
ישויות (Entities), גרף הידע, ועידן החיפוש הסמנטי של גוגל
בעבר הלא רחוק, קידום אתרים מקצועי (SEO) היה משחק של ביטויי / מילות מפתח. המטרה הייתה לזהות את ה"מחרוזות" (Strings) – רצפי התווים המדויקים –
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 900+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי :-)
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
בעבר הלא רחוק, קידום אתרים מקצועי (SEO) היה משחק של ביטויי / מילות מפתח. המטרה הייתה לזהות את ה"מחרוזות" (Strings) – רצפי התווים המדויקים –
בעולם שבו טווח הקשב הממוצע קצר יותר מפרסומת ביוטיוב (זאת שאתם מדלגים עליה, כן?), לבלוט באינטרנט מרגיש לפעמים כמו לנסות ללחוש בתוך הופעת רוק. אתם
בעולם קידום האתרים (SEO) של היום, שבו התחרות על תשומת הלב של גולשים ומנועי חיפוש קשה מאי פעם, בניית קישורים נכנסים (Backlinks) איכותיים נותרה אחד
שגיאת שרת, המזוהה בדרך כלל עם קוד סטטוס מסדרת 5xx, מייצגת כשל קריטי במערכת ופוגעת בזמינות זו. היא מסמנת למשתמש ולמנועי החיפוש שהאתר, על אף
בעולם החיפוש הדיגיטלי, הנשלט ברובו על ידי גוגל, כל בעל אתר שואף להגיע למיקומים הגבוהים ביותר בדפי תוצאות החיפוש (SERP – Search Engine Results Page).
בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, נוכחות חזקה במנועי חיפוש (וכשאני אומר מנועי חיפוש הכוונה גם למנועי חיפוש AI) היא לא פריבילגיה – היא הכרח. עסקים
רוב האנשים ככל הנראה לא ממש מקדישים זמן להתעכב על כתובות ה-URL שלהם באתר. במדריך הזה, אני הולך להעמיק בעולם של כתובות URL ידידותיות (Friendly
השאלה "האם תמונות עוזרות לקידום אורגני?" נשמעת כמעט רטורית בעולם הדיגיטלי של היום. התשובה הקצרה היא "כן, בהחלט, והרבה יותר ממה שאתם כנראה חושבים". אבל
קובץ ה-.htaccess (קיצור של Hypertext Access) הוא קובץ תצורה קטן אך רב עוצמה, המשמש בשרתי אינטרנט מסוג אפאצ'י (Apache). למרות גודלו הצנוע, לקובץ זה השפעה
בעולם הפרסום הדיגיטלי, שבו מיליארדי חשיפות פרסומת נקנות ונמכרות בזמן אמת בכל שנייה, השקיפות והאמינות הן המפתח להצלחה. עם זאת, התעשייה סבלה במשך שנים מנגע
אחת השאלות הבוערות ביותר שכל בעל עסק או מנהל שיווק שואל את עצמו היא: "כמה כסף, למען השם, אני אמור להקצות ל-SEO מתוך כל עוגת
בעולם המופלא והמבעבע של קידום אתרים מקצועי (SEO), יש כמה מושגים שנשמעים כאילו נלקחו ישירות ממטבח גורמה או ממעבדת אלכימיה סודית. אחד המונחים הצבעוניים והחשובים
בעולם העסקים הדיגיטלי, יש מן "גביע קדוש" כזה שכולם רוצים להשיג: להיות ראשון בגוגל. אבל כאן נכנסת לתמונה שאלה קריטית, ולפעמים קצת לא נעימה: האם
בעידן שבו החיפוש "פיצה לידי" יכול להציל ארוחת ערב, ו"מוסך קרוב" הוא קריאת הצלה לנהג תקוע, הנוכחות הדיגיטלית של עסקים מקומיים הפכה קריטית יותר מתמיד.
אז הקלדתם משהו בגוגל. שתי מילים, שלוש, אולי משפט שלם כמו "איך מכינים חביתה בלי לשבור את הביצים על הרצפה?". לחצתם אנטר. מה שמופיע מולכם
בעולם המרתק והתזזיתי של קידום אתרים אורגני (SEO), ישנן אינספור שאלות, תיאוריות, ולעיתים גם מיתוסים שמסתובבים באוויר. אחת השאלות הוותיקות והמסקרנות ביותר היא: האם לוותק
בעידן שבו כל קליק עולה כסף, וכל מתחרה צועק חזק יותר במגרש המשחקים הדיגיטלי, עסקים קטנים רבים מוצאים את עצמם נאבקים על כל ליד. פרסום
בעולם הקידום האורגני (SEO), המושג PageRank הוא סוג של אגדה. פעם, הוא היה המלך הבלתי מעורער, הסוד הכמוס של גוגל שהפך אותה למנוע החיפוש הדומיננטי
השקעתם זמן, כסף, ואנרגיה ב-SEO. ראיתם את האתר שלכם מטפס בדירוגים, התנועה האורגנית זורמת, והטלפונים (או ההזמנות באתר) מתחילים להגיע. הרגשה נהדרת, נכון? אבל אז
אז מה זה אתר חנות? במדריך הבא תקבלו את כל הידע שצריך בשביל להבין את הנושא לעומק. מה זה אתר חנות אינטרנטית וירטואלית, על קצה
במשך למעלה משני עשורים, גוגל הייתה מילה נרדפת לחיפוש באינטרנט. הפועל "לגגל" (to google) נכנס לשפה כעדות לשליטתה הבלתי מעורערת בתחום. אולם, בנובמבר 2022, עם
דמיינו לרגע שאתם נכנסים לעיר רפאים דיגיטלית. הבניינים נראים נטושים, הצבע מתקלף, וכל מה שיש שם זה שלטים שמפנים למקומות אחרים, בלי שום תוכן איכותי
הבינה המלאכותית, או בקיצור AI, היא כבר לא מדע בדיוני. היא כאן, בינינו, משנה את הדרך בה אנחנו עובדים, לומדים, יוצרים ומתקשרים. רק לפני שנתיים
והעולם הדיגיטלי ממשיך להשתנות בקצב מסחרר. אחד השינויים המרכזיים שמשפיעים על כולנו, בעלי אתרים, יוצרי תוכן ואנשי שיווק, הוא הופעתם של ה-AI Overviews (בעברית צחה:
המהפכה שחוללה הבינה המלאכותית (AI) בשנים האחרונות לא פסחה על עולם יצירת התוכן. כלים מבוססי AI, כמו ChatGPT, Gemini, Claude ואחרים, מסוגלים כיום לייצר טקסטים
חלק I: מבוא – למה אסטרטגיית תוכן היא מנוע הצמיחה הדיגיטלי שלך? בעולם דיגיטלי מפוצץ במסרים, מוצרים ושירותים המתחרים על תשומת לב מוגבלת, הדרך לבלוט,
כולנו כבר מכירים את ChatGPT (או את חבריו) בתור העוזר הדיגיטלי שיודע לענות על שאלות, לכתוב מיילים, לכתוב מאמרים ואפילו לחבר שירים קצת מביכים. אבל
שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) הוא גישה שיווקית אסטרטגית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי, במטרה למשוך ולשמר קהל יעד מוגדר היטב
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, שבו כמעט כל חיפוש מידע, מוצר או שירות מתחיל במנוע חיפוש – בין עם זה גוגל, ChatGPT, או כל כלי אחר, הנוכחות
מכירים את הקטע הזה של "דף חלופי עם תג קנוני תקין" בגוגל סרץ' קונסול (Google Search Console)? דף חלופי עם תג קנוני תקין – ככה
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. מחפשים מאמרים על קידום אתרים? הגעתם למקום הנכון :-)
בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה "בלוג קידום אתרים", מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח :-)
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
קידום אתרים בגוגל – דניאל זריהן בע"מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200