עמוד תודה – איך להכין דף תודה כדי לסחוט את הלימון עד הסוף?

לכאורה עמוד תודה נשמע כמו הדבר הכי בנאלי בעולם.

בסך הכול מדובר בעמוד שנועד לתת לגולש סימן שהוא מילא טופס או עשה הזמנה כמו שצריך.

אבל כמו שכל משווק טוב יודע, בכל דיאלוג ישיר עם הלקוח יש הזדמנות לקדם כבר את הצעד הבא במטרה להפוך אותו ללקוח חוזר.

אז איך להפוך את עמוד התודה שלכם ללימונדה?

מה זה בכלל דף תודה?

דף תודה או עמוד תודה (Thank you page) זה בסך הכל עוד עמוד באתר, אליו מופנה הגולש לאחר שביצע המרה כלשהי (מכירה, השארת פרטים וכו').

לעמוד תודה יש מספר מטרות מרכזיות:

  • מדידה יעילה של המרות בכלים כמו גוגל אנליטיקס
  • מתן הצעות נוספות לגולש שביצע המרה (מיד ארחיב על זה)
  • צביעה או סימון גולשים שביצעו המרה, על מנת להמשיך לפרסם להם בעזרת רימרקטינג (בגוגל או פייסבוק)

 בדקו שיש בכלל עמוד תודה!

רגע, מה?

הרבה מאוד מעצבים ואנשי UX לוקחים את כל העניין של לחסוך למשתמש זמן אל האקסטרים ובמקום להוביל אותו לדף תודה, הם מוסיפים אל תוך הדף הודעה קטנה כמו "הטופס נשלח בהצלחה".

מבחינת המטרה שלנו כאן, זה ממש לא טוב ואנחנו נרצה ליצור דף תודה נפרד שאליו המשתמש יועבר.

הגולש חם – נצלו זאת כדי לעשות Upselling

חישבו על זה רגע – הגולש כבר השאיר לכם ליד (או קנה מוצר), משמע הוא כבר ביצע פעולת המרה אצלכם באתר והוא די חם ברגע זה.

אין זמן יותר טוב מזה כדי להציע לו לעשות לייק לעמוד פייסבוק שלכם ו/או להצטרף לרשימת תפוצה.

מהנסיון שלי (נבדק לאורך 3 שנים לפחות) – בערך 60% מכל מי שהשאיר לי פנייה באתר, עשה גם לייק לעמוד בפייסבוק ונרשם לרשימת תפוצה.

זהו יחס המרה מטורף ביותר!! וממחיש כמה המשפט "להכות בברזל בעודו חם" הוא ממש נכון.

ומה עושים באתר מכירות אתם שואלים?

אותו דבר!

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

אבל להבדיל מאתרי לידים / אתרי תדמית – באתר מכירות יש לבצע Upselling עוד לפני הרכישה הסופית, ולהציע ללקוח מוצרים נוספים ו/או מוצרים משלימים.

מוצרים משלימים

אם הגולש קנה מוצר מסוים, אתם יכולים להציע לו מוצרים משלימים בזול במעמד הקופה אחרי שהוא כבר אישר את התשלום, אבל רק אם המוצרים האלו באמת רלוונטיים אליו והוא יוכל לרכוש אותם בכמה קליקים (לכן עושים את זה לפני החיוב עצמו או עיבוד בקשת התשלום).

 לדוגמה, אם הוא קונה סמארטפון יקר, אתם יכולים לכתוב משהו בסגנון "אם קנית סמארטפון, חבל שלא תשקיע עוד 30 ₪ במגן מסך איכותי (בשווי של 90 ₪).

הפעילו קוד רימרקטינג בעמוד תודה

אומנם לא מדובר במשהו שהגולש רואה, אבל אין מקום טוב יותר לבצע רימרקטינג (שיווק מחדש) מאשר בדף התודה!

ככה אתם יכולים לתפוס את כל הגולשים שאתם יודעים שכבר ביצעו המרה ולפנות אליהם עם פרסום ממוקד שישכנע אותם לעשות המרה נוספת.

הייתי ממליץ דווקא על שיווק מחדש בפייסבוק מכיוון שהוא יכול לעבוד טוב במיוחד עם מותגים שהגולש כבר מכיר, אבל הוא לא בהכרח מחפש אותם כרגע (בניגוד לשיווק מחדש בגוגל שמתבסס בעיקר על חיפושים).

והעיקר ולמרות הכול: אל תעמיסו יותר מדי על הגולש

אף על פי שעמוד תודה אמור לבצע המרה שנייה, אסור שהוא יהיה ארוך מדי.

ראיתי כבר המלצות על דפי נחיתה שהיו מלאים בקישורים והפנו את הגולש לכל מיני מקומות באתר.

אל תשכחו שהגולש הוא לא בהכרח במצב הכי נוח להתחיל לנבור שוב בתוך האתר. באופן שבו אני רואה את זה, עדיף שתטפטפו לו את כל התוכן הזה לאט לאט במייל.

כדי לדעת מה הכי כדאי לשים בדף ומה פחות, חשבו על הזרימה הכי טבעית בהתאם למה שהגולש כבר ביצע. 

לדוגמה:

1.הגולש נרשם לאתר -> ציינו בפניו את כל היתרונות למעבר למנוי פרימיום

2.הגולש התקין אפליקציה או תוכנה -> עודדו אותו לשתף אותה ברשתות חברתיות

3.הגולש נרשם לשירות מקצועי (כגון SEMRush) -> הפנו אותו למדריך הבסיסי

לסיכום

אם עמוד התודה שלכם נראה כמו כל עמוד תודה ממוצע, הגיע הזמן שתשדרגו אותו ותיקחו אותו אל השלב הבא. זה יוכל להביא לכם עוד המרות ולחזק את מערכת היחסים לטווח ארוך עם הלקוחות במינימום מאמץ.

בהצלחה 🙂

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו