עולם האינסטגרם כבר מזמן הפך מאפליקציה כיפית לפלטפורמה עסקית שיכולה לעזור לכם לקדם את עצמכם, את העסק שלכם ולפעמים אפילו להפוך לקריירה שלכם.
מיליוני משתמשים יוצרים תוכן בצורת תמונות מדי יום ומעלים אותו לרשת החברתית בתקווה וניסיון לקבל לייקים לתוכן שלהם, ולצבור כמות עוקבים שיניעו את הפרופיל האישי או העסקי שלהם.
מה שמשותף כמעט לכולם זה הניסיון לפצח את האלגוריתם המורכב של האינסטגרם, להבין מה מביא עוקבים לחשבון מסוים יותר ולחשבון אחר פחות, ובעצם למשוך לחשבון שלהם עוקבים חדשים.
לרוב זו משימה לא קלה ואפילו מעייפת מאוד, אבל יש כמה כללי ברזל וטיפים שיוכלו להקפיץ לכם את החשיפה בקלות ובמהירות, מבלי להמשיך ולהזיע על תוכן מורכב מבלי להבין למה אף אחד לא עוקב כדי לראות אותו.
1. תשקיעו בצילום איכותי
אם תשאלו את עצמכם מה גורם לכם לעשות לייק לתמונה או לעקוב אחרי חשבון של משתמש, בהרבה מהמקרים זה יהיה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.
מתי שהוא קרה לכם שלא אהבתם תמונה ולא הבנתם בכלל למה אתם לא אוהבים אותה? אז הסיבה היא כנראה האיכות של הצילום בטלפון החכם שצילם אותה.
תמונה שנראית מרצדת, מטושטשת או דהויה, אוטומטית תראה לנו פחות מושכת וכנראה שלא נעניק לה לייק.
סמארטפונים ישנים, במקרים רבים סובלים מירידה באיכות הצילום, וכתוצאה מכך- ירידה באיכות התמונה או הוידאו.
כשאתם רוצים למשוך את עיניהם של עוקבים חדשים ולהפוך את החשבון שלכם לחשבון איכותי ומעניין, ויותר מהכל – בעל חשיפה גבוהה יותר, כדאי שתשקיעו בסמאטרפון שנותן איכות צילום גבוהה. הוא לא חייב להיות האייפון החדשני והיקר ביותר, תופתעו לגלות שגם דגמים מקבילים וסמארטפונים זולים יחסית, מספקים חווית צילום איכותית ומספיקה.
חברות הסלולר בעולם הבינו את המשמעות הגדלה שיש לצילום בטלפון החכם ונראה שמשנה לשנה חברות הסמארטפונים משקיעות יותר ויותר במצלמות המותקנות בטלפונים החכמים שלכם, גם כשמדובר בדגם פשוט יחסית. ככה שלא חייב לקרוע את הכיס כדי להעלות תמונה חדה ויפה לפיד באינסטגרם, ובכך לעצב פרופיל אסתטי שימשוך אליו עוקבים רבים.
2. תעלו פוסטים בתדירות גבוהה, אבל לא יותר מדי.
כדי לייצר תנועה בפרופיל האינסטגרם שלכם, כדאי שתשקיעו בתוכן איכותי, או לפחות מעניין מספיק.
אחרי שהצלחתם להעביר את המסר שלכם בצורה מיטבית – כדאי שתעבירו הרבה ממנו ובתדירות גבוהה, בצורה שתשאיר אתכם רלוונטיים ומהירים, כמו התקופה שאנחנו חיים בה.
חשבונות אינסטגרם שהפעילות בהם מועטה והפוסטים המועלים הם ישנים עם מרווחי זמן גדולים בין אחד לשני – משדרים הזנחה.
על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות
ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:
הזנחה בעולם הרשת החברתית פירושה לא רלוונטי וכתוצאה מכך פחות חשיפה ועניין בפרופיל. אם אתם רוצים להישאר רלוונטיים, תעלו הרבה תוכן ותהיו מעורבים במה שקורה באינסטגרם. אבל לא יותר מדי, ראו הוזהרתם!
בעולם בו העין האנושית מקבלת שצף מידע אסטרונומי כל שבריר שניה, העין הורגלה לזפזפ ולגלול והסבלנות והקשב הפכו לקצרים מאוד.
לגולשים אין עניין לבזבז זמן יקר מול פרופיל אינסטגרם שמעלה תוכן עשרים פעמים ביום, וזה הופך להיות כמעט בלתי נראה, שחוק ואפילו מעצבן. לכן, כדי להשאיר את הפרופיל שלכם רלוונטי מספיק, תעלו 2-3 פוסטים בשבוע, ובכך תימנעו מיתר שיתוף ותמשכו יותר עוקבים לעמוד שלכם.
3. תיצרו תוכן אותנטי ומקורי
בעולם בו כמות האומנים, יוצרים, בלוגרים, יוטיוברים וכוכבי רשת, הפכו להיות כל אדם שני, קשה מאוד להצליח לבלוט בצורה שמושכת את תשומת לב העוקבים.
כולם יוצרים, כולם מעניינים, כולם משתפים וכולם חושבים "מחוץ לקופסה".
אם תנסו להתחקות אחרי יצירות או תכנים של אנשים אחרים, תהפכו להיות לא יותר מחקיינים והסיכוי שתאבדו את אמון העוקבים שלכם יגדל עד מאוד.
לכן, ברשת חברתית שכולה יצירת תוכן, הטיפ הטוב ביותר שאפשר לתת זה – תביאו את עצמכם.
אל תנסו להיות אחרים, אל תעתיקו פוסטים ואל תשאפו להיות אחרים. זה לא עובר מסך.
אנשים ברשת, וגם אתם כנראה, מריחים זיוף מקילומטרים והתוצאה היא מיד להוריד עוקב, להוריד לייק ואפילו לחסום את החשבון. בואו נמנע מזה בצורה הכי טובה שאפשר והיא להתגבר על חוסר הבטחון ופשוט להביא את עצמנו. כל תוכן שהוא השתקפות של האני האמיתי שלנו, בדרך כלל ימשוך הרבה יותר תגובות ויפנה אל הלב של העוקבים.
זה בסדר לשאוב השראה מחשבונות אחרים, והאינסטגרם כולו מציע רעיונות מדהימים, אבל אל תתנו לזה לפגוע באמינות של התוכן שלכם ובמסר המיוחד שאתם רוצים להעביר.
4. אל תזניחו את הסטורי
אחד הפיצ'רים הכי מעניינים שהוציאו אינסטגרם בשנים האחרונות הוא ללא ספק הכלי שנקרא סטורי.
מדובר בעצם בהצצה אל עולמו של בעל הפרופיל בצורה מהירה וספונטנית, שנשארת באוויר 24 שעות בלבד, ואחריהן נעלמת מהעולם כאילו לא היתה.
הכלי המדהים הזה, נותן לנו את האפשרות להעביר תוכן שהוא הרבה יותר זמני וקליל ופחות קבוע ומחייב. בהרבה מן המקרים, הסטורי הופך להצצה אל חיי היומיום של בעל הפרופיל, כאשר הפיד הוא יותר האלבום הקבוע והמהוקצע. ואם הפיד צריך להיות מאוד מקצועי ומלוטש, הסטורי הוא הרבה יותר זמני ומהיר ולא מחייב מבחינת הויזואליות שלו.
אל תשכחו את קיומו של הסטורי ואל תחששו להתשמש בו.
לפעמים, הסטורי יהיה הסיבה של עוקבים לעקוב אחריכם והפיד יקבל דווקא מקום שני. ולא רק זה, בסטורי עצמו מוצגים פיצ'רים חדשים מדי חודש כמעט, שאינסטגרם משחררת למשתמשים, כמו פילטרים ומדבקות, שיכולים לתת לכם דרך להביע את עצמכם ולהעביר את התוכן שלכם בצורה הרבה יותר מעניינת ומגניבה ממה שאתם מעלים בפיד.
5. תגדילו את החשיפה לעמוד שלכם על ידי קניית עוקבים באינסטגרם
הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו מה גורם לנו לעקוב אחרי חשבונות אינסטגרם כאלה ואחרים, ולמה אנחנו מייחסים לפרופיל מסויים חשיבות, יותר מפרופיל אחר.
ברוב המקרים, הסיבה יכולה להיות כמות העוקבים שיש לפרופיל הזה בעמוד, מבלי שום קשר לתוכן שלו.
תוכן מעניין או לא, מקורי או לא מקורי, זוהי עובדה פסיכולוגית ידועה, שכשאנחנו מזהים חשבון שיש בו כמות עוקבים גבוהה, אנחנו אוטומטית מאמינים שהחשבון הזה מעניין וכנראה שיש שם משהו טוב ששווה לעקוב אחריו.
אם מדובר בחשבונות עסקיים, אנחנו מניחים שהמוצרים שם כנראה איכותיים ונמכרים היטב, הרי יש להם קהל גדול שכנראה יודע מה הוא עושה. ולהיפך.
כשאנחנו נתקלים בחשבון שיש בו כמות עוקבים דלה, המוח שלנו מיד מסיק מזה על טיב העמוד או על מידת העניין שיש בו והוא נראה לנו כמו חשבון לא טוב ולא שווה מעקב. קניית עוקבים באינסטגרם לעיתים נחשבת פעולה שנויה במחלוקת שלא מוסכמת על ידי הרבה אנשים, זוהי מקפצה מעולה שיכולה לתת לחשבון שלכם מראה מקצועי ואמינות ברשת החברתית ובכך למשוך אליכם עוקבים חדשים שיוכלו להינות מהתוכן האיכותי או המוצר שיש לכם להציע.
תהיו בטוחים, שקניית עוקבים זו דרך פעולה שהרבה מכוכבי הרשת שאתם מכירים ואוהבים משתמשים בה כדי ליצור חשיפה לעמוד שלהם וכדי לפאר את הפרופיל שלהם בעיני העוקבים שלהם.