דף הבית / כלים לשיווק באינטרנט / 6 כלים שכל בעל אתר אי קומרס חייב להכיר

6 כלים שכל בעל אתר אי קומרס חייב להכיר

אתרי האי-קומרס צברו תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם. מה שהיה נחלתם של מומחים, הפך לפופולארי הרבה יותר, וכך מצטרפים לשוק זה שחקנים חדשים.

לבנות את אתר המסחר עצמו מאוד קל, וישנם עשרות פלטפורמות שונות המאפשרות לעשות זאת בחינם (להשוואה מקיפה בין מערכות שונות לבניית אתרים).

כלים לאתרי מסחר

אולם, אתר טוב נמדד בירידה לפרטים הקטנים ובניסיון של בעל האתר ליצור חווית משתמש טובה ככל האפשר.

לכן במאמר זה תוכלו למצוא 5 כלים שכל בעל אתר איקומרס חייב להכיר. למידע נוסף על בניית חנות וירטואלית ודגשים מיוחדים.

1. WooHoo – לאסוף מיילים בכיף

כבעלי אתרים, אחד הדברים החשובים ביותר עברנו הוא הדאטה על המשתמשים. כמה זמן הם נמצאים באתר, מאילו דפים הם יוצאים, מהיכן הם מגיעים וכמובן שגם מה היא כתובת המייל שלהם.

ניוזלטר ידוע ככלי אפקטיבי מאוד לשימור לקוחות ולהגדלת המכירות של אתר. לדוגמה, לרשימת מיילים מאפשרת לי ליצור רשימת תפוצה, וכמו כן גם להצליב את נתוניהם עם פייסבוק כדי להריץ קמפיין לאנשים הדומים להם.

WOOHOO הוא תוסף ישראלי המאפשר לבעל חנות אי-קומרס לאסוף כתובות מייל מגולשיו מבלי להציק להם. וואוו מאפשרת לכל אחד ליצור פופאפ מגניב לאתר שלו בצורת משחק ובכך להעניק הטבה לכל מי שמחליט להשאיר את כתובת המייל שלו. בניית הפופאפ עצמו מתבצע על ידי מערכת Drag & Drop פשוטה.

2. Yotpo – לתת לגולשים לדרג

כמי שקונה המון באינטרנט, אני בודק לפני כל קנייה מה הן הביקורות על המוצר אותו אני רוצה להזמין. זהו אחד הגורמים העיקריים בהחלטה שלי, האם להזמין את המוצר או לא.

אף פעם לא נעים להזמין ואז להבין שהמוצר שאתה מקבל הוא למעשה מוצר אחר לגמרי. לכן עדיף שבעל האתר עצמו יזום את המהלך וינגיש ללקוחותיו את הביקורות על המוצר המעניין אותם.

YOTPO היא חברה ישראלית אשר פיתחה תוסף ביקורות רחב מאוד עבור אתרי אי קומרס.

הוא למעשה לוקח את כל הביקורות צעד קדימה מאפשר לנו להשתמש בהם גם לצרכים השיווקיים שלנו. הוא מאפשר לנו לבנות מערכת אמון עם הגולש בכך שנציג לו את הביקורות על המוצר והתמונות שלקוחות העלו. התוסף לוקח את עניין הדירוג צעד קדימה ומציג אותו גם תוצאות החיפוש עצמן בגוגל.

3. Smartlook – לעקוב אחרי מה שהגולשים עושים

בניגוד לאתרי תוכן, מטרתו של אתר מסחר הוא לא להשאיר את הגולש באתר כמה שיותר (ולספק לו ערך כמובן), אלה למכור לו את המוצר כמה שיותר מהר. לשם כך, עלינו ליצור מסלול קניה ברור פשוט לכל מבקר באתר. לעתים, מסלול זה עשוי להיות ברור מאוד עבורנו, כך למעשה מנקודת המבט של הגולש הכל יראה אחרת.

SMARTLOOK הוא כלי שימוש מאוד שמאפשר לנו לצפות בהתנהגות של הגולש בתוך האתר. לצפות ממש, כמו 2 אנשים היושבים האחד ליד השני. להיכן העכבר שלו זז, על אילו כפתורים לחץ וכו'. כך שבעלי אתרים יכולים לשפר את מבנה האתר כך שימיר את הגולש לקונה מהר יותר.

רוצה לקבל הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

4. Canva – פשוט לעצב

אתם יוצאים במבצע חדש? מוצר חדש נכנס לכם לחנות ורוצים לספר על זה ברשתות החברתיות?

אין כמו עיצוב נחמד כדי לחזק את המסר. חומריים שיווקיים איכותיים הם חלק בלתי נפרד מהצלחת קמפיין. עיצוב חומריים שיווקיים שכאלו עשויים להפוך מהר מאוד לעניין מסובך עבור אנשים שאינם בעלי ניסיון גרפי. וללמוד כיצד להשתמש בתוכנות של אדובי הוא לא עניין של מה בכך.

אם אתם זקוקים לעצב חומרים שיווקי לאתר שלכם, קנבה תהפוך מהר מאוד לחברה הכי טובה שלכם.

מדובר בכלי חינמי בחלקו הגדול, שנותן פתרון מדהים לאנשים שאינן מבינים דבר בעיצוב. על ידי שימוש בתבניות מעוצבות, נוכל תוך מספר דקות להוציא עיצובים מדהימים לאתר שלנו. כמו כן, נוכל להתאים בקלות את העיצובים לגדלים האופטימליים לרשתות החברתיות.

5. Smile.io – לקוח קבוע

מי הם הלקוחות הכי טובים שלכם? חשוב שתדעו. כבעלי אתר מכירות, חשוב לשמור על הלקוחות שלנו כך שיחזרו ויהפוך ללקוחות קבועים ונאמנים.

SMILE.IO מאפשר לבעל האתר לעודד תחרות סביב מי יהיה הלקוח הכי נאמן של האתר. סוג של משחק סביב נקודות. שיתופים ברשתות החברתיות וקניון נחשבים לפעולות מתגלמות. בגינן יוכל המשתמש לקבל הנחות ופרסים. דרך מקורית לעודד את מעורבות הגולשים עם האתר.

6. Klaviyo – מיילים אוטומטיים ומיזוג לפייסבוק

המשתמש השאיר פרטים? רוכש פוטנציאל נרשם לאתר? מדהים! אבל מה עושים איתו? מאיפה מתחילים?

KLAVIYO היא מערכת שיווק מיילים אוטומטיים המאפשרת לכם לבנות מערך מיילים שיקבל המשתמש לאחר שנרשם או בהתאם לפעולות שהוא ביצע בתוך האתר.

כך תדעו איזה מוצרים להפנות אליו וכל זה באופן אוטומטי. המערכת מאפשר גם ליצור רשימות תפוצה מותאמות אישית ולהצליב את כל הנתונים עם פייסבוק בכדי לפלח אותם בקמפיין ממומן.

לסיכום

אוהבים כלים? מקווה שהמאמר הזה קצת חידש לכם, בדגש על כלים לייעול ושיפור השיווק בעולם האיקומרס. לרשימה ענקית של כלים נוספים מומלצים למשווקי אינטרנט, אל תפספסו את המאמר הזה >>

נכתב על ידי רפאל סבן.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות רפאל סבן

רפאל סבן הינו משווק אינטרנט המתמחה בעולם האיקומרס וכן בניהול ותפעול עמודי פייסבוק.

שווה לקרוא גם את

בדיקת מהירות אתר

בדיקת מהירות אתר: לא רק בשביל גוגל

מהירות האתר הוא אחד הנושאים היותר קריטיים היום בתחום של בניית אתרים וקידום אתרים. אמנם ...

סקירה על SEMRush

SEMRush: כלי עוצמתי לקידום אתרים ופרסום בגוגל

כל מקדם אתרים טוב צריך לפחות ארגז כלים אחד באמתחתו. אני אמנם כתבתי על מעל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
close slider