דף הבית / פוסטים אורחים / מדוע רוב חברות הקידום בארץ נכשלות בבסיס שלהם?

מדוע רוב חברות הקידום בארץ נכשלות בבסיס שלהם?

טל זולברג מתארח אצלי בבלוג כבר בפעם השלישית – ויש לו הרבה מה להגיד. הפעם על חברות קידום / מקדמי אתרים בארץ ובכלל על המצב של התחום הזה מנקודת מבטו.

טוב, אז אני כרגע עומד 13 שנה בתחום, מתוכם 7 שנים בערך אני גם עצמאי וגם שכיר (אל תשאלו למה אבל יש לזה הרבה יתרונות והרבה חסרונות).

שמתי לב להפרשים מאוד גדולים במקצועיות של מקומות עבודה, אבל לפני כן בוא אני אעבור על החוקים של המאמר הזה:

  1. לא כל מה שאני כותב במאמר הוא רק על חברות שעבדתי בהם, הייתי שותף / אני מכיר / עשיתי מלא שת"פים עם עשרות אם לא מאות חברות אז זה גם כולל אותן.
  2. אני לא מזכיר שמות – לא בגלל שאני מפחד, אלא בגלל שאני חושב שזה לא מטרת המאמר.
  3. תקחו את החלק החשוב של המאמר בשביל להוביל את "סצינת" קידום האתרים בישראל.

טוב, עכשיו אפשר להמשיך…

בישראל יש כמה וכמה מומחים של קידום אתרים אורגני.

לשם שינוי אני בקטע של לפרגן ולא לרדת עליהם הם באמת מובילים את התחום ויש להם שם טוב ותכלס גם ידע.

באותה מידה כמעט יש כאלה שחושבים שהם מובילים את התחום (תחפשו חברת קידום מובילה בישראל בגוגל ותראה שיש בערך 3,000 כאלה)

והחלק התחתון שהוא חברות קידום שלשם שינוי לא חושבות שהן מובילות שום דבר והם לא אומרות שהן מובילות.

המטרה של המאמר הזה היא לדבר בעצם על מקצועיות, בואו נשאיר כרגע את כמות המידע והפורמט של הדו"ח החודשי בצד.

בואו נשאיר שנייה את הקישורי זבל גם בצד (מבטיח לכם ולדניאל שאני אכתוב על זה מאמר נפרד כי אני עצבני גם על זה).

בואו נדבר על מקצועיות נטו, כמה חברות לפי דעתכם מחזיקות מאגר מידע עם מקרי בוחן וקוראות מאמרים מקצועיים מחו"ל בעיקר על בסיס יומי, שבועי או אפילו חודשי?

אני אגלה לכם. זה אמנם לא מספר חד ספרתי אבל הוא מאוד מאוד קרוב לזה, גם אם נוסיף את העצמאיים ולא רק את החברות.

אגב אם נוסיף את כל המרקטינג של אופציות בינאריות, פורנו, אפיליאציה, קזינו והימורים וכו', אולי תגיעו לכמה עשרות בודדות.

מה הקטע? איך אפשר להיות מקצועיים במקצוע שמשתנה כל הזמן בלי לקרוא על חידושים, רעיונות או מקרי בוחן?

אני אענה על זה, אי אפשר.

להתעדכן על קידום אתרים

הידע בתחום הוא אינסופי

כמות המאמרים שמתפרסמים ברשת, אפילו בתחום של קידום אתרים, היא אסטרונומית.

כרגע יש לי בסביבות 2,000 מאמרים שמורים לקריאה מהחצי שנה האחרונה בלבד. אין לי ספק שאני לא אקרא את כולם אבל אני בהחלט מקדיש לזה כמה שעות בודדות בשבוע בשביל להתעדכן.

אגב, את המאמר הבא שלי אני בוחר באקראי: נכנס לרשימה הענקית שלי, עוצר רנדומלית באיזה נקודה וברשימה של 20 מאמרים שיש לי באותה נקודה אני בוחר מאמר שמעניין אותי וכך הלאה.

גם עצמאיים, גם שכירים, גם חברות וגם אנשים שהם One Man Show חייבים לקרוא מאמרים מקצועיים בשביל להתעדכן ולשפר את האתרים של הלקוחות שלהם. היום מקדם אתרים זה לא מה שהיה פעם וזה דורש ממקדמים להיות הרבה יותר מסתם מקדמי אתרים, לשפר את האתרים ואת היחסי המרה, להבין בתכנות ובהגדלת לידים.

כשמדובר על חברה עם 10-20 או אפילו 100 מקדמי אתרים מדובר על מצב פי כמה וכמה יותר חמור מהרגיל.

כמות הדברים שלמדתי בזמן האחרון (נ.ב. יש לי גם מנוי בלינדה, Udemy, Coursica ועוד כמה) היא בלתי ניתנת לתיאור ואני מרגיש את זה בעבודה שלי ורואים את התוצאות הרבה יותר.

אז קדימה, רוצו ותובילו את השוק, תהיו רעבים לקרוא את המאמר הבא, ללמוד, להשקיע.

אז איך משתפרים בתכל'ס?

קידום אתרים זה לא "יאללה בוא נעשה אופטימיזציה שעתיים, 12 קישורי זבל בחודש ודו"ח חודשי אוטומטי ללקוח".

לא, זה לא קידום אתרים. זה זילות המקצוע ובגלל שהרבה חברות קידום נכנסות לשוק כל יום ביחד עם מאות או אלפי פרילנסרים שמוכנים לקבל לקוח בכל מצב אז גם קורה שקידום אתרים ששווה באמת 6,000 ₪ לחודש הופך לאחר מיקוח והשוואת מחירים לקידום אתרים ב-1,000 ₪ בחודש.

ולמה זה גורם? שמקדם אתרים צריך להחזיק 20 לקוחות קידום אתרים שהוא מקדיש בלחץ שעתיים בחודש לכל אחד, במקום להחזיק 3 לקוחות קידום ולתת להם כל כך הרבה תשומת לב שהם יראו תוצאות הרבה יותר טובות לאורך זמן.

ואגב, אם אתם בצד של הלקוח גם לכם יש השפעה כאן, בשום פנים ואופן אל תיקחו את החברת קידום הזולה ביותר, גם לא את היקרה ביותר. תיקחו את החברת קידום המקצועית ביותר.

ולמרות שזה נושא למאמר אחר אני אקדיש לזה גם שורה.

לקוחות ממש לא צריכים לקחת את הבעל מקצוע הזול ביותר. בדומה לתחומים אחרים (לדוגמא שיפוצים וכו') לפעמים הזול הוא זריקת כסף לפח, במקרה הזה זה לא סתם ביטוי.

בד"כ חברות קידום שנותנות את המחיר הזול ביותר נותנות גם שירות ברמה ירודה, מאחר שהמעט כסף שלכם דורש לאותו מנהל קידום אתרים להחזיק עוד הרבה לקוחות בארסנל שלו בשביל להצדיק את המשכורת שלו.

תחפשו את החברה המקצועית ביותר, שמדברים לא רק על מיקומים ולא רק על כסף.

אם יש להם בלוג מקצועי (זה סוג של מותרות כי זה באמת דורש הרבה יותר זמן עבודה) אז מה טוב. לקריאה נוספת בהקשר הזה: איך לבחור מקדם אתרים שבאמת יביא תוצאות?

בהצלחה לכולכם.

איך להמשיך מכאן?


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

האתר שלך (יש להוסיף http://)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות טל זולברג

טל זולברג הינו מייסד סרב ישראל, מאחסן, בונה ומקדם אתרים 13 שנה (בשנה וחצי האחרונות גם אפליקציות). נשוי למורן ואב למאי ונדב.

שווה לקרוא גם את

קידום בגוגל איטליה

איך נכנסנו לעמוד ראשון בגוגל תוך 4 וחצי חודשים ב-3 ביטויי מפתח בשוק תחרותי בגוגל איטליה

פוסט אורח מעניין מאת מעוז זוגרבו, על קידום אתרים בחו"ל (ספציפית גוגל איטליה), נושא שאני ...

פייסבוק Live

פייסבוק לייב (בחינם): צעד אחרי צעד בכמה שלבים פשוטים

היום אני הולך לשתף אתך את הכלי הכי טוב שיש כיום ברשת החברתית הענקית בעולם ...

תגובה אחת

  1. simchayaffa123456@hotmail.com'

    מחכה למאמר על הקישורי זבל
    שבוע טוב:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

נושא

תוכן ההודעה