052-9095200

פרסום עסק באיזי – ערוץ חזק לעסקים מקומיים

כל בית עסק שמנהל סניפים פיזיים היה שמח לקבל מאגר של לקוחות חמים, שמעוניינים לצרוך את השירותים שהוא מציע, רוצים לעשות זאת כמה שיותר מהר, ובמקרה גם נמצאים במיקום סמוך.

אותו בית עסק היה שמח שאותם לקוחות חמים בעגה המקצועית, יוכלו גם להתרשם מן הביקורות החיוביות שהשאירו לקוחות מרוצים ולנווט אליו ביתר קלות.

פרסום עסק באיזי

אם יש אתגר שהוא משותף לכל בית עסק שמנהל סניפים פיזיים, הוא קבלת מקום לחשיפת העסק עבור אותם מתעניינים רלונטיים וחמים.

בפני בית העסק הזה עומדות מספר אפשרויות: קידום לוקאלי של העסק בגוגל, פרסום ממומן במנועי חיפוש שונים וברשתות החברתיות, רישום לאתרי אינדקס נישתיים ועוד.

היום אני רוצה לדבר על איזי – אפליקציה שמרכזת בתוכה בתי עסק מכל הסוגים וכל המינים שיש להם כתובת פיזית.

פרסום עסקים באיזי (Easy)

איזי (Easy) היא אפליקציה שמתהדרת במעל מיליון הורדות, ויותר משלושה מליון חיפושים בחודש.

אולם הנתונים המעניינים באמת, כך על פי הפרסומים של איזי ברשת, הם שכחמישים אחוזים מן החיפושים מסתיימים בפניה לעסק כלשהו, ושמונה עשר אחוזים מן החיפושים מסתיימים ברכישה.

פרסום עסקים באיזי

נשמע קצת טוב מדי? יכול להיות.

אבל אפילו אם הנתונים האמיתיים הם חצי מכך – עדיין מדובר בכמות יפה מאד.

מדובר בבשורה מצויינת לבעלי עסקים המנהלים סניפים פיזיים.

הסיבה לכך היא שאיזי היא למעשה פורטל שמנגיש שירותים למי שבאמת מחפש את השירותים האלו כאן ועכשיו.

הסיכוי להמיר לקוחות כאלו הוא גבוה ביחס לשיטות השיווק האלטרנטיביות, וכך, כמובן גם הסיכוי להגדיל את ההכנסות ביחס להשקעה.

אז מה זה באמת השירות הזה שנקרא איזי, איך נרשמים אליו ומהם היתרונות המרכזיים שהוא מציע לבעלי עסקים? המשיכו לקרוא.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

מודל הפרסום באיזי

כל בית עסק בעל כתובת פיזית יכול להרשם למאגר העסקים המנוהלים באיזי.

לאחר מילוי הפרטים הרלוונטיים לבית העסק, ויצירת דף ייעודי אודות העסק, מתבצע תהליך אימות קצר מול בעל העסק כדי לוודא שהוא אכן הבעלים הרשמי והחוקי של העסק, ואז מתווסף בית העסק למאגר העסקים הקיים.

התהליך הזה אינו מיידי, ומושלם רק לאחר שאיזי סיימה לבצע את כלל הבדיקות הדרושות כדי לוודא את מהימנות העסק.

איזי מציגה לאחר מכן את הנתונים האלו אודות העסקים השונים, בצורה מרוכזת, נוחה וידידותית למשתמש.

חשוב לזכור: ככל שבית עסק ינהל דף עסק מעודכן יותר בשירות איזי, הכולל תיאור השירותים או המוצרים שהוא מספק, שעות הפתיחה של העסק, תמונות רלוונטיות אשר ממחישות כיצד העסק פועל עבור הגולשים – כך הסיכוי שפרופיל העסק הזה יוצג לגולשים הוא גדול יותר.

בסופו של דבר, צריך לזכור שלאיזי יש אינטרס שמשתמשים באפליקציה יבצעו פעולות שונות לצורך התקשרות עם בית העסק, משום שהפעולות האיכותיות האלו, הן הבסיס למודל הגביה של איזי (נדבר עליו בהמשך).

זאת הסיבה, שעמודי עסק שמנוהלים היטב ונחשבים לממירים יותר, כלומר – הסיכוי שמשתמש באפליקציה יבצע בהם פעולה איכותית הוא גבוה יותר, יקבלו עדיפות מבחינת ההצגה שלהם באיזי.

ניהול העמוד עצמו ועדכון הפרטים בו באופן שוטף אינם עולים לבית העסק דבר.

אולם, באפשרות בית העסק לבחור לקדם את הנראות של העסק באפליקציה באמצעות קמפיין קידום ממומן.

בעזרת מערכת קידום המונגשת לבעלי עסקים, הם יכולים לבחור את תקציב הפרסום של העסק, לקבוע כיצד תיראה המודעה של העסק, ולצאת לדרך.

קמפיין כזה צפוי לתת לעסקים יתרון על פני עסקים מתחרים באותה נישה, אך גם כאן, יציאה לקמפיין ממומן אינה מבטיחה דבר.

אם הקמפיין ינוהל לא נכון, דף העסק לא יהיה איכותי מספיק, הקופי לא יהיה מספיק מושחז ומשכנע, והתמונות באיכות נמוכה, התוצאות שתושגנה באמצעות הקמפיין תהיינה חלקיות ולא עקביות.

מהו ציון איזי?

על מנת שהמערכת המתוחכמת של איזי תוכל לבחור אילו עסקים להציג עבור חיפושים שונים של משתמשים באפליקציה, היא חייבת לנהל מעין מודל דירוג של העסקים השונים.

כדי להטמיע מודל כזה, עושה איזי שימוש בציון מיוחד הניתן לעסקים השונים.

ציון איזי מורכב משקלול של 3 מדדים שונים:

  • ביקורות על העסק (ביקורות שנכתבו באיזי אולם גם ביקורות על בית העסק שנכתבו ברשתות החברתיות השונות, בפורומים רלוונטיים, במנועי החיפוש ועוד).
  • איכות דף העסק באיזי (האם הדף כולל מידע עדכני, רלוונטי ומפורט, כולל תמונות איכותיות וכו').
  • הפופולריות של דף העסק (או במילים אחרות, היקף הפעילות של משתמשים באפליקציה בדף העסק, כמות האינטראקציות והפעולות שביצעו בדף העסק וכו').

תמחור שירותי הפרסום באיזי

התעריף שגובה איזי עבור שירות הפרסום של העסק מורכב מאיכות האינטראקציה של הלקוחות עם בית העסק באמצעות הפלטפורמה.

אלגוריתם חכם מבית היוצר של איזי, מנהל את המחיר שישלם בית העסק בהתאם למספר והרכב הפעולות האיכותיות שבוצעו בדף העסק, כאשר פעולות איכותיות נחשבות, למשל, לכניסה לדף העסק, התקשרות טלפונית, ניווט, כניסה לאתר הבית של בית העסק ועוד.

אלגוריתם הדירוג של איזי עושה שימוש בפרמטרים רבים על מנת לאמוד את התאמת בית העסק לשירות שביקש הלקוח, ובכלל זה את המרחק של הלקוח מבית העסק, סוג השירות שמציע בית העסק, איכות המודעה והסיכוי שגולשים ילחצו על המודעה הזאת.

דוחות פעילות 

איזי מספקים דוחות שונים לקהל המפרסמים כשהם עמוסים בסטטיסטיקות ונתונים חשובים.

שלושת הנתונים המרכזיים שמציגה האפליקציה לכל בית עסק הם:

צפיות – כמות הפעמים שמשתמשים נחשפו למודעה הממומנת באיזי.

פעולות – כאן הכוונה לפעולות האיכותיות שביצעו לקוחות בדף העסק ובכלל זה: התקשרות לבית העסק, ניווט לבית העסק, התכתבות עם בית העסק, כניסה לאתר הבית של העסק, ביצוע הזמנה, ועוד.

מחיר לפעולה – המחיר לפעולה איכותית תלוי באפקטיביות הקמפיין.

ככל שהקמפיין איכותי יותר, כך המחיר לפעולה איכותית ירד.

איזי מספקת בנוסף לסטטיסטיקות הכלליות גם מידע מפורט על התזמון של ביצוע הפעולות האיכותיות על ידי הלקוחות השונים, ומיקומם של הלקוחות בעת ההתקשרות עם בית העסק.

כמו כן, מספקת איזי התראות בזמן אמת על התקשרות של לקוחות עם בית העסק.

בית עסק שמנתח את הנתונים שמוצגים לו באמצעות הדוחות השוטפים, יכול ללמוד מהם על איכות הקמפיין שהוא מנהל, ולמפות אזורים שבהם שיפור של פרמטר כזה או אחר עשוי להוביל לשיפור ניכר בישעורי ההמרה של המשתמשים.  

שירות easyFix

שירות easyFix הוא שירות חדש מבית איזי אשר מתנהל בתצורה דומה מאוד למכרז.

באמצעות השירות הזה ניתנת האפשרות ללקוח שעושה שימוש באפליקציה לבצע פניה לקבלת שירות למספר עסקים במקביל.

בשיטת עבודה זאת, יש יתרון לבית עסק אשר חוזר ללקוח עם הצעת שירות רלוונטית באופן מהיר ואמין.

זאת גם אחת הסיבות שהדירוג של עסקים בשירות החדש הזה מסתמך, בין היתר, על מדד הזמינות של העסק.

לסיכום

איזי משנה את המודל המוכר שבו מתקשרים לקוחות אל בית העסק באמצעות שימוש במנועי חיפוש.

איזי, למעשה, מהווה פלטפורמה שבה בית עסק יכול למצוא לקוחות שמחפשים את השירותים שהוא מציע כאן ועכשיו, נמצאים בקרבת מקום, מתרשמים מן הביקורות השונות שנכתבו על בית העסק, ומקבלים כלים להתקשרות מהירה ואפקטיבית עם בית העסק.

אותו בית עסק, יכול ללמוד מן הסטטיסטיקות המוצגות בפניו על הדרך שבה לקוחות צורכים את השירותים שהוא מספק, כיצד נוח להם לפנות אליו, באילו ערוצים כדאי שיהיה זמין עבורם, ואף להתחרות עם בעלי עסקים במעין מכרז על פניות מקבילות שנשלחות למספר עסקים בו זמנית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו