8 תוספי ההמרות הטובים ביותר לוורדפרס

בכל מה שקשור להמרות וגיוס של לקוחות חדשים, הרי שהגולשים היום הרבה יותר חשדניים מאשר פעם וקשה לפנות אליהם באמצעות מודעות קלאסיות, שלא לדבר על כך שהרבה מהם משתמשים בחוסמי פרסומות.

תוספים לשיפור יחס המרה באתרי וורדפרס

מהסיבה הזו (בין היתר) התפתחה בשנים האחרונות פרקטיקה של שיווק באמצעות תוכן.

כלומר, כותבים תוכן שמשרת את הגולשים ודרכו מציעים להם ליצור קשר ומגדילים את המכירות.

זה יכול להיות באמצעות טופס או פשוט באמצעות קישור קרדיט שמפנה לאתר של החברה במקרה ובו מפרסמים טור או כתבה באתר אחר.

למרות זאת, הרבה פעמיים גם זה לא מספיק וצריך להפוך את טופס ההמרה או ההצעה לבולטת יותר.

בוידאו הבא אני מסביר איך לשפר יחסי המרה באתרי וורדפרס בעזרת טפסים:

ההבדל מפעם הוא שהיום הפופ-אפס מתנהגים בצורה יותר חכמה ובמקום להיפתח בחלון או טאב חדש, נפתחים בתוך האתר עצמו (משהו שגם היה קשה לביצוע עד לפני כמה שנים בשל ההבדלים בין הדפדפנים השונים).

אז כיצד יוצרים פופ-אפ חכם?

1. פס קבוע שנדבק לראש העמוד ומקשר לטופס 

2. טופס שנפתח בחלון פופ-אפ אחרי שהמשתמש מבצע פעולה מסוימת ולא סתם כשהאתר עולה. הטריגר יכול להיות זמן שהייה של כמה דקות, גלילה בתוך פוסט או מאמר ואפילו כשהגולש מתקרב עם העכבר לסגירת החלון או הטאב.

3. מיקום טפסים במקומות רלוונטיים כמו למשל באמצע פוסט או בסופו. הסיכוי שהגולש ימלא את הטופס אחרי שהוא כבר הכיר אותנו הם גדולים הרבה יותר.

4. מודעה נגללת "שרודפת" אחרי הגולש כשהוא גולל את העמוד (פחות נפוץ ולא מאוד חכם…).

5. מודעות "פינתיות" שאפשר לפתוח בלחיצת כפתור

כאשר מדובר בוורדפרס, יש הרבה מאוד תוספים שנועדו לעשות בדיוק את זה או לחילופין, מערכות שאפשר להטמיע גם בוורדפרס.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

הנה שבעת הכלים הטובים ביותר שמצאנו.

כל התוספים למעט Popups מסוגלים גם לבצע מבחני A/B. כלומר, אפשר להציג כל פעם טופס אחר לגולש ולראות איזה מהם מביא ליותר המרות.

1. Poptin

Poptin היא מערכת כחול לבן ולכן היא כבר מקבל נקודת זכות בשל התמיכה המלאה שלה בעברית.

המערכת עובדת דרך ממשק Drag & Drop וכוללת את כל סוגי הפופ-אפ הנפוצים, כולל התאמה מלאה של הגודל. אפשר לבחור לא רק טריגר פשוט, אלא לזהות את מקור התנועה של הגולש והאם הוא מבקר חדש או ישן. (סביר להניח שלגולש ישן נצטרך לפנות בצורה קצת אחרת).

ישנה גם אינטגרציה עם כל מערכות הדיוור הפופולאריות (MailChimp, רב מסר, אקטיב טרייל), כך שאתם לא צריכים להסתפק בטפסי ברירת המחדל.

מודל התשלום הוא לפי צפיות, כאשר עד 1,000 צפיות המערכת ניתנת בחינם, החבילה הבסיסית של 10,000 צפיות עולה 19$ לחודש + מע"מ והחבילה המתקדמת (150,000 צפיות) עולה 99$ לחודש + מע"מ וכוללת גם את היכולת לנהל מספר משתמשים שונים. אפשר גם לקבל 20% הנחה אם משלמים לשנה מראש.

לקריאה סקירה שכתבתי על פופטין.

2. Popups

Popups הוא תוסף וורדפרס שאפשר ליצור איתו פופאפים ישירות דרך העורך של וורדפרס.

היתרון הוא שהיצירה היא פשוטה מאוד וכמובן שישנה תמיכה מובנית בעברית, החיסרון הוא שמבחינה עיצובית, האפשרויות הן די מוגבלות (אם כי ניתן לעשות שימוש בקובץ CSS  חיצוני). 

כמובן שאפשר לקבוע התאמות שונות כמו בדיוק באילו עמודים או חלקים באתר הפופאפ יופיע ומה יהיה הטריגר שלו. יש גם אפשרות להוסיף קודים של רשתות חברתיות, אם רוצים למשל להציג תיבת לייקים של פייסבוק.

משתמשים מתקדמים יכולים לבצע פעולות כמו למשל שמירת הפופ-אפ בזיכרון של המשתמש או בחירת משך הזמן עבורו הגולש לא ייראה את הפופ-אפ בפעמים הבאות שיכנס (הגדרת משך החיים של ה-Cookie בדפדפן).

בכל אופן, בגרסת החופשית של התוסף אי אפשר להוסיף טפסים או לבצע מבחני A/B ויש צורך להשתמש בעורך טפסים חיצוני. גרסת הפרמיום אמנם מאפשרת זאת, אבל הטפסים שלה גם כן לא מאוד מרשימים.

3. Ninja Popups

Ninja Popups הוא תוסף שמגיע מ-Envato, אחת מהקהילות היותר נחשב של מפתחים עצמאיים, כך שאפשר לסמוך על התוסף הזה שיהיה מקצועי ומרשים במיוחד.

ואכן , יש כאן מבחר מפחיד של יותר מ-60 עיצובים שונים ויותר משבעים אפקטים של אנימציות (למרות שרוב העיצובים כנראה יצטרכו לעבור התאמה ידנית לעברית).

אופציה מעניינת נוספת היא לנעול את התוכן של האתר מאחורי הפופ-אפ.

כאשר מתקינים את התוסף, הוא מוסיף Page Builder נפרד באמצעותו אפשר לבנות את הטפסים השונים, כך שאפשר לשלוט בעיצוב עד הפרטים הקטנים ביותר ולהוסיף אלמנטים שונים כמו תיבות בחירה.

מבחינת מחיר, הרישיון עולה 25$ בלי הגבלת זמן, אבל הוא עבור אתר אחד בלבד. ישנו גם רישיון מורחב המאפשר לגבות כסף ישירות מן הלקוח וכך לקזז חלק מהעלויות.

4. OptinMonster

OptinMonster אולי לא מציע חידושים פורצי דרך, אבל היתרון האמיתי שלו הוא הממשק הנקי והמסודר שלו. כל אלמנט בטופס יכול לכלול תכונות שונות אותן אפשר לשנות בנפרד, מה שמזכיר קצת תכנות ויזואלי בסגנון Visual Studio.

שתי תכונות שבכל זאת שווה לעבור עליהן:

1.ניתן ליצור פופ-אפס שממלאים בשני שלבים: בשלב הראשון לוחצים על קישור שנמצא בתוך תיבה נפרדת אשר פותח פופ-אפ, ורק אחרי שממלאים אותו נוצרת ההמרה.

2.ישנה אפשרות ליצור פופ-אפס עם שני כפתורים, כאשר אחד מהם סוגר את הפופ-אפ. בצורה זו הגולש לא צריך לחפש את ה-X.

מבחינת מחיר  OptinMonsterמתאים גם לאתרים קטנים מאוד וגם לאתרים גדולים מאוד. החבילות עולות 9$/19$/29$  בהתאמה. החבילה היקרה ביותר אינה מוגבלת במספר האתרים והיא כוללת את כל התכונות של המערכת. אפשר לראות את האפשרויות השונות בעמוד התמחור.

5. Thrive Leads

Thrive Leads דומה מאוד ל-OptinMonster מבחינת היכולות שלו, כולל הטופס מרובה הכפתורים והרישום בשני שלבים. אפשרויות המיקוד הן נרחבות ביותר ומאפשרות לסנן על פי סוגי עמודים מותאמים אישית וטקסונומיות, כך שגם מי שיש לו אתרי וורדפרס מורכבים, יכול ליהנות מכל היכולות של Thrive Leads.

ממשק הבנייה של הטפסים הוא Builder  ויזואלי, אך האפשרויות לעריכת הטקסט מזכירות דווקא את העורך המוכר והאפקטיבי של וורד.

מודל התשלום הוא גמיש למדי : אפשר לשלם על בסיס חודשי (עם תשלום מראש לשנה) במחיר של 19$ לחודש ועם גישה לכל המוצרים האחרים של ThriveThemes, או שאפשר לרכוש רישיון או מספר רישיונות על פי מספר האתרים שרוצים להתקין בהם את התוסף. (מתחיל מ-67$ לאתר אחד).

6. Layered popups

Layered Popups הוא עוד תוסף מקהילת envatomarket. לתוסף יש מספר תכונות ייחודיות כמו הצגת הטופס אם המשתמש לא מבצע שום פעולה באתר במשך זמן מסוים, נעילת קישורים (מצוין לספרים אלקטרונים, קופונים וכו'). עוד אפשרות מעניינת היא ליצור Popups גם בעמודים שאינם עמודי וורדפרס, מה שיכול להתאים לאתרים שמשתמשים בוורדפרס באופן חלקי.

כמו כן, יש לתוסף חיבור עם Google Analytics  ואפשרות לבחור כפתורים חברתיים.

מבחינת מחיר, זהו אחד התוספים היותר זולים ומשתלמים, במחיר של 19$ לרישיון, במיוחד אם לוקחים בחשבון שמגיעים אתו יותר ממאתיים טפסים מוכנים.

7. Popup Domination

Popup Domination הוא תוסף אוניברסלי שמתאים לו רק לוורדפרס, אלא גם למערכות ניהול תוכן אחרות כמו מג'נטו, דרופל ופרסטהשופ. לעומת זאת, אין לו הרבה יכולות מיוחדת, למעט האפשרות להציג מונה שסופר לאחור, מה שיכול להתאים מאוד לאתרי מסחר אלקטרוני שרוצים לפרסם מבצעים.

מודל התשלום מתבסס על מספר ההופעות 10,000 – 30,000 ו – 100,000 בעלות של 9$/19$/29$  לחודש בהתאמה. בכל החבילות אפשר להשתמש בכמה אתרים שרוצים כל עוד לא עוברים את מספר הצפיות וגם אין הבדלים בתכונות בין החבילות.

8. אלמנטור

אלמנטור אינו תוסף פופאפים אלא Page Builder, ומוצלח במיוחד.

עם זאת, אלמנטור מתפתח במהירות מסחררת ומציע יותר ויותר פיצ'רים, ובינהם גם אפשרות לבנות פופאפים שנראים מעולה ומשתלבים מצוין עם שאר האפשרויות של התוסף.

אני בטוח שבעתיד הקרוב נראה מאלמנטור עוד הרבה שכלולים בנושא הזה – ואם אתם בכל מקרה עושים שימוש בבילדר הזה, כדאי גם להכיר את האפשרות של הפופאפים.

בהצלחה!

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו