תפריט

052-9095200

תפריט

הלוואות בערבות מדינה לעסקים של פרסום ושיווק באינטרנט

שלום, שמי יעקב אלון ואני מנכ"ל סל יועצים שעוסקת בתחום של השגת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק או לפיתוח עסק פעיל, פניתי אל דניאל זריהן ואמרתי לו שאני מעוניין לכתוב כתבה שקושרת בין הפעילויות של שני העסקים שלנו, מאחר ואני רואה שתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי הוא החם והבולט ביותר בכמות הבקשות של הלוואות בערבות המדינה שמוגשות לקרן בערבות מדינה, ולשמחתי הוא נענה לי.

הלוואות בערבות המדינה

לאחרונה פונים אלינו יותר ויותר חברות של פרסום ושיווק דיגיטלי באינטרנט, וכמו כן ידוע לנו ממנהלי הקרן בערבות מדינה שמידי חודש פונים לקרן בערבות מדינה מאות עסקים שפועלים בתחום קידום אתרים למנוע החיפוש של גוגל, קידום ממומן שיווק בפייסבוק, עסקים שפעילים בתחום של מכירת שטחי פרסום של מדיה דיגיטלית גם באתרי אינטרנט וגם באפליקציות, חברות פרסום ומתווכי מדיה.

בכתבה הבאה אמנה את תחומי השיווק הדיגיטלי החמים שמבקשים הלוואות בערבות מדינה, את הסיבות ומטרות ההלוואה לבקשות וגם אתן מספר דוגמאות לבקשות, וגם נבין באיזה עולם חברות אלו מתמודדות, ולכן אם:

  • יש לכם עסק? אתם בדיגיטל.
  • מחפשים צימר בצפון? אתם בדיגיטל.
  • רוצים לדעת איזה רכב לקנות, איך מנקים ירקות או מה זה 'תחבורה שיתופית'?
  • You got that right. אתם כנראה בדיגיטל.

ומה יפה בכל העניין? זה נראה לנו סופר טבעי.

אבל דעו חברים, שמה שנראה לנו היום כפעולה הכי בנאלית,
הייתה בגדר מדע בדיוני מטורף רק כמה עשורים אחורה.

אז נכון, ההיסטוריה כבר ידעה מהפכה אחת או שתיים בחייה.
המהפכה החקלאית למשל, או התעשייתית.
אבל בשונה מכל אלו, במהפכה הטכנולוגית הזו שבה אנו חיים, אנו ממש חיים את השינוי. כל יום.

אנחנו יכולים לראות אותו קורה בעיניים.
וזה קורה מהר.

רק 3 עשורים עברו מאז החיים בדיגיטל קרמו עור וגידים (במונחים היסטוריים – כלום ושום דבר).
החלק העתיק ביננו אפילו זוכר איך אי שם בסוף שנות ה-90 נולד גוגל, אחריו פייסבוק (2004) ולא הרבה זמן אחר כך – הiPhone הראשון יצא למכירה.

עם הצטרפות הפלטפורמות של הקופונים הדיגיטליים, רשתות חברתיות, המובייל בכל פינה והתוכן שלא מפסיק לזרום אלינו מכל כיוון – החיים שלנו הם רכבת הרים דוהרת של נתונים, מידע, תמונות וצלצולים.

וכנראה, ככה בדיוק אנחנו אוהבים אותם כנראה.

הפרסום בדיגיטל, הוא חלק בלתי נפרד מהחיים הללו.

הידעתם? בכל יום מוזנות ביליונים של שאילתות חיפוש

בגוגל. החברה שהפכה למה שהיא, הודות להכנסות מפרסום דיגיטלי. (ולניהול מבריק. ולמוצרים מעולים.)

שאילתות, שמפעילות זרם בלתי פוסק של פרסומות דיגיטליות, שממשיכות לעקוב אחריכם.

החברה הזו, אינה יחידה שנהנית מהצונאמי הזה:
מחקר בדק ומצא שעל כל 1 דולר שעסקים משקיעים מפרסום ב google ads של גוגל, מופק רווח של 2 דולרים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

ואם חשבתם שהצרכנים אדישים, דעו שמחקר נוסף בדק ומצא, שכ-65% מהגולשים מקליקים על פרסומת דיגיטלית, כחלק בלתי נפרד מכל מסע רכישה. 2/3 מהצרכנים אפילו הצליח לזכור פרסומת ממותג ספציפי, אותה ראה בשבוע החולף.

מינינג?

עם כל הביקורת, האדישות או החסימה של פרסומות בדיגיטל על ידי תוכנות Adblocking,
פרסומות בדיגיטל עובדות. וכך זה יהיה תמיד.

זה קורה, משום שבכל יום הולכות ומשתכללות הדרכים לאסוף מידע על הצרכנים, לאפיין אותם, לחזות את ההתנהגות ולהגיש להם תוכן עם ערך, תועלת ורלוונטיות. תוכן שאנשים אוהבים.

וזו הסיבה שחברות לפרסום ושיווק בדיגיטל שמניעות את הגלגלים, הן לחמנייה חמה וטעימה

איך אני יודע?
כי אני עובד עם חברות כאלה.

הנה דוגמא.

אחד מהלקוחות שלי מתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, הוא אחד מהמשווקים המשופשפים, המיומנים והוותיקים בתחום. מקצוען אמיתי.

עוד בזמן שכולנו ניסינו להבין מי נגד מה, כבר עסק (לא בארץ) בניהול ובנייה של חנויות וירטואליות, הקמת פלטפורמות תוכן, ופרסום, פרסום ועוד פרסום.

שיקולים שונים הביאו אותו לעלות לארץ, אבל המנוע לא עצר וגם כאן, המשיך ללמוד וליישם את תחום הפרסום האורגני והממומן, ולעזור ללקוחות להתקדם ולגדול.

אל היזם הצטרף שותף, וביחד הם הקימו עסק לקידום ופרסום בדיגיטל הפועל בארץ ובחו"ל, מגייס מדי חודש 5 לקוחות משמעותיים חדשים ומטפל בתקציבים עבור חברות ענק, תאגידים ומפלגות.

העתיד נראה מבטיח – מדוע אם כך הם נזקקו להלוואה בערבות המדינה?

אופי הפעילות והפרסום הדיגיטלי, מצריך את השותפים לשלם מראש עבור שטחי פרסום לענקיות הדיגיטל – פייסבוק וגוגל, ובנפחים עצומים (כנגזרת של צבר הזמנות גדול אותו מנהלת החברה).
בנוסף, החברה מקפידה על מוסר תשלומים שוטף ומהיר (ולעיתים קרובות – מראש) אל מול השותפים שלה: אנשי הקריאייטיב, כותבי התוכן, מעצבים וספקים נוספים.

לעומת זאת, לקוחות החברה משלמים חלק קטן מראש, ובחלקו המשמעותי של התשלום – בשוטף + 30.

כתוצאה מההתנהלות הזו, נוצר פער בין התקבולים המגיעים מן הלקוחות לבין תזרים המזומנים.

החבר'ה המוכשרים האלה הגיעו אלי, כדי שאגיש בעבורם בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה, וזאת כדי לאפשר מימון חוזר ללקוחות החדשים המצטרפים לחברה.

הנתונים המבטיחים ואופן הגשת הבקשה עשו את שלהם, והבקשה אושרה.

כעת, עם הון למימון צופים השותפים הכנסות של 100 אלף ₪ מדי חודש, עם ערך צבר הזמנות העומד על מעל ל-500 אלף ₪.

דוגמא נוספת? בבקשה.
לקוח נוסף נחשב לאחד מהמומחים הגדולים והוותיקים לפרסום בדיגיטל. עיקר תחום עיסוקו באירופה ובארה"ב.

בעברו עסק בניהול קמפיינים, וכיום עוסק במכירת שטחי פרסום של מדיה דיגיטלית, בעיקר באפליקציות.
הלקוחות של העסק מגוונים ובהם עסקים קטנים ובינוניים, חברות פרסום ומתווכי מדיה.

גם כאן מתמודד הלקוח עם פער בין התשלום שיש לשלם במזומן לכל הספקים, לבין התשלום המתקבל מהלקוחות, שעומד על שוטף + 60 ולפעמים שוטף + 90 (!).

בהקשר זה לא יזיק גם לקרוא את המאמר שדניאל פרסם לאחרונה: הוצאות מוכרות לעסק שכדאי להכיר.

בקשת ההלוואה כללה מחקר מעמיק אודות התחום בו עוסק הלקוח,
איתור נקודות החוזק והיתרונות המוכחים,
הגדרת הסכום הרלוונטי והסיבה – מימון חוזר של לקוחות.

בנוסף, שיקפתי למנהלי הקרן להלוואה, את הביקוש העצום לשירות של הלקוח מצד לקוחותיו בארץ ובעולם, שרואים בו ספק יציב ואמין.
הצגנו את התקבולים הצפויים המגיעים באופן שוטף, עם צבר הזמנות בשווי מאות אלפי שקלים מדי חודש.

משיקולי שמרנות, כללנו במסגרת הסכום המבוקש רק 70% מערך סכום ההזמנות הצפויות.

לשמחתנו הרבה, גם הבקשה הזו להלוואה בערבות המדינה אושרה.

כתוצאה מקבלת ההלוואה, מוערכות ההכנסות החודשיות של הלקוח לעמוד על 100 אלף ₪, דבר שיאפשר מימון חוזר של לקוחות, והמשך פיתוח עסקי.

שואלים אותי – למה דווקא הלוואה בערבות המדינה?

זה קל.
הלוואה בערבות המדינה היא אחת ההלוואות המשתלמות ביותר שישנן, בפני כל בעל עסק.
הלוואה כזו, מאפשרת פריסה נוחה של תשלומים בריביות מאד אטרקטיביות, בהצגה של בטחונות סבירים בהחלט.

האתגר הגדול הוא, לקבל את ההלוואה בערבות המדינה.

מאחר והביקוש להלוואות הללו עצום, רבות מהבקשות נפסלות על הסף.
מה שפוסל את הבקשות הללו בין היתר, הוא אופן ההגשה שאינו אופטימאלי במקרה הטוב, ובמקרה הרע – פשוט אינו עונה על הדרישות.

למתעניינים שבינכם ניתן לראות סרטון הסבר מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה:

מה שבעלי עסקים אינם יודעים, לא משנה מאיזה תחום הם מגיעים, שיש כמה וכמה קרנות המציעות הלוואות בערבות המדינה, וכל אחת מהן, מחפשת מאפיינים אחרים.

ניסיון של שנים עם עסקים מכל הסוגים והמינים, גם בתחום הפרסום הדיגיטלי, מאפשר לי לדעת בדיוק איזה מידע אני נדרש להציג לכל אחת מהקרנות, ומה עלי להדגיש.

מנהלי הקרנות אוהבים לקבל את הבקשות שלי, משום שהן עונות על הדרישה ישר ולעניין. בלי סיפורים ובלי חידות – הכל ברור, ישיר, והכי חשוב – אמיתי עם הוכחות.

זו הסיבה, שאני מצליח להגיע לאחוזי אישור הלוואות גבוהים במיוחד.

מה זה נותן לי?
כמובן שזה מספק מאד במישור המקצועי,
אבל מעבר לזה, אני שמח שאני יכול לעזור לבעל העסק להתפתח, לגדול ולהגשים חלומות, אותם באמת אפשר רק לדמיין, ללא מימון מתאים.

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה

400+ כבר הצטרפו – טיפים מקצועיים על SEO ישר לטלגרם שלכם!

דילוג לתוכן