052-9095200

סקירת מערכת הייבר (Highver) למקדמי אתרים

מערכות עזר לקידום אתרים יש אינסוף, אבל נראה שבכל מה שקשור לניהול הפרויקטים עצמם יש מעט פחות אם בכלל… ברוב המערכות כאשר יש אפשרות לנהל "פרויקטים", מתכוונים בדרך כלל לסינון התוצאות על פי דומיין מסוים. יש גם מערכות שמציעות מעקב אחרי החלפת קישורים וכמובן רשימה קבועה של מילות מפתח פר אתר, אבל זהו פחות או יותר…

סקירה על מערכת Highver

מלבד זאת, יש כמובן מערכות כלליות לניהול משימות כמו Slack, אבל הן ממש לא ספציפיות ל-SEO.

לכן המערכת של "הייבר", אותה בנה שמוליק דורינבאום (שמול) כל כך מעניינת: מדובר במערכת שיודעת גם לעקוב אחרי מילות מפתח (ולחפש מילים דומות), אבל גם עוזרת לכם בתהליכי קידום מורכבים וניהול משימות.

החיבור בין שתי היכולות המרכזיות האלו ביחד מעניק לכם תובנות לגבי ההשפעה של פעולות ספציפיות שביצעתם על מיקומי וביצועי האתר, משהו שעוד לא ראיתי בשום מערכת אחרת.

לפני שאפרט על יכולות מערכת Highver אפתח בידיעה מרעישה:

החל מאוקטובר 2020 נכנסתי כשותף ומשקיע במערכת ביחד עם המייסד שמול (שמוליק דורינבאום)!

אז אם עדיין לא ניסיתם את המערכת – זה הזמן, ואני מבטיח לכם שיהיו עוד המון הפתעות בהמשך…

לאתר של הייבר

איך בדיוק זה עובד?

שמול מסביר על יכולות המערכת בוידאו הבא:

הייחוד של המערכת הוא כאמור בראש ובראשונה בניהול פרויקטים ל-SEO, ולכן הדבר הראשון שתרצו לעשות זה ליצור פרויקט.

ברגע שתלחצו על כפתור היצירה יופיע לכם אשף שיעזור לכם בהגדרות שלו, תוכלו לבחור את המאפיינים הבאים:

1. סוג האתר. אישי או אתר של לקוח

2. תבנית המשימות. למעשה לאיזו מטרה מיועד הפרויקט. לדוגמה: קידום של בלוג, קידום של תבנית, ניקוי תוצאות שלילות, בניית קישורים וכו'.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

יש לציין שאלו רק תבניות מוצעות ואתם יכולים ליצור גם תבניות משלכם (אסביר על זה מאוחר יותר).

3. סיווג עסקי. רשימה של קטגוריות כגון תחבורה, אהבה ויחסים, בעלי חיים, משחקי והימורים. בסך הכול כמה 20 קטגוריות (נכון לכתיבת שורות אלו)

מלבד זאת תצטרכו להקליד כמובן את כתובת האתר, לתת שם לפרויקט ולבחור האם אתם מעוניינים לקדם ב-google.co.il או google.com (כרגע אין תמיכה בגרסאות אחרות).

אחרי שיצרתם את הפרויקט, המערכת תוכל לבנות בעבורכם רשימה של משימות, אבל אתם יכולים גם לבנות משימות מותאמות אישית.

לדוגמה, אם תבחרו לקדם אתר תדמית, המערכת תבחר בעבורכם כבר את המשימות "בניית קישורים פנימיים" ו-"טיפול באופטימיזציה של תמונות" ועוד מספר משימות. אם כבר ביצעתם את אחת מהמשימות האלו, אתם יכולים פשוט לסמן V על המשימה…

לחיצה על משימה תפתח לכם תיאור שלה. אם הגדרתם גם משימות משנה, תוכלו לראות שהתווסף לכם פס שאומר לכם בדיוק כמה מהן נותרו.

דוגמה למשימות משנה ל"התאמה לניידים" (אחת מברירות המחדל שהמערכת מציעה): "בדיקת התאמה בכלי של גוגל" ו"נוחות השימוש בניידים בקונסולת החיפוש תקינה".

יש גם מספר בדיקות כלליות שמופיעות ב-Dashboard: בדיקה האם האתר בכלל פעיל, זמן הטעינה וציון אופטימיזציה למהירות מגוגל הן לנייד (מובייל) והן לנייח (סך הכול 5 בדיקות).

הוספת משימה חדשה מותאמת אישית

הוספה של משימה חדשה מותאמת אישית נעשית דרך החלק העליון של הלוח. כאן אתם יכולים להגדיר את ההגדרות הבאות:

  • כותרת
  • תיאור ארוך
  • סוג (לעמוד ספציפי או לכל האתר)
  • תאריך יעד
  • האם מדובר במשימה שחוזרת על עצמה (לדוגמה, בדיקה שהקישורים הנכנסים לא שבורים). תוכלו לבחור בין משימה יומית, שבועית, חודשית ואפילו שנתית…
  • חברים משויכים למשימה: אם בחרתם במנוי לכמה משתמשים, תוכלו לחלק אותה ביניכם

כלי עזר ומסכים מיוחדים

יש כמה כלי עזר ומסכים מיוחדים שיעזרו לכם לעקוב אחרי המשימות ולבחון את היעילות שלהן, כולל את אותן התובנות הייחודיות למערכת של Highver.

כלי העזר

1.מחקר מילות מפתח: שוב, כלי פשוט מאוד שקולט מילת מפתח ומוצא מילים קשורות או רשימת מילים מקובץ אקסל עם שם המילה ונפח החיפוש (אם זה לא משנה לכם, אתם יכולים להכניס סתם מספר בקובץ…).

אם הכלי מוצא מילים בעצמו, תראו גם את המחיר לפרסום ממומן, זה לא ממש קשור לתחום האורגני, אבל יכול לתת לכם מושג על רמת התחרותיות.

לאחר מכן אתם יכולים לשייך כל מילה לפרויקט הרלוונטי. שימו לב שאתם מוגבלים במספר המחקרים האוטומטים שאתם יכולים לבצע בכל חודש. למידע נוסף על מחקר מילות מפתח.

2. מעקב אחרי מיקומים (תחת מטרות בדאשבורד): נעשה בצורה פשוטה מאוד, אך היתרון כאן הוא שאתם יכולים לראות את השינוי היומי, השבועי או החודשי אחד ליד השני. כאן אתם יכולים גם להוסיף מילים חדשות אחת אחרי השנייה אם תרצו.

3. שיתוף: כאמור, אפשר לשתף משימה עם עובדים אחרים שנכללים במנוי, אך אפשר ליצור גם תצוגה לקריאה בלבד ולשלוח ללקוחות. האופציה הזו נמצאת ב"ציר הזמן" ו"ייצוא ל-PDF".

4. עבודה עם תבניות: נניח שיצרתם פרויקט עם שילוב של משימות מותאמות אישית ומשימות מוגדרות מראש. יכול להיות שבעתיד תרצו לפתוח פרויקט דומה. באמצעות שימוש בתבניות אתם יכולים לשמור את המבנה של הפרויקט גם עבור פרויקטים עתידיים.

מסכים מיוחדים ותובנות

1. היסטורית מיקומים על גבי ציר הזמן: כפי שאתם יודעים, ביצוע משימה מסוימת יכול לשנות את המיקומים של מילות המפתח, אבל לא בהכרח באופן מידי. ברגע שתלחצו על מילת מפתח כלשהי תחת "מטרות", תוכלו לראות את הן את הביצועים שלה והן את המשימות שביצעתם על גבי ציר הזמן. כך תוכלו להעריך האם למשימה מסוימת שביצעתם יש השפעה על המיקום של המילה.

2. משימות על גבי ציר הזמן: מאפשר לכם לעקוב אחרי המשימות שביצעתם על גבי ציר הזמן בכל חודש בנפרד. שימושי ביותר אם קבעתם לעצמכם דדליינים.

3. ביצועי האתר: מציג את הבדיקות הבסיסיות (מהירות ואופטימיזציה) על גבי ציר הזמן.

בונוס: מדריך קידום אתרים בווידאו

אומנם לא מדובר בחלק אינטגרלי מביצוע המשימות, אבל מכיוון שהמערכת מיועדת גם למי שרק רוצה להתחיל לקדם את האתר שלו ולא בהכרח יודע את המשמעות של כל משימה, מצורף לאתר גם מדריך בווידאו שנותן הסברים כללים על קידום אתרים. הוא לא מחליף את הקורס ששמוליק מציע, אבל כמו שאומרים, "אם נותנים לך, תיקח!"

מנויים ומחירים

עוד יתרון בולט מאוד של הכלי הוא המחיר הזול יחסית, במיוחד אם אתם מקדמים את האתר האישי שלכם. הרשימה עם מע"מ מפורטת כאן.

לדעתי, החבילה השלישית, שמאפשרת לבצע 10 מחקרים ולעקוב אחרי כ-200 ביטויים בחודש כבר מתאימה למי שמקדם כמה לקוחות קטנים, ובפחות ממאה עשרים שקלים לחודש, זו חבילה מצוינת.

רוב הכלים האחרים בשוק אומנם מציעים יותר פונקציות, אבל המחירים לחבילות דומות כבר מזנקים ל-100 דולר לכל הפחות (כמעט פי 3!).

לסיכום:

מערכת Highver היא סך הכל כלי שעושה רושם מאד חיובי, בנוי היטב ועם הרבה חשיבה על חווית משתמש וצרכים של מקדמי אתרים.

למערכת יש עוד הרבה לאן לגדול ולהתפתח אבל הפוטנציאל הוא בהחלט שם, ואני צופה לה עתיד ורוד גם בארץ וגם בחו"ל.

לאתר של הייבר

מדריכים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו