052-9095200

איך עושים פוסט נעוץ בפייסבוק ולמה זה טוב?

ניהול דף פייסבוק לעסק הוא מרכיב חשוב באסטרטגית השיווק הדיגיטלי של מרבית העסקים האינטרנטיים וגם אלו בעלי הסניפים הפיזיים.

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם עם למעלה משני מיליארד משתמשים.

יכולות פילוח קהל היעד המדויקות שלה, יחד עם אפקט הויראליות של פוסטים פופולריים הופך את פייסבוק למכונת שיווק משומנת שמסייעת לעסקים להגדיל את נפחי הפעילות שלהם בתקציב סביר.

איך עושים פוסט נעוץ בפייסבוק ולמה זה טוב?

עם זאת, המבנה הייחודי של דף פייסבוק עסקי הופך את ההנגשה של פרטי תוכן חשובים לקהל היעד למאתגרת למדי.

הפיד, אותו ערוץ מידע שבו פוסטים מחלפים כל העת, הוא דינמי ומשתנה בקצב מסחרר.

העובדה הזאת יוצרת הכרח במציאת מנגנון שיאפשר מחד לבית עסק להציג לקהל הלקוחות מידע חשוב ורלוונטי, ומאידך להמשיך ולהציג תכנים עדניים ומקוריים.

זאת בדיוק הסיבה שפייסבוק יישמה ברשת החברתית שלה מנגנון שנקרא "פוסט נעוץ".

מהו פוסט נעוץ בפייסבוק?

פוסט נעוץ הוא פוסט שנותר במקום קבוע בראשית הדף, כאשר מתחתיו מוצגים לרוב התכנים הדינאמיים והמתחלפים.

מנהל דף הפייסבוק הוא זה שקובע אילו מן הפוסטים שפורסמו בדף יהפכו להיות נעוצים, ולמעשה יוצגו באופן תמידי לקהל הלקוחות באופן שוטף.

ככה נראה פוסט נעוץ בפועל:

פוסט נעוץ בפייסבוק
פוסט נעוץ בפייסבוק

כיצד מגדירים פוסט נעוץ?

ראשית, חשוב יהיה להבין שהגדרת פוסט נעוץ מתאפשרת רק למנהל הדף העסקי בפלטפורמת פייסבוק.

משתמשים שאינם מוגדרים כאדמינים לא יוכלו לבצע את ההגדרה הזאת.

שנית, עם הכניסה לדף הפייסבוק העסקי יש לגשת לפוסט שאותו מעוניינים לנעוץ, ללחוץ על האייקון של שלוש הנקודות זו לצד זו הממוקם בקצה העליון של הפוסט, ואז לבחור באופציה "Pin To Top Of Page".

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מרגע שעשיתם זאת – סיימתם, והפוסט יהיה נעוץ בחלק העליון של הדף, וגלילה עם העכבר תסייע לכם לעבור בין התכנים השונים הממוקמים תחתיו.

למה כדאי לעשות שימוש בפוסט נעוץ?

להלן חלק מן הסיבות לעשות זאת:

1. הגדרת חוקי התנהלות בקבוצת פייסבוק

זוהי סיבה נפוצה בקרב מנהלי קבוצות שיצרו פוסט נעוץ.

כמות המשווקים הסמויים שמסתובבים בין קבוצות פייסבוק ומספימים אותן עם תוכן שיווקי באופן גלוי, או חמור מכך, באופן סמוי, הפכה להיות בשנים האחרונות בלתי נסבלת.

אחד הפתרונות שמצאו לכך מנהלי קבוצות הוא פרסום פוסט המפרט את הכללים של החברות בקבוצה.

הכללים האלו אוסרים בדרך כלל על פרסום גלוי או סמוי בקבוצה, ומפרטים את הסנקציות שקבע נגד ביצוע פעולות כאלה מנהל הקבוצה או הדף, למשל מניעת היכולת של המפרסמים להמשיך ולהגיב בקבוצה לפרק זמן שנקבע מראש, ועוד.

2. פרסום פרטי יצירת קשר

שימוש פופולרי נוסף בפוסט נעוץ הוא לצורך פרסום פרטי יצירת קשר עם מנהל הדף העסקי.

אחרי הכל, מנהל הדף העסקי פועל ומתחזק את דף הפייסבוק בעיקר על מנת לקדם את העסק שלו, והנגשת פרטי יצירת הקשר איתו היא חלק בלתי נפרד מן האסטרטגיה הדיגיטלית שלו.

3. הפניה לאתר חיצוני

בהרבה מן המקרים, דף הפייסבוק העסקי מתפקד כשלב אחד בתוך אוסף השלבים שהוגדרו במשפך השיווקי.

לעיתים, כל העניין של בעל העסק הוא להפנות משתמשים איכותיים מדף הפייסבוק, אל אתר מכירה חיצוני.

השימוש בפוסט נעוץ יכול לאפשר למנהל הדף להפנות תנועה כזאת אל נכס דיגיטלי חיצוני שהוא מנהל, ובו הוא מטמיע את תהליכי המכירה שלו.

4. שימוש בפוסט נעוץ לצורך פרסום הודעות זמניות

מנהלי דפים עסקיים בפייסבוק עושים שימוש בפוסט נעוץ, בין היתר, על מנת להודיע לקהל הלקוחות שלהם על שינויים ועדכונים שונים, כמו שעות הפעילות בתקופת החגים או שינוי במדיניות המשלוחים של העסק.

5. שימוש בפוסט נעוץ לצורך פרסום מבצעים

אם מנהל העסק פותח במבצע שאמור להימשך לפרק זמן מוגבל, פרסום פוסט נעוץ בדף הפייסבוק העסקי הוא בדיוק המתודה שיכולה לאפשר לו להפיץ את הבשורה בקרב קהל היעד של הדף.

עם סיום המבצע כל שנדרש לעשות מנהל הדף הוא להסיר את הנעיצה מן הפוסט, והפוסט ידחק מטה, יחד עם הפיד כולו, בשגרה.

6. פרסום פוסט דגל מפורט

יסכים ודאי כל בית עסק שלא כלל התכנים שהוא כותב ראויים לאותה כמות של תשומת לב.

בין יתר התכנים שבהם השקיע בית העסק, יש את אלו שהם אלמותיים, איכותיים במיוחד, ומהווים תשתית מצויינת לגיוס לידים איכותיים.

גם כאן השימוש בפוסט נעוץ יוכל לאפשר למנהל הדף העסקי בפייסבוק להנגיש את התכנים הללו באופן נגיש, פשוט ואפקטיבי.

לסיכום

נעיצת פוסט בדף פייסבוק עסקי היא מתודה שיכולה לאפשר למנהל הנכס הדיגיטלי הזה להנגיש לקהל היעד תוכן חשוב במיוחד, על רקע תכנים רבים ומגוונים הקיימים בדף.

שימוש מושכל בפוסט נעוץ יאפשר לבית עסק להגדיל את הפניות המתקבלות במרכזי המכירה, השירות והתמיכה של העסק, לפרסם מבצעים ייחודיים הרלוונטיים לקהל העוקבים אחר הדף, ולסייע בהכוונת התנועה במשפך השיווקי של העסק אל אתר המכירות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו