ClickCease
תפריט

052-9095200

תפריט

פרסום באינסטגרם: 7 אלמנטים שיגרמו למודעה שלך לבלוט

אינסטגרם נחשבת לאחת מהרשתות החברתית הפופולרית ביותר- עם יותר מ-400 מיליון משתמשים, המשתפים למעלה מ-80 מיליון תמונות, ו-3.5 מיליארד לייקים ביום.

פרסום באינסטגרם

בדומה למקבילה פייסבוק, גם אינסטגרם מאפשרת לפרסם מודעות ממומנות, ולמשווקים הזדמנות להניע קהל מתעניין לדפים רלוונטיים מחוץ לסביבת האינסטגרם.
המודעות הממומנות נראות ממש כמו פוסטים רגילים באינסטגרם (תמונה או וידאו), וההבדל היחיד הוא שיש להם תג כחול עם הכיתוב "Sponsored" בפינה השמאלית העליונה (וגם את זה בקושי רואים)

לפרסום באינסטגרם יש פוטנציאל גדול מאוד, בשל השפה החזותית המעבירה לגולש באופן אותנטי את חווית המוצר.

איך מפרסמים באינסטגרם?

מודעות אינסטגרם טובות אמורות להיות בעלות שני אלמנטים חשובים
כדי 'לעשות את העבודה': אלמנט ההשראה ואלמנט המידע.

1. אלמנט ההשראה הוא האלמנט שגורם לצופים לעצור ולהתבונן ממושכות בתמונה, תוך כדי הגלילה הבלתי פוסקת.
 . אלמנט המידע – הוא האלמנט שמניע את הגולשים לנקוט בפעולה המבוקשת.

כדי ליצור מודעת אינסטגרם מושכת, ישנן אפליקציות עיצוב חינמיות, כמו Canva או Content Creator, המאפשרים ליצור תמונה או סרטון מתבניות יפות ולהוסיף טקסט שיניע את הגולשים לנקוט בפעולה הרלוונטית.

אילו סוגים של מודעות אינסטגרם קיימות?

אינסטגרם מאפשרת ליצור מספר סוגי מודעות לפרסום בתשלום:

  • מודעת תמונה– הקלאסית ביותר. שימוש בתמונה רגילה, עם אפשרות להוסיף טקסט קריאה לפעולה.
  • מודעת וידאו – מודעה זו כוללת סרטון קצר (עד 30 שניות). מודעה זו נחשבת עוצמתית יותר, בשל המסר הויזואלי המשלב גם צליל וגם תנועה.
  • מודעת קרוסלה – בדיוק כמו במקבילה פייסבוק, גם באינסטגרם ניתן ליצור מודעת קרוסלה הכוללת מספר תמונות שניתן לדפדף בהן.

בכתבה הנוכחית, בחרנו להתמקד בסוג הקלאסי ביותר – מודעות תמונה.

לפניכם 7 טיפים שיסייעו לכם לעצב מודעת תמונה בלתי נשכחת באינסטגרם:

1. חשבו על הקומפוזציה – חוק השלישים

השתדלו להציג בפרסומים שלכם אנשים, חפצים ומצבים אמיתיים שאנשים נתקלים בהם בחיי היום יום שלהם.
זכרו תמיד את חוק הקומפוזיציה, המיושם בתחומים כמו ציור וצילום.

חוק הקומפוזציה תקף במיוחד בפרסום באינסטגרם, והוא קובע שכאשר התמונה מחולקת על ידי שני קווים אנכיים ושני קווים אופקיים, באופן שנוצרים בה תשעה חלקים שווים, נושא התמונה אמור להיות ממוקם על אחד הקווים או באחת מארבע נקודות המפגש של הקווים הללו.
כמובן שהכלל הזה הוא רק קו מנחה שלא חייבים ליישם אותו, אבל מומלץ מאוד לעשות זאת, כדי להשיג את מירב תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

2. החליטו על מוקד אטרקטיבי לתמונה

בעידן דיגיטלי כמו בעידן דיגיטלי, תשומת לב הגולשים נמשכת מספר שניות בלבד, ולכן עליכם להחליט איזה אלמנט אתם רוצים שאנשים יזכרו מהמודעה שלכם.
זו הסיבה שעדיף להמנע מתמונות מורכבות, אלא להשתמש בתמונות פשוטות וממוקדות.
בדיוק כמו בדוגמא שלמטה, העין מבחינה מיד בשעון או בטבעת, כיוון שזו היתה כוונת הצלם.
אם אתם מעוניינים להכניס טקסט, נסו למקם אותו באופן המחמיא ביותר לנקודה האטרקטיבית בתמונה שלכם.

פרסום באינסטגרם - מוקד אטרקטיבי במודעה

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

3. צרו חוויה מהמוצר או השירות שלכם

לקבלת מעורבות גולשים טובה יותר, השתמשו בפרספקטיבה שמציבה את הגולש במקום בו הוא מתבונן על המוצר שלכם ישירות.

פרספקטיבה כזו יוצרת אווירה אינטימית, ומאפשרת לגולש לדמיין כיצד יוכל להשתמש במוצר או איך ירגיש אם יהיה במקום. בדיוק כמו בדוגמאות הללו:

מודעת אינסטגרם שיוצרת חוויה

4. אל תמהרו לדחוף את הלוגו

פרסום באינסטגרם כולל ניואנסים רבים שיש לקחת בחשבון, כשאחד מהם הוא לוודא שהלוגו שלך לא יעפיל על התוכן.
כלומר, להשתדל לא למקם את הלוגו בצורה אגרסיבית על כל התמונה. במקום זאת, יש לנסות לשלב אותו בתמונות בצורה עדינה כך שהיא תראה ותרגיש טבעית. אם השימוש בלוגו אינו מתאפשר, נסה להתמקד בצבע המותג שלך שיחבר את כל האלמנטים יחד בצורה הרמונית.

5. השתמשו בצבעים מנוגדים בפרסומים שלכם

לפעמים הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות כדי לזכות בתשומת לב הגולשים, הוא להעזר בצבעים עזים או בניגודים חזקים.
התבונן במודעות של לוריאל. בדוגמא הראשונה (עם האבטיח) נעזרו המפרסמים בצבע ורוד בוהק כדי ליצור עניין, ובדוגמא השניה בחרו ברקע בצבע ורוד חזק, וניגודים של אותיות לבנות כדי להקל על הקריאה.

פרסום באינסטגרם - מודעות עם ניגודיות

6. שמרו על עקביות

בדומה לפרסום בכל רשת חברתית אחרת, גם באינסטגרם חשוב לשמור על עקביות בפרסום, כיוון שהיא מאפשרת לגולשים לזכור את המותג שלכם בתוך ים של מתחרים.
עקביות בהקשר של פרסום באינסטגרם פירושה שהפילטרים, הצבעים או הקומפוזיציות שלך, בפוסטים רגילים או ממומנים צריכים להראות ולהרגיש כאילו הם מגיעים מאותו מותג.

במקרה שבחרת ליצור מספר מודעות החולקות את אותו נושא, נסה לשמור על עקביות ביניהן באמצעות אובייקטים זהים או מיקום זהה שלהם, כפי שאפשר להבין מהדוגמא שלמטה:

דוגמא למודעות עם עקביות מסוימת באינסטגרם

7. חשבו היטב על הטקסט שאתם מפרסמים

כיוון שאינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת תמונות וסרטוני וידאו, אין פלא שהויז'ואל הוא המוקד העיקרי של המודעה בעוד שהטקסט נזנח קצת הצידה.

יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לבלוט בין שלל הפרסומים באינסטגרם, הדגישו רעיון מסוים או קריאה לפעולה בטקסט ישירות על התמונה .
זכרו לשמור על טקסט קצר, לפי הכללים של אינסטגרם (מקסימום 20% מהתמונה שבחרת).
אל תהססו להתנסות במיקום שונה של הטקסט על גבי התמונה, כדי למצוא את המיקום המתאים ביותר לכל מודעה באופן ספיציפי.

מודעת וידאו באינסטגרם

יש לכם טיפים נוספים לפרסום באינסטוש? נשמח לשמוע 🙂

איך ממשיכים מכאן?

קבלו עוד מדריכים שלא תרצו לפספס בתחום הסושיאל והפרסום

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה

400+ כבר הצטרפו – טיפים מקצועיים על SEO ישר לטלגרם שלכם!

דילוג לתוכן