בניית אתר לחברה: דגשים עבור בניית אתרים לחברות

כל חברה היום, מתאגידי ענק כמו קוקה קולה ואפל ועד לעסקים קטנים ומקומיים, כולם כבר מבינים ששיטות השיווק והפרסום שהתבססו על שלטי חוצות או פרסומי רדיו, הספיקו בשביל שיוכלו ליצור ולהרחיב את מאגר הלקוחות.

היום, בלי נוכחות משמעותית בדיגיטל ובאינטרנט קשה עד בלתי אפשרי להרחיב את מעגל הלקוחות לחברה.

✔️ איך מייצרים דריסת רגל אינטרנטית?
✔️ איך נכנסים לכל עולם השיווק המקוון?
✔️ איך מגדילים חשיפה ובהתאם מייצרים לקוחות חדשים בעולם שמשתנה יותר מהר מאי פעם?

הכניסה של חברות לעולם הדיגיטלי בעזרת בניית אתר לחברה שלכם הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים.

קדימה – מתחילים.

בניית אתר לחברות

למה בכלל לבנות אתר לחברה?

זאת השאלה הראשונה שמעסיקה כל חברה שמבקשת לפרסם את עצמה, ממשרדי עורכי דין ועד לחנות חיות. "מה רע עם מה שיש לנו היום? למה בכלל להתעסק בזה?"

התשובה הברורה היא שהלקוחות של היום רחוקים מאוד מלהיות הלקוחות של פעם.

בעבר ההשפעה של ערוצי הפרסום הקלאסיים, עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות היו המדיום העיקרי וכזה שבלעדיו לא יכול היה אף עסק להפיץ את עצמו ברבים (עם כל הכבוד להמלצה של השכן מלמעלה שכבודה במקומה מונח), היום המצב שונה בתכלית.

היום לא פחות מ- 97% מהגולשים בישראל מחפשים הכל בגוגל (או בכל אחד ממנועי החיפוש השונים), מאינפורמציה בסיסית לרכישת ידע מקצועי בנושאים שונים דרך המלצות וחוות דעת על בתי עסק שמספקים שירותים שונים, ובסוף וחשוב מכל – רכישת שירותים ומוצרים חדשים.

מנועי החיפוש הפכו להיות שלטי החוצות הענקי שחולש על כל רחבי האינטרנט, ולו רק בזכות היכולת שלהם להתאים ללקוח הפוטנציאלי את התוצאה הטובה והמדויקת ביותר למה שהוא רוצה למצוא.

רוצה לקבל הצעה לבניית אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

היכולת של מנועי החיפוש לספק את התשובה האבסולוטית עבור (כמעט) כל שאילתה, היא יכולת שאפשר לרתום אותה עבור העסק שלכם גם.

בניית אתר לחברה ללקוחות שלכם

אתם כבר לא מחפשים את הלקוח – הלקוח מחפש אתכם

כך כל מי שרק יחפש את שם החברה שלכם, ולפעמים גם רק את המוצר שהעסק שלכם מציע, יכול להגיע ישירות לחלקת פרסום ממוקדת בצורת האתר שלכם שבו יוכל לקבל את כל המידע שחיפש בצורה מדויקת, יעילה ואם בוצע בצורה נכונה כזו שתוביל את הלקוח לבצע את הפעולה שתרצו שיבצע.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

היום תחום המובייל (שאגב בזכותם כבר ב- 2017 עבר השיווק הדיגיטלי ניצח את השיווק הקלאסי בנפחי הפרסום 🤓) אתם יכולים לתפוס כל לקוח בכל מקום, מסלון ביתו, ועד למשרד שלו.

כשהאתר בנוי ומספק פתרון ללקוח הפוטנציאלי שחיפש את החברה או את השרות שהחברה שלכם מייצרת, קל יותר לייצר לידים ובכך להתפתח ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם, כשזו המטרה הראשונית של האתר מלכתחילה.

חשוב לציין שמדובר בבשורה שכלל המשק הבין, כאשר התחרות על המקום הראשון בגוגל, היכל התהילה של אותה מילת מפתח אם תרצו, הפכה לקשה וחריפה יותר מבעבר, תחרות שמצריכה ממכם סיוע מקצועי, מה שמביא אותנו לעניין הבא – איך עושים את זה, איך בונים אתר לחברה?

לבנות אתר לחברה - איך מתחילים?

איך ניגשים לבנות אתר לחברה?

בהמשך לזה, (לא אלאה אתכם בכל הנתונים וההיבטים), אבל רק אגיד שכדי להגיע לעמוד התוצאות הראשון בגוגל, על אתר לעמוד במעין תו תקן שמנועי החיפוש וגוגל בראשם ייצר כחלק ממנגנון ההתאמה שלו, כשגם פה יש עניין של ביקוש, אל מול היצע.

לפני שנמשיך קבלו כמה טיפים על בניית אתרים וכמה זה יעלה לכם

מה הכוונה? כשהאתר שלכם נבנה ועולה לאוויר, גם אם הוא מתעסק בתמלול שיחות וגם אם בהתקנת פאנלים סולאריים, גוגל בודק את האופן שבו הוא בנוי כדי לראות אם הוא מסוגל ויכול להתמודד עם כמות הפניות שיכולה לקום לו מחשיפה בעמוד הראשון, כדי שחלילה וחס גוגל לא ייתפס בקלקלתו כממליץ על אתרים שקורסים מקצת תנועה וכניסות, או בעברית – לוודא שאתם לא לועסים יותר משאתם יכולים לבלוע.

כשהאתר מוכן ועומד וראוי לפעולה, הוא סביר להתחרות עם לא מעט אתרים זהים שמציעים פחות או יותר את השירות שלכם, וכמו שכבר הבנו הסוד הכמוס של שיווק דיגיטלי כבר ממזמן לא כמוס, ולכן הגיוני עד מאוד לראות עוד אתרים שמתחרים בכם על אותם לקוחות בדיוק, אז איך מגיעים לתוצאה הראשונה בעמוד התוצאות הראשון ומנצלים את העובדה שלא מעט גולשים, לרוב, לא הרחיקו לכת עד העמוד השני?

קידום אתרים אורגני, ממומן ומה שביניהם

קידום אתרים לאתרי חברות – אורגני ממומן ומה שביניהם

אז כדי לנצח "בתחרות הכישרונות" של גוגל על הדירוג הגבוהה ביותר בעבור החיפוש הרלוונטי, שבו נעשות מרבית הפניות והחשיפה לפי רוב המחקרים בנושא, על האתר להיות מקודם כהלכה, כאשר קידום זה הופך למורכב ובעל חשיבות רבה יותר ככל שהזמן עובר.

עולם קידום אתרים מתחלק ל- 2:

קידום ממומן

התחום של קידום אתרים ממומן הוא אפיק קידום שבו בעלי האתר משלמים לגוגל על מנת שיציב את האתר בקדמת התוצאות על ביטויי מפתח שונים (מכירים את הסימון הקטנטן הזה "מודעה" בצד? שמסגיר שהאתר הזה למעשה קנה את מקומו כאן?), בעוד שישנם אתרים שמקודמים בצורה טבעית לחלוטין, מבלי לשלם לגוגל, שיטה המוכרת בשמה "קידום אורגני".

עוד על המלחמה בין קידום אורגני לקידום ממומן 👇

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני היא שיטת עבודה שבה בעלי אתרים מייצבים את החברה כבעלת סמכות על ידי מגוון פעולות שמטרתם הסופית היא לגרום למנועי החיפוש וגוגל בראשם להבין שהחברה שלכם והתחום שבו החברה שלכם עוסקת אכן מספקים מענה ראוי.

פעולות קידום אורגני כוללות יצירת תוכנית עבודה שמורכבת מהרבה היבטים:

✔️ תוכנית יצירת תכנים הכוללים סרטונים, תמונות, מאמרים וכו'
✔️ בניית פרופיל קישורים רלוונטי ואיכותי
✔️ יצירת מערכת דיווח וניטור
✔️ איתור אפיקי קידום בעלי רווחיות גבוהה נוספים

ועוד נושאים שנדבר עליהם בהמשך, תחזיקו חזק 💪

קידום אורגני לאתרי חברות

קידום אורגני לאתרים – להתקדם מבלי לשלם מיסים

כלומר, כאשר נעשה קידום אורגני, כחלק עבודת הקידום נעשית סקירה רוחבית על ידי אנשי מקצוע (היי, שלום👋) כשבוחנים ורואים בדיוק מה הלקוחות שמחפשים את האתר שלכם רוצים למצוא, זה אומר לאפיין את הצורך של משתמש הקצה שחיפש לדוגמה את המונח – "עורך דין גירושין", ולהבין שאותו לקוח כנראה מחפש אינפורמציה על הליך הגירושין בנוסף לבן אדם שילווה אותו בקצה, כאשר האתר שיספק אינפורמציה ברורה, נגישה, ושערוכה בסדר מסוים שעוסקת בתהליך הזה, כלומר האתר שיכול לתת לו מענה אופטימלי לסוגיה ההיא, יקודם בהתאם.

לכן בעגה המקצועית, התחלתו של קידום אתר היא באפיון מילות חיפוש רלוונטיות שאתרים שמקודמים גבוה ו/או לקוחות פוטנציאלים שמחפשים את אותם פתרונות, מחפשים כדי לענות על הצורך שקיים להם מלכתחילה ושבגללו הם הגיעו לגוגל כדי לענות עליו.

אחרי שבוצע אפיון לאתר, השלב הבא הוא לוודא כי התוכן שנכתב באותו אתר, באמת עונה על הסוגיה שאותו מחפש מבקש לפתור, כלומר – יצירת תוכן איכותי ומותאם שעונה שמתעסק בסוגיה לעומק, את הקריטריון הזה גוגל מיישב באמצעות סריקת אין סוף אתרים שלטעמו עונים יותר או פחות על אותה בעיה, ובהתאם לתגובות המחפשים בהם, הוא ידע לסווג את האתר שלכם ככזה שנותן מענה או שלא.

אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה – ניהול שוטף של האתר וטיוב של החומר בתוכו

אז אחרי שהוקם האתר, ושגוגל ווידא שהוא בנוי לתלפיות ולא יגריל למשתתפים בו כרטיסי טיסה מטעם נסיך ניגרי, כמו גם כי התוכן בו בנוי בהתאם לחיפוש הרלוונטי ובאמת נותן תמורה למחפש שביקש להיחשף לאותו עניין, יש עניין טכני נוסף שקרוי – אופטימיזציה.

אופטימיזציה היא בעצם התאמת מבנה האתר באופן שמבטיח שהשימוש בו ידידותי למשתמש, וכזה שמבטיח שנוח לחפש דרכו את הפתרון המבוקש, כאשר ככל שגולשים מרוצים מהשימוש בו (בעיקר על ידי מדידת משך הזמן שהם נמצאים באתר וההתנהגות שלהם בו – כן גוגל בוחן את כולנו כל הזמן), הוא מחליט לחזק את האתר ולדחוף אותו עוד טיפה קדימה, כי מה שעבד עבור יוסי, כנראה יעבוד גם עבור דני.

קישורים לאתר

קישורים ושאר ירקות

אמצעי נוסף שמחזק את הדירוג שלכם בעיני גוגל, הוא הקישורים שאתם שמים באתר ושעוסקים בנושאים בהם האתר שלכם מתעסק.

ננסה להסביר את הנקודה הזאת בעניין ציורי, תחשבו שאתם נכנסים לחנות ורואים שכל כולה מוקפת בשלטי פרסום מטעם מותגים עולמיים שעוסקים במה שהחנות מוכרת, זהו תפקידם בעצם של הקישורים, להוות מעין המלצה או פרסומת סמויה שכל אתר מקיים אל מול כל אתר אחר, כמו גם הדרך של גוגל להבין יותר טוב במה האתר שלכם עוסק ואיך להפנות אנשים שחיפשו את האתר שמופיע בקישור – גם אליכם.

לכן, אם האתר שלכם עוסק בתביעות משפטיות אל מול ביטוח לאומי, הפנייה נכונה של קישורים לאתר המוסד לביטוח לאומי יכולה לחדד לגוגל שמי שמחפש לתבוע את ביטוח לאומי יכול וכנראה צריך להגיע גם אליכם, כי אתם עוסקים כנראה בנושא שרלוונטי לו.

לא צריך לנפץ תקרת זכוכית – כי אין כזאת

עוד עובדה חשובה שרלוונטית לקידום אתרים, היא שבניגוד לפרסום ממומן, כזה שיוצר משוואה שבה כסף = חשיפה, קידום אורגני יותר מהווה השקעה לטווח ארוך בה אתם זורקים חכה אחת למים, שבה קצב הדגים שנתפסים מתגבר עם הזמן ויכול להגיע לאין סוף.

הכוונה בכך היא שבאמצעות קידום אתרים אתם יכולים ממש ליצור לעצמכם שם ולחזק את המותג שלכם, וגם את המוניטין שלו בקרב הציבור הרחב שמחפש אותו ו/או עניינים שקשורים אליו מבלי להגדיל ביחס ישר את כמות הכסף שאתם משקיעים בשביל לקדם אותו, כשהמשאב היחידי שמתכלה פה הוא זמן ומאמץ – ואל תדאגו, יש לנו הרבה מזה.

אמינות מול הגולש

אמינות מול הלקוח

עוד היבט מיוחד של קידום אורגני, הוא חיזוק האמינות מול הלקוח בזכות האמינות שיש לגוגל בעיני משתמשים.

כלומר, בגלל שגוגל נוטה להתאים ללקוחות את התוצאה המתאימה להם ביותר, כשגוגל יבחר לשים אתכם בקדמת העמוד הראשון, הלקוח שנכנס לאתר שלכם כבר מגיע בזרועות פתוחות ובתחושה שהוא הגיע לכתובת הנכונה, מה שלא כל כך אפשר להגיד על קידום ממומן, בו גם הלקוח וגם אתם יודעים שהגעתו נקנתה בכסף, ואוטומטית מגיעה עם מידת ספק מסוימת, במיוחד בעיניו של העם היושב בציון.

יצירת קשר עם הלקוח דרך האתר

אפשרויות ליצירת קשר עם הלקוח במסגרת הקמת האתר

כמו כן, היבט מיוחד שקיים לאתר שלאו דווקא מתקיים בפרסום סטנדרטי ומצדיק כשלעצמו את בניית אתר לכל חברה, הוא היבט שעוסק בפסיכולוגיה האנושית של המשתמשים בו.

כלומר, כשאנחנו רואים שלט חוצות או אפילו פרסומת שקוראת לנו להתקשר, מעטים עד לא קיימים הצופים שיחליטו פתאום להרים טלפון ולפעול בהתאם למה ששלט אמר להם לעשות, אבל משום מה ההפך המוחלט קורה במסגרת האינטרנט.

לכן, כשנבנה אתר חדש עבור חברה, יכול בעל האתר לשזור בתוכו מגוון קריאות לפעולה ישירה מצד הלקוח, החל מלהשאיר פרטים, להצטרף למאגר התפוצה של אותה חברה דרך המייל, להשאיר כפתור חיוג שבעקבותיו יכול הלקוח ליצור עמכם קשר תרתי משמע בנקיפת אצבע ובמילים אחרות – אין סוף דרכים לאתר ולאבחן לקוחות פוטנציאלים שהביעו עניין ישיר במוצר שלכם, מה צריך יותר מזה?

איך מתחילים בבניית אתר

אז איך אני עושה את זה?

עכשיו כשהשתכנענו והבנו שבלי אתר לחברה יהיה קשה מאוד להמשיך להתרחב וליצור מאגר לקוחות חדשים או לחזק את המותג שלה בשוק בו היא עוסקת, הגענו לצומת הדרכים הבאה, זו שעוסקת בזהותו של בר המזל שיישם הלכה למעשה את התאוריה לפרקטיקה ויבנה לכם אתר חדש דנדש וכזה שידאג להביא אליכם את כל מי שאתם מעוניינים שיגיע.

האפשרויות כאן מתחלקות ל-2, או שתשקלו לשלוח את אחד מטובי עובדיכם להסבת מקצוע או אפילו תעשו זאת בעצמכם אם יש לכם כמה חודשים פנויים בלו"ז, או לחליפין – להיעזר בשירותי בניית אתרים לחברות ולהתייעץ עם מקדם אתרים מקצועי שמחזיק בניסיון בליווי בניית אתרים לחברות.

היתרון של האפשרות השנייה הוא בדיוק החיסרון של הראשונה, שכן תחום זה כבר ממזמן לא בחיתוליו, ואף על פי כי הלוגיקה בו יחסית פשוטה, היישום שלה מצריך הבנה וניסיון בכל התהליכים שגוגל קיים בעבר ועודנו מקיים היום.

לכן, לא מפתיע לראות כי עולם קידום האתרים הוא מהצומחים בישראל, כאשר עוד ועוד חברות פונות ומבקשות מגורמים מקצועיים להקים להם אתר שקורץ לעין הלקוח, ולא פחות חשוב מכך, לעינו של המתווך שהביא אותו אליכם – מר גוגל.

כל הכבוד שהגעתם עד כאן, קבלו סרטון שייתן לכם טיפים איך לבנות אתר לחברה בצורה יעילה ורווחית

לסיכום

אם לחברה שלכם עדיין אין אתר או נוכחות דיגיטלית משמעותית (לא, אתר שהוקם איי שם ב- 2014 ונשאר פחות או יותר אותו דבר לא עונה על הצורך הזה), מומלץ להקים אחד כזה בהקדם ולאמץ את בשורת השיווק הדיגיטלי, כי הרכבת כבר ממזמן החלה לנסוע.

הסיבה לצורך הרב שקיים לאתר לא נגזרת רק מתהליכים שקרו בגוגל עצמו, אלא מתהליכים חברתיים שהולכים ומתעצמים בכל העולם המערבי בכלל ובישראל בפרט, כשאילו בעבר גוגל היה מנת חלקם של הצעירים בלבד, היום כבר ישנם אנשים בוגרים שלא מכירים עולם בלעדיו, כאשר הדור הצעיר וזה שכרגע בחיתוליו עתידים להמשיך את המגמה ולהעניק לשיווק דיגיטלי, אשר צעדיו הראשוניים כרוכים בבניית אתר, משקל משמעותי עוד יותר בהיקף החשיפה והביצועים של כל חברה באשר היא.

קיראו גם: בחירת חברה לבניית אתרים.

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו