מה זה אופטימיזציה לאתרים – המדריך המלא לקידום On-Site
בכל עשרות הפוסטים שכתבתי במהלך השנים שהבלוג הזה קיים, דיברתי על הרבה מאד נושאים שקשורים ל-SEO, אבל טרם יצא לי לייצר מדריך מקיף ורציני עבור
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 900+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
בכל עשרות הפוסטים שכתבתי במהלך השנים שהבלוג הזה קיים, דיברתי על הרבה מאד נושאים שקשורים ל-SEO, אבל טרם יצא לי לייצר מדריך מקיף ורציני עבור
תוכן משוכפל (Duplicate Content) אלו פיסות של תוכן שמופיעות יותר מפעם אחת ברחבי האינטרנט – בין אם זה שכפול תוכן פנימי או שכפול תוכן חיצוני
כשחושבים על קופירייטר ועל קופירייטרינג בכלל, מדמיינים בדרך כלל מישהו עם ראש רכון אל שולחן הכתיבה (או המחשב) בתוך חדר אפלולי ומלא עשן עם ניירות
גוגל, כמנוע החיפוש הגדול בעולם, הרגיל אותנו במשך שנים ארוכות, שעל מנת למצוא מידע שאנחנו זקוקים לו, עלינו להקליד מספר מילות מפתח, שתייצגנה את כוונת
סרטונים הם ללא ספק אחת מן התופעות הלוהטות ביותר ברשת, ואת ההצלחה שלהם ניתן לזקוף, לפחות חלקית, לטלפונים החכמים אשר מאפשרים לנו לצפות בהם בכל
אופטימיזציה לתמונות הינה קריטית לקידום אתרים וחווית משתמש (שקידום אתרים זה חלק בלתי נפרד ממנה): היא משפרת את מהירות טעינת האתר, מצמצמת משמעותית משאבי שרת
אם הינך מקדם אתרים בוודאי שמעת ואתה אולי גם עושה שימוש מדי פעם בקובץ Robots.txt. במידה ואתה עוסק בקידום אתרים ומעולם לא שמעת על הקובץ
מחפשים מידע על פרסום אתרים באינטרנט או פרסום באינטרנט באופן כללי? בתור בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים על הפוטנציאל העצום שיש לרשת האינטרנט בפרסום ושיווק
הזכרתי פעמים רבות בבלוג את חשיבותים של הקישורים, גם קישורים פנימיים וגם קישורים חיצוניים. הפעם אני רוצה לדבר איתכם על חיזוק פרופיל קישורים קיים של
והפעם פוסט קצת שונה – על נושא קצת רגיש אך חשוב: כסף, ויותר ספציפית: גבייה מלקוחות. כל העצמאים ובעלי החברות שבינינו רוצים להתפרנס בכבוד ולקבל
קודם כל, סיפתח לפינה חדשה באתר בשם “טיפים קצרים” חשבתי וחשבתי איך בנאדם עצל כמוני שלא מוצא זמן לכתוב לאתר שלו, יכול לעדכן את האתר
קידום אתרים אורגני באופן עצמאי הוא אפשרי, אך דורש לא מעט סבלנות והתמדה, שכן זהו תהליך לטווח ארוך ומתאים רק לבעלי עסקים רציניים שמוכנים להקדיש
מדריך גוגל אנליטיקס למתחילים? הגעתם למקום הנכון. מה זה גוגל אנליטיקס? גוגל אנליטיקס הוא שירות של גוגל שמאפשר לעקוב אחר תנועת הגולשים באתרי אינטרנט ולצבור
הפניות 301 או הפניות 302 הן הפניות שנועדו להודיע לדפדפן של המשתמש ומנועי החיפוש שעמוד מסוים (או דומיין) כבר לא נמצא בכתובת הנוכחית שלו, אלא
השכרת אתרים או השכרת אתרי אינטרנט זאת דרך טובה מאד להשיג פניות ולהגדיל פעילות עסקית בצורה מהירה ובטוחה יחסית. אם אתם בעלי עסקים ורוצים לקבל
סקרימינג פרוג (Screaming Frog) הינה תוכנה שהיא למעשה זחלן (Crawler) אשר סורק אתרי אינטרנט ושולף מהם מידע חיוני לצורך SEO ובכלל. הזחלן תפקידו לדמות את
תג קנוניקל (Canonical) הוא למעשה שורה של קוד HTML, הנמצא באזור ה-Head של העמוד, ותפקידו להגדיר למנועי החיפוש, את הגרסה המועדפת של כל כתובת URL.
* הערה – פוסט זה נכתב בסערת רגשות קלה בלי יותר מדי פילטרים. תיתכנה מילים קצת בוטות וכאלה. הסרת קישורים היא הפרקטיקה שבה חברת קידום
אז כמה זמן לוקח לקדם אתרים בגוגל על מנת שיופיעו בראש התוצאות? שאלה טובה נכון? כן, אבל התשובה לכך לא פשוטה בכלל…במאמר הזה אסביר למה.
טיקטוק היא כבר מזמן לא רשת חברתית שמיועדת רק לילדים ובני נוער בגיל הטיפש עשרה, ואם ביבי צילם את עצמו מתגלח שם, כנראה שיש כאן
בין אם קיבלנו על עצמנו משימה לקדם אתר של לקוח חדש, ובין אם בא לנו לרענן ולעשות בדק בית באחד מהאתרים שאנו מקדמים – המדריך
הרבה בעלי עסקים שאין להם ממש רקע וניסון עם התחום, מחפשים פתרונות של קידום אתרים מהיר. בתכלס, כל בעל עסק היה רוצה לקבל פניות באופן
כ-90% מהעסקים בישראל נסגרים בשנה הראשונה לקיומם (מקור). מתוך 55,000 העסקים שנפתחו בשנת 2018, 45,000 נסגרו. נשמע הזוי? אלו לצערנו הנתונים בישראל. נתונים אלו מציירים תמונה
אולי שאלתכם את עצמכם פעם – איך להרוויח כסף מגוגל? אני מניח שאני לא מחדש לכם הבאה עם העובדה הבאה – לא מעט מההכנסות של
מתלבטים האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים? יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מצורות ההתנהלות, אך כמובן שלא ניתן להכליל באופן גורף
אני רחוק מלהיות מומחה אבטחת לאתרים, אבל בתקופה האחרונה נושא אבטחת המידע, בדגש על אבטחת אתרי וורדפרס, התחיל לעניין אותי מאד. למה? כי נאלצתי להתמודד
כמה פעמים כבר שמעתם את המשפט שהפך להיות כמעט קלישאתי לגמרי “התוכן הוא המלך”, כולנו יודעים את זה. אבל כמה מאמרים או שיחות בקבוצות השונות
לכל משווק אינטרנט יש את הכלים שהוא משתמש בהם באופן קבוע, בין אם זה לצורך קידום אתרים, כתיבת תוכן, מחקר מתחרים ועוד. היום אני הולך
קורה לא מעט, לאחר קידום ממושך של אתר מסוים, שאנחנו מרגישים שהעסק קצת תקוע ולא זז. ראינו עליות ושיפורים לאורך הדרך, אבל פתאום זה הגיע
רבות דובר ועוד ידובר על היעילות של דף נחיתה בקמפיינים וגם ישנו לו את השם מדי, פעם מיני-סייט, פעם One Pager וכו’. אבל נראה כי
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. מחפשים מאמרים על קידום אתרים? הגעתם למקום הנכון 🙂
בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה “בלוג קידום אתרים”, מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח 🙂
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
דניאל זריהן בע”מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200