דף הבית / פוסטים אורחים / לייקים עד הלא ידע: על שיווק באינסטגרם (באווירת פורים)

לייקים עד הלא ידע: על שיווק באינסטגרם (באווירת פורים)

מאמר אורח נוסף מאת מורן שטיאסני. בפעם הקודמת מורן כתבה על הקאוצ'סרפינג של מנהלי האי-קורמס.

חשבתי לפתוח פיד של אנשי עסקים שעוד אין להם פרופיל אינסטגרם פעיל ולהאשטג אותם הפראיירים_של_העידן_הדיגיטלי. אם לא הבנתם מה אמרתי – חפשו את השם שלכם שם, כי כנראה פספסתם את הידיעה שלאינסטגרם יש את הכוח לשנות את עתיד העסק שלכם. הכל על שיווק באינסטגרם (בניחוח מיוחד לכבוד פורים) – במאמר הבא.

שיווק באינסטגרם

נעים להכיר: אינסטגרם (אתם יכולים לקרוא לו אינסטוש)

אינסטגרם היא אפליקציה לעיצוב ושיתוף תמונות מאז 2010 ופלטפורמה שיווקית מובילה למיתוג וקידום עסקים מאז 2014. פה תוכן ויזואלי הוא המלך, יצירתיות היא המלכה ואם משתמשים בהם נכון – אינטראקציה גבוהה עם העוקבים היא יורש העצר.

עסקים מכל העולם הופכים את אינסטגרם לפנים של העסק, מגבירים דרכה את הנוכחות הדיגיטלית שלהם, והתוכן החזותי שהם משתפים בה יוצר עבורם חיבורים רבי ערך שמתורגמים לכסף.

האשטאג באינסטגרם

תמונה אחת שווה אלף לייקים: 6 כללים למשווק המתחיל באינסטגרם

1. היצמדו לחוקים הבלתי כתובים של אופטימיזציית פרופיל האינסטגרם.

הגדירו את שם העסק כשם הפרופיל שלכם, ולא את שמכם הפרטי, לדוגמא – B:RUNNERS.

  • אם העסק שלכם מזוהה עם הלוגו, מומלץ להסיר את תמונת הסלפי שלכם ולהגדיר את לוגו העסק כתמונת פרופיל.
  • תארו ב-150 מילים ואימוג'ים את העסק שלכם בצורה המדויקת ,העניינית והמקורית ביותר, הוסיפו האשטאג רלוונטיים וצרפו קישור (אחד בלבד) לבלוג או לחנות האינטרנטית שלכם.

פרופיל אינסטגרם

2. אל תתפשרו על "איכות רנדומלית".

כוחה השיווקי של אינסטגרם טמון באקראיות התמונות, בנגישות ובשיתוף בזמן אמת, אבל אף אחד לא יתמיד לעקוב אחרי פרופיל עם תמונות מטושטשות, לא ברורות או כאלו שצולמו בתאורה גרועה. איכות היא לא מילה גסה במקרה של אינסטגרם והחוכמה היא להצליח לתרגם כל סיטואציה ספונטנית וטבעית ל-shot מקצועי, מחמיא ומעורר חשק. עוד על שיווק באינסטגרם אצל אהוד טייץ.

3. קחו את העוקבים שלכם לסיבוב מאחורי הקלעים.

אנשים אוהבים את הback stage. שיתוף של תמונה מחוייכת מיום שגרתי במשרד או בדרך אליו, תמונה נרגשת לאור ההכרזה הקרבה לבוא או מהלוקיישן החדש, תמונה של העובד המצטיין – כל אלו יגרמו להם להרגיש חלק מההצגה ויעמיקו את הקשר הרגשי שלהם עם ה"גיבורים".

4. היו רלוונטיים גם אם זה לא רלוונטי.

יום האהבה בפתח? העלו ברכת וולנטיין; ברונו מארס מגיע להופעה בארץ? השתמשו בהאשטגים החמים בשביל "לבלוט בכותרות"; נפתחה מסעדה חדשה ממול למשרד שלכם? העלו תמונה ואל תשכחו תיוג גיאוגרפי; חג פורים קרב ובא? העלו פוסט על שיווק באינסטגרם בסימן פורים. התחברו לאירועים בזמן אמת ומקסמו את אפקטיביות הפרסום ואת הפוטנציאל האדיר שיש בתקופות חגים.

בירה אחרי ריצה
בירה לאחר ריצה, ידעתם שזה קטע?

5. אל תורידו רגל מהגז.

מה לא לעשות?

  • "לזרוק" פרופיל לחלל האינטרנטי וללכת לישון.
  • העלות תמונה אחת בחודש. זה חסר ערך.

מה כן לעשות?

  • ליצור תמונות יפות ומקוריות ולהקפיד לשתף אותן שלוש פעמים בשבוע.
  • להשתמש בעד שלושים האשטגים להגדלת התפוצה.
  • לחפש באמצעות האשטגים אנשים שעשויים להתעניין במוצר/שירות שלכם, לעקוב אחריהם ולהקפיד לסמן לייקים לתמונות שלהם. זה יעודד אינטראקציה הדדית.

6. חישבו מחוץ לקופסא.

הפעילו את היצירתיות ומיצאו דרך להפיץ את התוכן הויזואלי שלכם גם מחוץ לחומות האפליקציה – העלו את התמונות גם לפייסבוק, בתוספת ההאשטגים המקוריים ,הטמיעו אותם בבלוג או באתר התדמית שלכם או שתפו פעולה עם בלוגרים וקבוצות פייסבוק שרלוונטיות לנישה בה אתם פועלים. עוד של שיווק בפייסבוק ופרסום בפייסבוק.

רוצה לקבל הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

 low-cost

הביצה שהתחפשה למובילת דעה באינסטגרם

צריך לדעת איך ליצור חשבון אינסטגרם מוצלח באמת, אבל ברגע שמבינים את הראש מאחורי האפליקציה ודובקים בכללים – קל מאוד להניע את הגלגלים ולייצר יש מאין, עד לכדי מיקסום הפעילות הדיגיטלית בה.

וותק אמנם משפיע על דומיין בכל הנוגע לקידום האתר בגוגל, אבל הוא חסר חשיבות כשמדובר על פרופיל אינסטגרם, מה שאומר שאם תמהרו לפתוח פרופיל חדש כבר עכשיו ותעבדו לפי הכללים – אולי תספיקו להתחפש למובילי דעה, כבר השנה.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות מורן שטיאסני

מורן שטיאסני היא יזמת דיגיטלית עם אג'נדה חברתית, הבעלים של בנק הפתרונות שיווק דיגיטלי מחוץ לקופסא, בלוגרית jargon.co.il ו-brunners.co.il. דוגלת בחדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא ומאמינה בחיים מלאי הרפתקאות ואתגרים.

שווה לקרוא גם את

דניאל זריהן ועומר שובל

שיחה מצולמת עם עומר שובל על קידום אתרים

ברוכים הבאים לשיחה נוספת שלי עם ידידי עומר שובל, אותו ראיינתי בבלוג לפני קצת יותר ...

מה זה RankBrain וכיצד הוא משפיע על תוצאות החיפוש?

RankBrain הוא אחת מן התוספות המשמעותיות ביותר לאלגוריתם של גוגל בשנים האחרונות, ולמרות שגוגל טוענת ...

תגובה אחת

  1. simcha123456@gmail.com'

    אהבתי – מחכה לטיפים הבאים
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
close slider