ClickCease

052-9095200

כנסי דיגיטל בישראל שכדאי להכיר

ישראל ידועה בכל העולם כמעצמת הייטק, וכ'סטארט אפ ניישן', אבל העניין הזה ממש לא נעצר בתחום ההייטק: למעשה, בכל תחום שקשור למחשוב, הישראלים נמצאים במקום טוב למעלה, והפעילות בתחומים אלו רוחשת וגועשת.

כנסי דיגיטל בישראל

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא עולם הדיגיטל, שוק חי ותוסס שממשיך כבר שנים להיות פעיל מאוד.

העדות הטובה ביותר לכך היא כנסי דיגיטל שנערכים בישראל לאורך כל השנה ומדי שנה.

נציג כאן כמה מהנבחרים שבהם, כדי שתוכלו להחליט לאיזה מהם מתחשק לכם ללכת (ואולי לכולם…?).

Next Case

זהו כנס שמתהדר בהיותו היחיד שמציג קייס סטאדיז בלבד (חקר מקרים) – ויש בכך הרבה מן ההיגיון, שכן מה טוב יותר מללמוד על התחום מאשר דרך מקרים שקרו באמת?

את הכנס מפיקה חברת אנגורה מדיה (של פבל ישראלסקי) מאז 2013, והוא עוסק בכל תחום דיגיטלי שתחשבו עליו: PPC, יחסי המרה, ווב אנליטיקס, עמודי נחיתה, שיווק דיגיטלי ועוד ועוד.

הכנס מתנהל בצורה ברורה ומסודרת: לכל קייס סטאדי מוקצות 20 דקות של דיון, ולאחר מכן ממשיכים הלאה.

זאת ועוד: את המקרים המוצגים בכנס לא ניתן 'לקבל הביתה' או לראות לאחר מכן – הם נשארים בין כותלי הכנס ורק שם.

המארגנים מציינים שהכנס מיועד לכל מי שעוסק בדיגיטל – פרילנסרים ועצמאיים, חברות, עובדים בחברות, אנשים שעובדים in house בחברה מסוימת ועוד ועוד.

באופן אישי יצא לי להיות ב-3 כנסים של Nextcase (לפחות, ככה אני זוכר) והיה ממש אחלה – הלוקיישן, האוכל, הנטוורקינג וההרצאות.

All Thing Data

את הכנס הזה מארגן שוקי מן (הצדיק) – וכל כולו מתמקד, כפי שמרמז השם – בדאטה ואנליטיקס.

כותרת הגג של הכנס היא הדרך לשימוש נכון בנתונים אשר מצטברים אצל כל עסק דרך עולם הדיגיטל, והוא עוסק בין היתר בנושאים הללו: אנליטיקס, ביג דאטה, תרבות ארגונית המושתתת על שימוש בנתונים, שיפור יחסי המרה ועוד.

בכנס הרצו אנשי מקצוע מהתחום, וניתנה גם הזדמנות ליצירת קשרים עסקיים – כמו כל כנס מסוג זה, למעשה.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

לצד הכנס נערך גם יום סדנאות שבו יכלו להשתתף הנרשמים, ולהרחיב את ידיעותיהם בנושאים השונים שבהם עסקו ההרצאות.

גם הכנס הזה מיועד לכל מי שעוסק בדיגיטל ונוגע בו, ולכל מי שמתעניין בתחום הזה בצורה מעמיקה. 

Press4Word

כבר מהשם של הכנס, וממשחק המילים הנחמד, אפשר להבין באיזה כנס מדובר – והוא ללא ספק אחד החשובים שמתקיימים בישראל, לפחות בכל הנוגע להקמת אתרים ולניהולם: כנס הוורדפרס השנתי של ישראל.

בכנס אפשר ללמוד על שלל נושאים חשובים: החידושים בתחום הוורדפרס, תהליכי פיתוח, כלי פרסום בוורדפרס, נגישות אתרים, בניית חנות מסחר בוורדפרס ועוד.

הכנס כלל 20 מרצים בשני מתחמים, ולכל מרצה ניתנה כשעה להרצאה פרונטלית מרתקת.

למי מיועדים הכנסים הללו?

למעשה, לכל מי שהוורדפרס רלוונטי לו, ולכל מי שמשתמש בוורדפרס, החל במפתחים ומתכנתים ועד לבעלי אתרים מבוססי וורדפרס, מקדמי אתרים ועוד.

יצא לי להיות ב-2 כנסים כאלו וגם כאן – הדעות מאד חיוביות מבחינתי.

DIGIT

זהו כנס דיגיטל שאותו מארגן בית הספר לתקשורת שבמרכז הבינתחומי הרצליה – בית הספר על שם סמי עופר.

כנס זה עסק בנושאים שונים תחת הכותרת המרכזית: האתגרים שאיתם מתמודדת העיתונות המקוונת, שהפכה עם השנים להיות העיתונות הנצרכת ביותר, אולי, בקרב הציבור.

זהו כנס שמושתת על כמה וכמה פאנלים שבהם מוצגים דיונים שונים בנושא העיקרי, בהנחיית דמויות מרכזיות בתקשורת הישראלית, המקוונת וה'מסורתית'.

הוא כולל גם הרצאות וכיתות אומן מקצועיות.

UXI LIVE

זהו הכנס היחיד בישראל, כנראה, שמתרכז כל כולו בחוויית המשתמש.

הוא מאורגן עלי די ארגון 'חוויית משתמש ישראל', ה-UXI, ונערך מדי שנה זו הפעם התשיעית ברציפות.

במהלך הכנס נערכות הרצאות רבות בתחומים ובנושאים שונים, שלא כולם קשורים ישירות לחוויית המשתמש, אך כולם נוגעים בצורה כזו או אחרת בנושא המרתק הזה.

בין הנושאים שנידונים בכנסי ה-UXI LIVE: אפיון חוויית המשתמש, תפיסתה בעיני אנשי המקצוע השונים, תכנות מכוון חוויית משתמש, חוויית משתמש במובייל ועוד.

לכנס אף יש קוד התנהגות מסודר, אשר מפורט בצורה ברורה באתר.

הוא מיועד למתכנתים, למפתחים, לבעלי אתרים, למנהלי מוצר, למעצבים גרפיים ולמעשה לכל מי שעוסק בעולם הדיגיטלי בדרך כזו או אחרת: סטארטאפיסטים, מקדמי אתרים, סטודנטים לעיצוב ועוד ועוד.

ועידת הדיגיטל של דה מרקר

אם גם כלי תקשורת מסורתיים מתחילים לערוך ועידות בתחום הדיגיטל, נפחו של התחום גדול מאוד, כנראה.

גם העיתון הכלכלי דה מרקר, מבית הארץ, מארגן בשנים האחרונות מדי שנה כנס בתחום הדיגיטל, או יותר נכון לומר – ועידה, אשר מציעה שלל הרצאות ודיונים בתחום, בהם כאלו אשר נודעים לעיתונות המקוונת, כמובן, ובהם כאלו אשר נודעים לתחום באופן כללי.

בוועידה האחרונה, למשל, הושמו במוקד ארבעה נושאים מרכזיים: המציאות הווירטואלית, הטלוויזיה האינטרנטית, המכונית האוטונומית והצ'אטבוטים – נושאים שכל אחד מהם יכול להספיק לימים שלמים של דיונים.

הוועידה של דה מרקר פתוחה לחברות, למרכזי פיתוח, לסטארט אפים וליזמים ישראליים שמעוניינים לשמוע עוד על העולם המרתק הזה מפיהם של אנשי מקצוע מהמובילים בתחום. 

ועידת הדיגיטל והמובייל של כלכליסט

אם ועידה אחת על עולם הדיגיטל שאותה מארגן גוף תקשורתי מסורתי מעידה על גודלו של התחום, מה יעידו שתי ועידות כאלו – שנערכות על ידי שניים מגופי תקשורת הכלכלה הגדולים ביותר בישראל?

גם כלכליסט הבינו את חשיבותו של התחום, והם עורכים ועידה המשלבת בין שני נושאים חופפים אשר מזינים אחד את השני – הדיגיטל והמובייל.

העיתון מקיים כמה וכמה ועידות לאורך השנה, ונדמה שזו אחת החשובות שבהן.

מכירים כנסים נוספים לאנשי דיגיטל בישראל?

אשמח להוסיף אותם כאן – תשאירו לי תגובה או פנייה ואשמח לבדוק 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו