אני רוצה היום לדבר על כלי חביב למדי, שיאפשר לכם לדאוג לתזמון ופרסום של תכנים בפרופילים החברתיים שלכם, בקלות וביעילות: Socialbee.
בניגוד לכלים אחרים, לכאורה מתקדמים יותר, שיעזרו לכם לנטר את הנראות שלכם ברשתות החברתיות, למדוד ולהבין את הסנטימנט ברשת, Socialbee מתרכזת בדבר אחד בלבד: תזמון ותכנון הפרסומים שלכם בפרופילים שונים של רשתות חברתיות שמשמשים אתכם.
על הדרך, תוכלו, כמובן, לבצע עריכות, שינויים, דיוקים והתאמות, כדי לדאוג שהמותג שלכם ברשת מייצר מסרים עקביים, חדים, כאלו שמתאימים לפלטפורמה שבה הם מתפרסמים, וכל זאת באופן שוטף, כחלק מאסטרטגיית התוכן שלכם.
לפני שנבין איך Socialbee יודע לעזור לנו בתכנון גאנט הפרסום שלנו ברשתות החברתיות, נשאלת השאלה למה בכלל זה נחוץ 🤔 הרי אם תיכנסו אחת לחודש לדף העסקי בפייסבוק, ותייצרו פוסטים מתוזמנים, תוכלו להגיע לתוצאה דומה למדי.
למידע נוסף והרשמה ל-SocialBee >>
בשביל מה בכלל לעשות שימוש בכלי פרסום שכזה?
אז אני מקווה מאוד שהפוסט הזה יעזור לכם להבין עד כמה הכלי הזה יכול לחסוך לכם זמן, מאמץ מיותר, למנוע מכם טעויות מביכות, וזאת כדי לאפשר לכם להיות בפוקוס על מה שבאמת חשוב בעסק: ייצור הכנסות.
לפני שנמשיך, מצרף גם סרטון עם סקירה זריזה שעשיתי על המערכת:
חפרת, חבר. מה SocialBee יודע לעשות?
הנה רק חלק ממה שיודע Socialbee לעשות עבורכם:
התממשקות לרשתות חברתיות ותזמון תוכן
נתחיל מזה ש Socialbee הוא כלי תזמון ופרסום שיודע להתממשק לפרופילים חברתיים ברשתות של פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין וגוגל מיי ביזנס.
תארו לעצמכם שאתם מעוניינים לפרסם השקה של מוצר חדש שלכם, גם בדף העסקי בפייסבוק, גם באינסטגרם, גם בפינטטרסט, ואולי אפילו בגוגל מיי ביזנס במקביל.
בעולם ללא Socialbee ודומיו, תצטרכו להיכנס לכל פלטפורמה בנפרד, לייצר את התוכן הזה ולבצע בו התאמות, לתזמן את הפרסום שלו, ולקוות לטוב.
אם תרצו להבין בנקודה מסוימת מהם הפרסומים המתוכננים שלכם לשבוע הקרוב, תצטרכו, שוב, להיכנס לכל פלטפורמה בנפרד, לגשת אל המתזמן שלה, ולרשום לעצמכם בצד את הדברים.
כשמדובר במותג שמעוניין לפרסם בתדירות יומית עד שבועית בכל אחת מן הפלטפורמות, וכן להיות מוזן מתכנים קיימים במאגרים נתונים – המשימה הזאת, ללא כלי תזמון מתאים, יכולה להפוך לסיוט של ממש.
על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות
ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:
מה שמוביל אותי לנקודה הבאה: Socialbee יודעת להתחבר למאגרים שונים שיצרתם בקטגוריות שונות, ולתזמן את הפרסומים של הפוסטים שנשמרו בקטגוריות האלו.
כך, למשל, אם אחת הקטגוריות שלכם היא פוסטים בבלוג שאתם מנהלים, אז הפוסטים האלו יכולים להישמר בצורה אוטומטית במאגר המתאים ב Socialbee באמצעות RSS, וכל מה שישאר לכם לעשות הוא לעצב את התצוגה המקדימה של הפוסטים האלו בצורה קצת יותר ידידותית, פעם אחת בלבד.
מחזור של תוכן
באמצעות Socialbee תוכלו לייצר מאגרים של תכנים, שיתפרסמו בצורה מעגלית. אם, למשל, יש לכם 100 סרטונים עם המלצות שלכם על מוצרים שונים, תוכלו לתזמן שבכל יום רביעי בשעה 21:00 מפורסם סרטון כזה שלכם בדף העסקי בפייסבוק.
ברגע שיעבור שבוע, Socialbee יעבור לפוסט הבא בתור, וכך הלאה, עד שיגיע לפוסט האחרון במאגר. ברגע שזה יקרה, SocialBee יתחיל את רצף הפרסומים מההתחלה, ממש מן הפוסט הראשון.
הפרסום מיועד בעיקר לתכנים ירוקי עד, אבל לא רק
כשמדברים איתנו על תכנים שהם בבחינת evergreen content, או בעברית תכנים ירוקי עד, מתכוונים בדרך כלל לתכנים שלא תלויים בזמן או במקום כדי להיות רלוונטיים ונכונים.
קחו למשל טיפים בנושא הרזיה או ספורט, תכנים הקשורים בפרשת השבוע, תכנים לימודיים הקשורים בבסיס של פעולות החשבון – כל סוגי התכנים האלו לא באמת צפויים להשתנות בשנים הקרובות, ופרסום של תוכן כזה יכול להיות רלוונטי לתקופה ארוכה.
כלי הפרסום של Socialbee מייצר לכם ערך מוסף אמיתי כאשר מאגרי התכנים שלכם מכילים בעיקר תוכן ירוק עד, שכן אז ניתן לפרסם אותם בכל נקודה זמן, וכן למחזר אותם מפעם לפעם.
יחד עם זאת, Socialbee מאפשר לכם להוסיף תכנים בהתאם לצורך ולרלוונטיות, ולהכניס אותם לתור במקום שנחוץ לכם לקראת פרסו עתידי.
כלי הפרסום של SocialBee מצוין לבמקומות בהם לא נמצא באמת הפוקוס העסקי, לא תמיד האנרגיה שאנחנו משקיעים בערוץ מסוים לצורך פרסום תואמת לפוקוס העסקי שלנו.
לדוגמה: בית עסק יכול למצוא ברשת החברתית של פייסבוק מנוע לא מאוד מוצלח לייצור לידים חמים, בעיקר משום שהלידים הטובים באמת מגיעים ממקורות אחרים.
יחד עם זאת, אותו בעל עסק, מעוניין לשמר את התודעה הקיימת אודות המותג בפייסבוק, ולהזכיר לצרכנים הפוטנציאליים שהוא קיים.
בדיוק עבור המקרים האלו, הייתם רוצים שיהיה לצידכם כלי שלא יצריך מכם השקעה מרובה ואנרגיה גדולה, ויחד עם זאת, ידאג לדברים בשוטף.
תכנון ואוטומציה של פרסום תכנים ברשתות חברתיות
כפי שציינתי קודם לכן, כלי הפרסום של Socialbee מאפשר לכם לקבל נקודת מבט אחת, כוללת, ניהולית, על הפרסומים המתוכננים שלכם. באמצעות דשבורד מעוצב כהלכה, תוכלו להבין אילו תכנים אתם עתידים לפרסם בזמן הקרוב, על גבי לוח שנה פרסומי, ולדעת באילו פלטפורמות תעשו זאת.
ביצוע התאמות של תכנים לפורמטים שונים באותו מסך עריכה
אחד הפיצ'רים הבאמת מגניבים של Socialbee הוא היכולת לערוך באמצעות כלי אחד, ובמיקום מרכזי אחד, את אותו תוכן, עבור פלטפורמות חברתיות שונות. בצורה כזו, תוכלו לייצר תוכן שטוב גם לטוויטר, על מגבלת התווים שלו, גם לאינסטגרם שם הדגש הוא על ויזואל, וגם לפייסבוק שם תירצו לעודד אנשים לבצע פעולות מסוימות.
עיצוב תוכן באמצעות התממשקות לשירותים כמו קנבה
מה עוד מאפשר לכם Socialbee לעשות? בין היתר, לעצב את התכנים שלכם בצורה מקצועית, באמצעות התממשקות לשירות Canva, באמצעותו גם מי שאין לו ממש כישרון עיצובי, יכול לצאת עם תוצרים מרשימים למדי.
איך זה עובד בפועל?
רוצים לצאת לדרך ולשלב את Socialbee כחלק מן המערך השיווקי שלכם? יש כמה שלבים בדרך שתצטרכו לעבור.
קודם כל, עליכם לבחור תזמון ביומן לכל אחת מן הפלטפורמות שאתם מעוניינים להתממשק אליהן. לדוגמה: פרסום בפייסבוק בכל יום שלישי בשעה 20:00, פרסום באינסטגרם פעמיים ביום, פרסום פעם בשבועיים בפינטרסט ועוד.
לאחר מכן, אתם בונים ספריה עם קטגוריות של תכנים, למשל: אפיליאציה, שיתוף פוסטים של חברים, בלוג רסס, ועוד. שימו לב, שכברירת מחדל, תיווצרנה עבורכם ספריות מובנות.
בנוסף לתכנים שתשייכו לכל אחת מן הקטגוריות שיצרתם, תוכלו כמובן גם לייצר תוכן על גבי Socialbee.
מכאן, עליכם יהיה לעצב ולהתאים את התכנים לכל הפלטפורמות הרלוונטיות, בהתאם למגבלות, לצרכים של קהל היעד וכו.
וזהו.
לשבת אחורה בכסא וליהנות מאוטומציה מלאה של התהליך.
למה בכלל לעשות שימוש בכלי אוטומציה לפרסום ברשתות חברתיות?
אחרי שהכרנו את היכולות הבסיסיות של המערכת, נוכל לענות על השאלה הזאת ביתר קלות. למה לעשות שימוש ב Socialbee? הנה כמה סיבות טובות:
✔️ חסכון בזמן ומשאבים – כי למי יש זמן ורצון לשבת פעם בשבועיים שלושה ולתזמן פוסטים בכל אחת מן הפלטפורמות בנפרד?
✔️ שמירה על נראות ושימור התודעה – במציאות שבה פועלים מחרים רבים, ונוספים אליהם חדשים בכל יום שעובר, אתם חייבים לשמר את התודעה של הלקוח אודותיכם. פרסומים באמצעות כלים אוטומטיים מאפשרים לכם להיות זכירים, גם בשגרה שבה אין לכם באמת זמן לפרסם תכנים.
✔️ הימנעות מטעויות – פעם אחת עוברים על התוכן ומבצעים הגהה, ולאחר מכן כל הפרסומים העתידיים כבר כשרים.
✔️ יצירת נראות ויזואלית אחודה בכל הפלטפורמות – מה שיעזור לכם לשדר גם אותנטיות וסמכות, ולהראות פחות חובבנים.
✔️ תכנון ומבט על על אסטרטגיית התוכן – ציינתי זאת קודם אבל אחזור על כך גם כאן: Socialbee מאפשר לכם להבין בדיוק מה מצבכם ברשתות החברתיות מבחינת הפרסומים המתוכננים שלכם, ולהיות עם יד על הדופק באשר לתדירות התכנים שאתם מציפים. צריך לזכור שלפעמים פרסום בתדירות גבוהה מידי הוא לא פחות בעיה מהעדר פרסום.
אז אם אתם אפיליאטורים, שבסך הכל מעוניינים להתפרנס מסקירות מוצלחות במיוחד שפרסמתם עם השוואה בין מוצרים שונים, אבל אין לכם זמן ופנאי להדהד את הסקירות שלכם הזאת שוב ושוב ברשתות החברתיות, יחד עם ים המידע הנוסף שאתם מעלים אליהן, Socialbee בהחלט יכול להיות כלי העזר האולטימטיבי מבחינתכם.