חברה לקידום ובניית אתרים – הקשר בין קידום אתרים ובניית אתרים בגוגל

כל בעל עסק שיש לו אתר או שמתכוון לפתוח אחד, נעזר לרוב בשירותיה של חברה חיצונית כדי לייצר נוכחות דיגיטלית, בדגש על נוכחות חיובית בגוגל, כזאת שיכולה לאפשר למותג שלו להגיע לכמה שיותר אנשים ובעיקר לקהל יעד רלוונטי כדי לייצר לידים.

אבל כמו כל תחום בראשית דרכו, גם עולם הקידום האינטרנטי מלא בעשה ואל תעשה, כשהשלב הראשון עובר באיך לא – בחירת גוף מקצועי שייצור את האתר שהוא מבקש להקים או לחליפין ידאג שהאתר הזה יגיע להיכל התהילה האינטרנטי – העמוד הראשון בגוגל. על הקשר בין קידום אתרים ובניית אתרים אדבר בהרחבה במדריך הנוכחי.

אז איך עושים את זה? מה היתרון בהיעזרות באנשי מקצוע או בחברה שמחזיקה בכל הכובעים בעצמה? מה ההבדל בין וורדפרס לג'ומלה? כל אלו ועוד במאמר הקרוב.

אבל לפני שנתחיל קבלו כמה דגשים לבחירת חברה שתקדם לכם את האתר:

קידום אתרים ובניית אתרים – למה לקדם את האתר מלכתחילה?

לפני שנצלול לתוך עולם קידום האתרים והבנייה שנלווית לו, חשוב קודם כל להרחיב על היתרונות הרבים שקיימים בקידום אתרים מלכתחילה.

קידום אתרים כפי שכבר רמזנו למעלה הוא דחיפת האתר ובהתאם העסק שמאחוריו לראש העמוד הראשון בגוגל עבור אותם מונחים שקשורים לאותו אתר ו/או עסק עצמו.

החשיבות בהגעה לשם היא לא רק יוקרה ומוניטין שנלווה לאתר והמותג מאחוריו, אלא גם הרחבת מעגל הלקוחות הפוטנציאלים והגעה לכל אותם אנשים שמשתמשים בגוגל לא רק כמנוע חיפוש למציאת תשובות רגעיות, אלא כספר טלפונים ואסמכתה מקצועית לחיבור לאנשי מקצוע.

כלומר, באמצעות התברגות בראשית העמוד בגוגל, יכול בעל האתר להבטיח שכל מי שיחפש כל מה שרק מרמז ומעלה ניחוח שקשור לעסק שלו, יגיע אליו לפני כולם, כמו גם כשאותו אתר בנוי באופן נכון ושמאפשר לבעל העסק להציג את כל יתרונותיו השונים, מדובר במקום שמאפשר לאותו עסק להביא אין סוף לקוחות ולידים חדשים.

הסיבה לכך היא קיבוע מעמדו של גוגל בשנים האחרונות כמנוע חיפוש שמאפשר למי שמשתמש בו למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש, גם אם מדובר בעניינים פשוטים יחסית כמו שנת הולדתה של מלכת אנגליה (חסכתי לכם – 1926) וגם דברים מורכבים יותר כמו – אנשי מקצוע ועסקים שמומלצים או זוכים למיקום גבוה אצל גוגל עצמו.

איך מקדמים אתרים

קידום ובניית אתרים – איך אתרים מקודמים בכלל?

הדרך לכיבוש המקום הראשון בגוגל מלאה בכוונות טובות, אבל היא מצריכה מבעל האתר לבחור באסטרטגיה שמותווית לרוב על ידי מקדם האתר עצמו.

ישנם אתרים שהאפשרות העדיפה והנכונה להם בשעתו היא קידום ממומן, כזה שברובו מוציא בעל האתר משאבים על מנת רכישת משבצות ופרסומות שונות ברחבי האינטרנט בעיקר בענפים או אלמנטים שרלוונטיים לעסק שלו, כדוגמת פרסומות קטנות שקופצות לכם ומציעות לכם מספרי עורכי דין כשאתם באתר משפטי או ייעוץ מס חינמי כשאתם מחפשים את המונח "החזרי מס" ונכנסים למי מבין האתרים שנוגעים בזה.

כאשר מנגד יש אתרים שמצריכים תהליך עמוק יותר שנוגע לשינויים שעוברים באתר עצמו במסגרת קידום אורגני, קרי כזה שבעצם משכנע את גוגל שהאתר שלכם ראוי להתקדם ולהיות אפשרות לגולשים בגלל הפתרון הטוב והנהיר שהוא מציע לגולשים שמחפשים בדיוק את זה, כמו שאתם הגעתם לכאן בשביל לקרוא על חברות קידום אתרים.

אגב האחרונות – מה הקשר בין חברות קידום אתרים לאופן בו האתר מקודם בפועל? מיד נגיע לזה.

היתרונות של קידום אתרים

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

קידום ובניית אתרים – היתרונות שבקידום אתרים בפועל

אז לפני שנרחיב על הפרקטיקה עצמה של קידום אתרים ובניית אתרים נדבר יותר על החשיבות שבהתאמת הגורם המקצועי לצורך האישי של האתר ו/או העסק שלכם, חשוב להראות בפועל מה יכולים אתר ובהתאם עסק לקבל כתוצאה מהיעזרות בכלי כקידום אתרים.

יתרונות אלו נוגעים בעיקר להשפעה שיש לנוכחות בעמודים הראשון בגוגל עצמו, בעיקר מתוקף העובדה שאנו נוטים להאמין לגוגל כמנוע חיפוש ובהתאם לתוצאות הגבוהות בו כאמינות יותר.

✔️ אמינות שמתורגמת ללקוחות חדשים

אתר שמקודם ומגיע גבוה מייצר אמינות גבוהה לעסק עצמו ולמוצריו השונים, אמינות שאחר כך הרבה יותר קל לתרגם ללידים וכיוונים עסקיים חדשים כשלקוחות גולשים פנימה ונחשפים לכל מה שיש לכם להציע.

ובגלל שתפסתם את תשומת ליבם או קושרתם מלכתחילה כבר סמכא לבעיה שמלכתחילה הביאה אותם, קל יותר משמעותית ליצור איתם התקשרות עסקית, גם כי הם הגיעו עצמאית אליכם וגם ובעיקר כי אתם נתפסים בעיניהם כגורם מקצועי ואמין בגלל המיקום שלכם אל מול עשרות האתרים האחרים שהתחרו על המשבצת.

✔️ קידום אתרים כאמצעי שמוזיל עלויות פרסום ושיווק

קידום אתרים שנעשה כהלכה הוא האפשרות הזולה ביותר היום שיש לעסק לשווק את עצמו לקהל הרחב.

הסיבה פשוטה, אתר שמקודם כהלכה מוכרח להשתמש מוקדם או מאוחר יותר בקידום אורגני ואיכותי, כזה שלא יוצר יחס ישר בין מידת החשיפה לסכום ששילמתם לכמות הגולשים והלקוחות שראתה אתכם.

לכן, במקום לשלם לגוף שיווקי שקונה לכם מודעות או זמן מסך במקומות אחרים, באמצעות קידום האתר אתם יכולים לחשוף את עצמכם (תיאורטית כן? אל תתפסו אותי פה במילה) לכל בן אדם עם מחשב בעולם ולשלם את אותו סכום ששילמתם מלכתחילה, מבלי שהעלות תעלה בצמוד למדד.

כלומר, כשהקידום מצליח ואיתו ההכנסות והחשיפה שנלווית לו, תוכלו לחסוך עלויות בערוצי פרסום אחרים שהשתמשתם בהם עד כה, ערוצים שלאו דווקא התגלו כיעילים או כלכליים, בהתאם לסכום שהשקעתם בהם.

✔️ הפיכתו של קידום אתרים לכלי שיווקי מרכזי בעיקר בגלל הרגלי צריכה חדשים

זאת גם הסיבה שיותר ויותר בעלי עסק פתחו אתרים בשנים האחרונות, לא רק כי הקורונה גרמה לכל מי שטרם הפנים את הכוח הבלתי נגמר של הרשתות החברתיות, אלא גם כי השימוש של כולנו כחברה במדינה מערבית באינטרנט וההיעזרות בו כאמצעי צריכה עלתה בהתמדה וצפויה להמשיך בקו הזה עוד שנים ארוכות.

קידום ובניית אתרים – הקשר בין בניית האתר לקידומו

אז מה הקשר בין קידום ובניית אתרים?

עכשיו אחרי ששפכנו קצת אור ע התהליך עצמו והחשיבות שלו, חשוב לציין 2 שחקנים משמעותיים בהבאתו של אתר לראשית שלט החוצות הרלוונטי – גוגל, כאשר 2 הגורמים הללו הם בונה האתר ו- מקדם האתר.

בהתאם לתחום שצמח בשנים האחרונות בצורה מטאורית, מקדמי ובוני אתרים התחילו לצוץ כמו פטריות לאחר הגשם, כשבעוד שישנם כאלו שעושים את זה כבר למעלה מעשור ועוד בימים שאנשים פחדו מבאג 2000, יש גם מקדמי ובוני אתרים חסרי ניסיון ותוצאות שבגלל החשיבות הרבה שיש לענף כרגע יוצרים תחושה אצל לקוחות שכל מטאטא יורה.

לכן חשוב להגיד בראש ובראשונה, גם אם בחרתם בפרילנסר שמציע שירותים נקודתיים וגם אם בחרתם בחברה שמרכזת את כל סל הכלים תחת גג אחד, חשוב להתבסס בבחירת איש המקצוע על ניסיון והוכחות בפועל, מכיוון שבחירה אחרת לרוב מהווה הימור, והימור יכול בהחלט להשתלם – אבל הוא יכול גם בהחלט שלא.

מקדם ובונה מאותו מקום – שלב רודף שלב

בנוסף לכך, יש יתרון גדול בהיעזרות בבונה אתרים שמכיר או עובד ביחד עם מקדם האתרים, במיוחד אם זכיתם ונפלתם על איש אשכולות שיודע לעשות את שניהם.

היתרון הזה חונה בקשר ההדוק שיש בין ה- 2, כשבסוף אותו מקדם יצטרך לעבוד ולהסתמך עם מה שהבונה הקודם ייצר לו כפלטפורמה שעליה יוכל לקדם האתר.

התקשורת הזאת חשובה כי לפעמים לקוחות מבקשים ליצור לעצמם אתר שבנוי עם מערכת תוכן שלא מתאימה לאתר שלהם במקרה הטוב, או מקשה והופכת את קידום האתר עצמו לקשה עד בלתי אפשרית במקרה הרע.

כדי למקד את הנושא קבלו סרטון על הקשר שבין בניית אתרים לקידום אתרים

בחירת מערכת תוכן בהתאם לתוכנית הקידום של האתר עצמו

לכן, כשקיים שיח ישיר בין המקדם אתרים לבונה האתרים, אתם כבעל האתר והגורם שבסוף אמור להנות מכל מה שהאתר הזה יודע לייצר, תוכלו לדעת שבבניית האתר והקמת התשתית שלו הושקעה מחשבה של מה יקרה ביום שאחרי, ביום בו האתר יצטרך לרוץ ולעבוד בשבילכם.

דוגמה קלאסית למתח הזה הוא בחירת מערכת התוכן, בגלל שרוב האתרים היום בנויים באמצעות מערכת וורדפרס קלאסית, מערכת קלה לתפעול וקלה לבנייה, למרות שלפעמים ובעיקר עבור אתרים עמוסים או מורכבים ושנועדו להציע מגוון רב של אפשרויות – דווקא מערכת ג'ומלה היא העדיפה והנכונה יותר.

ההבדל בין ה- 2 לא נגמר רק בקושי שנלווה לבניית האתר עצמו, אלא גם לקידום שלו בשלב מתקדם יותר.

כלומר, אתר שנבנה באמצעות ג'ומלה מאפשר למקדם האתרים חופש פעולה גדול יותר בגלל המגוון הרחב שהמערכת נותנת לאתר לזקק ולחדד את התכונות שלו ואת עולם התוכן שהוא מתעסק בו, גם בפן הטכני וגם בפן התוכן, כשמדובר ב- 2 אלמנטים שמשפיעים במידה חסרת תקדים על קידום האתר ובהתאם על דירוגו בגוגל הגדול, הסיבה שלשמה מלכתחילה התכנסנו.

מנגד, בחירת מערכת תוכן לא נכונה יכולה לגרום למקדם האתרים להסתמך על אמצעים אחרים ולמנוע ממנו לנצח את המתחרים שלכם דרך הקידום עצמו ולפנות לאפשרות הקלה והיקרה יותר – קידום ממומן שיצטרך לפצות על קיצוץ הכנפיים שנלווה לבניית האתר בצורה שלא מתאימה למטרתו.

קידום אתרים מוזיל עלויות פרסום ושיווק

שימוש במקדם ובונה מאותו המקום מוזיל עלויות 💰

כמו כן, כמו בכל ענף מקצועי באשר הוא, לרוב ככל שרוכשים יותר שירותים נהנים מהנחה גורפת שמורידה את העלות של כל העבודה באשר היא.

לכן, כשתבחרו בחברה שיודעת להציע לכם מקדם אתרים שעבד עם אתרים מהסוג שלכם, בגלל שמקדם אתרים חייב להכיר את אוכלוסיית היעד ואיך לדבר אליה, כמו גם בונה אתרים שיודע להניח עבור מקדמים מסוגו את התשתית הנכונה שעליה יוכל לעבוד, כנראה שהעלות של כל אחד מהשירותים הללו דווקא תהיה זולה יותר מאשר רכישת שירותים אינדיבידואלית מכל אחד מהם בנפרד.

מגוון אנשי מקצוע וידע מצטבר

על אותו משקל היתרון שבהיעזרות בחברה שמכירה את כל היבטי הקידום הדיגיטלי ממשיך גם ובמיוחד כשעולות בעיות מהאתר, או כשהתוצאות לא מגיעות בדיוק כמו שרציתם.

אם הקמתם אתר ונתקלתם בקשיים מסוימים, כשאתם עם איש מקצוע בודד זה אתם הוא ואלוהים נגד גוגל ומיליוני האתרים שמסוקרים בה.

לעומת זאת, כשמדובר בחברה שמחזיקה לפעמים צוותים שלמים של אנשי מקצוע שנתקלו ופתרו בעיות מהסוג הזה בעבר, יותר קל למצוא פתרון ולהשתמש בכלים שעבדו בפעמים הקודמות בפרויקטים אחרים, כמו גם לתקוף את הבעיה מכמה חזיתות ובמקביל, יתרון שלא קיים עבור הפרילנסר הבודד, מוכשר ככל שיהיה.

בניית אתר וקידום אתר

בניית אתר וקידומו כתהליכים חופפים

לכן, כמו הפתגם הידוע אומר לא קונים עגלה עד שאין סוסים, או לא קונים שמלה עד שיש כלה, מקבל משמעות חדשה ועיקרית בעניין אתרים ושיווק דיגיטלי.

כשהסיבה לכך היא שבסוף המקדם יצטרך לעבוד עם התשתית שהבונה אתרים הכין עבורו, לכן ככל שתהיה יותר תקשורת ביניהם וככל שיעבדו השניים ביחד, תוכלו לוותר על חבלי לידה מייאשים ויקרים שנלווים לעקיפת המכשולים שנעשו בכוונה תמימה ובגלל שכל בעל מקצוע ראה אך ורק את הזווית האישית שלו לפרויקט.

תבחרו אנשי מקצוע לפי הצורך שלכם כשהצורך שלכם מוכרח לערב תקשורת ביניהם!

בחירת אנשי מקצוע

לסיכום, לפני שתרוצו ותבחרו בחברת קידום אתרים ו/או בונה אתרים הראשון שתיתקלו בו, מוכשר ככל שיהיה, אתם חייבים לוודא שהתחום בו אותו איש מקצוע מתעסק רלוונטי וקשור לעולם שבו העסק והאתר שלכם בהתאם מתכוונים לנגוע בו.

✔️ האם הוא מתעסק אך ורק בקידום אורגני?
✔️ רק בקידום ממומן?
✔️ עושה קצת משניהם או מומחה בשניהם?
✔️ בונה אתרים שיודע להשתמש בוורדפרס וג'ומלה?
✔️ או בגלל חוסר ניסיון משתמש רק בראשונה?

וכן הלאה.

מדובר בתנאי מפתח שרק בקיומו ניתן לוודא שהגורם המקצועי שהעסקתם באמת מודע ומוכשר מספיק כדי להתמודד עם האתגרים שיקומו (ואל תדאגו – הם יקומו) לאתר שלכם, כששימוש במקדם שיודע בעיקר לעשות קידום ממומן או אורגני בעוד שהאתר שלכם צריך את השני יכולה להותיר אתכם מאוכזבים.

כמו גם ששכירת שירותיו של בונה אתרים שיעמיד לכם אתר טוב ככל שיהיה אבל שלא בנוי עם הכלים והמאפיינים שאתר כדוגמת שלכם מצריך, יכולה לגרום לאתר שלכם וכפועל יוצא מכך לעסק שלכם, להיראות כמלא תלאים וחורים כשמדובר בבנייה קלוקלת שמשפיע בסוף על היכולת שלכם כעסק לצמוח ולהתקדם מעלה בתודעה הציבורית של קהל היעד שלכם.

לבסוף, אם אתם מחפשים מישהו שידע לאבחן בדיוק מה אתם צריכים במיוחד בשביל האתר האישי שלכם, מאסטרטגיית השיווק הנכונה ועד לאחרון הפיצ'רים בסרגל הכלים שלו, אתם מוזמנים להרים שיחה ונמצא לכם פתרון שתפור בדיוק למידותיכם. שיחת טלפון אחת – בגג תרוויחו.

לא רק קידום ובניית אתרים! למדריכים נוספים באתר:

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו