שיווק שותפים: איך להרוויח כסף בעזרת אפיליאציה (מדריך למתחילים מא’ עד ת’)

שיווק שותפים או Affiliate Marketing היא אחת משיטות השיווק הוותיקות ביותר לעשיית כסף באינטרנט, אבל למרות כל השינויים שעברו על בתחום בעשור האחרון, היא עדיין מצליחה להוכיח את עצמה כיעילה במיוחד.

שיווק שותפים - Affiliate Marketing

במדריך הבא אני הולך לדבר על:

  • מה זה שיווק שותפים ואיך זה עובד?
  • דוגמאות לחברות של משווקי שותפים / אפילייטים
  • ההבדל בין Affiliate Marketing לבין מכירה ב Marketplace
  • מה זה תוכנית שותפים איך בוחרים תוכנית שותפים ואיך מצטרפים לתוכנית שותפים
  • איך מקדמים את הדברים שאתם רוצים כדי להרוויח כסף בעזרת שיווק שותפים
  • כמה כסף אפשר בכלל להרוויח מכל העסק הזה

אנשי וידאו? הסבר כללי ממני על שיווק שותפים:

שיווק שותפים – קצת רקע

העיקרון שעומד בבסיס של שיווק שותפים הוא פשוט ביותר:

  1. מוצאים מוצר (פיזי או דיגיטלי) או שירות של אחרים שאותם ניתן לשווק בעזרת קישור ייחודי
  2. השותף (המשווק / האפילייט) מקשר למוצר או השירות המסוים במגוון פלטפורמות אפשריות: אתר, רשת חברתית, סרטונים וכו’
  3. במידה והגולש שאותו הפנה מבצע רכישה או אפילו ממלא טופס (בעגה המקצועית – “ליד”), השותף מקבל עמלה או אחוז מסוים מן המכירה.

יש תוכניות שותפים ישירות ותוכניות שותפים עקיפות דרך חברה מתווכת.

היתרון של חברה מתווכת הוא שניתן לפרסם מוצרים רבים יותר ולהחליף באופן דינאמי את הפרסומות בהתאם לשטחי הפרסום שבאתר.

דוגמאות לחברות שמתווכות בין משווקי שותפים (אפילייטים או Affiliates) לבין בעלי מוצר שירות לא חסר:

  • Wesell (ישראלים)
  • Clickon (ישראלים)
  • Sekindo (ישראלים)
  • Amazon
  • Shareasale
  • Clickbank
  • CJ Affiliate
  • ועוד המון…

שיווק שותפים ישירות מול המוכר

בנוסף לאלו, ניתן לעבוד ישירות עם חברות שונות ולהיות מעין מפיץ שלהם, תמורת עמלה כמובן.

בדרך כלל, לחברות גדולות יש כבר תוכנית שותפים מובנית, אך יש כאלו שלא פיתחו פלטפורמה משלהן לשיווק שותפים ונעזרות בחברות צד ג’, כפי שהוזכרו לעיל.

ניתן למצוא המון תחומים בהן יש לחברות תוכנית אפיליאציה, כמו למשל תחום ההכרויות, תחום התיירות, אחסון אתרים ועוד.

לימדו איך להקים נכס דיגיטלי ולהרוויח כסף מהאינטרנט, בעזרת הקורס של שמול >>

ההבדל בין שיווק שותפים לבין מכירה ב – זירת מסחר (Marketplace)

אם אתם מתעניינים בשיווק באינטרנט וגם אם לא ממש, בוודאי יצא לכם לשמוע לא מעט על ישראלים שהפכו למוכרים באמזון או ב – ebay והתחילו לעשות המון כסף.

רוב המוכרים האלו אינם שותפים רגילים, אלא הם מוכרים בתוך זירת מכירות הידועה בתור Marketplace.

במקרים כאלו השותף הוא למעשה האחראי הבלעדי למכירת המוצר גם אם הוא משתמש בשירות המשלוחים של האתר ואפילו את הסטוק שלו היא וירטואלי (כלומר, הוא לא מחזיק את המוצרים במחסן מקומי).

במקרים כאלו המוכר משלם עמלה כלשהי לאתר המארח ושאר הרווחים נשארים שלו.

למעשה פוטנציאל המכירות הוא גדול יותר, אבל גם ההשקעה הנדרשת עשויה להיות גדולה יחסית מכיוון שהוא מתחרה עם לקוחות אחרים ישירות בתוך ה – Marketplace.

בכל מקרה, במאמר הבא אתמקד בתוכנית שיווק שותפים קלאסית מהסוג הראשון.

כיצד משתתפים בתוכנית שותפים מבחינה טכנית?

גם מבחינה טכנית, שיווק שותפים עובד בצורה פשוטה יחסית: כל מה שצריך לעשות זה לקשר אל האתר של תוכנית השותפים, כאשר הקישור יכול להיות קישור פשוט, קישור תמונה או אפילו סרטון של כמה שניות.

הקישור כולל קוד מיוחד שמזהה את השותף באופן ספציפי ולכן לא יכול להיות מצב שבו מישהו גונב את ההפניה של השותף… בנוסף, בהתאם לתנאים של תוכנית השותפים, ההפניה יכולה להיות אפקטיבית לזמן מסוים על בסיס Cookies.

כלומר, אם הגולש מבצע את פעולת ההמרה רק אחרי יום או יומיים, השותף עדיין יקבל כסף על ההפניה.

אז איך בתכלס מתחילים עם שיווק שותפים?

לאחר שהבנו מה זה שיווק שותפים פחות או יותר, בוא נדבר קצת על איך זה עובד בתכלס ואיך תוכלו לקדם מוצאים ושירותים של אחרים בהקדם האפשרי.

בחירת נישה לשיווק שותפים: איך בוחרים מוצר או שירות לקדם?

כאמור, שיווק שותפים זה אומר לשווק ולמעשה למכור מוצרים או שירותים של אחרים – החל ממוצרים של אנשים פרטיים ועד לחברות ענק כמו אמזון וכו’.

לאורך זמן, זה יכול להיות מאתגר (ואף משעמם) למכור ולשווק מוצרים שיש לכם 0 עניין בהם.

לכן, זה יהיה רעיון טוב לקדם מוצרים או שירותים בתחומים שיש לכן עניין בהם – תחביבים למשל.

אני למשל, חובב גיטרות, מטאל ודברים בסגנון הזה.

אז אם לצורך עניין אני רוצה לקדם מוצרים שקשורים לעולמות האלו, אני יכול לחפש בגוגל דברים בסגנון הזה:

  • “כלי זמר תוכנית שותפים”
  • “Guitars affiliate programs”

ודברים בסגנון הזה….

בסבירות גבוהה – אני אמצא תוכניות רלוונטיות שאוכל להירשם עליהם, וזמן קצר לאחר מכן להתחיל לשווק.

היום, כמעט לכל מוצר או שירות יש תוכנית שותפים – לכן שווה לכם לעשות בדיקה דומה עבור תחומי העניין או מוצרים שחשבתם לשווק, ולראות מה חיפוש פשוט בגוגל מעלה…

דברים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים נישה ותוכנית שותפים

  • תחרות – תחרות היא מצד אחד דבר טוב, כי זאת אינדיקציה שבתחום הספציפי יש מספיק “בשר” ואפשר לעשות לא מעט כסף. מצד שני, תחרות גם אומרת שאתם הולכים להתחרות עם משווקי שותפים אחרים, ואם למשל ברחתם לעשות זאת בעזרת קידום אורגני בגוגל – יש לקחת בחשבון שתידרש הרבה סבלנות על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל, ששם מתחילים באמת להרגיש תנועה לאתר ומכירות.
  • עמלות – כמה עמלות שיווק שותפים מוכנים לשלם? מן הסתם, זהו שיקול מרכזי בבחירת מוצר או שירות שאותו תרצו לקדם.
  • תנאים של התוכנית – לכל תוכנית שותפים יש תנאים משלה. יש תחומים מסוימים, לדוגמא, שלא ניתן לשווק בפייסבוק או בפרסומות של גוגל – ואם משווק שעובד עם התוכנית ייתפס על כך, הוא עשוי לקבל השעיה. יש עוד הרבה סוגים של תנאים ומומלץ לעבור עליהם לפני שבחרתם לשווק מוצר כזה או אחר.

ברגע שבחרתם מוצר או כמה מוצרים לשווק על מנת להרוויח מהם עמלות שותפים, מה שנשאר זה להחליט איך בדיוק לשווק ולקדם את המוצרים האלו.

דרכים לבצע שיווק שותפים בתכלס – באילו פלטפורמות אפשר לשווק?

יש, כפי שהוזכר לעיל, מגוון רחב של דרכים לבצע שיווק שותפים:

1. הקמת אתר או בלוג שיווק שותפים

הקמת בלוג או אתר אינטרנט שמטרתו לקדם את המוצרים / שירותים.

לרוב עושים זאת על ידי כתיבת סקירות ומידע בשילוב קישורים שמפנים לעמוד המוצר או השירות (כמובן, הקישורים צריכים לכלול את המזהה של השותף על מנת שיקבל עמלה).

חשוב לציין – הקמת אתר או בלוג זאת לא פעולה מספקת, ויש לקדם באופן אקטיבי את האתר הזה לאחר מכן. יש הרבה דרכים לעשות זאת ובין היתר:

  • קידום אורגני (ידוע גם בתור SEO – קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים)
  • פרסום בגוגל / קידום ממומן
  • פרסום ברשתות חברתיות
  • ועוד..

דרך אגב – במידה ויש לכם כבר אתר פעיל עם תנועה, ניתן לשלב בו באנרים וכתבות ודרכן לקדם קישורי אפיליאציה – זה בהחלט לגיטימי.

אני משלב אצלי באתר כמה קישורי שיווק שותפים (לרוב אני גם מציין גילוי נאות).

דוגמא לכך תוכלו לראות במדריך שלי מאגרי תמונות מומלצים.

שיווק שותפים ללא אתר?

בשלב זה אולי אתם תוהים האם ניתן לבצע שיווק שותפים ללא אתר?

התשובה היא בהחלט כן, בסעיפים הבאים ארחיב על מספק דוגמאות.

2. שיווק שותפים בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות

בשנים האחרונות שיווק בפייסבוק (וגם באינסטגרם) זה ערוץ פורה לשיווק שותפים.

את הקישורים אפשר לפרסם בקבוצות או דפים עסקיים אותם אתם מנהלים, אבל גם במודעות פייסבוק ממומנות, כל עוד זה משתלם.

לפעמים, לוקח זמן להחזיר את ההשקעה, אבל ברגע שמגיעים לפילוח קהל יעד מדויק, ניתן להחזיר את ההשקעה בגדול ולתת לקמפיין לרוץ ולהיות רווחי לאורך זמן.

כמה טיפים לשיווק שותפים בפייסבוק, אם החלטתם ללכת בערוץ הזה:

  • לא להספים! אנשים שונאים ספאם – בתכלס זה גם הרבה פחות יעיל וגם יכול לסכן את החשבון שלכם בפייסבוק.
  • עדיף לשווק מוצר או שירות כלשהו על בסיס קהילה רלוונטית – לכן זה יהיה רעיון טוב להקים קהילה מלכתחילה, שהיא סביב התחום הרלוונטי – אם להצטרף לקהילה קיימת ולתת שם ערך. למדריך מלא על שיווק בקהילות בפייסבוק.
  • לתת גילוי נאות! זה לגיטימי להרוויח דרך קישורים של שיווק שותפים – אבל מומלץ ליידע את הקהל שלכם. בהקשר זה, מומלץ מאד לשווק מוצרים או שירותים שאתם באמת מאמינים בהם ואולי אפילו התנסיתם איתם ויש לכם חוויה טובה איתם.

3. שיווק שותפים בעזרת קמפיינים ב- Google Ads

בעיקרון אין בעיה להשתמש במודעת גוגל עם קישורים של שיווק ושתפים, אבל כאשר אתם עושים זאת, אין לכם שליטה על עמוד הנחיתה, וזה יכול לסבך אתכם עם גוגל במקרים מסוימים.

לכן, ההמלצה היא ליצור עמוד נחיתה (זה לא חייב להיות אתר שלם) משלכם בו תמקמו את הקישורים ולהציע תוכן נוסף כלשהו לגולשים (כמו עם הבלוגים). כמובן שגם כאן אתם צריכים ליצור מצב שבו העלויות של הקמפיין עדיין משתלמות לכם יחסית לגובה העמלות אותן תקבלו.

וגם במקרה של שיווק שותפים זה, מומלץ לתת כמובן ערך מוסף ולכלול מידע שיכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי לרכוש דווקא דרככם את המוצר ו/או השירות הספציפי.

למשל סקירה מאד איכותית על חברת אחסון, תוסף וורדפרס מסוים או כל דבר אחר.

4. שיווק שותפים בעזרת רשימות תפוצה

רשימות תפוצה הן עוד כלי נהדר עבור משווקי שותפים שמאפשרות להגיע לכמות גדולה מאוד של גולשים ולשלוח להם מסרים שיווקיים ממוקדים.

למעשה, שיווק שותפים על בסיס רשימות תפוצה ודיוור זאת כנראה אחת הדרכים החזקות והיעילות ביותר לבצע שיווק שותפים לאורך זמן.

השאלה היא איך בדיוק צוברים את המנויים לרשימת התפוצה, במיוחד לאור חוק הספאם שלא מאפשר לשלוח יותר ממייל אחד למי שלא נתן הסכמה מפורשת לקבל מכם מיילים.

התשובה היא שבדרך כלל צריך לעבוד קשה ולספק לגולש הצעה טובה שבזכותה הוא יסכים להצטרף לרשימה, זה יכול להיות אתר מקצועי שששולח עדכונים על בסיס שבועי, ספרון PDF בנושא מסוים וכך הלאה.

בשום פנים ואופן אסור לקנות רשימת תפוצה מוכנה, גם בגלל חוק הספאם וגם בגלל שהנמענים במודעה כזו הם לרוב לא ממוקדים מספיק.

כמו שאפשר להבין, לא צריך בהכרח אתר לתפעול של תוכנית שותפים, וזהו אחד היתרונות המשמעותיים שלה לעומת דרכי שיווק אחרות ברשת.

תוכניות שותפים פופולאריות

נסקור קצת יותר בהרחבה כמה מתוכניות השותפים הפופולאריות:

גוגל אדסנס

גוגל אדסנס היא תוכנית שותפים מצוינת עבור אתרי אינטרנט מכיוון שחלוקת הרווחים היא הוגנת למדי. הרעיון הוא שאתם מציבים שטחי פרסום באתר שלכם וגוגל מתאימה באופן אוטומטי את המודעות המתאימות ביותר על סמך תוכן האתר או היסטורית הגלישה של הגולש (למשל מודעות רימרקטינג), ואתם מרוויחים כל פעם שמישהו לחץ על אחת מן המודעות.

החיסרון העיקרי של תוכנית שיווק שותפים של גוגל אדסנס היא שפוטנציאל הרווחים תלוי בנישה של האתר, ואם מדובר בנישה שאין בה רווח גבוה לכל לחיצה, תצטרכו הרבה מאוד תנועה כדי להרוויח מן האתר. בכל אופן, חשוב לזכור שאתם יכולים להשתמש באדסנס בכל האתרים שלכם במקביל וכל הרווחים ירשמו באותו חשבון.

סקינדו

סקינדו היא אחת מתוכניות השותפים הפופולאריות והוותיקות ביותר בארץ. התוכנית עובדת עם מותגים מובילים במשק הישראלי ומאפשרת לכל בעל אתר לבחור מבין מגוון גדול של מפרסמים במודלים שונים כגון תשלום לליד, תשלום לכל לחיצה או תשלום למספר חשיפות מסוים.

Leadim4u

עוד רשת שותפים ישראלית שהיתרון המרכזי שלה הוא שהיא מאפשרת לעבוד הן עם מפרסמים מהארץ והן עם מפרסמים מחו”ל. יחד עם זאת, היא עובדת בתחומים מאוד ספציפיים כמו למשל אתרי הימורים (בחו”ל) או חברות להשכרת רכב (בארץ).

קליקבנק (Clickbank)

קליקבנק היא ללא ספק אחת מפלטפורמות השותפים הגדולה והנחשבת בעולם, ומתמקדת בלעדית במוצרים דיגיטליים (ספרים אלקטרוניים, קורסי אונליין וכאלה). למעשה מדובר כאן ברשת של מוכרי מוצרים שונים, כאשר לכל מוכר יש רשת שותפים משלו. מגוון הקטגוריות והמוצרים הוא עצום ואפשר לראות את העמלה הממוצעת לכל מכירה ואת העמלה כחלק מהאחוז הכולל של המכירה.

תוכנית השותפים של אמזון

בעיקרון לאמזון יש תוכנית שותפים העובדת באופן דומה למדי לזו של Clickbank, אבל יש לה כמה יתרונות משמעותיים

  • למוצרים פיזיים כמו אלו שנמכרים באמזון יש פופולאריות גבוהה מאוד.
  • השם והממשק של אמזון משדרים יוקרתיות ואמינות, זאת לעומת מוכרים רבים בקליקבנק שהאתרים שלהם נראים מיושנים ואפילו מפוקפקים.
  • העמלה עולה ככל שמוכרים יותר מוצרים בחודש ובאופן רטרואקטיבי (כלומר, העמלה לכל המוצרים שכבר מכרתם עולה ביחד עם העמלות למכירות חדשות).
  • אתם מרוויחים גם אם מישהו קנה מוצרים נוספים ולא רק את המוצר הספציפי אליו הפנתם.

עם כל זאת, לאמזון יש חיסרון אחד מרכזי והוא שאתם חייבים אתר אינטרנט או לפחות בלוג כדי להשתתף בתוכנית.

כמה אפשר להרוויח עם שיווק שותפים?

אז כמה כסף אפשר לעשות בעזרת שיווק שותפים…ב-3 מילים? השמיים הם הגבול.

וזה לא סתם סיסמא חלולה שאני זורק לאוויר.

יש אפילייטים בארץ ובעולם שעושים מהביזנס הזה עשרות ומאות אלפי דולרים כל חודש, וחלקם עושים את זה לגמרי בעזרת הכנסה פסיבית.

האינטרנט הוא אינסופי ולמרות התחרות הגבוהה בהרבה תחומים – עדיין יש מקום להרבה מאד משווקי שותפים ובכלל, משווקי אינטרנט – להיכנס ולהצליח.

נכון, כמו בכל תחום הם האחוז הקטן שמצליח – אבל היי, אם הם עשו את זה, אולי גם אתם יכולים.

שלא תטעו – כשמדובר על שיווק שותפים זה עסק לכל דבר, שדורש השקעה של זמן, ידע וכסף.

היתרון הגדול?

אפשר לעשות את זה תוך כדי שאתם שכירים, אפילו במשרה מלאה. אפשר להתגלגל עם משהו שדורש השקעה של שעה ביום ולאט לאט להתפתח משם.

סיכוי טוב שתרצו לקרוא גם את המדריכים האלה:

לימדו איך להקים נכס דיגיטלי ולהרוויח כסף מהאינטרנט, בעזרת הקורס של שמול >>

אהבתם את המדריך שלי על שיווק שותפים? תעשו לייק או תשאירו תגובה שאדע 🙂

יש לכם מה להוסיף? מוזמנים תמיד…

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

33 תגובות

    1. היי דניאל, אתה נראה לי בחור ממש אמין, אשמח לקבל ממך המלצה/דיס על תוכנת שיווק השותפים ‘טודובום’.
      מכיר? ממליץ? להתרחק?
      תודה

  1. הי דניאל
    אני עוקבת אחרי התכנים שלך
    והם מקצועיים ומעניינים
    היית ממליץ לי לפתוח אתר ולקדם אותו והאתר יהיה מבוסס קישורי שותפים
    אני מדברת על משהו בסגנון הזה :
    https://www.giftadvisor.com/

  2. שלום,

    האם זה אפשרי לבסס לטווח ארוך אתר על שיווק שותפים כאשר מקור התנועה שלו, כולו הוא קידום אורגני בגוגל?

    אלי

  3. היי שלום רב דניאל
    רציתי לשבח את החומר באתר שלך. הוא מקצועי ואדיב ועזר לי מאוד להתקדם ולהפוך בסוף למומחה בשיווק שותפים וטייקון ברמה בין לאומית. רציתי להמליץ על האתר לכל הצופים.

  4. הי,
    קראתי את כל המאמר וגם קישורים נוספים באתר.
    אני שכיר, כיום לאור המצב עם כמה שעות טובות פנויות בשבוע ורוצה להכניס כסף נוסף הבייתה.
    אין לי אתר /בלוג/ תוכן משלי שעוקבים אחרי. האם אני בכלל רלוונטי לעניין ?
    האם בשביל לעסוק בשיווק שותפים אני צריך קודם שיהיה לי אתר משלי עם זרם נכנסים קבוע?זו נקודת ההתחלה שאני מתקשה להבין – אם אני היום ממש במצב “0” – איך מתחילים?

    תודה רבה

    1. היי, לא חייב אתר..אם כי זה מאד מומלץ.
      אפשר בעקרון לפרסם קישורי שותפים גם דרך נכסים דיגיטליים שהם לא אתר אינטרנט כמו ערוץ יוטיוב, קבוצת פייסבוק וכו’

  5. ברגע שלקוח נכנס ללינק שלי למוצר באמזון, האם אני מקבל עמלה על המוצרים שהוא עתיד לרכוש לאחר שקנה את המוצר שפרסמתי לו? כמובן בתוך 24 שעות?

    1. חיובי, יש cookie עם תוקף מסוים – אני זוכר עד 14 יום, אבל יכול להיות שזה השתנה, כדאי לברר – מניח שאפשר למצוא את זה בחיפוש קצר בגוגל.

  6. היי:)
    חומר מעולה תודה רבה
    שאלתי היא כזאת –
    במידה ואין לי אתר או בלוג או כל נכס דיגיטלי אחר, האם אפשרי להתפתח ?
    או ששיווק שותפים זהו תחום שמחייב אותי להיות בעלת יכולת ליצור תוכן עבור אנשים כמו יוטיוב או בלוג ורק כך אצליח ליצור קהילה שמעוניינת במה שיש לי לומר וכך הם בעצם יכנסו לקישורים שאני מקדמת .
    ציינת שמדובר בהשקעה ועבודה בעצם- האם עיקר העבודה הוא קודם כל לייצר תוכן שיגרום לאנשים לעקוב אחרי בעזרת נכס דיגיטלי כזה או אחר ? כי זה נשמע שזו עיקר העבודה .. קודם לגבש קהל בעזרת תוכן וכו…

    1. היי מריה. אפשר להצליח עם שיווק שותפים בלי אתר. מה שאמרת זה נכון – להקים ערוץ דיגיטלי כלשהו (אתר, עמוד פייסבוק, ערוץ יוטיוב, קבוצת פייסבוק או כל דבר דומה), לבנות סביבם קהילה, לתת הרבה ערך ואז לשווק הצעות מדי פעם – זאת הדרך הנכונה לרוץ עם זה לטווח ארוך. אני ממליץ על אתר כי זה נכס יציב יותר ואפשר לבצע לו קידום אורגני שמחזיק לאורך זמן במידה ועושים עבודה טובה. בהצלחה 🙂

      1. קודם כל תודה על התשובה 🙂
        במידה ויצירת תוכן עבור נכסים דיגיטליים זה לא ממש מה שמדבר אלי.. איך אפשר להצליח בלי ? מדובר הרי כנראה בפעולות שונות לחלוטין .. אני מאוד מתעניינת בתחום ומנסה להבין האם ואיך אפשר לעשות את זה מבלי לייצר תוכן כי זה לא נראה לי משהו שאהיה טובה בו.. או שעדיף לרדת מזה ?

        1. אולי יש סוגי תכנים שכן תתחברי אליהם? לדוגמא אפשר לייצר סרטונים במקום לכתוב, אפשר להקליט פודקאסט ודברים בסגנון.
          אם זה גם זה את לא מתחברת אפשר לשלם למישהו שייצר תוכן עבורך, כמובן שזה עוד השקעה…בקיצור אין ממש קיצורי דרך 🙂

  7. האם הפייסבוק חוסר קישורים של תכניות שותפים?
    ניסיתי לפרסם דרך הפייסבוק את הבלוג שלי (שיש בו המון מידע טוב ורציני לאמהות,לא על קניות אלא על הורות) ופייסבוק חסם את הקישור הזה

  8. יש מה לעשות אם פייסבוק חסם לי את הבלוג?
    יותר מדי פרסמתי אותו בפייסבוק ובשלב מסויים נחסמתי
    האם יש סיכוי שיפתחו את החסימה פעם או שאבוד לי ואני צריכה להתחיל מחדש בלוג אחר (כבר 4 שנים יש לי הבלוג הזה)

      1. תודה רבה
        יש אפשרות להסוות קישורים?
        עם ביט לי זה יעבוד או שפייסבוק חוסמת אותם?

  9. היי דניאל.
    קוראת וצופה המון במדריכים שלך. תודה עליהם:)
    יש לי שאלה לגבי שיווק שותפים שאני לא מצליחה למצוא עליה תשובה.
    כל עניין המיסים, קבלות וכו’..
    מוציאים קבלה על כל עמלה? למי? לאמאזון בחול אני מוציאה קבלה מסכנה של העוסק פטור שלי?
    איך זה עובד?
    אני לא מצליחה להבין את זה ומפחדת לייפול עם זה.
    ממש אשמח להבין איך זה עובד אם תוכל להפנות אותי או להסביר. תודה:)

    1. עד כמה שאני יודע – כן, את צריכה להוציא מסמכים עבור אותו גורם שקיבלת ממנו כסף. יותר חשוב להצהיר על הכנסה (גם אם זה מחו”ל) מאשר הצורך של אמזון או גורם אחר לקבל ממך קבלה/חשבונית.

  10. היי, התחלתי קורס והתוכן בו מ2017 יש הרבה תכנים שאיני יודע אם הם רלוונטים לתקופה זאת.
    למשל clickbank javoo. האם התחום עבר שינוי רב בשנים האחרונות כך שהקורס אינו רלוונטי יותר?

    1. זהו תחום דינמי מאד, כמעט כמו כל תחום אחר באינטרנט..אבל מה שיותר חשוב זה להבין וללמוד את העקרונות..כל השאר זה טכני.

  11. היי דניאל כל כך הרבה קורסים של שיווק שותפים (קורס שיווק דיגיטלי)
    איזה קורס אתה ממליץ שנותן ערך וברמה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו