מהו שיווק בזמן אמת (RTM) ואיך לנצל את זה לטובתכם כמו שצריך?
אפשרויות השיווק ברשת הולכות ומתפתחות ויותר חברות ומותגים מנסים להבין איך לנצל את הרשתות החברתיות וזרם החדשות הבלתי פוסק (לא דווקא באונליין) לטובתן. בז’רגון המקצועי
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 900+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
אפשרויות השיווק ברשת הולכות ומתפתחות ויותר חברות ומותגים מנסים להבין איך לנצל את הרשתות החברתיות וזרם החדשות הבלתי פוסק (לא דווקא באונליין) לטובתן. בז’רגון המקצועי
NFT – נראה שלאן שלא תסתכלו היום, לא תוכלו שלא לשמוע את המושג הזה שמשגע את העולם ועולם ההשקעות בפרט. אז מה הסיפור שלו ולמה
פעם כשאינטרנט היה קצת יותר צעיר 👶🏻, Alexa היה האתר לבקר בו אם הייתם רוצים לדעת מהם האתרים הכי פופולאריים ברשת או איפה בדיוק האתר
אם יצא לכם להתנסות קצת בתחום בניית האתרים או לקבל הצעות שונות מחברות שמבטיחות להקים עבורכם אתר, סביר להניח שאתם כבר יודעים שוורדפרס היא מערכת
במצב אופטימלי אתר שאנחנו מקבלים לקידום הוא אתר חדש שעוד לא מקבל מספיק תנועה אורגנית או אתר קיים עם אופטימיזציה לא טובה מספיק. במצבים כאלו,
שם חדש ומסקרן התווסף לשלל המושגים הטכניים של עולם הקידום האתרים: IndexNow. כפי שהשם רומז 😉, מדובר במעין טכנולוגיה, או ליתר דיוק פרוטוקול, שתפקידו לגרום
אחת המגבלות הגדולות ביותר של הקידום האורגני הוא חוסר היכולת לראות דרך אילו מילות מפתח המבקרים נכנסים לאתר שלנו. הסיבה לכך היא שגוגל מסתירה את
אם נרצה ואם לא, הכלכלה הסינית הולכת ומשפיעה יותר ויותר על הכלכלה העולמית ומספר הישראלים שרוצים להשקיע בסין באופן עקיף או ישיר גדל בהתאמה. מעבר
כותרות העמודים הן אולי אחד האלמנטים הכי בסיסיים בקידום אתרים. מלבד העובדה שעדיין יש לו השפעה על הדירוגים של דפים בודדים, הכותרת היא בסופו של
ביוני 2022 גוגל הכריזו על Search Console Insights – כלי חדש ומעניין שבא לספק לנו תובנות נוספות על התוכן באתר שלנו לפני שארחיב יותר על
עוזרות אישיות כגון סירי של אפל, אלקסה של אמזון וכמובן גוגל אססיטנט הן כבר מזמן לא בגדר חידוש ומי שממש חייב לנצל כל אופציה טכנולוגיית
אחד הסיוטים הגדולים ביותר של כל בעל אתר או מקדם אתרים הוא לקום יום אחד ולקבל התראה מה-Search Console של גוגל על ענישה ידנית. אבל
אם ישאלו אתכם איפה אפשר לחפש עבודה באינטרנט, סביר להניח שבין האתרים שיעלו לכם בראש יהיו “אולג’ובס”, “ג’ובמאסטר” ואולי גם אתר “דרושים”. יכול להיות שגם
האינטרנט היא רשת דינאמית, ולמרות שאוהבים לומר ש”האינטרנט אף פעם לא שוכח”, האתרים ברשת מחליפים צורה ומשתנים באופן תדיר. לא סתם שגיאה מספר 404 היא
בניית אתר בגוגל – יש כזה דבר? הרבה אנשים שואלים אותי איך פותחים אתר בגוגל והאם בכלל אפשר לפתוח “דף” בגוגל? אז התשובה היא שבהחלט
הנושא של ניהול אתרים או השאלה “מיהו מנהל אתרים” הוא אחד החמקמקים ביותר בעידן הנוכחי של הרשת. בעבר רוב אתרי האינטרנט היו מנוהלים באופן מרוכז
בדרך כלל כשאנחנו אומרים “שיווק בגוגל”, אנחנו חושבים על שני דברים עיקריים: קידום אורגני או קידום ממומן באמצעות מודעות הטקסט בתוצאות החיפוש. היום החלוקה הזו
אין כמעט קניון או “מיני קניון” שלא תוכלו למצוא בו לפחות חנות תכשיטים או דוכן תכשיטים 💎, ולפעמיים גם הרבה יותר מאחד או אחת. אז
מבין כל צורות הפרסום השונות ברשת, פרסום תוכן או “שיווק באמצעות תוכן” דרך אתרים גדולים כמו למשל פרסום באתר Ynet או פרסום באתר Mako הן
בכל מה שקשור לבניית אתרים עבור יוצרים ואמנים, אין ספק שהמראה של האתר הוא אחד הדברים החשובים ביותר. אם האתר ייראה מיושן או סתם לא
קידום אתרים הוא לא תמיד דבר קל למדידה: לא מדובר סתם ברשימה של מיקומים ומילות מפתח, אלא בהרבה יותר מזה. מטרת הקידום היא להביא לנו
אני חושב שכבר ציינתי פעם או פעמיים במהלך מחזור החיים של הבלוג הזה את העובדה שאני מאוד אוהב לעבוד עם מייל לצורך תקשורת עם ספקים,
אם עד לפני כמה שנים השם שופיפיי (Shopify) היה מוכר בעיקר למי שעקב אחרי כל האתרים החמים ביותר בתחומם (ובמיוחד האי-קומרס, מסחר אלקטרוני), היום “לפתוח
סרטונים “אורגניים” של פייסבוק הם סרטונים שמשתמשים מעלים ישירות לפלטפורמה של פייסבוק מבלי לעשות שימוש בפרסום ממומן (מודעות וידאו). אז למה בכלל להשתמש בהם כשאפשר
ROI או Return Of Investment (החזר השקעה) הוא אחד המושגים הכי מוכרים בתחום הפרסום באינטרנט, אך משתמשים בו בעיקר בתחום הממומן והוא מעט פחות מוכר
בפעם האחרונה שהשתמשתם באפליקציה או באתר אתם כנראה לא זוכרים את חווית השימוש בה כל כך. סביר להניח שאתם זוכרים את התוכן או את הפונקציונליות
בקרב מקדמי אתרים, מנהלי אתרים ומתכנתים יש עדיין סטיגמה שגוגל לא יודע להסתדר כמו שצריך עם סקריפטים שבנויים על Javascript וספריות קוד שונות המבוססות עליה
לכל אחד מאיתנו יוצא לבצע עשרות חיפושים שונים בגוגל מדי יום. אם אתם מקדמים את האתר שלכם או אתרי לקוחות, בוודאי שמתם לב שסוגי התוצאות
לרשימה ההולכת וגדלה של מערכות לבניית חנות וירטואלית הצטרפה גם חנות חדשה של ישראכרד. לא מדובר בשיתוף פעולה עם חנות קיימת, אלא במערכת עצמאית לחלוטין.
כמו כל חברה שכמעט כל העולם משתמש במוצרים שלה, גם גוגל מנסה לשכנע אותנו שאין לה מה להסתיר והיא רוצה רק בטובתנו. באופן צפוי, זה
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. מחפשים מאמרים על קידום אתרים? הגעתם למקום הנכון 🙂
בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה “בלוג קידום אתרים”, מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח 🙂
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
דניאל זריהן בע”מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200