קידום אתרי קאש קאו (cashcow)

קאש קאו היא אולי לא ממערכות האי-שופ הידועות ביותר בארץ, אבל גם היא צברה קילומטראז’ לא קטן והאמת היא שהופתענו ממנה לטובה.

ב-Cashcow (או CA$HCOW אם תרצו) רוב החנויות מוקמות באופן עצמאי. בכך, קאש קאו דומה יותר למערכות כמו Shopify והיא אף מציגה את עצמה בתור מתחרה שלה (ושל וורדפרס).

עוד יתרון משמעותי של קאש קאו הוא שמדובר כרגע בחנות היחידה שיש לה מסלול “לא מכרת לא שילמת”. כלומר, כל אחד יכול לפתוח חשבון, להזין את פרטי החברה שלו, לבחור תבנית ולצאת לדרך (למרות שלאחר שאי אפשר להתחיל למכור בלי להזין פרטי אשראי).

המדריך לקידום אתרי קאש קאו (cashcow)

הערה חשובה לגבי המדריך 🧐

עריכת חנויות בקאש קאו נעשית בשתי רמות:

  1. רמת החנות עצמה (הגדרות כלליות, קטלוג, כלי שיווק, לקוחות ודוחות).
  2. רמת דפי התוכן האחרים – נעשית דרך עורך ויזואלי דומה מאוד לאלמנטור.

על מנת להגיע אליו יש ללחוץ על “עריכת אתר” בתפריט העליון ברמת החנות או על “עריכת” אתר בדף הבית היכן שנמצאים האייקונים הכחולים הגדולים.

אנחנו לא הצלחנו למצוא דרך לחזור חזרה אל העריכה ברמת החנות מלבד השארת הטאב שלה פתוח ולכן כדאי להוסיף את הכתובת למועדפים.

קידום אתרי קאש קאו: תגי מטא, תגי ALT וכתובות לעמודים (Slugs)

ניתן להגדיר הגדרות SEO בסיסיות לחנות עצמה ברמת החנות דרך הגדרות האתר -> SEO / Analytics.

אם מדובר במוצרים וקטגוריות, ניתן לעשות זאת בזמן עריכה או הוספה של קטגוריות ומוצרים תחת תפריט “הפריטים שלי (גם כן ברמת החנות).

יש לשים לב כי הגדרת קטגוריות משולבת בעריכת המוצרים ושניהם נמצאים תחת תפריט “הפריטים שלי”.

הגדרות SEO לדפים נעשית דרך העורך הוויזואלי -> תפריט דפים -> לחיצה על “הגדרות” ליד שם הדף.

הערה חשובה בקשר ל-Slugs: המערכת מוסיפה באופן אוטומטי רק את שם המוצר.

אם תרצו להוסיף גם את שם הקטגוריה (לדוגמה /tv/Samsung), תאלצו לעשות זאת ידנית.

הוספה של תגי ALT במקום ברירת המחדל (שם הקטגוריה או המוצר) לתמונות נעשית לאחר ההעלאה שלהן דרך קישור “טקסט חלופי”

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

היררכיה ויצירת קטגוריות משנה בחנות הקאש קאו שלכם (ברמת החנות)

אתם יכולים לערוך את הקטגוריות באופן חופשי בזמן הזנת המוצרים ולקבוע האם הן יהיו בתפריט העליון, המרכזי או התחתון.

ניתן אף ליצור קטגוריות מוסתרות או לחסום אותן בפני גוגל / זאפ / פייסבוק.

הגדרה של קטגוריות משנה נעשית בצורה הבאה: בעץ הקטגוריות יש ללחוץ על המקש הימני של העכבר כשאתם נמצאים מעל הקטגוריה ולבחור ב”הוספת תת קטגוריה”.

לחילופין, אתם יכולים פשוט לגרור קטגוריה קיימת אל תוך הקטגוריה שתרצו שתהיה קטגורית האב שלה.

עוד היררכיה שניתן ליצור היא של סינונים המתפקדים באופן דומה לתגיות. לדוגמה, כל הבגדים בצבע אדום או כל הבגדים בצבע כחול. אלו יופיעו כמסנן בעמוד, אך העמוד שנטען לאחר שבוחרים במסנן לא יתאנדקס בגוגל ולא יופיע במפת אתר.

מלבד זאת, ניתן להוסיף גם תכונות מוצר שהגולש חייב לבחור מתוכן בעת לחיצה על הזמנה בעמוד המוצר. למשל, תוכלו ליצור מוצר חדש בשם “חולצה” ולתת לגולש לבחור בין דוגמה מפוספסת לבין דוגמה חלקה.

קידום אתרי CashCow: חיבור עם שירותים חיצוניים של גוגל וגישה למפת האתר (רמת החנות)

חיבור עם שירותים חיצוניים של גוגל נעשה דרך תפריט הגדרות האתר -> SEO / Analytics .
חיבור ל- Analytics נמצא תחת הלשונית הכללית (הכי ימנית).
חיבור עם שירותים נוספים, כולל ה- Search Console ותג מנג’ר, כמו גם צפייה בקישור למפת האתר נמצאים תחת לשונית Tracking Codes. כך תוכלו להכניס אותה ל-Search Console או לכל מקום אחר בו תצטרכו.
הערה: ניתן גם להוסיף חלקי קוד וסקריפטים ל-Head או ה-Body ברמת הדף הבודד ישירות מהעורך הוויזואלי תחת תפריט “הטמעת קוד / CSS.

יצירת הפניות (רמת החנות)

יצירת הפניות נעשית גם כן דרך הגדרות ה-SEO בלשונית השמאלית ביותר.

יש לזכור כי הפניות מדומיין ישן נעשות דרך האתר אשר יושב עליו (עם מערכת ניהול התוכן או קובץ .htaccess) ולכן מסך ההפניות של קאש קאו מיועד אך ורק להפניות מדף אחד בתוך האתר לדף אחר בתוך האתר.

יצירת בלוג

יצירת בלוג ורשימת פוסטים או עמודי תוכן אחרים עם העורך הוויזואלי של קאש קאו

יצירת בלוג נעשית באופן דומה ליצירת עמודי תוכן אחרים בעורך הוויזואלי. ההבדל הוא שאם תסמנו את סוג העמוד כ”בלוג” בזמן היצירה שלו הוא יהפוך לפוסט ותוכלו ליצור תצוגה מקדימה של הפוסטים בכל עמוד אחר בו תרצו.

עורכי הטקסט השונים מאפשרים לכם ליצור קישורים פנימיים בדף (ויקיפדיה סטייל) או לכל כתובת שתרצו, אך אין כאן תיבת חיפוש של דפים כמו בוורדפרס, כך שתצטרכו להקליד אותה ידנית.

לעומת זאת, אם תיצרו כפתורים שהם קישורים (אלמנטים משל עצמם), דווקא כן תוכלו לבחור לאיזה דף באתר לקשר.

אלמנטים נוספים בהם ניתן להשתמש דרך העורך הגרפי:

  • טבלאות (טוב להשוואת מוצרים)
  • טופס צור קשר
  • תיבות טקסט המחולקות לטאבים
  • תיבות טקסט עם כותרת ואייקון (להדגשת תכונות שונות)
  • וידאו מיו-טיוב
  • מפות גוגל
  • באנרים או סליידרים עם אנימציות (למעשה סוג של מצגת)
  • סליידרים או גלריות של מוצרים על פי קטגוריה מהחנות
  • שיתופים והטמעות מפייסבוק
  • Web Client (עמוד מוטמע בעמוד אחר, למעשה iframe

מעבר לקידום החנות: מבצעים וכלי שיווק

דרך תפריט זה בניהול החנות הכללי ניתן ליצור מבצעים 1+1 או קופונים.

אופציה נוספת היא הכנסת מפיצי משנה למערכת. מפיצי משנה יכולים להפוך כל מוצר שהגדרתם להם ללינק ולקבל עמלות על כל מכירה.

שיטה זו מוכרת גם כתוכנית שותפים. אתם מצדכם יכולים להגדיל את המכירות באופן משמעותי אם תוכלו לספק מוצרים ייחודים או מבצעים יוצאי דופן.

אפליקציות

כמו למערכות אחרות בשוק, כך גם למערכת קאש קאו יש אפליקציות משלה.

יש כאן מספר אפליקציות הרלוונטיות אלינו:

  • כלי האופטימיזציה
  • רכישת דומיין חיצוני
  • כיווץ תמונות
  • פרוטוקול אבטחה
  • תכנית הביקורות של גוגל

כלי האופטימיזציה: מבצע אופטימיזציה אוטומטית לאתר ואמורה להעלות את ציון המהירות אצל גוגל. בעיקר באתרים בהם משולבת מדיה או קטעי קוד חיצונים.

מחיר זניח של כ-15 ₪ לחודש.

רכישת דומיין חיצוני: מאפשרת לרכוש דומיין ולקשר אותו לחנות דרך חברת Box

פרוטוקול אבטחה: רכישת אבטחה לדומיין כולו ולא רק לעמודי הרכישה. עלות של 299 כולל מע”מ.

כיווץ תמונות: אפליקציה שנועדה לכווץ תמונות באותו אופן כפי שמתבצע באתרים כמו tinypng.com. האפליקציה עובדת על סמך קרדיטים משולמים מראש, אך לא הצלחנו להפעיל אותה וקיבלנו הודעת שגיאה.

תכנית הביקורות של גוגל: מאפשר לכם להטמיע ביקורות של גוגל אם יש לכם חשבון ב-Merchant Center. מחיר זניח של 8 ₪ לחודש.

שימו לב שהכוונה היא לא לביקורות ברשומות המקומיות (Google My Business).

 

רגע לפני שאסכם את נושא ה Cashcow הנה סקירה שלי על המערכות השונות ואיך לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם

לסיכום – קידום אתרי Cashcow

הופתענו לטובה מהמערכת של CashCow, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת אפשרויות ה-SEO.

נכון, יש חלקים כמו שליטה בתגי קנוניקל וטיפול טוב יותר בדפי תגיות שהיו יכולים להיות טובים יותר, אך בגדול היתרונות של אתרי קאש קאו עולים על החסרונות שלהם.

יחד עם זאת, לעצמאות יש מחיר מסוים ואם אין לכם ידע בניהול אתרי אינטרנט או זמן לשבת ולהגדיר את החנות מא’ ועד ת’, לא בטוח שקאש קאו היא המערכת שהכי מתאימה לכם (אם כי יש לציין שתוכלו לשכור מעצב מטעם קאש קאו שמן הסתם מכיר את המערכת היטב).

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו