אופטימיזציה לסרטוני יוטיוב: שיפור דירוג הערוץ והסרטונים שלכם ביוטיוב

בהתבסס על דירוג התנועה של Alexa (ולא רק), יוטיוב הוא האתר השני עם התנועה הכי גדולה ברשת האינטרנט, מיד אחרי גוגל, שהוא גם בעל הבית של יוטיוב, למי שלא יודע.

למרבה הצער, הרבה משווקים דיגיטליים עדיין מתייחסים ליוטיוב כמו לכל אתר מדיה חברתית אחר.

אופטימיזציה לסרטוני יוטיוב

אך הצלחה ביוטיוב אינה קשורה רק בפרסום תוכן, אלא אופטימיזציה של קידום הערוץ היוטיוב שלך עם התוכן שלך יביא לך תוצאות מנצחות – ממש כמו האתר שלך.

קל למצוא סרטונים עם מיליוני צפיות ויש סרטונים שממש טובים וזהים אבל לא משיגים צפיות. וזה ההבדל בין הצלחה לכישלון שמסתכם לעתים קרובות בכמה פעולות קטנות שאתם יכולים לבצע בערוץ היוטיוב שלכם.

כשמדובר על קידום סרטונים ביוטיוב, ניתן לבצע עבודת אופטימיזציה לכל הערוץ שלכם שתוכלו להחיל על כל הסרטונים הישנים שלכם ועל כל סרטון חדש שתעלו. אתם עומדים ללמוד את התהליך הזה.

כמו בתהליך של בניית אתרים אתרים וקידום אתרים התהליך דומה מאוד לערוץ היוטיוב, בהתחלה אתם פותחים את הערוץ יוטיוב שלכם מעצבים אותו ומעלים אליו מידע רלוונטי אודותיכם ואחרי זה מתחיל השלב של הקידום של הערוץ היוטיוב שלכם.

שלב 1: מחקר מילות מפתח ביוטיוב

בהתחשב בכך שיוטיוב הוא מנוע חיפוש וידאו, עליך לגשת ליצירת תוכן בצורה אסטרטגית, כפי שהיית עושה בעת אופטימיזציה לאתר שלך.

פירוש הדבר לערוך מחקר מילות מפתח כדי לגלות במה הקהל שלך מתעניין וכיצד הם מדברים על כך ברשת.

קל להתחיל את סיעור המוחות של מילות המפתח שלך ביוטיוב.

פשוט היכנס ליוטיוב והתחל להקליד מילת מפתח בתיבת החיפוש. תוך כדי הקלדה, תקבל חיפושים פופולריים שיוטיוב יציע לך, שהיא תכונת ההשלמה האוטומטית המובנית בתיבת החיפוש ביוטיוב.

מציאה של מילות מפתח הוא דבר אחד, אך אתה צריך להיות מסוגל להשוות מילות מפתח זו לזו כדי לראות איזה מילות מפתח יש להן נפח חיפוש גדול יותר. יש כלי לכך וזה לגמרי בחינם, המסופק לנו על ידי גוגל: Google Trends.

זה מפתיע כמה מקדמי אתרים לא מבינים של-Google Trends יש אפשרות "חיפוש ביוטיוב" מתחת לאפשרות "חיפוש באינטרנט", שיעניק לך נתוני נפח חיפוש ספציפיים ליוטיוב.

כלי זה לא מספק לך מספרים בפועל, למרבה הצער (הכל באחוזים), אך עם זאת, הוא די שימושי להשוואת מילות מפתח זו לזו.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

הסבר פרקטי על מחקר מילות מפתח תוכלו לראות גם בסרטון הבא:

שלב 2: התוכן הוא המלך, אך העקביות היא המלכה

ברור שכדי להתחרות עם כל היוצרים האחרים בעולם המהיר והתוקפני של יוטיוב, אתה זקוק לתוכן נהדר שבולט מהקהל.

אמנם השגת להיט ויראלי היא נהדרת, אך זכור שיוטיוב אינו רק קבלת צפיות לסרטונים. למעשה אתה מחפש לבנות בסיס מנויים וליצור קשרים ארוכי טווח עם הצופים.

איך תוכלו להשיג זאת?

על ידי הפקת תוכן איכותי ופרסומו על פי לוח זמנים קבוע.

פרסום באופן לא קבוע רק יפגע בך ויביא למנויים לנטוש את הערוץ שלך.

אם אתה מתחייב לפרסם כל יום, הקפד לפרסם כל יום. אם אתה מפרסם פעם בשבוע בשעה 9:00 בבוקר ביום שלישי, לעולם אל תדלג על שבוע או פרסם סרטון מאוחר (גם אם זה רק כמה שעות או למחרת).

שלב 3: הכותרת של הסרטון היא המפתח לקבלת צפיות

כותרת הסרטון צריכה להיות חריפה וצריכה לתפוס את המשתמש.

הכותרת צריכה להעביר בקצרה מדוע המשתמש צריך לטרוח לצפות בסרטון שלך. תנו להם להבין שאצלכם נמצא התוכן האיכותי והטוב ביותר!

לפני שתחליט על הכותרת שלך, ערוך את מחקר מילות המפתח שלך (כמתואר לעיל) ואז בדוק את המתחרים שלך לגבי מילות מפתח אלו.

אלה הסרטונים שתעמוד כנגדם, ורק אז אתה כותב את הכותרת שלך כי אתה רוצה שהכותרת שלך תהיה טובה יותר מהמתחרים שלך.

כותרות משחקות חלק גדול בדירוג הסרטון שלך, לכן ודא שאורכו לפחות חמש מילים וכולל את מילת המפתח שאליה אתה רוצה לדרג.

בוידאו הבא אפשר לראות את זה בפועל (ביחד עם דברים נוספים):

שלב 4: התמונה הממוזערת

התמונה הממוזערת של הסרטון חשובה למעשה יותר מהכותרת מבחינת משיכת הקליק מהמחפש ביוטיוב.

אתה יכול לעשות כל דבר אחר נכון עבור קידום הערוץ שלך, אבל אם יש לך תמונה ממוזערת לא מושכת, אף אחד לא ילחץ על הסרטון שלך.

חשוב על זה: התמונה הממוזערת היא התמונה היחידה שנותנת לאנשים תחושה של מה הם עומדים להשקיע מזמנם בצפייה. אם זה נראה לא מקצועי או משעמם, אנשים לא יכנסו לראות את הסרטון הזה.

שלב 5: תיאור הסרטון

אנשים רבים טועים לכתוב רק כמה משפטים בתיאור.

זו ההזדמנות שלך להרחיב את המידע בסרטון עם קישורים, קריאות לפעולה ולתת מידע רב כלל הניתן לגולש כולל עמוד האינסטגרם והפייסבוק שלך.

אם אתה רוצה שאנשים ילחצו על קישור לאתר שלך, כלול אותו בתיאור הסרטון שלך זה גם עוזר לקידום האתר ומראה לגוגל שאתה עסק רציני.

כמו כן, כלול איזה תיאור מפתה של המשפט הראשון שיגרום לאנשים ללחוץ על "הצג עוד" כדי לראות את שאר התיאור של הסרטון שלך. אל תפחד לכלול הרבה מידע. זה גם נותן לך יתרון נוסף לכלול מילות מפתח רלוונטיות בתיאור.

שלב 6: צור כתוביות לסרטון היוטיוב שלך

יצירת כתוביות לסרטון היוטיוב שלך משמש דירוג נוסף שנחשב באלגוריתם הדירוג של יוטיוב.

כתיבה של כתוביות איכותיות לסרטון שלך בשפה העברית האנגלית והערבית יעזרו מאוד לקידום הסרטון שלך בארץ ובחו"ל.

אתה יכול לספק תרגומי שפה זרה לסרטון שלך זוהי דרך נהדרת לפרסם את התוכן שלך מבלי שתצטרך לצלם מחדש את הסרטונים שלך.

זה מאפשר לצופים בשפה זרה לצפות בסרטון שלך עם כתוביות מותאמות לשפה שלהם, והוא מאפשר לסרטון שלך לקבל דירוג במילות מפתח בשפה זרה זו.

שלב 7: תגיות

תיוג אינו מדע מדויק.

הקפד להשתמש בביטויים כמו גם במילות מפתח בודדות; לדוגמה, אם הסרטון שלך עוסק בגלישה בחוף הים, תייג אותו עם "גלישה בחוף הים", "גלישה" ו"חוף הים" ואפשר גם להוסיף לו מילות מפתח בזנב ארוך ולקדם את הסרטון גם במנוע החיפוש בגוגל.

כמו כן תשלבו את מילות המפתח בתיאור של הסרטון וגם את התגיות שלכם תשלבו בתיאור הסרטון.

קבלו וידאו עם התייחסות ספציפית לנושא התגיות ביוטיוב:

שלב 8: קישורים בסרטוני היוטיוב שלך

ודא שאתה מכניס בתיאור שלך קישורים לסרטונים רלוונטים בערוץ שלך זה מעלה את הדירוג שלהם כמו שיש לנו בקידום אתרים קישורים פנימים בתוך האתר, זה עובד מצוין גם בערוץ היוטיוב.

כמו כן צור קישורים לרשתות חברתיות ותשתף את הסרטונים שלך ברשתות חברתיות כן יוטיוב יודע לזהות את השיתופים האלו בתקווה שהקהל שלך ישתף עוד ועוד את הסרטונים שלך ברשתות החברתיות השונות וישפר את הדירוג של הסרטון שלך.

כמו כן חשוב לבצע קישורים חיצונים לסרטוני היוטיוב שלך באתר שלך או באתרים אחרים שיקשרו לסרטונים שלך ולערוץ שלך הדבר יחזק מאוד את הסרטונים ואת הערוץ שלך.

לסיכום אופטימיזציה לסרטוני יוטיוב

למדנו במאמר זה לייעל את הסרטונים שלנו ולשפר את הדירוג של הסרטונים שלנו והערוץ שלנו ביוטיוב.

חשוב להדגיש שמחקר מילות מפתח יחד עם תוכן איכותי כמו שפירטנו במדריך הזה יביאו לתוצאות מעולות בערוץ היוטיוב שלך.

נכתב בשיתוף פעולה עם אביחי אהרוני מנהל בלוג מוביל בשם seowow לקידום אתרים ובניית אתרים לעסקים עם כל העדכונים החמים.

עוד מדריכים על שיווק בוידאו שלא כדאי לפספס:

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו