קידום דף עסקי בפייסבוק, יכול לתרום בצורה משמעותית לשיווק של העסק אונליין. קידום עמוד עסקי בפייסבוק, כאשר מבוצע כהלכה, יכול להיות מתורגם ליותר חשיפות, פניות וסגירות של לקוחות רלוונטיים בעקבות חשיפה של פעילות עסקית בפייסבוק.
למה קידום דף פייסבוק עסקי?
לפייסבוק יש היום למעלה מ 2 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום, ובתור בעלי עסקים קטנים – יש סיכוי טוב מאוד שתוכלו להגיע ולהתחבר לקהל היעד שלכם דרך הפלטפורמה העוצמתית הזאת.
נשמע מדהים! אז מאיפה כדאי להתחיל? בפוסט הבא אני הולך לשתף אתכם בכמה טיפים מנצחים שיתנו לכם קפיצה נהדרת לקידום דף העסקי שלכם וכל הדרכים להגדלת הקהל. בואו נתחיל.
1. קודם כל פותחים דף העסקי (אם יש לכם עברו לשלב 2)
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אם עוד לא עשיתם, זה ליצור דף עסקי. זה תהליך מאוד פשוט – כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לפייסבוק, ללחוץ בתפריט על "דפים" ואז "צור דף חדש".
כדי להתחיל, העלו תמונת פרופיל ברורה (רצוי של הלוגו שלכם), תמונת נושא וספקו מידע בסיסי על העסק שלכם.
זה יכלול אינפורמציה חיונית כמו סוג העסק שאתם מנהלים.
הסבר על פתיחת עמוד פייסבוק עסקי:
2. בצעו אופטימיזציה לפרופיל העסקי שלכם
עכשיו כשהפרופיל באוויר, הגיע הזמן לעשות אופטימיזציה לדף שלכם. קידום דף עסקי בפייסבוק מחייב מעין סט אפ ראשוני. אז איך לקדם עמוד פייסבוק? כבר נגיע לזה. ראשית – ההגדרות.
משום מה הרבה עסקים בוחרים לדלג על השלב הזה, אבל יש לו הרבה חשיבות – זה המקום שלכם לספק מידע על העסק שלכם, כמו לדוגמה שעות הפעילות, מיקום ואודותכם וכן לבחור לחצן הנעה לפעולה כמו "הזמן/קנה עכשיו" (לחנויות), "להרשמה", או "להתקשר".
כעת, לאחר שהפרופיל שלך פועל, תרצה לבצע אופטימיזציה לדף שלך.
המשמעות היא כתיבת החלק שלך בנושא מידע, הוספת מידע עסקי כמו אתרך ושעות הפעילות שלך, כולל לחצן קריאה לפעולה כגון "הזמן עכשיו", "קנה עכשיו" או "הירשם".
בנוסף, כדאי לנסח כמה פוסטים כדי לתת לדף העסקי שלכם קצת נפח. חשבו איזה פוסטים עשויים למצוא חן בעיני קהל היעד שלכם (רמז: לא רק פוסטים שיווקיים).
3. תהיו מעורבים בקבוצות פייסבוק
דרך נהדרת לקדם את העסק שלכם בפייסבוק היא להיות מעורבים יותר בקבוצות.
על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות
ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:
לידע כללי, בשנים האחרונות פייסבוק החל לתת אחוזי חשיפה גבוהים הרבה יותר לקבוצות לעומת דפים עסקיים – לכן אני ממליץ לא לוותר וקודם כל להתחיל לחשוב באיזה קבוצות קהל היעד שלכם עשוי להיות – איזה בעיות הם רוצים לפתור, איזה תשובות הם מחפשים? באיזה אזור בארץ (או בעולם)? בהתאם לתשובות שלכם, תתחילו לבצע חיפוש לקבוצות והצטרפו אליהם (רצוי מהדף העסקי).
בקבוצות, תשימו לב שאתם לא רק מפרסמים תוכן שיווקי, אלא גם משתתפים בדיונים, מספקים תשובות וערך אמיתי לקהילה, כך המותג שלכם יזכה ליותר הכרה ואנשים ירצו לעקוב אחריכם.
4. צרו קבוצת פייסבוק משלכם
אז הבנו שקבוצות בפייסבוק זה ה-דבר. אבל זה לא מספיק להיות מעורבים במקומות שהקהל שלכם נמצא, אתם צריכים גם למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים לדף העסקי שלכם.
לכן, שקלו לפתוח קבוצה בפייסבוק משלכם. אני יכול לומר בבטחה שלא משנה באיזה תחום אתם נמצאים – תוכלו למצוא נישה מוצלחת לקבוצה משלכם, לדוגמה: קאוצ'רים יכולים לפתוח קבוצה שעוסקת בבעיות בזוגיות, בעסק, בעיות בדימוי עצמי ועוד. שיפוצנקים יכולים לפתוח קבוצות עשה זאת בעצמך, בעלי מסעדות – קבוצת ביקורות וכו'.
קבוצות פייסבוק מאפשרות לקהל היעד שלנו ליצור קשר זה עם זה ולקיים דיונים עם ערך.
עסקים שמרכזים קבוצה סביב המותג או התחום שלהם יכולים לבנות קהילה חזקה שתהפוך את המוצרים/שירותים שלנו לחשובים ורלוונטיים יותר עבור לקוחות פוטנציאלים שנמצאים שם.
5. צרו אינטראקציות עם העוקבים שלכם
כדי לקדם את הדף העסקי שלכם אתם חייבים להיות מעורבים עם העוקבים וקהל היעד שלכם. זה אומר שאם מישהו משאיר לכם תגובה (או ביקורת לצורך העניין), אתם חייבים לענות לו ורצוי כמה שיותר מהר (פייסבוק נותן דירוג לדפים עסקיים בהתאם למהירות תגובה).
בנוסף, הקפידו תמיד לענות על שאלות, להגיב ולהשתתף בדיונים תוססים בקהילה המקוונת שלכם.
6. השתמשו בפיצ'ר של השידור חי
שידור חי בפייסבוק זה כלי מצוין לקידום העסק שלכם, תוכלו לספק דרכו תוכן יקר ערך לקהל היעד שלכם. אתם יכולים להשתמש בפיצ'ר הזה כדי להציג את העסק שלכם, את מי שעומד מאחוריו, לארח דיונים והרצאות מעניינות בתחומים שאתם נוגעים בהם, לענות על שאלות ועוד.
7. הפעילו מודעות
אפשרות נוספת היא לקדם את הדף העסקי שלכם באמצעות שימוש במודעות. ענקית המדיה החברתית יצרה את אחת הדרכים המהפכניות ביותר להגיע לקהל היעד באמצעות אפשרויות מיקוד מתקדמות שכוללות דמוגרפיה, גילאים, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד.
כמובן שבכל הנוגע לפרסום ממומן בפייסבוק – כדאי קודם ללמוד לעומק לפני שמתחילים להשקיע בזה הרבה כסף– אתם צריכים לדעת איזה סוג קמפיין הכי נכון עבורכם ומהי האסטרטגיה הטובה ביותר כדי להגיע לקהל היעד שלכם בהצלחה.
8. נהלו תחרויות ותנו הטבות לעוקבים שלכם
עידוד מעורבות הוא אחד היעדים העיקריים בקידום עמוד עסקי בפייסבוק. תוכלו לעשות את זה באמצעות תחרויות ופעילויות שוות שהקהל שלכם ירצה להשתתף בהן.
זה יעזור להגביר את המודעות המותג ולעודד אינטראקציה מול העוקבים שלכם בקלות.
9. פרסמו תוכן עם ערך
בסופו של דבר, כדי לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק בהצלחה, תצטרכו לספק תוכן איכותי ומעניין לקהל שלכם.
זכרו שתוכן הוא זה שמושך אנשים לדף שלכם וזו הדרך הטובה ביותר ליצור מעורבות עם הלקוחות הפוטנציאלים ולחבר אותם למותג שלכם (וזה נכון לגבי כל פלטפורמה).
רצוי לכלול סוגים שונים של תוכן – כולל תמונות, סרטונים, טקסטים, סיפורים ואפילו סקרים.
רגע לפני סיום הנה כמה טיפים יעילים להעלאת סרטונים בפייסבוק
לקדם דף עסקי בפייסבוק – כמה מילים אחרונות…
לעניות דעתי, קידום דף עסקי בפייסבוק צריך חלק בלתי נפרד משיווק העסק שלכם. למרות שאולי הם לא בשיא שלהם, עדיין רובנו נמצאים בפייסבוק על בסיס יומי ואפילו שעתי, וכך גם מרבית קהל היעד שלנו (ברוב המקרים) – על כן, שיווק עמוד פייסבוק עסקי הוא קריטי.
אומנם אתם יכולים לעשות הרבה מזה בעצמכם, אך קחו בחשבון שעזרה של איש מקצוע תוכל ללא ספק למקסם את הרווחים שלכם משמעותית – פחות טעויות, שימוש בתקציב נכון ופיתוח אסטרטגיות שיווק שמתאימות לעסק שלכם באופן אישי.
יש לכם עוד שאלות על קידום דף העסקי שלכם בפייסבוק? מוזמנים להשאיר לי תגובה, מבטיח לחזור עם תשובה בהקדם 😊
מדריכים נוספים:
- קידום דף פייסבוק בגוגל
- קידום אתר עסקי
- שיווק בפייסבוק
- פרסום בפייסבוק