בניית אתרי תדמית לעסק: מהו אתר תדמיתי?

אתרים תדמיתיים הם אתרים שנועדו לייצג עסקים, בעלי מקצוע או חברות. בדרך כלל מדובר על אתרים קטנים יחסית של כמה עשרות עמודים לכל היותר.

המטרה הראשית של בניית אתרי תדמית היא קודם כל שיהיה לנו אתר שיוכל לשמש כמעין כרטיס ביקור אינטרנטי – כך שכאשר מחפשים את השם שלנו או שם החברה שלנו, יגיעו לאתר ויקבלו את המידע שהם מחפשים.

בניית אתרי תדמית + קידום אתרי תדמית לעסק: מה חשוב לדעת?
בניית אתר תדמיתי

כמובן שמטרה נוספת ולא פחות חשובה של בניית אתר תדמית לעסק היא למשוך לקוחות חדשים באמצעות יצירת קשר דרך טופס, חיוג למספר הטלפון שמופיע באתר, קבלת הצעת מחיר על פי פרמטרים שהגולש מקליד וכו’.

למרות שמדובר לרוב באתרים קטנים יחסית, לפעמיים אתרים תדמיתיים הם אלו שנמצאים בזירות הכי תחרותיות לקידום מכיוון שהם מתחרים על מילות מפתח מאוד פופולאריות כמו לדוגמה כל מה שקשור בעורכי דין, בתי אירוח, סוכני ביטוח פרטיים וכך הלאה.

לפני הכל – למה אני ממליץ על בניית אתר תדמית בוורדפרס?

יש לך לא מעט סיבות לבנות אתר תדמיתי – צפו בסרטון בו אני מסביר 🙂

למי בונים אתרי תדמית בדרך כלל?

אז מי צריך בכלל בניית אתר תדמיתי לעסק? לא חסרות דוגמאות:

  • בניית אתר תדמית לעורך דין
  • בניית אתר תדמית לרואה חשבון
  • בניית אתר תדמית לעסק אדריכלות
  • בניית אתר תדמית לחברת שיווק
  • בניית אתר תדמית לחברת ניקיון
  • ועוד…

כמה עולה בניית אתר תדמיתי?

כשמדברים על בניית אתרים תדמיתיים ובדגש על בניית אתר תדמית – לרוב מדובר בטווח הנמוך יותר של מחירי בניית אתרים.

מחיר בניית אתרים תדמיתיים יכול לנוע בין 0 ₪ לכמה אלפי שקלים, אבל ברוב המקרים לא הרבה יותר מזה.

אם אתם בונים אתר תדמיתי בעצמכם ניתן לעשות זאת בעלות אפסית באמצעות מערכות שונות כמו WIX (שעוד אזכיר אותה בהמשך) או וורדפרס, כך שהעלות היחידה תהיה דומיין (החל מ-49 ₪ לשנה לדומיין ישראלי) ואחסון (לרוב כמה מאות ₪ לשנה).

במידה ואין לכם חוש טכני ו/או לא ממש בא לכם להתעסק עם זה, ניתן לבצע בניית אתרים ובדגש על בניית אתר תדמית באמצעות אינספור חברות בעלות ממוצעת של כמה אלפי שקלים בודדים (2000-5000 ₪) ואם ממש תתאמצו תוכלו למצוא בפחות מזה – אם כי לא בטוח שהאיכות שתתקבל תהיה טובה.

כמובן שתמיד יש יוצאים מהכלל כמו אתרי תדמית למותגים / חברות ענק שיכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, אבל אתרים מהסוג הזה הם נדירים יותר וכנראה גם פחות קהל היעד של האתר הזה 🙂

למידע נוסף ומורחב על מחירי בניית אתרים.

קידום אתרים תדמיתיים – צ’קליסט בניית אתרים עבור אתר תדמית לעסק שאפשר לקדם בגוגל

כמובן, שלא מספיק היום לבנות אתר תדמית ולקוות שיהיה בסדר.

כי גם אתר מדהים לא ישרת את המטרה במידה ולא מגיעה אליו טראפיק (תנועה). קידום אתרי תדמית בגוגל הינו תהליך קריטי להצלחת האתר ולהצדקת קיומו (בהנחה שהוא מראש נבנה כדי להביא עבודה ולא רק לשמש כעציץ).

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

בסעיפים הבאים אתן כמה דגשים עבור קידום אורגני לאתר תדמית.

בנייה + קידום של אתרי תדמית עם תבנית אלגנטית

בניית אתר תדמית לעסק
אתר תדמיתי

כשמדברים על בניית אתרים תדמיתיים , אתר תדמיתי לעסק לא חייב להיראות כמו מיליון דולר, אבל עדיין יש לא מעט אתרים שלא זכו לשיפוץ במשך שנים.

אתרים שבנויים על מערכת הניהול וורדפרס בדרך כלל אפשר לשפר באמצעות תבניות שקונים בתשלום וגם מותאמות לעברית. חברת YNA למשל עושה אתרים יפים במיוחד, עם עיצוב ייחודי לכל אתר.

אופציה אחרת היא להשתמש במערכת לבניית אתרים כמו וויקס שקל יחסית לעצב בה. החיסרון הוא שהקידום באמצעותה הוא קצת יותר מאתגר וצריך לדעת בדיוק מה עושים.

אם יש לכם אתר ישן ואתם מחליפים מערכת ניהול תוכן במסגרת השדרוג (מה שבדרך כלל קורה), כנראה לא תהיה לכם ברירה אלה להעביר ידנית את כל התכנים מהאתר הישן לחדש. זאת גם הזדמנות מצוינת לשדרג את הטקסטים ואולי להשמיט תכנים ישנים ו/או מיותרים. למדריך מורחב על שדרוג אתרים.

בניית אתרים והתאמה למובייל

התאמה למובייל היא דרישה סטנדרטית כבר כמה שנים. רובנו גולשים מהנייד, במיוחד כשאנחנו מחפשים בתי עסק או בעלי מקצוע כאשר אנחנו לא נמצאים בבית או במשרד.

ההתאמה כשלעצמה היא בדרך כלל לא החלק המאתגר, אלא העיצוב של האתר, כך שהסדר שלו ייראה לוגי גם בתצוגה האנכית של הניידים.

עלינו לשאול את עצמנו איפה בדיוק ממקמים את התפריט (בדרך כלל הוא נפתח בצד בשל המקום המוגבל), היכן התמונות ימוקמו יחסית לטקסט ואיך יהיה אפשר להדגיש את מספר הטלפון כך שיהיה קל לחייג אותו (רוב האנשים לא יטרחו למלא טפסים בנייד).

כאן יש דווקא יתרון מסוים למערכות ויזואליות לבניית אתרים מכיוון שהן מאפשרות לראות תצוגה מקדימה של האתר הנייד או אפילו לבצע בעבורו התאמה אישית.

מעבר לכך, אנחנו בעידן ה Mobile First, מה שאומר שהיום גרסת המובייל היא הגרסה הדומיננטית של האתר, מבחינת איך שגוגל רואה את הדברים.

רוב הטראפיק העולמי היום הינו ממכשירים ניידים ולכן הגיוני שגוגל יתנו לאתרי מובייל יותר משקל בתהליך הקידום מאשר לאתרים שולחניים.

מה לגבי קידום אתר תדמית?

בניית אתרי תדמית או אתרים תדמיתיים לא שווה הרבה ללא נוכחות בגוגל.

הרי מלכתחילה בונים אתר בכדי שימצאו אותו, ולא בשביל שיהיה עציץ, כן?

אז אמנם בנייה וקידום אתרים מאד קשורים זה בזה, אך מדובר על התמחויות שונות לחלוטין וקידום אתרים אורגני (SEO) זהו תהליך מתמשך שדורש עבודה והתעסקות לאורך זמן.

על כן – בשלב זה אפנה אתכם למדריכים אחרים שלי, שיעזרו לכם הרבה יותר עם קידום אתר תדמית לעסק ועם קידום אורגני באופן כללי:

בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו