קידום אתרי הכרויות – איך לקדם אתר היכרות

אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים על אתרי הכרויות 💖, אבל מתוך כל אפשרויות ההיכרויות באינטרנט כמו אפליקציות מתחכמות (טינדר), פייסבוק ושאר רשתות חברתיות, האתרים הקלאסיים הם עדיין הדרך הכי שפויה והוגנת להכיר מישהו או מישהי.

נכון, לא חסרים רמאים ו”מתחזים” גם באתרי הכרויות (חיים אתגר עשה מזה מפעל חיים…), אבל לא מאוד קשה לבנות אתר הכרויות בטוח יחסית גם במקום בו כולם רוצים להישאר אלמונים.

seo לאתרי היכרות

כמה קשה לקדם אתר הכרויות?

אם אנחנו מדברים על קידום אתר הכרויות בארץ, המשימה לא קשה כמו שחשבנו.

לפני שכתבתי את הפוסט הזה הרצתי כמה שאילתות והתפלאתי לראות שדווקא האתרים הכי ידועים כמו Jdate ו-Okcupid לא נמצאים בהרבה שאילתות “קלילות” יחסית. OkCupid) הוא אומנם באנגלית, אבל דף האפליקציה שלו דווקא מתורגם לעברית).

מה שכן ראיתי זה שילוב של אתרים חדשים וישנים. בין האתרים הישנים שרבים מכם אולי זוכרים מתקופת הרווקות שלהם אפשר למנות את “החצי השני”, “נפגשים”, “loveme” ו-“זיגוטה”.

דווקא האתרים החדשים היו קצת פחות מושקעים, גם מבחינת דף הבית וגם מבחינת הסידור של האתר.

אז איך מקדמים אתר הכרויות חדש או ישן?

נזהרים לא לקפוץ למסקנות במחקר מילות המפתח

תחום ההיכרויות עבר סוג של סגמנטציה בעשור האחרון ובדרך נשברו לא מעט טאבוים. אנשים כבר לא מחפשים סתם הכרויות ויש חיפושים ספציפיים לנטיות מיניות או קהלים מסוימים (כולל לחרדים).

זה לא מפתיע ומן הסתם חשוב לנצל את זה אם אתם מקימים אתר נישתי.

עוד דבר שבולט לעין הוא שלמרות שאתרים מסוימים מצליחים להפוך למותג, הקהל לא נותר יותר מדי נאמן אליהם. למשל, אתר “לאבלי” זכה בשנה האחרונה לגידול של 900% בכניסות.

אבל אתר “לידיס פירסט” התרסק ב-900%. במילים אחרות, בניית Branding זה חשוב, אבל אל תסמכו רק על זה.

כמובן שלקדם אורגנית על שם מתחרה שלכם זו בכל מקרה טקטיקה בעייתית לטווח הארוך. בדרך כלל גם אם תצליחו להיות מקום אחד או שני מתחתיו, ה-CTR שלכם יהיה נמוך.

מצד שני, אתם יכולים לשמור את מילות המפתח האלו בצד לקמפיין ממומן לעת צרה. זו פחות או יותר הדרך היחידה שבה אתם יכולים להתברג מעליהם (בתנאי שהם לא מתחרים על השם שלהם בעצמם).

בשורה התחתונה, הטיפ שלי הוא להשקיע במחקר מילות מפתח את הזמן שצריך ולא לנסות לטרגט גולשים מנישות שאין לכם באמת מה להציע להן רק כדי שהם יכנסו לאתר.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

dating sites seo

מקפידים על עיצוב נעים ונקי לדף הבית ובכלל

העיצוב הנעים והנקי משרת שתי מטרות: הראשונה, יצירת עניין אצל הגולש כך שירצה להסתכל על הפרופילים השונים ובהמשך גם לפתוח מנוי.

השנייה: הוא הופך את האתר לרספונסיבי. זה חשוב במיוחד עבור אתרי הכרויות חדשים מכיוון שהמתחרים החזקים בשוק כן הקימו אפליקציות.

דף הבית צריך להיות מלא בטקסט. לא מספיק אתרים בתחום מקפידים על זה והם פשוט מפסידים מילות מפתח ודירוגים.

לתת תחושה של ביטחון – אימות תמונות בסלפי

לא קשור ישירות לקידום אתרים, אבל סופר חשוב כדי להרגיש לגולשים להרגיש בטוחים: גם באתרי הכרויות מעולים יש פרופילים בעייתיים. אז איך מונעים זיופים כאלו?

לאינסטגרם (וגם לטינדר לאחרונה) יש שיטת אימות חביבה עבור תמונות למי שהחשבון שלו ננעל ואפשר ללמוד ממנה: הגולש מקבל קוד אישי לטלפון שלו שלאחר מכן הוא צריך לכתוב על נייר ולהצטלם אתו בתמונת סלפי.

בגרסה של טינדר מדובר על כמה פוזיציות שצריך לצלם אחת אחרי השנייה…

כך אפשר לדעת שמי שקיבל את הקוד דרך הטלפון הוא באמת מי שמצולם בתמונה. זה לא מונע התחזות ב-100%, אבל עושה חיים קשים למי שרוצה לפתוח כמה פרופילים.

לא חייבים כמובן להכריח כל אחד לעשות את זה, ואפשר פשוט להדביק תג “מאומת” על מנת שלחברים יהיה תמריץ לעשות את זה.

פרופיל ציבורי או לא – עד כמה זה קריטי לגוגל?

עוד נקודה שחשובה מאוד גם לאמינות היא עניין הפרופילים: האם הם יהיו ציבוריים או פרטיים.

מצד אחד, לחלק גדול מהגולשים חשוב לשמור על הפרטיות שלהם ולא לחשוף את הפרופיל המלא שלהם לעיני כל. מצד שני, ככל שיש באתר יותר פרופילים ציבוריים, כך גם יש בו יותר עמודים שחשופים לגוגל.

אבל האמת היא שזה לא באמת עד כדי כך קריטי: רוב האנשים לא ישתמשו בשם האמיתי שלהם ורובם גם לא מצטיינים בכתיבת טקסטים מעמיקים מדי (רובם פשוט בוחרים מראש קטגוריות).

כמו שאני אראה בהמשך, יש מספיק מקומות אחרים להכניס בהם תוכן.

איך לקדם אתרי היכרות

מערכת תשלום

בסופו של דבר, קשה להכניס כסף מאתר הכרויות שהוא כולו בחינם: שילוב של המון פרסומות יכול לפגוע בסופו של דבר בחוויית השימוש.

רוב האתרים מציעים סוגים שונים של מנויי פרימיום עם חשיפה גבוהה יותר, אלגוריתם התאמות חכם וכו’.

מכאן יוצא שחייבים לשלב באתר גם מערכת תשלומים. תקן https (הגנה על הדומיין באמצעות תעודת אבטחה) הוא לא מספיק מכיוון שמדובר במינוי מתחדש ופרטי האשראי צריכים להיות מאוחסנים היכן שהוא.

את נתוני האשראי הייתי מאחסן בחברת סליקה חיצונית, כך שהם לא יהיו מאוחסנים במאגר הנתונים הפנימי של האתר.

כך גם אם תהיה חס וחלילה פריצה לאתר, כל מה שהפורץ יראה זה את המספרים הסידוריים של הלקוחות (או הטוקנים) שמפנים אל חברת הסליקה.

מאמרים מקצועיים – להיות רמה אחת מעל כולם

אם הוצאנו מהמשוואה של הקידום את עמודי הפרופילים עצמם, אז נשארנו בעיקר עם עמודי התוכן, וכאן באמת שלא חסר על מה לכתוב.

ראיתי אתרים עם מאמרים אפילו באתר הבית, אבל גם אם הם נמצאים קצת עמוק יותר באתר, הם עושים עבודה מצוינת.

עוד רעיון שלוקח את כל העניין צעד אחד קדימה הוא לבקש מגולשים וותיקים וכמובן כאלו שהצליחו למצוא בן זוג לחיים (לא קשר קצר) לפתוח מעין יומן ובו הם מספרים על החוויות שלהם.

לטקסטים האלו אפשר לעשות עוד אופטימיזציה ולכוון למילות מפתח נוספות. לדוגמה, “איך להחזיר אהבה”, “מציאת אהבה פרק ב’ ” וכך הלאה…

בנוגע לאיכות התוכן: באתרי הכרויות התוכן חייב להיות ברמה אחת מעל הטקסט שבדרך כלל משתמשים בו לקידום אתרים: זה סופר חשוב לרושם הראשוני שהאתר יוצר את הגולש.

אתם לא רוצים שהדבר הראשון שהוא יקרא יהיה איזה מאמר משעמם עם עשר קלישאות על מתנה רומנטית…

בניית קישורים, שיתופי פעולה וכו’

במקום ללכת סתם על החלפות קישורים פשוטות שיתרמו בעיקר קישורים בלי הרבה מאוד ערך, נסו לכוון גבוה אל אתרים של אנשי מקצוע בתחום שגם יוכלו לחתום על המאמר עם קרדיט שנראה טוב.

למשל, מטפלים זוגיים, פסיכולוגים, מאמנים אישיים וכך הלאה. הם זקוקים לקישורים ותוכן איכותי לא פחות מכם על מנת להיראות טוב, וזו הזדמנות שחבל לפספס.

מערכת ניהול תוכן

אפשר לבנות אתר הכרויות במערכת ניהול תוכן, אבל מכיוון שדרושות לכך המון התאמות, רוב האתרים בנויים על מערכת עצמאית או שילוב של קוד פתוח וקוד סגור.

זה יכול להציב לא מעט אתגרים כאשר רוצים לבצע קידום אתרים טכני מכיוון שאין כאן תוספים זמינים מראש.

הנה כמה תזכורות:

  1. בעמודי קטגוריות קבועים (לא מסננים שנוצרים דינאמית), חייב להיות תג קנוניקל מהעמודים המתאימים לעמוד הראשון.
  2. המערכת חייבת לדעת כיצד לסמן מידע סכמה רלוונטי. לדוגמה, שאלות ותשובות או מאמרים.
  3. אפשרות להטמיע Tag Manager עבור כל שירות נלווה שתצטרכו, מ-Search Console ועד מפות חום.
  4. שליטה בהפניות 301 במקרה ומשנים כתובות של עמודים.
  5. עמוד 404 מותאם אישית שיפנה את הגולש לחיפוש או דף הבית – עבור פרופילים שכבר לא קיימים ושאר צרות.
  6. אם האתר דו לשוני, צריך להתכונן גם לזה.
  7. על בניית קוד מהיר והתאמה למובייל אין ממש מה להרחיב. פשוט לא להזניח את זה.

לפני שנסכם, קבלו סרטון שיעזור להבין את החשיבות של מערכות ניהול תיכון 👇🏼

לסיכום

תחום אתרי ההיכרויות לא מת וגולשים רבים עדיין מרגישים בטוחים יותר באתרים בהם הם יכולים לשמור על האנונימיות שלהם. למרות שיש כמה מותגים חזקים בתחום, הגולשים לא בהכרח שומרים להם אמונים וצריך להתחשב בכך בזמן שמבצעים מחקר מילות המפתח אורגני או ממומן.

מבחינת SEO המצב הזה יכול להיות מאתגר, אבל באמצעות העשרת האתר בתכנים ובניית קישורים איכותית אפשר להצליח ולעקוף את המתחרים שלא תמיד עושים את העבודה הכי טובה בתחום הזה.

לא פחות חשוב לתכנן מראש את מערכת ניהול התוכן ולהתאים אותה כמה שאפשר ל-SEO טכני אשר הולך ותופס היום חלק יותר ויותר מרכזי בדירוגים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו