דף הבית / כלים לשיווק באינטרנט / Google See Inside – כלי לשיפור נראות עסק ברשת

Google See Inside – כלי לשיפור נראות עסק ברשת

בתחום השיווק כולנו מחפשים בכל יום את הדבר החם הבא. נוסחת הקסם הנכונה שתזניק את העסק שלנו קדימה ותהפוך אותו למוצלח, בולט וניצב מעל המתחרים. אז כולנו מכירים את השיטות הרגילות – להוסיף כמה שיותר תוכן איכותי, לייצר קישורים חיצוניים, להוסיף סרטון תדמית ערוך היטב ואולי אפילו ג'ינגל חביב שמתנגן ברקע.

כל השיטות הללו הן נהדרות ויוכלו לעזור לכם בשיווק ברשתות חברתיות, לשים אתכם על המפה של פייסבוק ולהשפיע על מנועי החיפוש השונים. אך ישנו כלי חדש ורב עוצמה שבעלי עסקים רבים עדיין לא מכירים, שיכול לשדרג את ניראות העסק שלכם בגוגל.

סיור וירטואלי לעסקים

Google See Inside – עולם חדש של אפשרויות

הכלי החדש מבית היוצר של Google נקרא Google See Inside ומתוך התרגום של שמו ניתן להבין מהו תפקידו הייעודי. למעשה, בעזרת אפשרות זו, אתם יכולים להוסיף סיור וירטואלי בבית העסק שלכם. העקרון בעצם דומה לסיור וירטואלי ברחובות ישראל (או בכל עיר אחרת בעולם) בעזרת Google Street View.

סרטון רשמי של גוגל שמסביר על הפיצ'ר:

סיור וירטואלי מצולם לעסקים

דמיינו לעצמכם שלפני כמה שנים מישהו היה מספר לכם שהוא רוצה לערוך לכם סיור בעסק שלו, אבל אין צורך שתגיעו למקום. באותה תקופה כנראה שהייתם מגחכים לעצמכם או מחכים שהוא יוציא כמה תמונות מהכיס. אך היום Google הפכו את החלום למציאות ומאפשרים לכם להוציא את הלקוחות והמתעניינים למסע היכרות עם העסק שלכם בלי לקום מהכורסה.

אם אתם תוהים לעצמכם כיצד זה יכול להזניק את העסק שלכם קדימה, הנה כמה יתרונות שכדאי שתיקחו בחשבון:

  • בולטות בגוגל – אם יש לכם עסק כנראה שאתם נאבקים לקדם אותו בגוגל, נאבקים להגיע למקומות הראשונים של מנוע החיפוש הגדול בעולם ומרגע שהגעתם לשם, האתגר האמיתי הוא לתחזק את זה. בעזרת Google See Inside אתם משתמשים בכלי נוסף מבית גוגל שנותן לכם יתרון ותוצאה בולטת בתוצאות החיפוש.
    ככה זה נראה:נירוונה ספאסוניגו
  • עליית מדרגה בחוויית המשתמשבשנים האחרונות צובר התחום של חוויית משתמש תאוצה ובעלי אתרים ועסקים רבים מבינים שהדרך בה המשתמש חווה את העסק או המוצר חשובה להצלחה לא פחות מהמוצר עצמו.
    כל אחד מאיתנו יכול להבין כיצד הלקוח זוכה לחוויה חיובית על ידי סיור מקדים במקום. בעזרת הסיור יכול להרגיש הלקוח קשר רגשי וחיבור גבוה יותר אל בית העסק, מה שיתרום לחיבור שלו למקום וקבלת החלטות בנוגע לרכישה או הגעה.

הצצה לסיור וירטואלי בעזרת Google See Inside:

  • מיתוג ייחודי – היכולת של העסק להקרין חדשנות, קידמה טכנולוגית וייחודיות מדברת בעד עצמה. בעל עסק שמשתמש בכלים כאלו מקבל תדמית בקרב המבקרים כשל אדם שאינו חושש משינויים ומתקדם – דבר שיכול להשפיע גם על ההתייחסות למותג עצמו.
  • בידול בזמן בו כל אחד מחפש כיצד להפתיע, להיות מקורי ולהעניק חוויה שונה, מגיע הכלי של Google See Inside ומאפשר לכם לבלוט בקלות מעל המתחרים. בחנו את העסקים סביבכם ונסו לבדוק מי כבר מציע סיור וירטואלי בבית העסק שלו.
    אם למתחרים שלכם עדיין אין סיור שכזה זה הזמן ליצור יתרון ובידול מולם, שיקנה לכם ייחודיות ויגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

אם ננסה להשוות את הכלי של Google See Inside לחוויה שיצא כמעט לכולנו לעבור, תוכלו לחשוב על דייט ראשון. אתה לא יודע עם מי אתה יוצא, אתם עדיין לא מכירים, ובסך הכול שידכו ביניכם ושמעת כמה דברים טובים מחבר משותף. אך מה אם כבר ראיתם תמונה, יש לכם עשרות חברים משותפים שמספרים לך דברים נהדרים ואתה יודע בדיוק מה הלבוש שקבעתם לאותו הערב?

רוב הסיכויים שהערב יהיה מוצלח יותר. כך בדיוק הסיור הוירטואלי יוכל להועיל לעסק שלכם! הלקוחות ירגישו שאתם כבר בדייט השני. הם יודעים כיצד נראה בית העסק מבפנים, יכולים לדעת למה לצפות והם כבר קראו חוות דעת נהדרות מלקוחות העבר שלכם. מה יותר טוב מזה?

בעולם רווי מידע כמו של היום, כל מי שנותן ערך מוסף ומעשיר את חווית הגולשים – יכול לקבל הרבה נקודות זכות לטובתו.

Google See Inside – נתונים מבוססים

לפני שהחליטו בחברה לצאת עם הכלי הפרסומי והחדשני הזה, הם בחנו את האפשרויות השונות והאם באמת יכולה לצמוח תועלת משימוש בסיור וירטואלי אצלכם. בשנת 2015 ערכו ב-Google מחקר שבחן את ההשפעות של סיור כזה על המכירות במסעדה או מלון, לעומת נתוני המכירה ללא סיור – אלא עם האתר והשיווק הרגיל שאיתם עובדת החברה.

בעזרת נתוני הבסיס בלבד השיג העסק הנחקר אחוזי המרה של 24%. לאחר צירוף של תמונות  השתנו האחוזים לטובה וצמחו ל-37% שזהו שיפור נאה, אך לאחר הוספה של סיור וירטואלי קפצו האחוזים ל-48%! כאשר משווים זאת לעסק עם נתונים ראשוניים בלבד, ניתן להוכיח כי בית עסק עם סיור וירטואלי יכול להכפיל את מספר ההמרות בעזרת צילום סיור בלבד. עכשיו נותרה השאלה, כיצד בוחרים צלם לסיור וירטואלי בעסק?

בחירת הצלם הנכון עבור Google See Inside

כדי להקל עליכם בתהליך בחירת הצלם, הכינה חברת Google רשימת אנשי מקצוע מומלצים שיכולים להעניק לכם את השירות ברמה הגבוהה והטובה ביותר. רק צלמים שעוברים את תכנית ההסמכה של החברה רשאים לקבל את החותמת שמעידה על מהימנות, איכות והידע הנדרשים לצילום סיור וירטואלי ברמה הגבוהה ביותר.

בסיכומו של דבר, Google See Inside יוכל להעניק לכם חוויה ייחודית ומרשימה שתזניק את ביקורי הלקוחות, תגדיל את המכירות ותשים אתכם בחזית הטכנולוגיה יחד עם עסקים מרשימים כגון: ספא שלווה, מונוגרמה, סוניגו אשדוד ועוד רבים וטובים שהחליטו להשתדרג ולחדש בתחום השיווק והמכירה.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: http://www.pov360.co.il/


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

האתר שלך (יש להוסיף http://)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות אלי ביברגל

אלי ביברגל - סמנכ״ל שיווק של חברת Point Of View 360, המתמחה ביצירת כלי שיווק ויזואליים לאינטרנט וחברה מוסמכת ע״י גוגל להפיק ולעלות את הסיורים הוירטואלים לשירות Google See Inside

שווה לקרוא גם את

כמה עולה לבנות אתר

מחיר בניית אתרים: כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

מכירים את האתרים האלה שמזמינים את הגולש להיכנס אליהם על ידי כותרת משכנעת כמו "כמה ...

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט: כל האפשרויות היעילות להגדיל את העסק שלכם

בתור בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים על הפוטנציאל העצום שיש לרשת האינטרנט בפרסום ושיווק העסק ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

נושא

תוכן ההודעה