מערכות לבניית דפי נחיתה שכדאי להכיר

בעבר, בנייה של דף נחיתה דרשה ידע בבנייה של אתרי אינטרנט ומעצב אתרים, אבל כיום יש הרבה פתרונות שמאפשרים גם למי שאין לו ידע בבניית אתרים ואפילו ניסיון בעיצוב לבנות דפי נחיתה לקמפיינים שונים. 

דפי נחיתה אמנם לא מתאימים למי שרוצה להיכנס לתהליך של קידום אתרים אורגני, אבל הם נותנים מענה טוב למי שרוצה לבצע פרסום ממומן כלשהו (למשל דרך גוגל או פייסבוק) וצריך פלטפורמה להפנות אנשים אליה.

מערכות לבניית דפי נחיתה

למרות שקיימים עשרות מערכות שונות, הכי טוב לבחור במערכת שתומכת בעברית בצורה מלאה.

אז הנה המערכות הכי טובות שיש בארץ:

1. PageWiz

PageWiz היא אחת מהמערכות הכי פופולאריות בארץ מכיוון שהיא תומכת תמיכה מלאה בעברית וביישור מימין לשמאל (RTL). העורך של המערכת דומה למעצב המצגות של PowerPoint ואפשר להוסיף כותרות ופסקאות טקסט עשיר. 

חשוב לציין שאפשר לבחור בין מספר תבניות מוכנות וגם לשלם על תבניות פרימיום, אבל הן לא מתוכננות לעברית, כך שצריך להתאים אותן באופן ידני על ידי גרירת האלמנטים ושינוי כיוון יישור הטקסט בהם.

טפסים ולידים

את הטפסים אפשר לעצב איך שרוצים בצורה אנכית או אופקית וגם לקבוע איך כל שדה יתנהג ומה המשתמש יהיה חייב להקליד בו.

את הלידים אפשר לנהל ממסך אחד מרכזי, אבל גם לשלוח אותם לכל מערכת דיוור אלקטרוני או CRM, אף על פי שאם אין תמיכה ישירה, צריך להשתמש ב-Zapier בתור גשר.

מבחני A/B ומובייל

אם רוצים לבצע מבחן A/B Testing, יש אפשרות לשמור על הכתובת הקיימת, למרות שזה לא תמיד רצוי (לדוגמה, אם רוצים לראות מאילו מילות מפתח הגיעו לכל עמוד ב-Adwords ומה הייתה ההשפעה על ההמרות).

עוד תכונה יעילה של המערכת היא לעצב גרסה נפרדת למובייל ולמחשבים רגילים בשביל לעצב את הדף בצורה הכי נוחה שאפשר. גם כאן לא צריך לדאוג לכתובת והמערכת עושה ניתוב אוטומטי בהתאם למכשיר ממנו מגיעים לדף.

תמחור

השימוש במערכת מתומחר על פי מספר הכניסות לדף והדומיינים המפנים, החבילה הזולה ביותר עולה 29$ בתשלום חודשי (נכון לכתיבת שורות אלו) וכוללת 5,000 צפיות ושני דומיינים. אפשרות לעיצוב חלק של הדוחות בשביל לשלוח ללקוחות נמצא רק בשתי החבילות היקרות. מלבד זאת אין הבדלים בין החבילות וזה יתרון גדול לעומת מערכות אחרות.

2. אקטיב טרייל

מערכת בניית דפי הנחיתה של אקטיב טרייל היא חלק משירות הדיוור האלקטרוני שלה (למידע נוסף על שיווק במייל). היתרון העיקרי של הכלי הוא בתבניות בעברית, אבל יש לכלי גם כמה יתרונות אחרים:

  • אפשרות להוריד את הדף עצמו לאתר ולאחסן אותו תחת הדומיין שלכם
  • אפשרות לקבוע טריגרים שיציגו את הדף בתור Popup
  • אפשרות לשלם ישירות עם PayPal, מתאים למי שרוצה למכור שירותים שונים ישירות דרך האתר
  • ייבוא נתונים ישירה מתוך טופס הלידים של Facebook
  • עיצוב תמונות עם פילטרים בתוך העורך

מבחינת תמחור, המערכת היא כאמור חלק משירותי הדיוור של אקטיב-טרייל. החבילות מוגבלות על פי מספר הנמענים (אבל לא מבחינת שליחת הדיוורים). החבילה הזו ביותר עולה 50 שקל לחודש + מע"מ וכוללת עד 5,000 נמענים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

3. רב דף (רב מסר)

מערכת דפי הנחיתה של המתחרה העיקרית גם היא חלק ממערכת הדיוור עצמה.

גם לרב דף יש מספר תכונות ייחודיות כמו האופציה לשלב את דפי הנחיתה בתוך לשונית בדף עסקי בפייסבוק או כפלאגין של וורדפרס. וגם כאן אפשר להוריד את הקוד של הדף עצמו לאתר שלכם.

העורך עצמו די בסיסי, אבל מבחינת משתמשים מסוימים זה עלול להוות דווקא יתרון מכיוון שאפשר לראות את הדף בפרופורציות דומות מאוד לתצוגה הרגילה שלו.

מבחינת תמחור, התמחור של רב מסר הוא באזור הבינים, כ-95 שקל לחודש + מע"מ לחבילת הבסיס שכוללת 1,000 כתובות דואר אלקטרוני ו-6,000 דיוורים (מה שאמור להספיק בהחלט גם לדיוור שבועי).

4. InfoPage

InfoPage היא מערכת דפי נחיתה חינמית. התבניות די בסיסיות, אבל אפשר לעבור בין אלמנטים שונים כמו טפסים או כפתורי תשלום עם טאבים שונים (באופן דומה לוורד).

את הלידים אפשר לראות בדף נפרד, אבל גם להוסיף את המשתמשים לרשימת תפוצה בעזרת מערכת חיצונית שיש לה API. עוד אופציה שימושית היא להוסיף פיקסל המרה של גוגל או פייסבוק ישירות לדף הנחיתה בשביל לבצע Remarketing.

מלבד בדיקת A/B Testing, אפשר גם לתייג דפי נחיתה וכך לראות סטטיסטיקה בצורה נוחה בלי לעבור למערכת Adwords. לדוגמה, אפשר להוסיף מקור או מילות מפתח.

מבחינת תמחור, אין כאן קאצ'ים, המערכת חינמית לגמרי, וזהו יתרון גדול מאוד. יש אופציה לקנות שירותים משלימים כמו שליחת SMS והודעת מייל למספרי טלפון, אבל הם ממש לא חובה.

5. Landit

Landit היא מערכת עצמאית לבניית דפי נחיתה בתשלום.

יש לה מספר יתרונות, אבל גם כמה חסרונות שיכולים להיות משמעותיים.

מי שעומד מאחורי המערכת היא קבוצת Cybercity שבעבר הציעה מערכת ניהול תוכן, אבל נראה שעברה מיתוג מחדש כאשר הפופולאריות של מערכות קוד פתוח כמו וורדפרס שינתה לחלוטין את השוק.

יש כמה עשרות תבניות מוכנות בעברית, אבל אפשר ליצור תבניות מותאמות אישית בקלות יחסית. הממשק עצמו מזכיר את זה של וורד ואפשר לעבור בין הטאבים השונים בשביל לעצב אלמנטים שהוספתם כמו תיבות טקסט, כפתורי שליחה, תמונות, כפתורי תשלום וכו'. יש גם סרגל מידות שבעזרתו אפשר לישר את האלמנטים בצורה מדויקת.

התכונות הייחודיות למערכת כוללות בין היתר תוספי נגישות, ניתוח התנהגות הגולשים באמצעות מפות חום (מצוין לאופטימיזציה) והטמעת פיקסלים של גוגל, פייסבוק וכו'.

החיסרון האמיתי של המערכת נעוץ כנראה בכך שגם בחבילה הכי יקרה, יש בסך הכול 50 מגה בייט של אחסון ועשרה דפים לפרסום.

זה אולי נשמע הרבה למי שמנהל קמפיין קטן עבור עצמו, אבל לא ממש עונה על הצרכים של מי שצריך לנהל עשרות קמפיינים שונים. עם מחיר של 90 ₪ לא כולל מע"מ לחבילה הזו, לא בטוח בכלל שזה משתלם…

6. EZLand

EZLand היא מערכת שיש לה לא מעט לקוחות מפורסמים כמו דה מרקר, רימיקס ו-ynet, והיא מהווה שילוב בין מערכת אוטומטית לבניית דפי נחיתה ובין שירותי פרימיום כגון בניית דפי נחיתה על ידי משווקים מקצועיים, כתיבת תכנים וניהול קמפיינים.

מבחינת המערכת עצמה, אפשר למצוא כאן כמה תכונות מעניינות:

  • מענה אוטומטים ללידים ובכלל זאת שליחת "מתנות" כמו מדריכים ב-PDF למייל של הנמען
  • בניית דפי נחיתה לעמודים בפייסבוק דרך תוסף שיוצר טאב נוסף
  • אפשרויות סליקה דרך  PayPal
  • חיבור לדומיין חיצוני בלי תוספת מחיר  (לאחר הפניית DNS)

למרבה הצער, העורך עצמו לא מאוד נוח ונראה כמו גרסה פרימיטיבית משהוא של עורכים אחרים: לדוגמה, בשביל לערוך אלמנט מסוים, צריך לעמוד על החלק העליון שלו וללחוץ על האייקון המתאים שנפתח ב-Tootip ארוך מאוד, אבל תזוזה אחת לא נכונה של העכבר, והוא נעלם.

עוד בעיה היא שהממשק עצמו פשוט מפלצתי בגודל שלו ובשביל לראות את כל התצוגה המקדימה של דף הנחיתה צריך לגלול את העורך עצמו כלפי מטה.

בצד החיובי, אפשר ליצור אזורים שונים בדף הנחיתה (בלוקים) עם מספר תאים שונה בכל אחד מהם ולשנות את הגודל הפנימי של התא בקלות.

מבחינת תמחור, גם כאן משום מה מתקמצנים על מספר דפי הנחיתה, החבילה היקרה ביותר עולה 99 ₪ ומאפשרת בנייה של עשרה דפי נחיתה בלבד.

לסיכום, קצת קשה להבין איך EZLand  מתהדרת בלקוחות גדולים מאוד, אף על פי שיכול מאוד להיות ששירותי הפרמיום שלה מספקים תוצאות מקצועיות, על פי הפרסום בעמוד הבית, בניית דף נחיתה מקצועי מתחיל מ-390 ₪

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו