אתרים מומלצים לפעילות של ניהול מוניטין

בעידן שבו הלקוחות שלנו בודקים בשבע עיניים את העסק ברחבי רשת האינטרנט לפני שהם מחליטים לרכוש מאיתנו מוצר או שירות, אנחנו, בעלי עסקים, חשופים יותר מתמיד.

אתרים מומלצים לפעילות של ניהול מוניטין

הסיבה לכך, היא שביקורת שלילית אחת על השירות שסיפק העסק, אזכור בדבר תביעה, גם אם לא מוצדקת שהגיש כנגדנו אחד הלקוחות, או אפילו דיון שהתנהל סביב מוצר פגום שסיפקנו ללקוח, שמצידו חשב שהדרך הטובה ביותר ללבן את העניינים היא באמצעות הרשת, יכולים להאפיל על מאות ואפילו אלפי המלצות שנוכל לקבל מלקוחות שהותרנו מרוצים.

הדרך להתמודד עם אזכורים כאלו, היא באמצעות תהליך שנקרא ניהול מוניטין. מה העקרונות של ניהול מוניטין וכיצד נבצע אותו בצורה אפקטיבית? המשיכו לקרוא.

כדי לקבל קצת רקע אפשר גם לצפות בסרטון הבא בו אני מסביר על כך:

עקרונות מרכזיים בניהול מוניטין

כדי להתמודד עם אזכורים שליליים אודות העסק שלנו ברשת, או אפילו אזכורים על מי שעומד מאחורי העסק, עומדות בפנינו שתי שיטות פעולה מרכזיות.

הראשונה היא באמצעות הסרת התוכן הפוגעני.

הסרת תוכן פוגעני יכולה להתבצע באמצעות פניה לבעלי האתר שבו מנוהל האזכור השלילי, הגשת תביעה כנגד אותו אתר אם מדובר בעבירה על חוק איסור לשון הרע, וגם פניה אל גוגל בבקשה להסיר את האינדוקס של אותו פריט מידע.

השיטה השניה היא דרך פעולה שבה ננקוט כאשר לא עולה בידנו להסיר את האזכור השלילי.

באופן זה, מה שננסה לעשות הוא לדחוק את התוצאה השלילית אל העמודים השלישי, הרביעי וכך הלאה, ולמעשה, לצמצם באופן משמעותי את החשיפה של הגולשים לתוצאות שבהם מופיעים אזכורים שליליים אודותינו.

כיצד דוחקים תוצאות שליליות מטה?

באמצעות שילוב תוצאות איכותיות וטובות בצורה כזו שידורגו מעל התוצאות השליליות.

פעולה כזו, של קידום תוצאות טובות רבות עבור ביטוי חיפוש בודד נקראת ניהול מוניטין. שימו לב: אם בתהליך רגיל של קידום אתרים אנחנו פועלים כדי למקם עמוד ספיציפי גבוה בדפי תוצאות החיפוש עבור שורה ארוכה של ביטויי מפתח, הרי שבניהול מוניטין אנחנו מנסים לדרג שורה ארוכה של עמודים שונים עבור ביטוי מפתח ספיציפי.

כדי לבצע את המשימה הזאת בצורה איכותית, חשוב יהיה להכיר עקרון נוסף שעל פיו עובד מנוע החיפוש.

מנוע החיפוש, באופן עקרוני, היה רוצה להציג לגולש, לצד התוצאות האיכותיות ביותר, מדורגות לפי סדר, גם תמהיל של תוצאות מעולמות תוכן שונים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

כלומר, מנוע החיפוש היה רוצה להציג, עבור חיפושים אפשריים של שם המותג, מגוון של תכנים רלוונטיים: דף העסק של המותג, ערוץ היוטיוב שלו, הפרופיל של העסק בלינקדאין, הפרופיל של העסק ברשתות חברתיות, אזכורים של העסק באתרים פופולריים וחזקים ועוד.

את העיקרון הזה, ננסה לנצל, לצורך הטמעת תכנים איכותיים אודות העסק, בשורה של אתרים רלוונטים בצורה שתיתן מענה איכותי למנוע החיפוש בעת חיפוש שם המותג. בצורה כזו, תוצאות שונות ומגוונות יוצגו לגולש, ולמעשה, תידחקנה את האזכורים השליליים מטה. אז אילו אתרים מומלצים לצורך הטמעת תכנים כאלו?

רשימת אתרים מומלצים להטמעת תכנים בתהליך ניהול מוניטין

על מנת לוודא שתהליך ניהול המוניטין שאתם מבצעים כדי לשפר את תוצאות החיפוש המתקבלות עבור חיפוש שם המותג הוא איכותי, כדאי יהיה לכם מאוד לבצע את הפעולות הבאות:

1. פתיחה וניהול של פרופיל לינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית לניהול פרופיל מקצועי של אנשים וחברות. מדובר במעין קורות חיים דינמיים, שבהם לצד נתונים סטטיים אודות ההכשרה והתארים, יכולים אנשים לפרסם מאמרים מקצועיים, להיחשף להצעות עבודה רלוונטיים, וגם להיות מחוזרים על ידי ציידי כשרונות כאלו ואחרים.

מאחר שמדובר ברשת חזקה וממותגת, פתיחה וניהול שוטף של פרופיל לינקדאין לעסק או לאדם יכולה בהחלט להתברג כאחת מן התוצאות הראשונות בדפי תוצאות החיפוש בעת חיפוש שם המותג, ולמעשה, לסייע לנו במטרה אותה אנחנו מבקשים להשיג: דחיקת האזכור השלילי מטה.

2. פתיחה וניהול של ערוץ יוטיוב

המלחמה הגלויה המתנהלת בין גוגל ופייסבוק על השליטה בעולם ערוצי הסטרימינג של וידאו, יכולה, במקרה הזה, רק לסייע לכם בפרויקט ניהול המוניטין.

ערוץ יוטיוב פעיל, שמתפרסמים בו באופן שוטף סרטונים איכותיים של העסק, שגולשים נהנים ממנו ומאותתים על כך למנוע חיפוש הסרטונים הגדול בעולם, גם הוא בסבירות גבוה יכול להתברג בקלות בצמרת תוצאות החיפוש בעת חיפוש שם המותג.

מדריכים רלוונטיים:

3. פעילות בטוויטר

טוויטר, הרשת החברתית מבוססת הציוצים, אשר הביאה אלינו את עולם ההאשטגים, התכנים המקוצרים, הסנסציות והחדשות, היא, כמובן, מותג חזק ביותר ונחשב עד מאוד.

אם תשכילו לנהל פרופיל חברתי בטוויטר, לאסוף קהל עוקבים מתמיד ואיכותי, לצייץ תכנים שמגבירים את מעורבות הקהל, ולשעות זאת בקורולוציה מלאה לטרנדים חמים בשוק, סביר שגם כאן תצליחו למקם כבר בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, את האזכור אודותיכם, ולמעשה, תגדילו את התשתית שעומדת לרשותכם, לשם דחיקת האזכורים השליליים אודותיכם במנוע החיפוש.

4. הקמת דף פייסבוק או קבוצת פייסבוק

בלא מעט מקרים, אנשים בוחרים לחפש מידע אודות סוגיה שהם מבקשים לתת עליה מענה, לא במנועי החיפוש, אלא דווקא באמצעות הרשתות החברתיות, ופייסבוק בפרט.

הסיבה לכך היא שבשנים האחרונות, פייסבוק הפכה לשם נרדף לתשתית לניהול קהילות. באמצעות מנגנונים של קבוצות או דפים, מאפשרת פייסבוק לאנשים שונים לנהל ולהחליף ביניהם מידע מקצועי, ולמעשה להוות מקור לחיפוש של גולשים שמעוניינים לקבל מידע איכותי, אובייקטיבי עד כמה שניתן, ממגוון גדול של אנשים מקצוע חיים, שזמינים לשאלות המשך והבהרות. למעשה, בצורה זאת, פייסבוק תופסת מקום יותר ויותר חשוב בעולם חיפוש המידע.

גם כאן, פעילות איכותית, התמדה בפרסום, צבירת קהל יעד רלוונטי, יצירת תכנים שאנשים ירצו לשתף, שמירה על כללי הקהילה ועוד, יאפשרו לעסק שלכם, באמצעות ניהול עמוד פייסבוק או קבוצת פייסבוק שיופיעו בדפי תוצאות החיפוש, לדחוק תוצאות שליליות מטה. למידע נוסף על הקמת עמוד פייסבוק.

5. פתיחת משתמש וכתיבה באתר MYPEN

המגזין MYPEN הוא כתב עט דיגיטלי, המאפשר ליוצרים ולגולשים, לשתף ולהתעדכן בתוכן ממגוון רחב של תחומים. למעשה, זהו בית ליוצרים, סופרים, כתבים, משוררים ועוד. מאחר שהמגזין הזה הוא חזק ומוכר, הוא תופס לרוב מקום מכובד שתוצאות החיפוש של גוגל, בעת חיפוש ביטויי הכלולים בתוכן שהוטמע באתר.

6. הקמה וניהול של אתר בתשתית Weebly

פלטפורמת Weebly, בדומה ללא מעט פלטפורמות אחרות, תאפשר לכם להקים ולנהל אתר אינטרנט מודרני בקלות ובפשטות.

בין היתר, תוכלו לבנות באמצעות התשתית הזאת בלוג מעוצב שמתעדכן באופן תדיר, ואשר הפוסטים שתטמיעו בו יוכלו להיות ממוקמים גבוה בדפי תוצאות החיפוש. גם באמצעות שיטה זו, תוכלו לייצר תכנים שידחקו מטה את תוצאות החיפוש השליליות המתייחסות למותג שלכם.

7. יצירת תוכן ויזואלי באמצעות elink.io

אחת הדרכים להפוך תוכן לויראלי ברשת, הוא לייצר אותו באמצעים ויזואלים מתקדמים, שימשכו את העין, יעודדו את הקשב של הגולשים, ויגבירו את הנכונות שלהם לשתף את המידע. השירות של elink.io יאפשר לכם לייצר תכנים ויזואליים מרהיבים, להטמיע אותם באתרים שונים, לשתול בהם קישורים, ולמעשה לחזק את המותג שלכם. Elink.io תאפשר לכם לייצר דיוורים מיוחדים, סרטוני וידאו, אינפוגרפיקות ועוד ועוד.

8. יצירת תוכן באמצעות medium.com

פלטפורמה חזקה נוספת, שבה תוכלו לייצר תוכן איכותי ולהנגיש אותו לקהל הגולשים באמצעות קטלוג ותיוג התכנים במאות קטגוריות שונות, היא medium.com. מדובר בתשתית למסע בין תכנים איכותיים במיוחד, שמתיימרת לא להציג לגולשים מידע פרסומי, ושמטרתה המוצהרת היא להפוך גולשים לחכמים יותר.

אם תשכילו לנצל את התשתית הזאת בהתאם לכללי פרסום התוכן באמצעותה, תוכלו לדרג תכנים באיכות גבוה מאוד המתייחסים לשם המותג שלכם, גבוה בדפי תוצאות החיפוש, ושוב, גמו באמצעות השיטות האחרות שהצגנו כאן, לדחוק את התוצאות השליליות המתייחסות אליכם, מטה.

 בהצלחה!

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו