שיווק באמצעות תוכן – 9 דרכים לקבל המון רעיונות למילות מפתח

שיווק באמצעות תוכן נשמע אולי כמשהו פשוט: תעשו תוכן, ותשווקו אותו. בתכלס? זה קצת יותר מורכב מזה, אבל אין ספק – שיווק באמצעות תוכן זוהי אסטרטגיה סופר יעילה וסופר עוצמתית בהקשר של קידום אורגני ושיווק בכלל. לשיווק באמצעות תוכן יתרונות רבים – שעליהם אדבר בהרחבה במדריך הנוכחי.

הישארו עימי, יהיה מעניין 😃

שיווק באמצעות תוכן

שיווק תוכן: קצת רקע אודות שיווק באמצעות תוכן

80% מהאנשים שפונים אליי, בעיקר אלו שכבר יש להם ניסיון מול ספק קידום כזה או אחר, מעוניינים לקדם ביטויים מאד ספציפיים.

לא רק זה, הם רוצים להיות מקום 1 בגוגל (“כי שום דבר אחר לא מעניין”) וכמובן שהם רוצים גם לקדם את הביטויים עם נפח החיפוש הגבוה ביותר.

לגיטימי, לא?

הכל טוב ויפה, אבל לפעמים צריך לדעת לחשוב ולקדם מחוץ לקופסא – במיוחד כאשר התקציב קטן והתחרות גבוהה.

הגמישות המחשבתית הזאת היא מה שחסרה אצל הרבה לקוחות, וזה אחד הדברים שאני מנסה לחנך לגביהם – פעם אחר פעם, גם בבלוג הזה וגם בשיחות טלפון עם לקוחות פוטנציאליים.

שיווק באמצעות תוכן הוא אחד התחומים החמים של השנים האחרונות, ובמאמר הזה אני הולך להסביר למה.

אני מסביר עוד על שיווק באמצעות תוכן בסרטון הבא:

מה זה שיווק באמצעות תוכן (ולמה קידום מילות מפתח ספציפית פחות צריכות לעניין אתכם)?

אם אתם יצרני תוכן – אתם צריכים לדעת גם לשווק אותו, ולדעת לשווק אותו טוב. שיווק תוכן זוהי אחת היכולות החשובות שכל בעל עסק צריך לרכוש לעצמו.

כי מה שווה תוכן, איכותי ככל שיהיה – בלי שאנשים יחשפו אליו?

מילות מפתח הן האמצעי, לא המטרה.

מה בעל עסק רוצה, בסופו של יום?

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

לקבל יותר פניות, יותר לידים ובתכלס יותר מכירות מהאתר.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להיות ממוקם כמה שיותר גבוה בגוגל עבור הביטויים הרלוונטיים (למידע נוסף על איך להיות ראשון בגוגל).

זה אפשרי כמובן, אבל מאד תלוי באיזה תחום ומהי רמת התחרותיות.

לא ניתן לצפות שהאתר בתחום סופר תחרותי כמו עריכת דין לצורך העניין, פשוט יעקוף מתחרים שכבר שנים נמצאים בזירה, תוך חודשים ספורים – פשוט לא ניתן להדביק את הפער כל כך מהר (באמצעים כשרים שלא יגרמו לענישה גורפת על האתר לאחר מכן).

ישנה עוד דרך להביא טראפיק לאתר, והרבה ממנו, גם בלי להתחרות עם כרישי אינטרנט ולתחזק את הקידום בצורה אגרסיבית, ואני לא מדבר על שיטות שיווק אחרות כמו פרסום ברשתות חברתיות, פרסום ממומן בגוגל וכו’, אלא על קידום אורגני (SEO) בלבד.

בתור מקדם אתרים, אני עושה את זה כל הזמן.

נעים להכיר – שיווק דרך תוכן (או קידום באמצעות תוכן)

אני מדבר על שיווק באמצעות תוכן, או שיווק מבוסס תוכן – שזהו שיווק המבוסס על כתיבת מאמרים – וזה לא ממש לא חייב להיות תוכן שיווקי.

שיווק באמצעות תוכן לא בהכרח אומר כתיבה של מאמרים מטורפים שיהפכו ויראליים ויקבלו שיתופים וכו’ – כי אסטרטגיה כזו ממש לא מתאימה לכל תחום (נסו לייצר מאמר ויראלי בתחום “מרתק” כמו מערכות חום לתעשייה…).

כשאני מדבר על שיווק באמצעות תוכן – אני מדבר על מתן פתרון תוכני לחיפושים שאנשים מבצעים בגוגל מדי יום.

הבעיות?

❌ כלי מילות המפתח של גוגל ממש לא נותן לנו את כל המידע

❌ גם כלי ההשלמה האוטומטית של גוגל לא נותן לנו את כל המידע.

הפתרון?

המידע נמצא בעוד הרבה מקומות אחרים – כולל ההיגיון והשכל הישר.

אין אדם שמכיר את העסק שלו והלקוחות שלו יותר מבעל העסק עצמו – לא אדון גוגל ולא אף כלי יכול יכול להגיד לנו איך לפנות לקהל היעד שלנו.

הם בהחלט יכולים לעזור – ועל כן הם כלים תומכי החלטה אבל לא כדאי להתבסס אך ורק עליהם כי זה מה שכולם עושים!

שיווק באמצעות תוכן או יצירת תוכן שיווקי, או פשוט תוכן איכותי שרלוונטי לקהל היעד שלכם – זאת אסטרטגיה שיווקית בסיסית אבל יעילה מאד לאורך זמן, כאשר מבוצעת נכון.

שיווק באמצעות תוכן – אז מה בעצם אני אומר?

שיווק מבוסס תוכן אין פרושו לא לקדם מילות מפתח – הרי על זה מתבסס כל הקידום. אבל אני כן אומר, שוב: מילות מפתח הן האמצעי, לא המטרה!

יש המון דרכים להגיע לכל דף באתר שלנו.

אפילו אם יש לנו עמוד מאד ממוקד על ביטוי ספציפי, עדיין ניתן יהיה למצוא אותו בעוד מליון וריאציות של הנושא.

כל מי שהיה לו אנליטיקס לפני שגוגל חסמו את הביטויים בדוחות יודע את זה. כל מי שיש חיבור של Search Console לאתר יודע את זה.

למידע נוסף אני ממליץ לקרוא את המאמר שלי על קידום ביטויי זנב ארוך.

נכון, יש ביטויים עם יותר חיפושים ויש פחות, אבל חיפושים הם לא הפקטור היחידי שיש לקחת בחשבון.

בהקשר של שיווק מבוסס תוכן ישנם דברים נוספים, שלפעמים לא פחות חשובים והם:

  • רלוונטיות של הביטוי
  • עד כמה לביטוי הזה יש פוטנציאל מסחרי (חיפושים שמוכוונים קנייה להבדיל מחיפושים של מידע בלבד)
  • עד כמה הביטוי תחרותי והאם יש טעם בכלל לנסות לקדם לתוצאות הראשונות או לוותר על התחרות הגבוהה מראש וללכת על הרבה ביטויים קטנים במקום זה
  • עד כמה הביטוי ממיר ומביא פניות (ניתן לדעת בוודאות במידה ואתם עושים Adwords, ניתן “להעריך” על ידי דוח דפי נחיתה אורגניים באנליטיקס -> כניסה לטופס יצירת קשר, או לחילופין במידה ויש מעקב על חיוג מספר טלפון).

דיברתי בעבר על קידום סמכות והגישה שלי לא השתנתה מאז.

קידום  או שיווק באמצעות תוכן היא בעיניי אחת השיטות הטובות ביותר להביא טראפיק לאתר, ואם עושים אותה נכון – היא גם לא תמיד מצריכה עבודה אגרסיבית בצד הקישורים החיצוניים.

אסטרטגיית תוכן נכונה רלוונטית כמעט לכל התחומים – זהו אחד ההבדלים המהותיים בין קידום אורגני לממומן.

שיווק באמצעות תוכן: קידום תחומי עניין זה הקידום ביטויים החדש

למען הסר ספק, אני לא טוען שצריך להתעלם מהביטויים העיקריים בכל תחום, אבל אני בהחלט טוען שאסור להסתפק רק בהם.

לא תאמינו כמה פוטנציאל לא ממומש קיים באינטרנט אם עושים דברים קצת אחרת…

כפי שאמרתי מקודם – כל פרוייקט צריך אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן אשר תפורה עליו אישית.

בעל עסק מכיר את העסק שלו הכי טוב.

המקדם צריך להכיר את העסק עד כמה שאפשר:

  • להבין מיהו קהל היעד
  • מה מעניין אותו
  • איך הוא מחפש את המוצר או השירות הספציפי
  • האם זה תחום שרלוונטי לחיפוש לוקאלי
  • האם המחיר הוא פקטור משמעותי לקביעת הביטויים
  • האם יש משמעות לעונתיות
  • ועוד המון שאלות שצריך לשאול…

שיווק דרך תוכן הלכה למעשה

לאחר שמגבשים אסטרטגיה של שיווק באמצעות תוכן ומייצרים את התוכן (קבלו 14 רעיונות לייצור תוכן לאתר), הנתונים של החיפושים בגוגל מצטברים, וניתן לדלות אותם באמצעים כאלו ואחרים, עליהם ארחיב בהמשך המאמר. לאחר שיש לנו מספיק Data, ניתן למצוא אוצרות.

כמה דוגמאות:

  • ביטויים שמחפשים אותם הרבה, אבל לא תמצאו אותם בכלי מילות מפתח למשל.
  • ביטויים שמביאים CTR (אחוז הקלקה) גבוה במיוחד.
  • ביטויים שמביאים התעניינות רבה ו/או יחס המרה גבוה.

למעשה, מחקר מילים לא מסתיים לעולם. האינטרנט מאד דינמי וזה בא לידי ביטוי באופן שבו אנשים מחפשים דברים.

על מנת להמחיש את התהליך:

שיווק באמצעות תוכן

אז מאיפה מקבלים רעיונות למילות מפתח?

1. מתכנן מילות המפתח

או פשוט כלי מילות המפתח של גוגל.

למעשה הוא חלק ממערכת הפרסום של Google Ads ומיועד במקור לביצוע מחקר מילים עבור קמפיינים ממומנים בגוגל.

הבסיס של שיווק באמצעות תוכן לקידום אורגני הוא למצוא תחומי עניין ומילות חיפוש שמעניינים את הקהל שלנו.

מתכנת מילות המפתח של גוגל מאפשר לקבל רעיונות על חיפושים בגוגל בכל תחום שנבחר, על פי ביטויים שמעניין אותי להרחיב את המחקר עליהם, על פי אתר או לפי תחומים מוגדרים מראש במערכת.

מתכנן מילות המפתח של גוגל

לאחר שנזין מידע למערכת (ביטויים, כתובת URL או קטגוריות), נקבל רשימה של מילות מפתח עם מידע סטטיסטי כמו נפח חיפושים חודשי ממוצע, טרנדים, תחרותיות (ב-Adwords בלבד), מחיר משוער לקליק ועוד.

מרשימת הביטויים שנקבל עלינו ליצור רשימה, שאותה ניתן להוריד לקובץ אקסל והרשימה הזו תהיה הבסיס למחקר המילים הראשוני (או חלק ממנו) לפיה נקבע את האסטרטגיה של התוכן והקידום באתר.

אם ניקח כדוגמא את התחום של קידום אתרים, ככה זה נראה מבפנים (לחיצה להגדלה):

דוגמא מתוך מתכנן מילות המפתח

2. SEMRush

כלי עוצמתי ביותר, עליו כתבתי סקירה, זהו סוג של מכונת ניטור אדירה של אתרים וביטויים ומאפשר לקבל מידע על כל אתר אינטרנט – על איזה ביטויים הוא מדורג, טראפיק מוערך, קישורים חיצוניים, נוכחות היסטורית בגוגל ועוד. ניתן לחשוב על זה כסוג של “מקליט של גוגל” וניתן לקבל מידע גם שנה אחורה.

הכלי מציג מידע עבור 20 התוצאות הראשונות בגוגל, כך שניתן לדלות מידע על הביטויים החזקים של המתחרים שלנו, וגם להריץ בדיקה על האתר שלנו ולמצוא ביטויים שאנחנו מדורגים עליהם, שלא היה לנו מושג בכלל.

כמו כל כלי צד ג’ – הנתונים לא תמיד משקפים את המציאות ב-100%, הרבה פעמים לא תמצאו מידע על אתרים קטנים / חדשים יחסית, למרות שיש להם מיקומים בעשרים התוצאות הראשונות בגוגל.

צילום מסך מתוך SEMRush
צילום מסך מתוך SEMRush

3. Google Search Console

הסרץ’ קונסול של גוגל, זהו אחד הכלים החזקים ביותר שאנחנו יכולים לחבר לאתר שלנו, ולקבל מידע חשוב, ישירות מגוגל.

יש שם נתונים שלא נוכל לקבל באף מקום אחר, למשל – האם האתר קיבל עונש ידני.

אחד הפיצ’רים הטובים ביותר של הכלי היא האפשרות לראות על אילו ביטויים האתר שלנו נחשף בגוגל לתקופה של שנה אחורה וגם יותר.

לאחר שגוגל חסמו את המידע על ביטויים אורגניים מהאנליטיקס, זוהי הדרך היחידה לקבל מגוגל דאטה על הביטויים בהם האתר שלנו נחשף בתוצאות.

בכל הקשור למילות מפתח, הכלי נותן לנו את המידע הבא:

  • כמות חשיפות (“הופעות”) – כמה פעמים האתר שלנו הופיע בתוצאות החיפוש עבור הביטוי הספציפי. כמובן שזאת פונקציה של ביקוש + מיקום האתר הנוכחי.
  • סה”כ קליקים – כמה לחצו על האתר שלנו עבור הביטוי הספציפי, מרשימת התוצאות.
  • שיעור קליקים (CTR) ממוצע – היחס בין החשיפות להקלקות. ככל שהמיקום גבוה יותר בגוגל, והתוצאה אטרקטיבית יותר (שילוב של טייטל,דיסקריפשן, Rich Snippets וכו’) כך בדרך כלל, ה-CTR יעלה.
  • מיקום – מדובר במיקום ממוצע בגוגל עבור הביטוי, לתקופה שאנו בוחרים. ככל שנבחר פרק זמן קצר יותר (למשל יום בודד) כך נקבל תוצאות מדויקות יותר, לאותו פרק זמן. יחד עם זאת – חשוב לזכור כי גם ביום נתון ניתן לראות שינויים גדולים בתוצאות של גוגל. לא מן הנמנע שביטוי מסוים יהיה בבוקר בדף ראשון ולאחר כמה שעות בדף שני.

היתרונות של הניתוח חיפושים ב- Search Console

ברוב המקרים, ובעיקר באתרים עם כמות גדולה של תוכן – ניתן יהיה למצוא כמות אדירה של ביטויים בדוחות האלו, הרבה מעבר לאסטרטגיה ותוכנית הקידום.

את הביטויים שמעניינים אותנו ניתן להוריד לקובץ אקסל ולהוסיף לאסטרטגיה הכוללת. מהנסיון שלי, הרבה פעמים תראו שיש ביטויים עם עשרות ואפילו מאות חשיפות ב-Search Console, אשר בדיקה עליהן בכלי מילות מפתח של גוגל, תניב “0 חיפושים”.

אז מי צודק?

נסיוני מוכיח כי חד משמעית – ה Search Console. זאת אחת הסיבות שצריך לקחת את הנתונים מכלי מילות הפתח בערבון מוגבל, ובכל מקרה לא להסתמך עליו בלעדית. לגוגל אין אינטרס לחשוף בפנינו את כל הקלפים וידוע כי בכלי מילות מפתח יש נטייה להציג ביטויים קצת יותר מסחריים שנוטים ללחוץ עליהם (מזכיר שהמטרה המקורית של הכלי היא לצורך שימוש בקמפיינים של Adwords).

דוח ביטויים מתוך הSearch Console
דוח ביטויים מתוך הSearch Console

להלן סרטון בוא אני מדגים איך אני עושה שיווק יעיל בקונסול למטרת SEO:

4. קמפיין ממומן בגוגל – קידום באמצעות תוכן ממומן

מי שמבצע קמפיין PPC באדוורדס במקביל לקידום האורגני, יכול לנצל זאת לטובתו.

מעבר לכך שקמפיין ממומן זוהי דרך טובה “להרגיש את השוק” ולראות את איכות התנועה שאנחנו מקבלים מגוגל – התעניינות, כמות פניות וכו’ – קמפיין שרץ על מספר רב של ביטויים, או על כמה ביטויים בהתאמה רחבה (שמפעילים טריגר למודעה גם כאשר לא מחפשים את הביטוי המדויק), יכול לתת לנו מידע יקר ערך על ביטויים פוטנציאליים לקידום בזירה האורגנית.

ברגע שהקמפיין רץ מספיק זמן, ניתן להיכנס לדוחות ולשלוף משם את הביטויים שמעניינים אותנו.

כמו כן, קידום באמצעות תוכן ממומן (בין אם זה בעזרת קמפיין גוגל / פייסבוק או משהו אחר) יכול להביא תוצאות מהירות במיוחד.

5. Google Suggest

אחת האופציות החביבות עליי למחקר ביטויים. ההשלמה האוטומטית של גוגל מאפשרת לדעת מה ואיך אנשים מחפשים בגוגל, בדרך כלל על פי פופולאריות.

מי לא מכיר את זה: מתחילים לחפש מילה (ואפילו אות) בגוגל, ונקבל מידע רעיונות להשלמה על בסיס חיפושים פופולאריים של משתמשים אחרים. סוג של חכמת ההמונים.

הפוטנציאל כאן כמעט אינסופי, כי בכל ביטוי חיפוש בעל 2 מילים או יותר, ניתן לקבל רעיונות על פי מילת הבסיס + כל האותיות באלפבית שמגיעות אחריה.

לדוגמא, נניח שאני רוצה למצוא רעיונות לביטויים בתחום של אילוף כלבים (כמה מקורי). אפשר להתחיל מחיפוש כזה (רק הביטוי עצמו):

אילוף כלבים - השלמה בגוגל

ובשלב הבא לחפש את הביטוי עם תוספת של אותיות, לדוגמא:

אילוף כלבים - עם האות ג'

בצורה הזו, ניתן להגיע לעשרות ומאות רעיונות למילות מפתח.

כמובן, שלא נעשה את זה ידנית, כי הזמן שלנו יקר. לשם כך יש מספר כלים, עליהם דיברתי פה, אשר עוזרים לנו “לגרד” את ההשלמות האוטומטיות של גוגל.

על מנת לעשות לכם אמ;לק, אציין כמה מהמובילים כאן:

  • keywordtool.io
  • keyword.io
  • ubbersuggest

6. שיווק באמצעות תוכן בעזרת Screaming Frog

אני לא אפסיק לשבח את Screaming Frog, אחד הכלים הרצחניים ביותר שיש, ותמיד אני כותב עליו בהקשר אחר, כי אפשר לעשות איתו פאקינג כל כך הרבה דברים.

אז כן, ניתן גם לקבל רעיונות למילות מפתח בעזרת הצפרדע. מה שנרצה לעשות, זה להריץ סריקה על אתר של מתחרה, רצוי מתחרה רציני שמקודם חזק ו/או יש לו הרבה “בשר”. המטרה היא לקבל רעיונות לביטויים ותוכן מתוך הטייטלים של עמודי האתר.

היתרון – מקבלים לא רק רעיונות למילות מפתח, אלא גם לנושאים לכתוב עליהם (לא צריך להעתיק אחד אחד, אלא לקבל השראה).

לדוגמא:

אם אמשיך עם הדוגמא הקודמת של אילוף כלבים, אני נכנס לאתר שמדורג ראשון בגוגל עבור הביטוי (נכון לכתיבת שורות אלו) ומריץ עליו סריקה בתוכנה. יש לפעול על פי השלבים האלה:

  1. נפתח את הצפרדע (דה)
  2. נשים את כתובת הדומיין בתיבת החיפוש
  3. נלך ללשונית בשם Titles
  4. בשלב זה אנו אמורים לראות רשימה ארוכה של עמודים והטייטלים שלהם. ניתן להסתפק בזה או למקד עוד יותר את הרשימה בעזרת פילטר:
  5. ניתן לפלטר את התוצאות בעזרת החלונית של הפילטר בצד ימין למעלה. בדוגמא שאני מדבר עליה רשמתי “אילוף” וכך התוכנה תציג לי רק את הטייטלים שיש בהם את המילה “אילוף”.
  6. ניתן לייצא הכל לקובץ אקסל לצורך סינון והוספה לאסטרטגיה של הביטויים.

צילום מסך מתוך סקרימינג פרוג

למדריך וידאו על Screaming Frog:

7. MergeWords

 זה כלי מצוין לארגון מילות מפתח.

לא מהכלים האלה שמאכילים אתכם בכפית, אבל עם שימוש נכון, יכול מאד להועיל.

מה זה בעצם עושה? איך זה קשור אל שיווק באמצעות תוכן?

הכלי מאפשר לנו לייצר רשימה ארוכה של ביטויים פוטנציאליים לקידום, כאשר יש מכנה משותף, או כמה מכנים משותפים בין הביטויים.

לדוגמא, פונה אליי בעלים של חברת הובלות שרוצה לתקוף כל ביטוי אפשרי בתחום, ובכל אזור גוש דן והשרון. מה שאני אעשה בשלב הזה זה אכנס לכלי (mergewords.com) ואתחיל לארגן לי את הקומבינציות של הביטויים, לצורך המחשה:

דוגמא לשימוש - MergeWords

אל תתבלבלו – הכלי הוא משמאל לימין כי הוא מיועד לאנגלית במקור, אבל הוא עובד מעולה בכל שפה. מה שיצרתי פה בעצם זה 3 טורים:

  • השירות עצמו (הובלות, חברת הובלות וכו’)
  • סוג השירות (למשרד, לדירה)
  • אזור גיאוגרפי

לאחר שסיימתי, אלחץ על הכפתור “Merge!”  ואז הקסם מתרחש – כל הביטויים האלה יתאחדו למחרוזות חיפוש לפי כל החיתוכים האפשריים (72 כאלה, לפי הדוגמא לעיל). את הביטויים אפשר לבדוק לצורך נפחי חיפוש בכלי מילות מפחת למשל, או להחליט פשוט להכניס אותם לאסטרטגיה. מגניב, לא?

אגב, אפשר לעשות אותו דבר גם עם קובץ אקסל – פשוט ככה זה יותר מהיר ונוח. לכלי הזה יש עוד כמה פיצ’רים חמודים ושימושיים.

8. שיווק באמצעות תוכן בעזרת פורומים וקבוצות דיון

במידה ובנישה שאתם עוסקים בה יש פורומים פעילים, ניתן להשתמש בהם על מנת לקבל מידע רב ערך על מה קהל היעד שלכם מחפש, מה מעניין אותו, מה מפריע לו. ברוב הפורומים שואלים שאלות ומקבלים תשובות, ולכן זאת אחלה דרך “לדוג” רעיונות לנושאי כתיבה, ביטויים וכו’. חשוב לשים לב שזה אכן פורום פעיל ואמיתי ולא פורום מוספם של מקדמי אתרים בליגה ז’.

על אותו עקרון – קבוצות בפייסבוק, אתרי שאלות ותשובות וכו’.

9. ועוד כמה, בקטנה

יש עוד כמה כלים ואפשרויות שאפשר לבדוק על מנת לקבל רעיונות של מילות מפתח מהמתחרים ובכלל:

יש לכם מה להוסיף על שיווק באמצעות תוכן או על מחקר מילות מפתח? אתם מוזמנים.. 🙂

לא רק קידום באמצעות תוכן! עוד מדריכים? יאללה, למה לא:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

10 תגובות

  1. כרגיל, המאמרים שלך נהדרים, חכמים ומאירי עיניים מאוד. שמחתי לקרוא ולהכיר כמה כלים שלא ידעתי על קיומם עד כה 🙂
    תודה!

  2. כרגיל מאמר משובח ורציני. תענוג.
    הייתי רק מוסיף דיאלוג עם הגולשים ולבקש מהם לעלות שאלות בנושא – את השאלות והתשובות הרלוונטיות אפשר להפוך לאחלה עמודי זנב ארוך מקוריים וגם נותנים הרבה כיוון לשאלות שעולים לגולשים בנושא.

  3. היי דניאל,

    לדעתי אתה צריך להוסיף במאמר את האופציה הסופר חשובה של LSI KEYWORDS , שגם משם תוכל לקבל רעיונות לכתיבה או מילים שניתן להוסיף במאמר קיים ולתת לו BOOST.

  4. דניאל היי
    יש לי דבר שאני לא מצליח להבין
    מאיפה אני מוצא את המילים הקשורות?
    נגיד שאני מקדם אתר של משפחת סימפסון הרי אי אפשר לדבר על משפחת סימפסון בלי הומר מארג ,בארט ליסה ומגי.
    כל הכלים שהראת מראים בעיקר את הזנב הארוך או ביטוים שמכילים את מילת המפתח שאני מקדם.
    במקרה שלי הייתי מוצא רק משפחת סימפסון דמויות,משפחת סימפסון הסרט וכו.
    אשמח אים תוכל להגיד לי באיזה כלי אפשר להשתמש.

    1. היי דרור. במקרה הזה הכלי מילות מפתח של גוגל דווקא עושה עבודה לא רעה ומביא הרבה פעמים ביטויים שקשורים לאותו עולם תוכן. מעבר לזה אם זה נושא שאתה מכיר טוב, תמיד כדאי לייצר רשימה בסיסית (ליבה) של מונחים ואז לתת לכלים להציע לך עוד רעיונות על בסיס הרשימה. בהצלחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו