טריקים פשוטים לשיפור הביקורות שלכם בחשבון “גוגל לעסק שלי”

אחד הדברים היותר מתסכלים זה לראות את חשבון ה”גוגל לעסק שלי” ריק מביקורות חיוביות, שכן ביקורות בגוגל נותנות רושם חיובי של עסק עם אבא ואמא, וכמובן יכולות להביא לקוחות משלמים ולא מעט.

זה יכול אפילו לעלות קצת מרירות בגרון כי זה קצת מעליב ברמה האישית.

יותר חמור – זה גם יכול לפגוע בסיכויים להמרת לקוח חדש לעסק. הסיבה: יכול מאוד להיות שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם משווים עכשיו את הביקורות שלכם מול הביקורות של המתחרים שלכם (אני אישית עושה את זה כל הזמן). 

שיפור הביקורות ב"גוגל לעסק שלי"

אבל זה לא רק עניין של אגו ולקוחות.

זה משמעותי גם לקידום האורגני של האתר.

גוגל ייתן יותר קרדיט קידומי עבור חשבון גוגל לעסק שלי עם יותר ביקורות חיוביות מאשר חשבון עם מעט ביקורות חיוביות.

לפני שנמשיך, אני מסביר בוידאו הבא עוד קצת על החשיבות של ביקורות באינטרנט:

עכשיו כשברור למה כתיבת ביקורות בגוגל זה חשוב, אני רוצה להציג לכמה כמה טריקים ממש נחמדים ופשוטים לשיפור מספר הביקורות החיוביות.

אך קודם כל, אנחנו צריכים לראות איך בכלל אפשר לשתף הזמנה לביקורת באמצעות קישור ישיר.

כתיבת ביקורת בגוגל: איך ליצור קישור ישיר לחלון הביקורות של חשבון גוגל לעסק שלי?

גשו לחשבון הגוגל לעסק שלי ומצד שמאל של המסר תראו כרטיסייה עם כפתור לשיתוף טופס ביקורת. שם תקבלו קישור לשיתוף.

תעתיקו אותו ותדביקו אותו בדפדפן של גוגל ואז תראו שהוא ממש פותח באופן מיידי את כרטיסיית ביקרות שלכם.

להלן המיקום המדוייק של הכפתור:מתן ביקורת בגוגל לעסק שלי

וככה החלון נראה מיד עם הפתיחה שלו בדפדפן:

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מתן ביקורת בגוגל לעסק שלי

 

עכשיו כשהקישור אצלכם אפשר להתקדם.

הערה חשובה: אנחנו לא סתם רוצים להגדיל את מספר הביקורות, אלא להגדיל את מספר הביקורות החיוביות.

על כן, הרעיון הוא למצוא את הקהל המרוצה שלכם.

אז איפה הוא מסתתר? 

1. נרשמי הדיוור שלכם

מי שנרשם לניוזלטר שלכם (רשימת תפוצה) כנראה מרוצה מכם.

תוכלו להגדיל את מספר הביקורות החיוביות על ידי הקפצת פופאפ ‘תודה’ לכל מי שנרשם לניוזלר וגם לבקש ממנו לפרגן לכם. ראו דוגמה:

חלון קופץ למתן ביקורת ב-GMB

2. Follow up אוטומטי

זה לא באמת חייב להיות אוטומטי אבל זה הרבה יותר נוח.

אז מה הכוונה ל- follow up?

אחרי שתספקו את השירות שלכם, אני מציע שלאחר זמן לא ארוך תביעו עניין בלקוח.

זה מאוד מקצועי, וחוץ מזה הלקוח מאוד יאהב את היחס שאתם נותנים לו.

באופן ידני – תוכלו פשוט לשלוח מייל מתוזמן ב-Gmail.

אם תרצו לעשות את זה אוטומטי לחלוטין – תוכלו לעשות את זה כפי שאני עושה – באמצעות Zapier.

אני מנהל קורס לקידום אתרים וכדי ליצור בדיוק את מה שדיברנו אליו עכשיו, אני שולח לכל סטודנט מייל follow up ששואל לשלומו + בקשה לפירגון כשהטריגר זה ההרשמה לקורס והאקשן זה שליחת המייל.

ככה נראה המייל האוטומטי שהם מקבלים:

מייל אוטומטי לקבלת משוב בגוגל לעסק שלי

זה רלוונטי כמובן לכל סוג של עסק – שירותים דיגיטליים ושירותים פיזיים.

פשוט תצרו את הקופי שמתאים לטיב השירות / העסק שלכם.

לאחר שהחלטתי שאני צריך לקדם את הנוכחות של כרטיסיית “גוגל לעסק שלי” והתחלתי ליישם את הטיפים שהצגתי כאן, הצלחתי לגרוף מספר רב של ביקורות חיוביות בזמן קצר יחסית:

ביקורות ב-GMB

כתוצאה מכך, נמדדה עלייה יפה מאוד בחשיפה של החשבון בתוצאות האורגניות בגוגל:

עלייה בחשיפה ב-GMB

איך כותבים ביקורת טובה בגוגל?

יש הבדל בין סתם לזרוק 5 כוכבים לבין לכתוב ביקורת מושקעת בגוגל, שתהיה אפקטיבית ואף תוכל “לבשל” לקוחות פוטנציאליים.

כאשר אתם מבקשים שיכתוב עליכם ביקורת בגוגל לעסקים – תבקשו גם שיפנקו אתכם קצת ולא יתקמצנו במילים – זה מאד משדרג את התרומה של הביקורת לדירוג העסק שלכם, וכמובן את הרושם הכללי שנוצר על ידי מי שיקרא את הביקורת.

מה לגבי קניית ביקורות בגוגל מיי ביזנס?

קיימת גם האפשרות של קניית ביקורות בגוגל.

הסיבה לקנות ביקורת בגוגל – היא כמובן על ידי לשפר את הדירוג והנוכחות של העסק שלכם בגוגל מיי ביזנס, וכן לעשות רושם חיובי על לקוחות פוטנציאליים.

זה כמובן לא “חוקי” לפי גוגל או כל גוף שמכבד את עצמו, ואני לא ממליץ על אפשרות זו, אבל גם לא טומן את ראשי בחול, וכן – זאת אופציה קיימת ומדובר בתעשייה שלמה שכוללת גם קניית לייקים / עוקבים וכל המסביב.

לאחר שזה נאמר, בוא נתייחס עניינית לאפשרות הזאת.

קניית ביקורות לעמוד עסקי בגוגל יכולה לעבוד טוב, במידה ונותן השירות באמת יודע מה הוא עושה.

גוגל לא פראיירים, ולא כל משתמש שנפתח אתמול יכול להתחיל להפיץ ביקורות לעסקים. גוגל מחפשים לראות שימוש הגיוני ואנושי אצל המשתמשים שלהם, ורק לאחר שעבר “את המבחן”, יוכלו להיחשב כיוזרים לגיטימיים שיכולים לתת ביקורות.

שירות שמוכר ביקורות לגוגל מיי ביזנס – חייב להיות מודע לסוגיה הזאת ולמכור ביקורות אך ורק ממשתמשים לגיטימיים (או כאלה שנראים כאלה), במטרה שהביקורות לא ימחקו על ידי גוגל, או בכלל יאושרו מלכתחילה – וכמובן יחזיקו לאורך זמן.

לכן, במקרה הזה – אני לא יכול להמליץ על שירות ספציפי, כי מעולם לא השתמשתי בכזה, אבל כמו כל שירות אחר – ממליץ לחקור קצת, לבקש המלצות (אמיתיות עד כמה שאפשר) וכו’.

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו