >>

משכורת מקדם אתרים: כמה מרוויח מקדם אתרים?

שכר מקדמי אתרים

בכל יום מתעניינים רבים בתעסוקה כמקדמי אתרים. אותה התעניינות באה לידי ביטוי בחיפוש אחר קורסים המציעים ללמד את התחום העשיר והדינאמי, אך אותה התעניינות מבוססת המון פעמים גם על השאלה הגדולה כמה מרוויחים עובדי האלילים האלה, המכונים מקדמי אתרים? 🙂 אכן, מדובר על שאלה חשובה מאד, שכן רבים בוחרים את ...

המשך קריאה >>

להיות ראשון בגוגל – 4 שלבים בדרך אל הטופ

להיות ראשון בגוגל

כל מקדם אתרים עובד על פי אסטרטגיה שונה בהתאם לסוג הלקוח ואתרו, אך נדמה כי ישנה בקשה אחת המגיעה מכיוון כל הלקוחות המבקשים לקדם את האתר שלהם: להיות ראשונים בגוגל. מי לא רוצה להיות ראשון בגוגל? לכאורה, מדובר בבקשה הגיונית לחלוטין: לקוח משקיע תקציבים נאים (במקרה הטוב) על מנת להתקדם ...

המשך קריאה >>

איך לבחור חברה לקידום אתרים?

חברה לקידום אתרים

לא משנה עד כמה השקעתם בהקמת אתר האינטרנט שלכם, ללא עבודה משמעותית, עיקבית ורציפה של קידום – הוא ככל הנראה לא הולך להנות מנוכחות טובה בגוגל, במיוחד אם מדובר בתחום תחרותי שיש לתחזק עד אין סוף. המציאות בשטח כיום היא שללא שירות SEO מקצועי, יהיה קשה מאד לטפס מעלה בגוגל, ...

המשך קריאה >>

מחיר פרסום בגוגל: כמה עולה פרסום בגוגל?

מחיר פרסום בגוגל

אז כמה עולה לפרסם בגוגל? התשובה הקצרה היא: כמה שיותר. למה? כי אם הקמפיין מנוהל כמו שצריך, ככל שהתקציב יהיה גדול יותר ומביא ROI (החזר השקעה – Return on Investment) חיובי, כך גם התוצאות יהיו בהתאם. אבל רגע, לפני שאנחנו רצים כבר לסיכומים, בואו ניקח כמה צעדים אחורה, ונבין בכלל ...

המשך קריאה >>

שיווק בפינטרסט: מדריך קידום בפינטרסט למתחילים

שיווק בפינטרסט

שנת 2010 עבור רבים היא השנה בה הושקה אפליקציית האינסטגרם המוכרת והפופולארית, אך האמת היא שבשנה זו הושקה אפליקציה נוספת ששמה עלה לאחרונה לא מעט: פינטרסט (Pinterest). מי מכם שלא שם לב – שם האפליקציה היא למעשה הלחם בין המילים Pin + Interest. אקדים ואומר: מדריך זה לא הולך לדבר ...

המשך קריאה >>

Disavow Tool: מה זה וכיצד משתמשים בו נכון

כלי ה-Disavow של גוגל

Disavow Tool הוא כלי מיוחד של גוגל שמורה לאלגוריתם שלו להתעלם מקישורים מסוימים שנכנסים אל האתר באמצעות שימוש בקובץ שמכיל רשימה של דפים ספציפיים או דומיינים בהם נמצאים הקישורים. גוגל הכריזו על הפיצ'ר הזה, שהוא חלק מהסרץ' קונסול (לשעבר וובמאסטר טולס) עוד במהלך 2012. הכלי משמש לשני מקרים עיקריים: ירידה ...

המשך קריאה >>

רעיונות מגניבים לשיווק באינטרנט בקיץ

שיווק באינטרנט בקיץ

חשבתם פעם שהשיווק האינטרנטי של העסק שלכם מושפע מעונות השנה? אם אינכם עוסקים בתחום עונתי מובהק כמו תיירות, סביר להניח שלא. רוב אנשי הדיגיטל בישראל נוהגים לשווק את העסקים שבבעלותם על פי סכמה קבועה מראש. X מאמרים בחודש, Y פוסטים ברשתות החברתיות בחודש, Z לינקים חיצוניים בחודש וכד'. האם לא ...

המשך קריאה >>

בניית אתרי תדמית: מה חשוב לדעת בהקשר של קידום?

בנייה וקידום של אתרי תדמית

אתרי תדמית הם אתרים שנועדו לייצג עסקים, בעלי מקצוע או חברות. בדרך כלל מדובר על אתרים קטנים יחסית של כמה עשרות עמודים לכל היותר. המטרה הראשית של בניית אתרי תדמית היא קודם כל שיהיה לנו אתר שיוכל לשמש כמעין כרטיס ביקור אינטרנטי – כך שכאשר מחפשים את השם שלנו או ...

המשך קריאה >>

שאלון: איך כדאי לך ללמוד קידום אתרים?

איך לומדים קידום אתרים

איך מתחילים ללמוד קידום אתרים? והפעם בפינת השאלונים (לא מכירים? נעים מאד…) – איך כדאי ללמוד קידום אתרים? לא משנה אם כרגע אתם שכירים או עצמאיים, עוסקים בתחום ה-SEO או לא – במידה והחלטתם שבא לכם ללמוד קידום אורגני, רק לא בטוחים באיזה מסגרת – השאלון הבא יעשה לכם קצת ...

המשך קריאה >>

קידום אתרים בחינם – האמנם?

קידום אתרים בחינם

וולקאם. אם הגעת לכאן זה כנראה אומר 1 מ-2 דברים: חיפשת טיפים בנושא איך לקדם אתרים בחינם (לגיטימי) חיפשת שירות קידום אתרים חינם לגבי האופציה הראשונה, הנה כמה מקורות שיכולים לעזור לך: מדריך קידום אתרים – מיועד לכולם, מתחילים ומנוסים כאחד מדריך קידום אתרים למתחילים – עשה זאת בעצמך ואם ...

המשך קריאה >>
יצירת קשר זריזה
close slider