שרת פרוקסי (Proxy): מה זה ולמה צריך את זה?
פרוקסי (Proxy) הוא שרת שתפקידו לחצוץ בין המחשב המקומי לבין מחשב היעד. שרתי פרוקסי קיימים בדרך כלל בארגונים גדולים שרוצים לנטר את תעבורת האינטרנט שלהם,
ברוכים הבאים לבלוג קידום אתרים שלי 🙂
כאן תמצאו מאות מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
פרוקסי (Proxy) הוא שרת שתפקידו לחצוץ בין המחשב המקומי לבין מחשב היעד. שרתי פרוקסי קיימים בדרך כלל בארגונים גדולים שרוצים לנטר את תעבורת האינטרנט שלהם,
לפני הכל – מה זה טייטל ולמה צריך אותו? תגית טייטל (Meta Title) היא אלמנט בקוד של דף אינטרנט שמגדיר את הכותרת של הדף. כותרת
אין ספק כי שיווק בפייסבוק הוא עדיין אחד הערוצים הפופולאריים והחזקים של שיווק אינטרנטי. משווקים רבים בפייסבוק וגם מי שיש לו עמוד צנוע יחסית בוודאי
אם העסק שלך מתנהל כבר זמן מה בזירה הדיגיטלית, ודאי כבר יצא לך לזהות את היתרונות המשמעותיים שמגיעים עם קידום העסק בפלטפורמה הזו. צרכנים רבים
למי שיש ניסיון בקידום בגוגל בהקשר של שיווק מוצר באינטרנט יכול להישמע פשוט מאוד. כל מה שצריך לעשות זה לבחור מילות מפתח רלוונטיות, לבנות עמוד
כשחושבים על עשיית כסף באינטרנט דרך אמזון או ebay, בדרך כלל חושבים על מכירת מוצרים ישירות ללקוחות תמורת מחיר ידוע מראש או באמצעות מכרז שבו
קידום בעלי מקצוע היא עבודת SEO שיש לה המון ביקוש, אבל גם התחרות בענף גבוהה מאוד. לכן, אם אין לכם ניסיון קודם בתחום, כדאי לכם
אינסטגרם נחשבת לאחת מהרשתות החברתית הפופולרית ביותר- עם יותר מ-400 מיליון משתמשים, המשתפים למעלה מ-80 מיליון תמונות, ו-3.5 מיליארד לייקים ביום. בדומה למקבילה פייסבוק, גם
מתי בפעם אחרונה יצא לכם לשמוע מישהו אומר ש-"היום כדי להצליח ולהיות מיליונר כל מה שצריך זה לפטופ וחיבור לאינטרנט…"? לא אגיד שזה בלתי אפשרי,
כשאנחנו מדברים על שיפור הביצועים + הגדלת מכירות של חנויות וירטואליות אנחנו בדרך כלל מחלקים את העבודה לשני חלקים: קידום החנות הוירטואלית במנועי חיפוש וברשתות
אצל רובינו בראש גוגל דרייב (Google Drive) מתקשר בעיקר לאפשרות של שמירת קבצים בשרתים של גוגל ועריכת מסמכים פשוטים. בפועל, השירות של גוגל דרייב מציע
אחת הדרכים הטובות ביותר להיות עסק מצליח זאת נוכחות דיגיטלית מרשימה. זה אכן נכון, אבל בימינו כבר לא מספיק שיהיה לנו רק אתר או דף
לאחר שהמדור היה בהפסקה לא קטנה, אני שמח לחזור ולפרסם אחד על אחד חדש – והפעם עם ערן קפלן מוידאו גורו. היי ערן, אשמח שתציג
אז האם יש דבר כזה סודות קידום אתרים? בניגוד למקצועות מסוימים בהם אפשר "ללכת לפי הספר", להיות טוב ולהצליח רק על סמך מילוי ההוראות באופן
בשנתיים האחרונות זכינו למתקפה של שירותים חדשים בתחום הסטרימינג של הווידאו והמוזיקה או שדרוג רציני ביותר של השירותים הקיימים. אחד השירותים האחרונים שנכנסו לארץ הוא
תהיתם פעם למה בעצם אין גוגל בסין? יכול להיות שגוגל ככה מוותרים על אחד השווקים הגדולים בעולם, שיכולים להכניס לקופתה עוד כמה מיליארדים בשנה? אז
כמעט כל לקוח שפונה למקדם אתרים מבקש להיות במקום הראשון בחיפושים בגוגל. כל מקדם אתרים שמכבד את עצמו יעשה הכול כדי להשיג ללקוחות שלו (וגם
אין דבר יותר מאיים מלהקיש את השם שלכם בגוגל ולגלות שבאחת התוצאות בעמוד הראשון מופיע פסק דין על השם שלכם. אפילו אם מדובר בתיק שנסגר
אני תמיד אומר שקידום אתרים זה בסופו של דבר טנגו לשניים: כמעט בלתי אפשרי לקדם אתר בצורה מיטבית ללא שיתוף פעולה של הבעלים, בין אם
תג ה Alternate הוא סוג של קרוב משפחה של תג הקנוניקל. המטרה של תגית זו היא להודיע לגוגל שישנה גרסה אלטרנטיבית לעמוד האינטרנט שהוא נמצא
גם המקדם הכי טוב נתקל לפעמיים בקיר זכוכית כשנגמרים לא הרעיונות כיצד לקדם אתר מסוים. תמיד אפשר כמובן להמשיך ולבנות קישורים (שהיא עדיין החלק המהותי
מאמר אורח מאת: יונתן חברוני – סוכנות הדיגיטל MIXOOM עיצבתם את המודעה המושלמת, העליתם לחשבון מודעות, בחרתם קהל. יאללה, רק נשאר לאסוף את הכסף מהרצפה!
קידום במנועי חיפוש או SEO (Search Engine Optimization) הוא בטח נושא שכבר שמעתם עליו פעם או פעמיים אם הגעתם לכאן. האמת? קידום במנועי חיפוש היא
אם אתם בעליהם של חנות וירטואלית הגיע הזמן להכיר את אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר של שנת 2019, כלי הרימרקטינג הדינאמי. במאמר זה נסביר אודותיו,
Growth Hacking (בעברית: פריצת צמיחה) הוא ללא ספק אחד המושגים היותר מתעתעים באולם הטכנולוגי: כזה שמצד אחד מעודד הרבה התלהבות וכולם רוצים לדבר עליו, אך
הרבה חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים מתחילים מתלבטים האם לקדם רק בשוק המקומי או לנסות גם לפנות לחו"ל, שם הרבה פעמיים נמצא הכסף הגדול. מנגד,
בשנה האחרונה ראינו יותר ויותר סימנים לכך שאמזון (Amazon) מתכוונת להיכנס לישראל, ובאמצע חודש אוגוסט זה קרה באופן רשמי. בניגוד לאירועים אחרים שמעניינים בעיקר את
אנחנו משתמשים במוצרים של גוגל כל יום, בין אם זה Google Maps, YouTube, Gmail, או במנוע החיפוש. תכלס? הגענו למצב שבאמת קשה שלא להשתמש באחד
אם אתם בעלי אתר, כנראה גם אתם רוצים להיות מבין אותם "מובחרים" ולהיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. אם רק נבין איך גוגל קובע
כל קניית נכס היא צעד גדול שמחייב המון בדיקות מקדימות, הערכת שווי וגם משא ומתן לא מתפשר. וכשמדובר בנכסים דיגיטליים שאתם רוצים לטפח, להשקות ולהתחיל
איך תרצו לקבל עדכונים?