052-9095200

מקדם אתרים מוסמך – יש כזה דבר?

אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים (ותכלס בעיקר גוגל).

לכן, פונים למנוע החיפוש הקרוב לביתכם (או סמארטפונכם) בחיפוש אחר מקדם אתרים מוסמך. לא סתם מקדם אתרים שהחליט על דעת עצמו שהוא יודע איך גוגל עובד, אלא מקדם אתרים שעבר הסמכה אמיתית, ואם אפשר גם מגוגל בכבודה ובעצמה.

מקדם אתרים מוסמך

אין לי שום דבר וחצי דבר כנגד שיעורי SEO מסודרים, שמועברים במסגרת קורס קידום אתרים בכיתה פיזית או באונליין, ומאגדים עבור הסטודנט שלא רוצה לבזבז זמן על נושאים מיותרים, בדיוק את עולם המושגים שחשוב שיכיר. להפך, אני חושב שמדובר ביוזמות מבורכות.

יחד עם זאת, חשוב יהיה להבין מה ההסמכות האלו לא עושות: הן לא תהפוכנה אף סטודנט למקדם אתרים. מדוע? משום שמקדם אתרים תותח, כזה שרציני בתחום ויודע לספק תוצאות – הוא לרוב זה שעונה על כמה וכמה מאפיינים. אז לפני שאתם בוחרים "מקדם אתרים מוסמך" או חברה לקידום אתרים – כדאי שתכירו את הסעיפים הבאים שצריכים להיות חלק ממערך השיקולים שלכם.

1. ניסיון מגוון

מקדם אתרים הוא לא מי שהצליח לקדם אתר תדמית אחד לעמוד הראשון בגוגל, תחת ביטוי מפתח תחרותי.

מקדם אתרים אמיתי הוא כזה שצבר לא מעט וקילומטראז' במגוון רחב של אתרים בתחומים שונים.

מקדם אתרים יודע להתמודד בזירות תחרותיות, להעריך את סיכויי ההצלחה של תהליך הקידום וגם לשקף אותם עבור הלקוח.

מקדם אתרים אמיתי הוא זה שהצליח לקדם ביטויים תחרותיים בטירוף באתרי מסחר מטורפים, וגם שהצליח לקדם אתרים קטנים בנישות זניחות.

מקדם אתרים מבין את מגבלות הכוח, ויודע לזהות מצבים בהם תקציב הלקוח לא יאפשר לו להשיג את מטרותיו. בהקשר זה – קיראו עוד על מחיר קידום אתרים.

2. קיום נכסים דיגיטליים

כשאני מדבר על נכסים דיגיטליים, אני לא מתכוון רק לאתרים שונים בבעלות מקדם האתרים בהם אפשר להטמיע תוכן וקישורים (אתרי תמיכה) – זה המובן מאליו. מקדם אתרים צריך לא רק להחזיק מאגר גדול של אתרי תמיכה שיאפשרו לו לקדם את אתרי הלקוחות שלו, לנהל משא ומתן מול מקדמי אתרים אחרים על החלפות קישורים, לחזק את המותג שלו עצמו ועוד ועוד. כשמציינים את המונח נכסים דיגיטלים יש הרבה מעבר לכך.

נכסים דיגיטליים יכולים להיות גם צ'קליסטים חשובים לעבודה מול סוגי לקוחות שונים, רשיונות לכלים לניתוח קישורים ומחקר מילות מפתח, מנוי לשירותים המאפשרים סריקה של אתרים וזיהוי פערים בהם, תוספים שונים לתשתיות ניהול האתרים, הרחבות שונות לדפדפן ועוד ועוד.

מקדם אתרים בעל ניסיוןן, כבר מכיר את הכלים באמצעותם נוח לו לעבוד, מייצר לעצמו אוטומציות בעסק, ומגדיר היטב את תהליכי העבודה בעסק.

3. קשרים

בסופו של יום, כדי להצליח בתהליך קידום האתר, לא די יהיה בהקמה וניהול של נכסים דיגיטליים באופן עצמאי. כדי להצליח חייב יהיה מקדם האתרים ליצור לעצמו רשת של שיתופי פעולה בתחום שישלימו את השירותים שהוא מעניק ללקוח.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

רוצים דוגמה עד כמה הדבר הזה חשוב?

בבקשה: נניח לרגע שאתם עסוקים בבניה של פרופיל קישורים איכותי ללקוח.

כעת, ייתכן בהחלט יהיה שמנוע החיפוש, מרגע שזיהה צבר של אתרים שמתחילים להביע עניין באתר הלקוח, יצפה לקישורים אחרים, מאתרים שונים המובילים בנישה. במקרה כזה, לא תהיה לכם ברירה אלא לנסות להשיג את אותם קישורים, שיכולים לעיתים להוות את ההבדל בין תהליך קידום מוצלח לכזה שנעצר במהלכו.

מעבר לכך, קשרים יוכלו להשיג עבורכם לא מעט הנחות. הנחות אלו יוכלו לסייע לכם להגדיל את המרווחים מול הלקוח או להוזיל את העלויות שלו. כך או כך, קשרים במקרה הזה יוכלו לעשות לכם רק טוב.

ומילה אחרונה על קשרים: אתם אף פעם לא יודעים מתי לא תוכלו לייצר ללקוחות שלכם את הערך שהבטחתם עבורם בגלל היבטי תקציב או כוח אדם. במקרים כאלו, קשרים יוכלו להציל אתכם, ולסייע לכם לצלוח תקופה קשה. 

4. ידע

מקדם אתרים אמיתי לומד כל הזמן. הוא עוקב אחר קולגות מן התחום, קורא ציוצים של בכירי גוגל ברשת, צופה בסרטונים, מבצע מחקרים וניסויים בעצמו, לומד מקייס סטאדיז אחרים ועוד.

למקדם אתרים בעל ניסיון, הלמידה הזאת מתרחשת כדרך חיים. הוא מפנה לעצמו את הזמן הדרוש במהלך היום יום הרועש כדי ללמוד ולהתפתח. הוא מכיר טכנולוגיות חדשות, כלים חדשים ושיטות חדשות שחוסכות לו לא מעט זמן ומייצרות עבורו תוצאות טובות הרבה יותר.

הסמכה, טובה ככל שתהיה איננה יכולה להחליף הרגלים, והרגלי למידה עבור מקדם אתרים הם בבחינת להיות או לחדול.

רוצים להשתפר במשחק הזה של קידום אתרים? בוידאו הבא אני מדבר על כך:

5. פרויקטים לא מוצלחים

מקדם אתרים טוב הוא מקדם שנכשל בעבר, ולא פעם אחת בניסיון לקדם אתר.

יש כל כך הרבה המלצות שניתנות לבוגרים שזה עתה סיימו קורס בקידום אתרים, אולם כשחושבים על זה לעומק בהמלצות האלו מוטמעת לא מעט מידת הזהירות. אם לימדו אתכם בקורס על כך שרצוי לגוון באנקורים לבניית הקישורים החיצוניים, או שאסור לדחוס יותר מידי מילות מפתח – ולא ניסיתם על בשרכם את הפעולות האלו – לעולם לא תדעו מהם הגבולות האמיתיים של מנועי החיפוש בעניין. וידע, כאמור, במיוחד בעולם קידום האתרים, הוא ללא ספק כוח.

6. לקוחות שלא שיתפו פעולה

מקדם אתרים מעולה הוא זה שמכיר את כל המכשולים האמיתיים שפוגעים בקידום אתרים. וכשאני מציין מכשולים אמיתיים אין הכוונה לשינויים באלגוריתם החיפוש של גוגל, אלא דווקא הדברים הבסיסיים ביותר בתהליך הקידום, כמו שיתוף הפעולה של הלקוח.

לעיתים, לא תהיה למקדם האתרים ברירה, והדרך היחידה לייצר באתר הלקוח תוכן איכותי, רלוונטי ומקורי, היא באמצעות הלקוח עצמו. לא כל הלקוחות יודעים לשתף פעולה. לא כולם ניחנו בכישרון כתיבה או בזמן הדרוש ביומן כדי לכתוב.

מקדם אתרים טוב הוא זה שמכיר את הסיטואציות האלו, יודע לזהות אותן בזמן, ולטפל בהן כמו שצריך. בסופו של דבר, לקוח לא מרוצה, הוא לקוח לא מרוצה, גם אם התהליך של קידום האתר נכשל בשל חוסר שיתוף פעולה מצידו. 

7. תקציב פיתוח לעסק

כמו כל עסק, גם בעסק של מקדם אתרים נדרשת השקעה של משאבים וזמן.

אתרי תמיכה או PBN צריכים להיו משודרגים כל העת.

פרופיל הקישורים שלהם צריך להיבנות גם הוא בהדרגה.

ארסנל הכלים שעומדים לרשות המקדם צריך להתפתח כל הזמן. הידע, העובדים, והספקים צריכים לדעת שמדובר במקום שמפתח, שמייצר הזדמנויות עסקיות חדשות, ולא בעסק שחי רק בזכות כמה וכמה השקעות שביצע בעבר.

8. כותבי תוכן שעליהם ניתן לסמוך

אם סיימתם זה עתה את ההסמכה שלכם בתור מקדמי אתרים, אבל לא השכלתם עדיין למצוא כותבי תוכן איכותיים בנישות בהן פועלים הלקוחות שלכם, אזי כאילו לא עשיתם בפועל שום דבר.

כותבי תוכן נישתיים יאפשרו לכם לדאוג לצד החשוב ביותר בכל תהליך קידום: התוכן. בלי תוכן איכותי, רלוונטי, מקיף ומקורי, קידום האתר, ברוב המקרים נדון לכישלון מראש.

כמקדמי אתרים, קל יהיה לכם לדאוג ולבנות עבור הלקוחות פרופיל קישורים. שם, לא תצטרכו עזרה מאף אחד.

עם זאת, כדי לאפשר לכם לייצר תוכן שיענה לדרישות התחרות בתחום בו פועל הלקוח שלכם, כדאי יהיה לאתר מראש כותב תוכן שמתמחה בנישה, ויפה שעה אחת קודם.

בוידאו הבא אני נותן עוד כמה טיפים למציאת כותבי תוכן:

לסיכום

אין ספק שזה ממש ממש נחמד ללמוד קידום אתרים באמצעות מסגרת שגם מנפיקה תעודה יפה ומעוצבת, ובמעמד קבלת התעודה אתם עשויים אפילו להתרגש. עם זאת, בעולם האמיתי, אין תחליף לניסיון מגוון ועשיר, לנכסים שיאפשרו לכם ביצוע העבודה, ללמידה מתמשכת, לתקציב פיתוח, ספקים איכותיים, ולמידה בלתי מתפשרת מטעויות העבר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו